Nando schreef:
JefQ schreef:
Heb hier echt bizar veel zin in zeg! Ik heb trouwens een tweet naar titan gestuurd of hij Hardwear - Nightbeast weer eens onder het stof vandaan wilt halen. Als iedereen dat nou even doet

Heb hem 2 weken geleden gezegd dat ie echt Necropsy moest draaien, maar hij zou nog kijken of hij verder kwam met de track zelf. Hoop het echt.

Heb Necropsy op een bizarre manier gemist op loudness tijdens B-Front, terwijl ik heel die set op dezelfde plek heb gestaan

hoop em nu dus wel te horen.
Ik ga Zany ff vragen of die Fear Reigns Today wil draaien

die
MOET ik gewoon een keer live gehoord hebben