Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: HARDFEST 2022 - The Release
Datum: 23-04-2022
Tijd: 12:00 - 00:00
Locatie: Universiteit Twente, Enschede
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://www.hardfest.nl/tickets/
Prijs: €42,50

Line-up:
MAINSTAGE
Act of Rage Live // Aversion // B-Frontliner // Broken Element // Conflate // D-Block & S-te-fan // Jesse Jax // Killshot & Bloodlust // Radical Redemption // Rejecta & Vertile // Voidax vs Udex // Warface // MC DV8

SUPERBASH
A-rize // Adaro // AVIO // Crypsis Classics // Devin Wild // Keltek // Raptvre // Sicknite // The Pitcher // TNT Classics // Zatox Classics // MC Da Syndrome

UNITY
Angerfist Live // Bodyshock // Core Criminal & Re-Invent // Cryogenic // D-Ceptor // Dr. Peacock // Drokz // Gridkiller & Unfused // Mad Dog // Odium // Partyraiser // MC Syco

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

Check ff goed of je hier nog tickets voor hebt. Dit is nog steeds het geannuleerde feest van ik dacht. feesten/hardfest-change-the-game-18-04-2020-ut-twente-enschede-t68956.html?hilit=Hardfest
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Check ff goed of je hier nog tickets voor hebt. Dit is nog steeds het geannuleerde feest van ik dacht. feesten/hardfest-change-the-game-18-04-2020-ut-twente-enschede-t68956.html?hilit=Hardfest


Dit is toch het feest waarvoor we eind maart een aanbetaling hebben kunnen doen. Rest van het bedrag moet later betaald worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2021 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Geen ID. Ik heb voor dit feest al anderhalf jaar tickets. Toen het feest werd aangekondigd kon je loyalty tickets kopen en dat doen wij eigenlijk altijd direct.
Toen de aankondiging eerder dit jaar kwam voor hardfest in november was ik zelf ook in eerste instantie vergeten dat ik al kaarten had en toen wilde ik ook een aanbetaling doen.

Maar ik had dus al tickets en ik denk dat er wellicht nog wel een aantal zijn die nog steeds tickets hier voor hebben maar dat wellicht zijn vergeten. Gewooon ff op 'Hardfest' zoeken in de mailbox, dan ben je er zo achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up:

MAIN
Radical Redemption // Frequencerz vs Rejecta // D-Sturb // Rebelion // Act of Rage live // E-Force // Killshot // Aftershock live // Voidax vs Udex // RVAGE // Deluzion // Ceazar // Mc Villain

SUPERBASH
Ran-D // Noisecontrollers // TNT Classics // Psyko Punkz // Crypsis classics // KELTEK // Devin Wild // Deepack Classics // JNXD // Jones // RAPTVRE // Hypnose // MC Da Syndrome

UNITY
Angerfist Live // Dr. Peacock // Partyraiser // Mad Dog // Drokz // Cryogenic // I:Gor // Access One // Odium // Core Criminal vs Re-Invent // MC Syco
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

voidax vs udex :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat dit gewoon als een "normaal hardfest" buiten zijn? Vond de laatste editie met koningsdag al sterves koud, laat staan straks in November met 5 graden :lol:

Lineup is wel dikke prima! Maar ik ga hem toch overslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke line-up! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijne LU, helaas te ver en een overvolle agenda in november.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Gaat dit gewoon als een "normaal hardfest" buiten zijn? Vond de laatste editie met koningsdag al sterves koud, laat staan straks in November met 5 graden :lol:

Lineup is wel dikke prima! Maar ik ga hem toch overslaan.

Ja in tenten op de UT. Dus 'buiten'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gun het ze dat het een groot succes wordt, zeker ook met deze lineup!

Maar vraag me echt af of mensen nog zin hebben in een festival als het herfst/winter is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Is toch gewoon prima warm in een tent? Doe je paar heaters in het plafond. Enige minpuntje is misschien het lopen tussen de tenten of de food court.
Week erna is ook hutspot festival. Dat ging ook altijd goed in november, sloeg zelfs heel erg aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen met rebirth was het avonds ook aan het vriezen. In de tent bij de mainstage was het gewoon warm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dat toch met gingers? Als de zon schijnt hebben ze het te warm en moeten ze in de schaduw, is het 5 graden hebben ze het te koud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Wat is dat toch met gingers? Als de zon schijnt hebben ze het te warm en moeten ze in de schaduw, is het 5 graden hebben ze het te koud.


Hee Niels jij ook hier, paardenlul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Toen met rebirth was het avonds ook aan het vriezen. In de tent bij de mainstage was het gewoon warm :P


In de avond? Bij het begin stond de rijp nog op het gras xd

Wel heerlijk dat er na 1,5 jaar weer ''gezeurd' wordt over line-ups, muntjes inleveren voor bekers en of het wel lekker weer is :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 07:25 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens een bericht op Facebook nog zo'n 500 tickets in de verkoop. Hoop dat ze deze goed verkopen! Zin an! Voor het eerst in meer dan 2 jaar een feest op eigen bodem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 02:22 
 
Hardtraxx Veteran

UITVERKOCHT.

Hatseeeeeee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Voor mij een hele gunstige time table.
Alleen tijdens het uurtje met TNT classics moet ik kiezen tussen 3 stages.
Afsluiting met den cryp zal wel mooi worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goooooodddverrrrdoamme eerste optreden van d'n Deem (dochter van 50% van 2Faced), hier moet ik eigenlijk wel bij zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja toch wel gestoord dat die kleine van 10 maanden meer boekingen pakt dan papa.

die 4e area is nieuw toch? Zou dat zijn om aan die 75% regel te voldoen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 16:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Super blij met deze timetable! Wordt tzt alleen even kijken of ik wat van Mag Dog wil zien, of het gewoon hou bij Voidax vs Udex en daarna door naar de classics set van Deepack. Verder staat er de hele dag overal wel ergens iets wat ik wil zien, zonder vervelende clashes! Alleen Noisecontrollers was ik nog semi-benieuwd naar, maar Radical heeft met al die nieuwe muziek van hem toch de voorkeur dit keer. Vooral Devin Wild gevolgd door TNT classics moet twee uur lang genieten worden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JAAAAAAA, Van 15:00 tot 16:30 vlammen in de Church of Harder Styles! :yay:

Komt dat zien mensen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2021 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ja toch wel gestoord dat die kleine van 10 maanden meer boekingen pakt dan papa.

die 4e area is nieuw toch? Zou dat zijn om aan die 75% regel te voldoen?

ja en volgens mij nee. Want het is een festival buiten dus niet gebonden aan een maximum capaciteit .
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten