Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid, dus misschien wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 00:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Clock Kid, dus misschien wel aanwezig.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: boeie , we gaan gewoon joh! zijn we met z'n drieen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 12:06 
 

Pete schreef:
Daveytl schreef:
Clock Kid, dus misschien wel aanwezig.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: boeie , we gaan gewoon joh! zijn we met z'n drieen :)

Als jullie met ov gaan, kan ik wel meeten op Arnhem CS?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Pete schreef:
Daveytl schreef:
Clock Kid, dus misschien wel aanwezig.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: boeie , we gaan gewoon joh! zijn we met z'n drieen :)

Als jullie met ov gaan, kan ik wel meeten op Arnhem CS?

Wij gaan nooit met OV ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 13:26 
 

Screw you dan :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 19:43 
 

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Pete schreef:
Daveytl schreef:
Clock Kid, dus misschien wel aanwezig.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: boeie , we gaan gewoon joh! zijn we met z'n drieen :)

Als jullie met ov gaan, kan ik wel meeten op Arnhem CS?


OV :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
OV :lol:

OV :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thilo & Evanti, Lee Mac en vooral Eyoung! :worship: Ik ben aanwezig denk ik, ik rijd vanaf Emmen mensen interesse om mee te rijden doe 'n leuk bod. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartverkoop nog niet begonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zaterdag(15 september) gaat de kaartverkoop van Hardnation open!


:bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Zaterdag(15 september) gaat de kaartverkoop van Hardnation open!


:bomb: :bomb: :bomb:


Dank je wel. Morgen direct even een ticket kopen dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 20:25 
 
Hardtraxxer

Hier wil ik ook graag bij zijn!
Top line up! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 21:38 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Bosskabouter schreef:
Hier wil ik ook graag bij zijn!
Top line up! :love:

Geweldig, daar doen we het voor! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2012 21:26 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Citaat:
Morgen direct even een ticket kopen dus!

Maandag begint de vvk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
Citaat:
Morgen direct even een ticket kopen dus!

Maandag begint de vvk ;)


Zal eens tijd worden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 10:32 
 
Organisator
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Zal eens tijd worden. ;)

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
hoebedoelje schreef:
Zal eens tijd worden. ;)

:P


:D

Vanaf hoe laat begint de v.v.k.? 12.00?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 11:30 
 
Organisator
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Vanaf hoe laat begint de v.v.k.? 12.00?

Paylogic loopt te klooien. Er staat een instelling niet goed en ze zijn op zoek naar welke instelling. Zzzz.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfff 3 dagen later ga ik 3 maanden naar Engeland, misschien aanwezig als mooi afsluiter haha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 13:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartje is in de zak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
hoebedoelje schreef:
Vanaf hoe laat begint de v.v.k.? 12.00?

Paylogic loopt te klooien. Er staat een instelling niet goed en ze zijn op zoek naar welke instelling. Zzzz.. :huh:


Paylogic heeft de kaarten inmiddels beschikbaar.

Mijn vraag; duurt de Area 3 (Electro/Harddance) ook tot 04:00?

Zo ja, dan ga ik ook even een hotel regelen voor achteraf. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2012 14:14 
 
Organisator
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
digitalattack schreef:
hoebedoelje schreef:
Vanaf hoe laat begint de v.v.k.? 12.00?

Paylogic loopt te klooien. Er staat een instelling niet goed en ze zijn op zoek naar welke instelling. Zzzz.. :huh:


Paylogic heeft de kaarten inmiddels beschikbaar.

Mijn vraag; duurt de Area 3 (Electro/Harddance) ook tot 04:00?

Zo ja, dan ga ik ook even een hotel regelen voor achteraf. :beer:


Alle area's gaan door tot 4 uur. De hardtechno & electro/harddance artiesten draaien 1.5 uurs sets :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten