Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:21 
 
Hardtraxxer

haha idd.
bij reyrink weten ze ook wel wat carnaval is vgm:P die kerels zijn ook niet vies van een pilsje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:25 
 

Marijn schreef:
haha idd.
bij reyrink weten ze ook wel wat carnaval is vgm:P die kerels zijn ook niet vies van een pilsje xd


Ja, morgenavond weer eventjes een pilsje avond pakken in de kantine daar :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:28 
 
Hardtraxxer

Werk je daar? wa moet je daar doen? haha ja da zal wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran

Marijn schreef:
Werk je daar? wa moet je daar doen? haha ja da zal wel :P


stefan werken?? Haha, hij is aanwezig bij reijrink. Nu moet hij nog leren tractor rijden, komt goed jongen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook al reclame voor reyrink op het fusion forum zag ik stefan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2011 23:40 
 

Timmer schreef:
Marijn schreef:
Werk je daar? wa moet je daar doen? haha ja da zal wel :P


stefan werken?? Haha, hij is aanwezig bij reijrink. Nu moet hij nog leren tractor rijden, komt goed jongen :D


Aanwezig zijn is ook uren maken :P. Ik ben daar echt een allrounder, mag vanalles doen daar. Maarja ben idd bezig met m'n tractorrijbewijs en gaat nu goed :).


RobertV schreef:
Ook al reclame voor reyrink op het fusion forum zag ik stefan :P


Ik verveelde me op't kantoor :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 00:19 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
stefaneke schreef:
RobertV schreef:
Hoop dat er ook wel wat bekende dj's komen en niet alleen maar lokale maar dat zal wel goed komen denk ik. :thumbup:


J-Town heeft daar de nodige contacten voor ;). Vorig jaar reed Deepack en D-Block & S-te-Fan (1 vd 2) ook mee met de wagen.

Dat weet ik ;) Maar dat zal ook niet gratis zijn geweest gok ik..

Heb je toch fout gegokt ;) Die hebben zelf gevraagd of ze mee mochten :p Is natuurlijk allemaal buiten hun boekingsmaatschappij om gegaan maar dan mag je ze alleen niet op de line-up zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 08:56 
 

stefaneke schreef:
Timmer schreef:
Marijn schreef:
Werk je daar? wa moet je daar doen? haha ja da zal wel :P


stefan werken?? Haha, hij is aanwezig bij reijrink. Nu moet hij nog leren tractor rijden, komt goed jongen :D


Aanwezig zijn is ook uren maken :P. Ik ben daar echt een allrounder, mag vanalles doen daar. Maarja ben idd bezig met m'n tractorrijbewijs en gaat nu goed :).


RobertV schreef:
Ook al reclame voor reyrink op het fusion forum zag ik stefan :P


Ik verveelde me op't kantoor :innocent:


En nu zit ik weer in het huis van me baas wat te doen aan de muziek om z'n computer. Kom vanalles tegen, van AC/DC en Robbie Williams tot de Decibel 2007 CD's en het Evilution album van Evil Activities :P. Wel erg dik geluidsysteem hiero! en niemand thuis :innocent:. 20m verderop zijn ze ook weer vollop aan het puinbreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha die stefan zit gewoon de helft van de tijd dat hij aan het ''werk'' is op hardtraxx te gluren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:09 
 

RobertV schreef:
haha die stefan zit gewoon de helft van de tijd dat hij aan het ''werk'' is op hardtraxx te gluren :P

Wat moet ik anders doen? Bestanden kopieren enzo duurt lang :/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2011 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geef je msn :P dan kunne we ff buurte
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J-Town
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 19:30 
 

ComingHard!RealHard! schreef:
J-Town


Ik wouw'm net posten :P. Erg vette trailer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Vette trailer, nu nog hopen dat ik mee kan :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 22:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ComingHard!RealHard! schreef:
J-Town


Super dik! Zag het op twitter. Als het goed is krijg ik mail, aangezien ik er vorig jaar ook opgestaan heb. Was toen alleen wel allemaal hoop gedoe geworden, dus hoop dat ik die mailinglijst gehaald heb.

Misschien Sander binnenkort maar eens smsen voor de zekerheid! Heb d'r zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 15:33 
 
Hardtraxxer

Hebben ze leuk gefixt man erg dik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog een leuk weetje
binnen het rode gebied is ZWAAR hardstyle carnaval :love: :drool:
Afbeelding

het is eigenlijk helemaal niet veel. Het zijn vooral de dorpen die oost/zuidoost van tilburg liggen. ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oirschot mag er ook wel bij. staan ze ook weleens op de markt enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 23:56 
 
Hardtraxxer

alsof muziek er toe doet tijdens carnaval? carnaval is gewoon zwaar kansloos 5 a 6 dagen achter elkaar bier zuipen. en stampen zit er dan zeker niet in omdat je toch het meeste van de tijd bier in je hand heb of je het niet meer kan. maar mss dat ik dit jaar wel naar de matrixx ga, gewoon ff een avondje rust :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 00:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
alsof muziek er toe doet tijdens carnaval? carnaval is gewoon zwaar kansloos 5 a 6 dagen achter elkaar bier zuipen. en stampen zit er dan zeker niet in omdat je toch het meeste van de tijd bier in je hand heb of je het niet meer kan. maar mss dat ik dit jaar wel naar de matrixx ga, gewoon ff een avondje rust :P

mwa als er een lekker nummer word gedraaid at ik mijn bier wel even om te kunnen stampen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

decoupeerzaag schreef:
alsof muziek er toe doet tijdens carnaval? carnaval is gewoon zwaar kansloos 5 a 6 dagen achter elkaar bier zuipen. en stampen zit er dan zeker niet in omdat je toch het meeste van de tijd bier in je hand heb of je het niet meer kan. maar mss dat ik dit jaar wel naar de matrixx ga, gewoon ff een avondje rust :P


Wat een onzin, vorig jaar dbstf, frontliner, bh, psyko punkz, b-front en noise suppressor. En carnaval is hier gewoon kei hard beuken, dus ik weet niet welke vooroordelen jij over carnaval hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anders moet je bij Styl0w ff een cursus 'stampen met bier in de hand' nemen, die volg ik ook op het moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ComingHard!RealHard! schreef:
Anders moet je bij Styl0w ff een cursus 'stampen met bier in de hand' nemen, die volg ik ook op het moment!


Haha! Ik neem aan dat dit geen grapje is. Ik knoei namelijk helemaal niets vriend :P! Geen druppel en gwn vol gas los.
Misschien binnenkort een tutorial op youtube.. Whaha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
ComingHard!RealHard! schreef:
Anders moet je bij Styl0w ff een cursus 'stampen met bier in de hand' nemen, die volg ik ook op het moment!


Haha! Ik neem aan dat dit geen grapje is. Ik knoei namelijk helemaal niets vriend :P! Geen druppel en gwn vol gas los.
Misschien binnenkort een tutorial op youtube.. Whaha!

Ja dat bedoel ik kerel!
Je hebt het me al meerdere malen voor gedaan, maar mij lukt het niet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 19:13 
 

Flesjes xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten