Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Spalken schreef:
Wat zeggen jullie? Lange of korte broek aan zaterdag?

Mijn antwoord weet je al.

De voorvechter van de kortebenenbokse
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 13:56 
 
Artiest

Broken Balance schreef:
Degos schreef:
RTM93 schreef:
Hand in de broek bij Degos 'n Redone classics.


Broek gewoon uit. Is beter


Ben jij ook al gek in de kop?


Retorische vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 17:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Broken Balance schreef:
Degos schreef:
Broek gewoon uit. Is beter


Ben jij ook al gek in de kop?


Retorische vraag?


Inductieplaten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 19:07 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
RTM93 schreef:
Spalken schreef:
Wat zeggen jullie? Lange of korte broek aan zaterdag?

Mijn antwoord weet je al.

De voorvechter van de kortebenenbokse

Ik denk dat iedereen zich onderhand afvraagt of ik überhaupt lange broeken heb. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2023 00:09 
 
Hardtraxxer

Ja was leuk. Drukte bij de wcs/voor de wcs sloeg echt helemaal nergens op tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2023 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
Ja was leuk. Drukte bij de wcs/voor de wcs sloeg echt helemaal nergens op tho.


Was leuk feestje, poten vol blubber

Ook gehele feest door druk bij de drink tentjes
Water kraantjes waren dik in orde. Goeie harde straal
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2023 12:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onwijs vette dag gehad, met name natuurlijk door het mogen openen van de mainstage!! Anderhalf uur met volle teugen van genoten! :yay:

Bij deze onze tracklist:
01. TNT - First Match 2011
02. Antifact - Path of Righteousness
03. Tuneboy & Stephanie - Music Is
04. Frontliner - TBA 2 (One More Time)
05. The Pitcher ft. Sam LeMay - Together As One
06. Da Tweekaz & LNY TNZ - Live It Up
07. Sound Rush - Guide You
08. Bioweapon - Don't Hold Ya Breath
09. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
10. Bass Modulators - Legacy
11. Atmozfears - Release x Reawakening
12. Galactixx - Better Days
13. Adrenalize - Epic Sax Song
14. Wildstylez & Sound Rush - Glorious
15. Headhunterz - Psychedelic Sunshine
16. DJ isaac - Let There Be Hardstyle
17. Zatox & Villain - Action
18. Max Enforcer - Gold (24K Fix)
19. Frontliner - Drums of the Holy Grounds
20. TNT & DJ Isaac - The Realm
21. Noisecontrollers - So High
22. The Exoduz - Hold Me
23. MYST - Before You Walk With Kings (Brennan Heart's Tribute Mix)
24. Headhunterz & Vertile - Before I Wake
25. TNT - I AM TECHNO
26. KELTEK - Dark Side of the Wall
27. B-Front & MYST - Power of Dreams
28. Frequencerz - Fly With Me (Delius Remix)
29. Hardstyle Masterz - Les Phases
30. Ran-D - FCK EDM
31. Phuture Noize - Drift Away
32. Sefa - Calling (Adaro Remix)
32. Phuture Noize - From Star To Stardust
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2023 10:49 
 
Hardtraxxer

Schitterende dag gehad! De eerste uurtjes in de zon en vervolgens in de regen. Alle stages wel even meegepakt, maar qua sfeer, publiek en muziek kan er (wisten we al) toch niets tippen aan de classics stage. De opening van Resonance was :thumbsup: keurige tracklist ook. Quasar, Jones ook niks meer dan :worship: En een lekker zonnetje.
Angerfist Live, waarbij de laatste 15 minuten beter waren dan de eerste 15 minuten. Vervolgens Mad Dog en dit was echt super lekker beuken. Lekker langzaam op downtempo beginnen en steeds iets sneller.
Het begon te regenen en dit stopte eigenlijk niet meer tot een uur of 9. Even de tent bij de Main opgezocht voor D-Sturb. Het is allemaal nu-style en het klinkt ook best lekker, maar qua beleving is het constant op en af met een riedeltje kicks van een paar tellen en stop. Zoals gezegd een heel verschil met de classics stage, waar het eigenlijk nummer na nummer genieten is (voor mij iig). Bij Digital Punk maar weer in de regen aangehaakt met Poncho aan en dit was echt genieten met alle andere poncho's in de regen. Zelfde verhaal bij D&R. Stromende regen, maar dat deerde niemand wat en het ging goed los. :loving: Heerlijk. Wat een set. Het ging maar door... Halverwege D&R werd het droog en stroomde de area weer vol. Crypsis stond op hetzelfde tijdstip als The Purge vs. Adjuzt in de Extra Raw. Toch maar even de keuze gemaakt om naar de Extra Raw te lopen. Heerlijk geluid daar en het klonk ook verschrikkelijk goed allemaal, maar eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als op de Main, qua sfeer en beleving en publiek tipt het niet aan de (raw classics). Dus na een goed half uurtje weer terug naar de classics en hier lopen maaien met iedereen bij Crypsis, die heerlijk met wat millennium HC afsloot :loving: wat een drive.

Qua organisatie eigenlijk geen rare dingen. Festival is goed opgezet. Wellicht iets meer rijplaten i.v.m. de vele regen, want het was nu op sommige plekken een grote modderbende (buiten bij de stages).
Entree stond al een flinke rij rond 12 uur, aar dat liep gelukkig redelijk snel door. Wat ik dan niet begrijp is waarom er maar zo weinig tokens kassa's geopend zijn op dat tijdstip waarop de grootste toestroom van bezoekers is.
Oké, het was druk bij de wc's, maar dat was voornamelijk omdat het een soort van ontmoetingsplaats was geworden, je hoefde nooit lang te wachten bij de wc's zelf. Die ook uniseks waren en dat lijkt me heerlijk voor de dames die nu nergens lang in de rij stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2023 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima festival gehad, weer hielp niet echt mee inderdaad.
Ik denk alleen wel dat dit mijn laatste Hardfest voorlopig is geweest, als de line-up steeds meer richting de raw gaat is voor mij de lol er een beetje van af.
Classic stage was wel een goede toevoeging, alleen schommelde daar het geluid nogal.
Wij stonden ongeveer midden achter bij de classic stage, en het leek wel alsof er een dikke echo in het geluid te horen was.
Oh goeie patat wel! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2023 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluid op de classic stage was gewoon zeer ondermaats, daar waar het op de main en raw erg goed was. Hopelijk kunnen ze volgend jaar een beter geluidssysteem bekostigen van de verkochte bananen à 5 euro per stuk. Desondanks een paar lekkere Nightbreed kneiters gehoord bij Degos & Re-Done!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2023 15:13 
 
Hardtraxx Newbie

elroyce schreef:
Desondanks een paar lekkere Nightbreed kneiters gehoord bij Degos & Re-Done!


Nightbreed platen op de classic stage? :woot:

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2023 16:26 
 
Hardtraxxer

Heerlijk om Connected weer een keer te horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2023 20:04 
 
Hardtraxx Newbie

Yenssen schreef:
Quasar, Jones ook niks meer dan :worship: En een lekker zonnetje.


Mooi om te lezen!
Zelf ook erg genoten en inderdaad het weer was perfect de eerste uurtjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Prima vermaakt.

organisatorisch zeker een verbetering ten opzichte van de jaren ervoor.
Vooral de upgrade van de WC ruimte en de kraantjes (met voldoende waterdruk) waren een welkome toevoeging.
Muzikaal is er veel aan mij voorbij gegaan. Ik had er meer van verwacht maar vooral bij de XTRA raw toch teveel rare kicks voorbij gekomen waar ik gewoon niet van houd. Op de main kwamen er ook bij vlagen zaa(d)g kicks voorbij waarvan je dacht, waarom?

Nou ga ik voor de DJ's allang niet meer naar hardfest maar meer voor het thuisgevoel en het grote aantal bekenden.
Voor de sfeer trouwens ook niet maar die vond ik ook niet al te hoog. Er waren wel groepjes met sfeer en daar probeerden wij veel bij in de buurt te staan maar de regen zal veel invloed daarop hebben gehad. Daar kan je helaas niks aan doen.

Helaas door een wat late aankomst en kutweer dus weinig op de classic stage geweest. Het geluid schommelde ook ontzettend en was vooral zacht maar dat kwam door regelmatige DB controles waardoor de geluidstechnici niet een hoger volume wilden toepassen.
Geluid in de tenten niks op aan te merken.

Ik hoop wel dat ze op deze lijn verder borduren.
Gezien hardfest altijd in april valt en het vaker niet dan wel mooi weer is zou ik graag zien dat ook de Hardcore en Classics deels overdekt worden gemaakt. Dit hoeft niet perse een tent te zijn maar zou ook zo'n grote transparante parasol in het midden kunnen zijn of iets dergelijks. Verder hoop ik op de main dat ze iets meer met Visuals doen of gewoon meer lasers.
Oh en een speciaalbierbar ofzo. Dat lijkt mij ook wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er niet geweest, maar qua invulling lineup hoop ik dat ze deze lijn ook doorzetten. Dan zou ik ieder jaar overwegen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik ben er niet geweest, maar qua invulling lineup hoop ik dat ze deze lijn ook doorzetten. Dan zou ik ieder jaar overwegen te gaan.


Idd, hoop ook dat ze deze 13/12 line-up doorzetten en zich niet onderscheiden van andere line-ups.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
Ik ben er niet geweest, maar qua invulling lineup hoop ik dat ze deze lijn ook doorzetten. Dan zou ik ieder jaar overwegen te gaan.


Idd, hoop ook dat ze deze 13/12 line-up doorzetten en zich niet onderscheiden van andere line-ups.

Ja want hardstyle concepten in Enschede in het verleden met varierende line ups waren wel een succes ?

Als enige concept in Enschede en in de provincie tot aan Zwolle met een hardstyle festival. Dan moet je gewoon uitverkopen. Deze line up was al best wel tof en varierend genoeg als je kijkt over de gehele dag..

Als je wil experimenteren met niche artiesten doe je dat maar lekker in Brabant. Fantasy Island zullen we niet terug krijgen maar liever een feest in de buurt met 13/12 line up dan helemaal geen feest en elke keer dat kk eind naar Brabant moeten reizen.

Bovendien vind ik het ook al tof dat ze de eerste 2 uur in de XTRA raw en mainstage vaak proberen in te vullen met lokale DJ's. Ik vind deze line up op papier ook best wel divers eigenlijk. Muzikaal viel het alleen niet altijd bij mij in de smaak maar ook genoeg leuke verschillende dingen gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
Ik ben er niet geweest, maar qua invulling lineup hoop ik dat ze deze lijn ook doorzetten. Dan zou ik ieder jaar overwegen te gaan.


Idd, hoop ook dat ze deze 13/12 line-up doorzetten en zich niet onderscheiden van andere line-ups.


Och het mannetje komt weer reageren op een feest waar hij toch nooit heen zou gaan.

Denk dat je even was vergeten dat WIJ dat wel even bepalen hoe dat hier gaat bij ons in het Oosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

exact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meer techno op hardfest volgend jaar please. Dat was wel een leuke afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Meer techno op hardfest volgend jaar please. Dat was wel een leuke afwisseling.

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 18:12 
 
Artiest

JBW schreef:
elroyce schreef:
Desondanks een paar lekkere Nightbreed kneiters gehoord bij Degos & Re-Done!


Nightbreed platen op de classic stage? :woot:

:corn:


En ook nog eens lekker weer erbij. Wat wil je nog meer..........
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 18:14 
 
Artiest

Rickzel schreef:
WIJ dat wel even bepalen hoe dat hier gaat bij ons in het Oosten.


Ff printscreentje hiervan gemaakt, zalig <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Rickzel schreef:
WIJ dat wel even bepalen hoe dat hier gaat bij ons in het Oosten.


Ff printscreentje hiervan gemaakt, zalig <3


Kun je die ook hier posten?
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten