Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja was wel aardig feestje maar eigenlijk wel een slechte locatie, staat al snel veelste vol, vandaar dat ik meestal boven stond. En wtf.. 50 cent om naar de wc te gaan?

Jack of sound ging wel lekker. Maar weet daar niet alles meer van.
Slime shore en the pitcher was niks aan, maar dat wist ik al van te voren.
Zany draaide heerlijk, night after night remix, acid nightmare remix, squared, wat je van hem kon verwachten natuurlijk.
Frequencerz ging ook lekker. op een gegeven moment vond ik het wel tijd voor bitch, tijdje staan wachten.. komt ie eindelijk, valt het opeens stil in de intro door iets? wat heb ik iedereen en alles staan uitschelden zeg.
Donky rollers was dramatisch, in het begin ging er van alles fout en verder was het geluid ook gewoon slecht. Hoorde trouwens wel heel veel nieuwe nummers of nummers die ik niet ken.
Bij b-front en Titan ben ik halverwege naar huis gegaan omdat een vriend van me wilde gaan. Hoorde 1 heel ziek nummer, geen idee welke het was. intro was echt een oldskool sound volgens mij.

Conclusie: het was een best aardig feest. Jammer van de drukte beneden en het geluid bij donkey rollers.

Oja Acid nightmare remix voor mij nummer van de avond, gaat echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar even een verslagje typen...

Ik vond het eigenlijk best een teleurstelling dit feest, maar dat kwam denk ik omdat me verwachtingen te hoog lagen.

Code black opende zoals ik eigenlijk al verwacht had. Bizar kut! Oke, het is een opener, maar ik heb volgens mij 4 geremixde klassiekers langs horen komen. Het is dat ik de party mood had en een beetje gek heb staan doen, anders was het gewoon 45 minuten lang stil staan. Er zat ook helemaal geen opbouw in... In het midden van de set Noisemaker remix en F.E.A.R en daarna toga's miracle en nog wat zachte shit:P.

Jack of sound had wel een vermakelijke set maar daar schorte het ook aan opbouw. Wel leuke oude platen er ook in verwerkt maar bijna eindigen met een of andere adele versie van so high... Ik kan me daar altijd een beetje aan ergeren als je daarvoor you're next draait. Was wel gezellig vooral bij de dj booth om als een stel groupies los te gaan naar de dj hahaha. Ik begon hier ook wel te merken dat het geluid echt ondermaats was voor Outland/Eclipse... Normaal is het geluid loepzuiver en is er echt een lekkere bass... Nou het enige wat ik hoorde trillen die avond was mijn maag na drie bavaria...

The Pitcher en slim shore wil ik geen worden aan vuil maken. Geen opbouw... Belachelijk slechte nummers met als hoogtepunt de Epic bootleg... Heb ook gewoon 1.5 uur stil gestaan, gewoon geen behoefte gehad om los te gaan. Op het laatst hoorde ik wel een plaat met een hele vette intro... Kon best wel eens de pitcher/donkey rollers collab zijn.

Toen kwam de man waar ik hoge verwachtingen voor had: Zany. Ik vond het een teleurstellende set, wetende dat deze man veel beter kan. Het mixwerk was weer allemaal prima, maar ik vond zijn platenkeuze niet bijzonder. Acid Nightmare als 4de plaat en daarna werd het weer afgebouwd en opgebouwd en eindigen met worship... Ik kon er allemaal niet van genieten. Al kwam dat vooral ook door het bewegende volk en het geluid dat gewoon niet goed overkwam. Het was niet slecht, maar je houdt altijd in je achterhoofd dat het nog veel zuiverder en harder kan.

Frequencerz vond ik ook een wisselvallige set. De openingsplaten vond ik heel saai en in het midden kwamen nog platen als put it on en bringing the funk remix langs. HEt einde was dan wel weer leuk met attention en psycho, maar dat was allemaal al de verwachting... Ik wil juist dat ze een keer iets doen dan me verbaast ipv standaard hitjes draaien tussendoor.

Hierna was het tijd voor donkey rollers. Hier begon ik me echt te ergeren aan het geluid! Het klonk zo dof als een peer in een leeg zwembad... Zaten wel veel nieuwe platen in die eigenlijk stuk voor stuk vet klonken. Er zat een track bij met de vocal: Domination. Damn die was sick! De enige set die voor mij niet heel erg teleurstelde... Ook al had ik wel wat meer oude platen erin gewild. Afsluiten met DONKEY blijft altijd een vet moment.

B-front & Titan moesten samen draaien omdat de gemeente het nodig vond om een uur eerder te sluiten. Wel een vermakelijke set met state of perfection, rebirth anthem en die tba van B-front, maar het ging allemaal langs me heen op een gegeven moment. Net als heel de avond eigenlijk. Dus we zijn maar om kwart voor 6 weggegaan.

+ het was niet zo druk in het algemeen, al kon je op de dansvloer geen meter bewegen
+ Toch wat vette platen gehoord

- kut volk. Echt aparte mensen... weer veel die voor je neus stil gaan staan... hatelijk.
- geluid was ondermaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
heb me gewoon weer letterlijk een half uur staan vervelen en ik was zeer zeker niet de enige.
.

Ik deed met je mee :x , samen met Mike-o en Rawbin hebben we maar een beetje in ons handje zitten klappen.
Wat een dramatische set,

Maar nogmaals Acid Nightmare remix Live! :worship:

Ja JefQ het geluid was echt DRAMA als ik het vergelijk met me laatste keer Outland, toen had ik gewoon pijn in me oren zo hard. Nu kon ik gewoon makkelijk praten met mensen naast me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk onderschrift trouwens :$ hahaha

Het was trouwens ook echt bizar warm... Vooral daar boven... Totaal geen frisse lucht komt daar binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Leuk onderschrift trouwens :$ hahaha

Het was trouwens ook echt bizar warm... Vooral daar boven... Totaal geen frisse lucht komt daar binnen!


Hahahahaha!! jaa die heb ik echt al te lang dat onderschrift, maar lachte echt me ballen uit me broek toen ik hem las voor het eerst. Het was zeker warm, maar het kon nog veel warmer. Gelukkig was het niet zo druk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Het Bringing the Funk Dansje" :worship: geweldig :lol:

En we hebben toch een dikke stampvid tijdens MEEEHDJIK :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
"Het Bringing the Funk Dansje" :worship: geweldig :lol:

En we hebben toch een dikke stampvid tijdens MEEEHDJIK :bomb:

Hahaha briljant! :D En dat filmpje komt vandaag of morgen online ;) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:27 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker feestje gehad! Geluid viel alleen beetje tegen t.o.v a2 records. Setjes waren wel lekker alleen had liever slime shore en the pitcher zien openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ik jou wel eens gezien op een feest Kevin? Kan me ergens iets vaags herinneren maar kan geen hoofd aan je nick koppelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker feestje hoor. Geluid wisselde, sfeer was goed en setjes waren ook wel lekker. Ook nog paar van hier ontmoet ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Dus we zijn maar om kwart voor 6 weggegaan.

Wat zal jij spijt hebben. :$ Laatste kwartier was voor mij het dikste van de hele avond. Magic, Pattern 2 en Scary Noises achter elkaar. Echt belachelijk vet. :loving:

Was verder wel een leuk feestje, maar dat komt grotendeels omdat het gewoon gezellig was met alle Hardtraxxers. Sfeer was daar verder best kut, veel mongolen die te veel ruimte in beslag namen en mensen die je aan gaan staan kijken als je los gaat (misschien ook wel een beetje logisch xd). Maar wel gelachen om een paar debiele figuren. Geluid vond ik op zich wel te doen, heb er geen last van gehad. Had wel wat meer bass gewild, maar volgens mij ben ik altijd de enige op feesten die het niet te zacht vind staan (met uitzonderingen daargelaten). Ook een paar nieuwe Hardtraxxers ontmoet, altijd leuk natuurlijk. :D

Over de setjes.. Tja, wisselvallig. Donkey Rollers was gewoon niet wat het hoort te zijn. Allemaal nieuwe platen die stuk voor stuk dezelfde screech bevatte als die intro screech van RIH Remix, vind ik dan weer jammer. Gelukkig kwamen er ook een paar gruwelijk dikke oude platen langs.. Voice Of Conscience, The Last City On Earth, Sound Of The Beast, The Fusion Of Sound en D.O.N.K.E.Y. :worship:

Code Black was gewoon slecht, maar had niet beter verwacht. Vind het echt gewoon 3x niks. Jack of Sound draaide een lekker setje voor dat tijdstip, opbouw had beter gekund maar ja, dat ging om misschien 2 plaatjes. Maak ik me niet druk om. :) Na JoS heb ik me echt anderhalf uur staan vervelen en wachten tot het afgelopen was, want wat waren The Pitcher & Slim Shore slecht bezig zeg.. Die 2 hebben ook echt allebei helemaal mijn interesse verloren, qua producties en qua sets.

Het begin van Zany was echt heel vet. Opende met Thugs Remix en daarna gelijk Night After Night Remix, Pwoap, Octavius Augustus. :worship: Daarna werd het echt een drama, zelfs Running Late Ultrafagget Earthquake Remix kwam langs.. Echt verschrikkelijk. Frequencerz vond ik op B-Front & Titan na de beste set van de avond. Natuurlijk jammer van een paar nummers, maar Bitch, Attention, Psycho, Shade Of The Night en nog een paar andere dikke plaatjes maakte veel goed. :D B-Front & Titan was ook wisselvallig.. Struggle For Existence Remix, The Haunter Of The Dark en zo hoef ik allemaal niet echt meer te horen. Laatste kwartier was echt abnormaal vet, staat hier al helemaal bovenaan. :woot:

Dusss... Over het algemeen een redelijk feestje met wel vermakelijke sets, maar meer niet. Op zich wil ik hier wel een keer terug komen, locatie beviel me wel ook al was het wel te druk, maar daar valt in deze locatie wat aan te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond die struggle remix wel vet eigenlijk man, alleen zou het eigenlijk helemaal niets met het origineel te maken moeten hebben en het is jammer dat die kick zo idioot hoog pitcht. De andere kicks in dat nummer vallen me alles mee namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vond die struggle remix wel vet eigenlijk man, alleen zou het eigenlijk helemaal niets met het origineel te maken moeten hebben en het is jammer dat die kick zo idioot hoog pitcht. De andere kicks in dat nummer vallen me alles mee namelijk.

Ik vind hem ook echt zo slecht nog niet, maar hoeft van mij niet in een afsluitende set en helemaal niet in het laatste half uur. Het is gewoon een melodieuze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

True story, was dat gesprek trouwens met jou over dat te pas en te onpas Psycho erop leggen? Vannacht was het rond half 3 ook weer zover hè? XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
True story, was dat gesprek trouwens met jou over dat te pas en te onpas Psycho erop leggen? Vannacht was het rond half 3 ook weer zover hè? XD

Haha zou best kunnen ja. :D Vond het niet erg dat ie gedraaid werd, even lekker beuken. Zei nog tegen David voor de lol: Let op, nu komt Psycho. Komt ie nog echt ook haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook niet nee, maar wat je zegt terug naar running late in zo'n set is weer jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Running late zo laat nog was schandalig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heb ik jou wel eens gezien op een feest Kevin? Kan me ergens iets vaags herinneren maar kan geen hoofd aan je nick koppelen :D


ja jij heb me wel een paar keer gezien, volgens mij laatste keer op Loudness. Gister heb ik je niet gezien. Heb wel nog even met Nando, Mike-O, Rawbin, Marvin en Duruz gepraat. Voor derest lekker los gegaan en weinig gelult.
En denk wel 5 tosti's gegeten haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had echt over de hele avond meer power verwacht... Meer hardere nummertjes... Kwam er uiteindelijk één, werd daarna weer een kut plaat gedraaid... dat vond ik bij Zany een beetje het geval :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
TiMOTHYb schreef:
Heb ik jou wel eens gezien op een feest Kevin? Kan me ergens iets vaags herinneren maar kan geen hoofd aan je nick koppelen :D


ja jij heb me wel een paar keer gezien, volgens mij laatste keer op Loudness. Gister heb ik je niet gezien. Heb wel nog even met Nando, Mike-O, Rawbin, Marvin en Duruz gepraat. Voor derest lekker los gegaan en weinig gelult.
En denk wel 5 tosti's gegeten haha xd

Ik ook eentje ja, die hele zaal stonk naar het verbrande brood trouwens aan een kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
die hele zaal stonk naar het verbrande brood trouwens aan een kant.


Klopt xd Daar stond ik, net niet op de dansvloer. Heerlijk heel de avond verbrandetosti lucht, ipv poepies en zweet lucht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zooo iemand had op de dansvloer tijdens frequencerz een dikke pantu gelaten zeg... volgens mij had die 3 dagen chili con carne gevreten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
TiMOTHYb schreef:
die hele zaal stonk naar het verbrande brood trouwens aan een kant.


Klopt xd Daar stond ik, net niet op de dansvloer. Heerlijk heel de avond verbrandetosti lucht, ipv poepies en zweet lucht

Ja daar stond ik ook man heel de avond. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi feestje gehad. Vooral met HT'ers veel gelachen. Jammer dat het ineens afgelopen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gast die vol met z'n bek op de rand van het podium viel. :lol:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten