Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Als je geen 16 bent, en er gebeurd iets. Dan naai je die groep echt, dat zou echt heel kut zijn. Aan mij hadden ze vorig jaar gevragen of ik mee J-Town mee wilde. Ik had me eigen niet opgegeven omdat ik 15 was, maar hun vroegen het. Dus ik zo, ja is goed. Kreeg 2 weken later een mailtje, van ja dat kunnen we niet doen! Ook tegenover de jeugd van Haghorst zou dat dom zijn, dus weet niet op welke wagen je wilt?

Swatsers rijden volgens mij wel met mensen van 15, dat boeit daar volgens mij niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Als je geen 16 bent, en er gebeurd iets. Dan naai je die groep echt, dat zou echt heel kut zijn. Aan mij hadden ze vorig jaar gevragen of ik mee J-Town mee wilde. Ik had me eigen niet opgegeven omdat ik 15 was, maar hun vroegen het. Dus ik zo, ja is goed. Kreeg 2 weken later een mailtje, van ja dat kunnen we niet doen! Ook tegenover de jeugd van Haghorst zou dat dom zijn, dus weet niet op welke wagen je wilt?

Swatsers rijden volgens mij wel met mensen van 15, dat boeit daar volgens mij niet ;)

Ik weet niet op welke wagen ik wil. Ligt er net aan waar m'n vrienden dit jaar op gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 11:58 
 
Hardtraxxer

De wagen van de swatsers is waarschijnlijk de enigste wagen waar je je eigen voor in kan schrijven als je vorig jaar niet ergens op hebt gestaan. J-town en Hilverhood hebben hun vaste mensen die ze er als eerst op zullen laten. Je moet dan geluk hebben dat er mensen afhaken maar dat zullen er niet veel zijn denk ik. Aangezien de Braojers niet rijden blijven er weinig opties over volgens mij... (Ik spreek over de regio Hilvarenbeek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
De wagen van de swatsers is waarschijnlijk de enigste wagen waar je je eigen voor in kan schrijven als je vorig jaar niet ergens op hebt gestaan. J-town en Hilverhood hebben hun vaste mensen die ze er als eerst op zullen laten. Je moet dan geluk hebben dat er mensen afhaken maar dat zullen er niet veel zijn denk ik. Aangezien de Braojers niet rijden blijven er weinig opties over volgens mij... (Ik spreek over de regio Hilvarenbeek)

Idd.. Ik krijg altijd een uitnodiging, maar je kunt het beste ff bij Bram of Sander informeren. Dan sturen ze jou denk ik wel een uitnodiging!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 12:11 
 

M'n zwager zit daar in de groep en hij gaat niet mee op de wagen. Dus zij ie dat ik die plek mag innemen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 13:33 
 
Hardtraxxer

Sander heeft idd voor onze groep 10 plekken vrij gehouden op Hilverhood. Maar ook al vraag je het aan hun zullen ze altijd eerst nog afwachten of de vaste mensen zich inschrijven. Maar kijk nu net op de site van de swatsers en die zitten zaterdag, zondag en maandag ook al vol: http://www.vcdeswatsers.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 14:04 
 
Hardtraxxer

Vik schreef:
Co-Zone schreef:
Sander heeft idd voor onze groep 10 plekken vrij gehouden op Hilverhood. Maar ook al vraag je het aan hun zullen ze altijd eerst nog afwachten of de vaste mensen zich inschrijven. Maar kijk nu net op de site van de swatsers en die zitten zaterdag, zondag en maandag ook al vol: http://www.vcdeswatsers.nl/

Ah nice! :thumbsup: Ik ga me deze week nog inschrijven. Welke dagen ga je mee?

Zaterdag, zondag en dinsdag. Maandag moet ik draaien bij de swatsers wordt Bouncing beek on tour :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 15:34 
 
Hardtraxxer

Met de hilverhood dan? Van Bouncing Beek on tour komt binnekort als het goed is op pf te staan. Van zaterdag, Raggen en Beuken on tour, staat er al op http://partyflock.nl/party/192905:Ragge ... euken.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maten van mij waren geloof ik vorig jaar met de Durstampers mee geweest. Het boeit me ook eigenlijk niet op welke wagen ik sta als er maar hardstyle gedraaid word, bier aanwezig is en ze naar gessel enzo rijden maar volgensmij is dat bij elke wagen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2011 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
Sander heeft idd voor onze groep 10 plekken vrij gehouden op Hilverhood. Maar ook al vraag je het aan hun zullen ze altijd eerst nog afwachten of de vaste mensen zich inschrijven. Maar kijk nu net op de site van de swatsers en die zitten zaterdag, zondag en maandag ook al vol: http://www.vcdeswatsers.nl/

Ik bedoel Sander en Bram van J-Town. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 18:43 
 

Heb even gechekt bij m'n zwager. J-Town is gisteren begonnen met de voorbereidingen. Er wordt inderdaad geen evenement in Moergestel georganiseerd maar aan de Wilhelminadijk (?) in Haghorst. Het kanaal wordt afgezet met hekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:25 
 
Hardtraxxer

Ja voor zo'n bedrijf ergens daar aan het kanaal ben met name benieuwd welke dj's ze laten komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:34 
 

Co-Zone schreef:
Ja voor zo'n bedrijf ergens daar aan het kanaal ben met name benieuwd welke dj's ze laten komen ;)


Ongeveer voor het nieuwe kantoor van het bedrijf waar ik werk (Reyrink, Raab Karcher zit daar niet meer, foto is oud)

Afbeelding


Ongeveer daar. Niet erg veel ruimte maar ben benieuwd wat ze ermee gaan doen. Over de DJ's had ik wel wat gehoord maar ik weet het niet zeker dus ga jullie niet ophitsen dat B-Front hier staat ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop dat er ook wel wat bekende dj's komen en niet alleen maar lokale maar dat zal wel goed komen denk ik. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:00 
 

RobertV schreef:
Hoop dat er ook wel wat bekende dj's komen en niet alleen maar lokale maar dat zal wel goed komen denk ik. :thumbup:


J-Town heeft daar de nodige contacten voor ;). Vorig jaar reed Deepack en D-Block & S-te-Fan (1 vd 2) ook mee met de wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
RobertV schreef:
Hoop dat er ook wel wat bekende dj's komen en niet alleen maar lokale maar dat zal wel goed komen denk ik. :thumbup:


J-Town heeft daar de nodige contacten voor ;). Vorig jaar reed Deepack en D-Block & S-te-Fan (1 vd 2) ook mee met de wagen.

Dat weet ik ;) Maar dat zal ook niet gratis zijn geweest gok ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 21:21 
 

RobertV schreef:
stefaneke schreef:
RobertV schreef:
Hoop dat er ook wel wat bekende dj's komen en niet alleen maar lokale maar dat zal wel goed komen denk ik. :thumbup:


J-Town heeft daar de nodige contacten voor ;). Vorig jaar reed Deepack en D-Block & S-te-Fan (1 vd 2) ook mee met de wagen.

Dat weet ik ;) Maar dat zal ook niet gratis zijn geweest gok ik..


Dat weet ik niet zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij heeft deepack alleen wat bier gekost, dat is helemaal buiten het boekings bureau omgegaan... Dus volgens mij mogen ze dan zelfs geen geld vragen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:42 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed. Opzich leuke locatie. Zouden ze niet beter de locatie van de tent met Haghorst spektakel kunnen gebruiken? of is dat weer te dicht bij de huizen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Marijn schreef:
Klinkt goed. Opzich leuke locatie. Zouden ze niet beter de locatie van de tent met Haghorst spektakel kunnen gebruiken? of is dat weer te dicht bij de huizen?


als je wilt wegzakken met zo'n vrachtwagen moet je vooral die wei op rijden! Dat stuk land ligt echt heel laag, wordt een grote modder festijn... Nee dit is beter! Best veel mogelijkheden daaro, en er valt weinig te slopen voor de kinderachtige onder ons...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:46 
 

Overigens mooie reclame voor reyrink :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:48 
 
Hardtraxxer

ja klopt, t ligt daar zeker een halve meter lager als de weg...
en voor dat kantoor pand ligt toch grind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:52 
 

Marijn schreef:
ja klopt, t ligt daar zeker een halve meter lager als de weg...
en voor dat kantoor pand ligt toch grind?


Ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 22:55 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Marijn schreef:
ja klopt, t ligt daar zeker een halve meter lager als de weg...
en voor dat kantoor pand ligt toch grind?


Ja...


Das goed voor zon feestje. als er dan wat glas breek. (je mag toch geen glas meenemen maar t gebeurt toch wel...) dan merk ligt da daar goed tussen die grind,
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:19 
 

Marijn schreef:
stefaneke schreef:
Marijn schreef:
ja klopt, t ligt daar zeker een halve meter lager als de weg...
en voor dat kantoor pand ligt toch grind?


Ja...


Das goed voor zon feestje. als er dan wat glas breek. (je mag toch geen glas meenemen maar t gebeurt toch wel...) dan merk ligt da daar goed tussen die grind,


Da's wel vet ja. Denk ook wel dat ze die paaltjes eruit mogen halen.

Lijkt trouwens geniaal als Reyrink daar nog gewoon doorbeunt tijdens dit evenement :P.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten