Alleen Donkey's Live zou voor mij een overweging zijn om te gaanwrote:Achja, de echt boeiende/vette namen in de line-up zie ik een maandje later wel op Loudness
Maar wandel dan al rond op Masters, dus hopelijk is die keuze het waard haha
Alleen Donkey's Live zou voor mij een overweging zijn om te gaanwrote:Achja, de echt boeiende/vette namen in de line-up zie ik een maandje later wel op Loudness
wrote:Gezellieeeewrote:Tot zaterdag.
Die hou ik nog steeds te goed van jou.wrote:wrote:Gezellieeeewrote:Tot zaterdag.![]()
Hoop dat er iemand Torture voor je draait..
Heb hem 2 weken geleden gezegd dat ie echt Necropsy moest draaien, maar hij zou nog kijken of hij verder kwam met de track zelf. Hoop het echt.wrote:Heb hier echt bizar veel zin in zeg! Ik heb trouwens een tweet naar titan gestuurd of hij Hardwear - Nightbeast weer eens onder het stof vandaan wilt halen. Als iedereen dat nou even doet
Heb Necropsy op een bizarre manier gemist op loudness tijdens B-Front, terwijl ik heel die set op dezelfde plek heb gestaanwrote:Heb hem 2 weken geleden gezegd dat ie echt Necropsy moest draaien, maar hij zou nog kijken of hij verder kwam met de track zelf. Hoop het echt.wrote:Heb hier echt bizar veel zin in zeg! Ik heb trouwens een tweet naar titan gestuurd of hij Hardwear - Nightbeast weer eens onder het stof vandaan wilt halen. Als iedereen dat nou even doet
Eigenlijk wil ik die Warface remix van Goddamn ook horen... Vooral op dat geluidsysteem van outland/eclipse... Maar de kans is klein dat die gedraaid wordt denk ik...wrote:Heb Necropsy op een bizarre manier gemist op loudness tijdens B-Front, terwijl ik heel die set op dezelfde plek heb gestaanwrote:Heb hem 2 weken geleden gezegd dat ie echt Necropsy moest draaien, maar hij zou nog kijken of hij verder kwam met de track zelf. Hoop het echt.wrote:Heb hier echt bizar veel zin in zeg! Ik heb trouwens een tweet naar titan gestuurd of hij Hardwear - Nightbeast weer eens onder het stof vandaan wilt halen. Als iedereen dat nou even doethoop em nu dus wel te horen.
Ik ga Zany ff vragen of die Fear Reigns Today wil draaiendie MOET ik gewoon een keer live gehoord hebben
Gewoon lekker rustig aan doen ja hahawrote:Nette timetable.Denk dat wij een uurtje later komen (Tom, David?).
Hoe ga jij dan?wrote:Ik ook vanaf JOS hoop ik.
Autootjewrote:Hoe ga jij dan?wrote:Ik ook vanaf JOS hoop ik.
Gewoon begin/halverwege Jos aanwezig zijn? Code Black kan de bahama aids krijgen.wrote:Nette timetable.Denk dat wij een uurtje later komen (Tom, David?).
Hmm, Jeroen Liza Barry en misschien Gino?wrote:Lekker bezig, nog bekenden?