Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 apr 2023 09:57 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 13 apr 2023 10:03 
 
Hardtraxxer

Haha ik wou net hetzelfde doen xd

Mooie timetable, helaas wel weer de onvermijdbare overlappingen, vooral Crypsis & The Purge & Adjuzt op het eind :cry:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2023 10:11 
 
Hardtraxxer

Haha. Ja, ik vind Crypsis zo laat ook beetje jammer, tegen het einde van de avond toch meer zin in het hardere werk. Maar classics met deze namen is sowieso wel leuke toevoeging aan Hardfest.

Enige feest waar ik kan zeggen dat ik lekker op het fietsje erheen kan..
Bericht Geplaatst op 13 apr 2023 10:19 
 
Hardtraxxer

Same here, lekker fietsen :love:
lekker afsluiten met Degos & Re-done en daarna TP vs Adjuzt
Ook Zany 1,5 uur, Mad Dog, Angerfist zijn zekerheidjes, de rest zien wel
Bericht Geplaatst op 13 apr 2023 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Zekerheidjes zijn leuke mensen, veel bier en The Purge & Adjuzt. De rest bepalen we ter plekke.
Bericht Geplaatst op 13 apr 2023 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zekerheidjes zijn leuke mensen, veel bier en The Purge & Adjuzt. De rest bepalen wij wel ;)
Bericht Geplaatst op 17 apr 2023 15:32 
 
Hardtraxx Newbie

Hier alvast een opwarmertje voor zaterdag!!
Hopelijk tot dan :D

Bericht Geplaatst op 18 apr 2023 17:04 
 
Hardtraxxer

Lekker mixje! :thumbsup:

PS: ook een secret Techno stage op Hardfest met een 6 uur set van Crypsis en zijn maat? (gd_connect)
Bericht Geplaatst op 18 apr 2023 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Zaterdag even kijkje nemen hiero!
Bericht Geplaatst op 18 apr 2023 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Digital Punk komt in plaats van Zany
Bericht Geplaatst op 19 apr 2023 12:25 
 
Hardtraxxer

Balen
Bericht Geplaatst op 19 apr 2023 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
PS: ook een secret Techno stage op Hardfest met een 6 uur set van Crypsis en zijn maat? (gd_connect)


M4ZE PUSHER?
Bericht Geplaatst op 20 apr 2023 07:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Yenssen schreef:
PS: ook een secret Techno stage op Hardfest met een 6 uur set van Crypsis en zijn maat? (gd_connect)


M4ZE PUSHER?

https://partyflock.nl/artist/21490:Dinant-van-Tongeren
Deze kerel.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2023 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot nu toe 20 graden met drupjes regen
Bericht Geplaatst op 20 apr 2023 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zeggen jullie? Lange of korte broek aan zaterdag?
Bericht Geplaatst op 20 apr 2023 13:22 
 
Hardtraxxer

Spalken schreef:
Wat zeggen jullie? Lange of korte broek aan zaterdag?


Jazeker! 16 graden is de grens, dus kan makkelijk. Hopelijk blijft het droog :whistle:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2023 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Wat zeggen jullie? Lange of korte broek aan zaterdag?


Geen broek
Bericht Geplaatst op 20 apr 2023 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Spalken schreef:
Wat zeggen jullie? Lange of korte broek aan zaterdag?


Geen broek


Volgens mij is Broken Balzak ook wel beetje gek in de kop.

Hier ook de korte broek aan :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 apr 2023 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ons Martin de korte boks aan trekt dan denk ik dat ik ook maar moet volgen.

Ik begin ook wel echt langzaam hyped te raken voor 't feestje. Kijk met name uit naar DBSTF, Mutilator, Major Conspiracy en Purge vs Adjuzt.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2023 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aangezien Sicknite door prive omstandigheden niet aanwezig kan zijn, mag ik de MAINSTAGE openen als Resonance :yay:

Allemaal vanaf 12 uur aanwezig, broek of geen broek!! :P
Bericht Geplaatst op 20 apr 2023 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Wat zeggen jullie? Lange of korte broek aan zaterdag?

Mijn antwoord weet je al.
Bericht Geplaatst op 20 apr 2023 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Spalken schreef:
Wat zeggen jullie? Lange of korte broek aan zaterdag?

Mijn antwoord weet je al.

Stuk in je broek?
Bericht Geplaatst op 21 apr 2023 08:50 
 
Hardtraxx Veteran

Hand in de broek bij Degos 'n Redone classics.
Bericht Geplaatst op 21 apr 2023 09:17 
 
Artiest

RTM93 schreef:
Hand in de broek bij Degos 'n Redone classics.


Broek gewoon uit. Is beter
Bericht Geplaatst op 21 apr 2023 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Degos schreef:
RTM93 schreef:
Hand in de broek bij Degos 'n Redone classics.


Broek gewoon uit. Is beter


Ben jij ook al gek in de kop?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten