Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 20:41 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Haha zo lekker typisch 2 jaar lang de tijd hebben om te beslissen. Nu ineenkeer spontane ingeving om toch even kijkje te nemen. Uitverkocht en bus vanuit Winterswijk ram vol.

Wordt een last minute beslissing en ticketswapje vermoed ik zo :lol:

Even wat B-Frontliner TBA's van 5 jaar geleden bekeken en besloten dat ik dit eigenlijk niet wil missen. :x


Beter laat dan nooit :thumbsup:

Wel vrij weinig aandacht voor dit festival dat met meer dan 15000 bezoekers uitverkocht is en top line-up.
En het wordt skitterend weer zaterdag, dus kan niet mis gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Wel vrij weinig aandacht voor dit festival dat met meer dan 15000 bezoekers uitverkocht is en top line-up.
En het wordt skitterend weer zaterdag, dus kan niet mis gaan!


Heeft er denk ik ook mee te maken dat dit festival niet meer op koningsdag is. Normaalgesproken was dit feest voor mij een zekerheid, maar door de ongustige datum toch maar voor Supersized gekozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het uitverkocht is, is er toch voldoende aandacht voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2022 13:45 
 
Hardtraxxer

Eerste festival sinds HoH vorig jaar en donders veel zin in! :thumbsup:
Lekker de hele dag pendelen tussen de 3 stages
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 19:41 
 
Hardtraxx Newbie

Yenssen schreef:
Rickzel schreef:
Haha zo lekker typisch 2 jaar lang de tijd hebben om te beslissen. Nu ineenkeer spontane ingeving om toch even kijkje te nemen. Uitverkocht en bus vanuit Winterswijk ram vol.

Wordt een last minute beslissing en ticketswapje vermoed ik zo :lol:

Even wat B-Frontliner TBA's van 5 jaar geleden bekeken en besloten dat ik dit eigenlijk niet wil missen. :x


Beter laat dan nooit :thumbsup:

Wel vrij weinig aandacht voor dit festival dat met meer dan 15000 bezoekers uitverkocht is en top line-up.
En het wordt skitterend weer zaterdag, dus kan niet mis gaan!


Zal er ook vast mee te maken dat PN z'n eigen Xqlusive deze zaterdag. Normaal gesproken ook elk jaar te vinden bij Hardfest maar PN in de AFAS live gaat bij mij echt wel voor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2022 21:03 
 
Hardtraxxer

colcola07 schreef:
Yenssen schreef:
Rickzel schreef:
Haha zo lekker typisch 2 jaar lang de tijd hebben om te beslissen. Nu ineenkeer spontane ingeving om toch even kijkje te nemen. Uitverkocht en bus vanuit Winterswijk ram vol.

Wordt een last minute beslissing en ticketswapje vermoed ik zo :lol:

Even wat B-Frontliner TBA's van 5 jaar geleden bekeken en besloten dat ik dit eigenlijk niet wil missen. :x


Beter laat dan nooit :thumbsup:

Wel vrij weinig aandacht voor dit festival dat met meer dan 15000 bezoekers uitverkocht is en top line-up.
En het wordt skitterend weer zaterdag, dus kan niet mis gaan!


Zal er ook vast mee te maken dat PN z'n eigen Xqlusive deze zaterdag. Normaal gesproken ook elk jaar te vinden bij Hardfest maar PN in de AFAS live gaat bij mij echt wel voor ^^

Ja, dat is ook de reden dat ik hier niet heen ga. Jammer, want prima thuisfeestje altijd. Zonde dat ze op koningsdag plaatsmaken voor een technofeest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2022 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds gisterenochtend enorme pijn in de rug, vanmiddag even horen wat de dokter er van te zeggen heeft maar ben bang dat deze voor mij in het water gaat vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tnt classics gvd wat een tering goeie set
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 01:33 
 
Hardtraxxer

Tomyio schreef:
Tnt classics gvd wat een tering goeie set
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2022 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tomyio schreef:
Tnt classics gvd wat een tering goeie set

Dit, en B-frontliner. Man wat was dat vet zeg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2022 09:24 
 
Hardtraxxer

Perfect feest gehad!
Super lekker festival weer, gezelligheid en goede setjes.

Vanaf Aversion binnen, heel nieuwsgierig naar deze act en viel zeker niet tegen. Toch had ik mijn zinnen gezet op AVIO en daar een half uurtje gekeken, maar helaas werd voor elke goede track twee mindere gedraaid. Dus helaas minder dan verwacht, daarom na een half uur terug naar de main en laatste twee nummers van Aversion nog gehoord.
Daarna Voidax vs Udex, heerlijk stijltje. Alleen kwam het geluid niet altijd goed door bij mij, kan ook komen omdat ik voor het eerst oordoppen gebruikte (thx voor de tip van de actie bij Beter Horen, geen piep of dof geluid savonds in bed of de volgende dag is echt een verademing).
Toen kwam voor mij het hoogtepunt van de dag; B-Frontliner. Wat een magistrale set was dat zeg. Kicks aan een stuk door in combinatie met melodieën, echt de stijl wat ik wil horen in hardstyle.
Na deze set tijd om wat te eten, ondanks het tijdstip, 18:00, vielen de wachttijden reuze mee en het aanbod van eten was ook meer dan prima. Vervolgens nog even stukje DBSTF meegepakt, zoals gewend gewoon een goede set. Daarna nog Rejecta vs Vertile meegepakt op de main. Was ook gewoon lekker snoeien, totdat er paar uptempo nummers tussendoor kwamen en ik er snel klaar mee was. Hetzelfde geldt voor Act of Rage, 3 nummers nog gestaan en toen was ik er flauw van. Tempo van de main lag gewoon hoger dan de hardcore stage….

Gelukkig de juiste keuze gemaakt de laatste drie uur bij de Superbash stage te staan. Tnt was goud, Adaro had voor mij de set van de dag, na Bfrontliner natuurlijk. Dit was een perfecte mix tussen classics en raw. En Crypsis als afsluiter met classics valt ook nooit tegen.
Overige voorzieningen waren verder allemaal prima, overal snel geholpen, voldoende kluisjes, toiletten, snel aan de bar. Dus eigenlijk nooit ergens echt hoeven wachten. Ook de ruimte van bij de stages was goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2022 09:48 
 
Hardtraxxer

Dit was echt een heerlijk festival en weer mijn eerste echt grote feest na Dediqated in januari 2020... Zelfs het opstarten met entree, kluisjes, muntjes en de hele mikmak was weer even wennen xd
Veel gezelligheid, goede sfeer en een lekker zonnetje. De eerste 2 uurtjes even een beetje rondgelopen met een biertje in de hand. Er werd al lekkere millennium hardcore gedraaid bij Unity en op de mainstage was het nog lekker euforisch.
Vervolgens uiteraard bij Avio. Erg lekkere set, niet alleen maar classics, maar ook wat nieuwer spul. Hoewel die classics van hun het hardst gaan. De drive zat er goed in. Zatox eerste half uur beetje mwa mwa. Hij had ook een of andere schreeuwerd bij zich die zich er constant mee liep te bemoeien.
B-frontliner zeeeer vet! Mooi om dat nu eindelijk allemaal eens live te horen, ging ook goed los :clap:
DBSTF vervolgens. Het zijn echt allemaal topnummers, maar op de een of andere manier zit de drive er niet echt in. Het is meer stop en play, met vervolgens een intro'tje, een ballade van allerlei kicks en vervolgens 2 x een climax van 20 sec.
Maar dat Ghost Stories Defqon Anthem is wel echt heel vet. :love:
Devin Wild had ik me meer van voorgesteld, zo veel zelfs dat we halverwege maar weer even naar Rejecta en Vertile zijn gegaan. Knettersdruk natuurlijk op de main. hier had ik het idee dat ik een half uur dezelfde nummers heb gehoord. Het leek allemaal op mekaar.
Daarna de set van de dag: TNT Classics. Hier zit toch veel meer kwaliteit en creativiteit in! Het uur vloog voorbij en dit was echt non-stop genieten en los gaan. Echt genieten dit.
Adaro draaide ook lekker afwisselend, classics en nieuwer spul, maar het klopte allemaal wel. Puik werk.
En Crypsis. Ja, je weet wat je kunt verwachten en toch sta je ook elke keer weer verbaasd te kijken hoe ie het allemaal aan mekaar mixt. Dit was echt de beste afsluiting die je je maar kunt wensen.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten