Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 01:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Achja, de echt boeiende/vette namen in de line-up zie ik een maandje later wel op Loudness :)

Alleen Donkey's Live zou voor mij een overweging zijn om te gaan :P
Maar wandel dan al rond op Masters, dus hopelijk is die keuze het waard haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Tot zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Tot zaterdag.

Gezellieeee :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Duruz schreef:
Tot zaterdag.

Gezellieeee :beer:


:worship:

Hoop dat er iemand Torture voor je draait..

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hier echt bizar veel zin in zeg! Ik heb trouwens een tweet naar titan gestuurd of hij Hardwear - Nightbeast weer eens onder het stof vandaan wilt halen. Als iedereen dat nou even doet :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 15:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Duruz schreef:
Tot zaterdag.

Gezellieeee :beer:


:worship:

Hoop dat er iemand Torture voor je draait..

:D

Die hou ik nog steeds te goed van jou. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Heb hier echt bizar veel zin in zeg! Ik heb trouwens een tweet naar titan gestuurd of hij Hardwear - Nightbeast weer eens onder het stof vandaan wilt halen. Als iedereen dat nou even doet :$

Heb hem 2 weken geleden gezegd dat ie echt Necropsy moest draaien, maar hij zou nog kijken of hij verder kwam met de track zelf. Hoop het echt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Strkas kaartje halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
JefQ schreef:
Heb hier echt bizar veel zin in zeg! Ik heb trouwens een tweet naar titan gestuurd of hij Hardwear - Nightbeast weer eens onder het stof vandaan wilt halen. Als iedereen dat nou even doet :$

Heb hem 2 weken geleden gezegd dat ie echt Necropsy moest draaien, maar hij zou nog kijken of hij verder kwam met de track zelf. Hoop het echt. :D


Heb Necropsy op een bizarre manier gemist op loudness tijdens B-Front, terwijl ik heel die set op dezelfde plek heb gestaan :P hoop em nu dus wel te horen.

Ik ga Zany ff vragen of die Fear Reigns Today wil draaien :drool: die MOET ik gewoon een keer live gehoord hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nog steeds te twijfelen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Nando schreef:
JefQ schreef:
Heb hier echt bizar veel zin in zeg! Ik heb trouwens een tweet naar titan gestuurd of hij Hardwear - Nightbeast weer eens onder het stof vandaan wilt halen. Als iedereen dat nou even doet :$

Heb hem 2 weken geleden gezegd dat ie echt Necropsy moest draaien, maar hij zou nog kijken of hij verder kwam met de track zelf. Hoop het echt. :D


Heb Necropsy op een bizarre manier gemist op loudness tijdens B-Front, terwijl ik heel die set op dezelfde plek heb gestaan :P hoop em nu dus wel te horen.

Ik ga Zany ff vragen of die Fear Reigns Today wil draaien :drool: die MOET ik gewoon een keer live gehoord hebben


Eigenlijk wil ik die Warface remix van Goddamn ook horen... Vooral op dat geluidsysteem van outland/eclipse... Maar de kans is klein dat die gedraaid wordt denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 10:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00: Code Black
23:00 - 00:00: Jack of Sound
00:00 - 01:30: Slim Shore
The Pitcher
01:30 - 02:30: Zany
02:30 - 03:30: Frequencerz
03:30 - 04:00: Donkey Rollers
04:00 - 05:00: B-Front
05:00 - 06:00: Titan
MC: DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nette timetable. :) Denk dat wij een uurtje later komen (Tom, David?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable idd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Nette timetable. :) Denk dat wij een uurtje later komen (Tom, David?).

Gewoon lekker rustig aan doen ja haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daar gaan we ons zeker wel op vermaken denk ik zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon vanaf 10 uur aanwezig waarschijnlijk :) Timetable zoals het hoort! (Al had ik Zany misschien liever na Freqz gezien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanaf JoS aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook vanaf JOS hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 11:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Ik ook vanaf JOS hoop ik.

Hoe ga jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Duruz schreef:
Ik ook vanaf JOS hoop ik.

Hoe ga jij dan?


Autootje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 12:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker bezig, nog bekenden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Nette timetable. :) Denk dat wij een uurtje later komen (Tom, David?).

Gewoon begin/halverwege Jos aanwezig zijn? Code Black kan de bahama aids krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

get yaaa haaaands up :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Lekker bezig, nog bekenden?


Hmm, Jeroen Liza Barry en misschien Gino?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten