Clock Kid, dus misschien wel aanwezig.
wrote:Clock Kid, dus misschien wel aanwezig.
wrote:Clock Kid, dus misschien wel aanwezig.
Als jullie met ov gaan, kan ik wel meeten op Arnhem CS?wrote:wrote:Clock Kid, dus misschien wel aanwezig.![]()
![]()
boeie , we gaan gewoon joh! zijn we met z'n drieen
Wij gaan nooit met OVwrote:Als jullie met ov gaan, kan ik wel meeten op Arnhem CS?wrote:wrote:Clock Kid, dus misschien wel aanwezig.![]()
![]()
OVwrote:Als jullie met ov gaan, kan ik wel meeten op Arnhem CS?wrote:wrote:Clock Kid, dus misschien wel aanwezig.![]()
![]()
Dank je wel. Morgen direct even een ticket kopen dus!wrote:Zaterdag(15 september) gaat de kaartverkoop van Hardnation open!
![]()
![]()
Geweldig, daar doen we het voor!wrote:Hier wil ik ook graag bij zijn!
Top line up!
Maandag begint de vvkMorgen direct even een ticket kopen dus!
Zal eens tijd worden.wrote:Maandag begint de vvkMorgen direct even een ticket kopen dus!
wrote:wrote:Zal eens tijd worden.
Paylogic loopt te klooien. Er staat een instelling niet goed en ze zijn op zoek naar welke instelling. Zzzz..wrote:Vanaf hoe laat begint de v.v.k.? 12.00?
Paylogic heeft de kaarten inmiddels beschikbaar.wrote:Paylogic loopt te klooien. Er staat een instelling niet goed en ze zijn op zoek naar welke instelling. Zzzz..wrote:Vanaf hoe laat begint de v.v.k.? 12.00?
Alle area's gaan door tot 4 uur. De hardtechno & electro/harddance artiesten draaien 1.5 uurs setswrote:Paylogic heeft de kaarten inmiddels beschikbaar.wrote:Paylogic loopt te klooien. Er staat een instelling niet goed en ze zijn op zoek naar welke instelling. Zzzz..wrote:Vanaf hoe laat begint de v.v.k.? 12.00?
Mijn vraag; duurt de Area 3 (Electro/Harddance) ook tot 04:00?
Zo ja, dan ga ik ook even een hotel regelen voor achteraf.