Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 17:26 
 
Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Super blij met deze timetable! Wordt tzt alleen even kijken of ik wat van Mag Dog wil zien, of het gewoon hou bij Voidax vs Udex en daarna door naar de classics set van Deepack. Verder staat er de hele dag overal wel ergens iets wat ik wil zien, zonder vervelende clashes! Alleen Noisecontrollers was ik nog semi-benieuwd naar, maar Radical heeft met al die nieuwe muziek van hem toch de voorkeur dit keer. Vooral Devin Wild gevolgd door TNT classics moet twee uur lang genieten worden :drool:

Perfect om die heren er van 17:00 tot 18:00 neer te zetten, ideaal eetmomentje. Knap hoe die mannen eerdere keren slechte classic sets afwisselden met hele slechte classic sets, dus zou er niet teveel van verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2021 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Pannenkoek schreef:
Super blij met deze timetable! Wordt tzt alleen even kijken of ik wat van Mag Dog wil zien, of het gewoon hou bij Voidax vs Udex en daarna door naar de classics set van Deepack. Verder staat er de hele dag overal wel ergens iets wat ik wil zien, zonder vervelende clashes! Alleen Noisecontrollers was ik nog semi-benieuwd naar, maar Radical heeft met al die nieuwe muziek van hem toch de voorkeur dit keer. Vooral Devin Wild gevolgd door TNT classics moet twee uur lang genieten worden :drool:

Perfect om die heren er van 17:00 tot 18:00 neer te zetten, ideaal eetmomentje. Knap hoe die mannen eerdere keren slechte classic sets afwisselden met hele slechte classic sets, dus zou er niet teveel van verwachten.

Ai, goed om te weten. Heb de heren nog niet live gezien, maar als ik dit zo hoor ga ik dat waarschijnlijk nog even zo houden. Gelukkig is er Mad Dog nog :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 14:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Geruchten gaan dat ze eerder willen beginnen morgen en dan eindtijd 19:00 uur.
Of dit klopt, geen idee?! Laten we het hopen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GerstaHS schreef:
Geruchten gaan dat ze eerder willen beginnen morgen en dan eindtijd 19:00 uur.
Of dit klopt, geen idee?! Laten we het hopen :clap:


Ook best kansloos eigenlijk. Het is een afgesloten feest. Snap wel dat er ergens een lijn getrokken moet worden maar laat dan gewoon na 1900 uur geen nieuwe feesten meer beginnen maar de feesten die al van start zijn gegaan door laten gaan tot de geplande eind tijd.
Het zal in de besmettingen niks uitmaken, die mensen zijn toch al binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 15:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GerstaHS schreef:
Geruchten gaan dat ze eerder willen beginnen morgen en dan eindtijd 19:00 uur.
Of dit klopt, geen idee?! Laten we het hopen :clap:

Lijkt me sterk, dan moet alles omgegooid worden en de artiesten ook tijd hebben.

Nee, ik denk dat het wordt afgelast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2021 15:19 
 
Hardtraxx Newbie

Ronzz schreef:
GerstaHS schreef:
Geruchten gaan dat ze eerder willen beginnen morgen en dan eindtijd 19:00 uur.
Of dit klopt, geen idee?! Laten we het hopen :clap:

Lijkt me sterk, dan moet alles omgegooid worden en de artiesten ook tijd hebben.

Nee, ik denk dat het wordt afgelast.


Denk niet dat het 'tijd hebben' bij deze artiesten het probleem is: de hele branche gaat weer op slot, dus een paar uur eerder komen, schema's omgooien of improviseren om er samen iets van maken, zijn ze vast wel toe bereid

Het zit hem meer in vergunningen, personeel en andere randzaken waardoor het praktisch onmogelijk is om dit op een vroeger tijdstip door te laten gaan, helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verplaats naar 23 april + op de fb pagina staat dat er een album showcase komt. Gokje b-frontliner!

https://www.facebook.com/63738469300188 ... 654906456/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2022 23:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
Verplaats naar 23 april + op de fb pagina staat dat er een album showcase komt. Gokje b-frontliner!

Pff ik baalde sowieso al dat ik Hardfest moet missen voor X-Qlusive Phuture Noize, maar dit maakt het nog wel even een stuk pijnlijker :cry: Dan maar hopen dat B-Front op X-Qlusive in ieder geval Other Planets er opgooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Svennn schreef:
Pannenkoek schreef:
Super blij met deze timetable! Wordt tzt alleen even kijken of ik wat van Mag Dog wil zien, of het gewoon hou bij Voidax vs Udex en daarna door naar de classics set van Deepack. Verder staat er de hele dag overal wel ergens iets wat ik wil zien, zonder vervelende clashes! Alleen Noisecontrollers was ik nog semi-benieuwd naar, maar Radical heeft met al die nieuwe muziek van hem toch de voorkeur dit keer. Vooral Devin Wild gevolgd door TNT classics moet twee uur lang genieten worden :drool:

Perfect om die heren er van 17:00 tot 18:00 neer te zetten, ideaal eetmomentje. Knap hoe die mannen eerdere keren slechte classic sets afwisselden met hele slechte classic sets, dus zou er niet teveel van verwachten.

Ai, goed om te weten. Heb de heren nog niet live gezien, maar als ik dit zo hoor ga ik dat waarschijnlijk nog even zo houden. Gelukkig is er Mad Dog nog :D

Lekker naar Mad Dog gaan. 757484% meer kans op een leukere set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2022 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Lekker naar Mad Dog gaan. 757484% meer kans op een leukere set.


Dat is nog zacht uitgedrukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2022 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volledige line up bekend :)

MAINSTAGE
Act of Rage Live // Aversion // B-Frontliner // Broken Element // Conflate // D-Block & S-te-fan // Jesse Jax // Killshot & Bloodlust // Radical Redemption // Rejecta & Vertile // Voidax vs Udex // Warface // MC DV8

SUPERBASH
A-rize // Adaro // AVIO // Crypsis Classics // Devin Wild // Keltek // Raptvre // Sicknite // The Pitcher // TNT Classics // Zatox Classics // MC Da Syndrome

UNITY
Angerfist Live // Bodyshock // Core Criminal & Re-Invent // Cryogenic // D-Ceptor // Dr. Peacock // Drokz // Gridkiller & Unfused // Mad Dog // Odium // Partyraiser // MC Syco
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2022 11:13 
 
Hardtraxxer

Beter dan de vorige line-up. En die was al goed! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2022 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 15:58 
 
Hardtraxxer

Wanneer kunnen we een timetable verwachten? Hopelijk een beetje gunstig om tussen main en Superbash te pendelen… :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 10:04 
 
Hardtraxxer

Benieuwd naar de TT.
Doordat ik Rebirth moest missen vanwege griep toch wel hyped voor dit feest, met leuke en niet al te standaard namen zoals udex vs voidax, Bfrontliner, Avio, paar classic namen en The Pitcher als niet classic
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En daar is de timetable. Eigenlijk een kaartje gekocht omdat we met een groepje weer een keer een gezellig feestje willen pakken, maar hoe vaker ik kijk des te beter wordt de line-up.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 10:23 
 
Hardtraxxer

Ah wat een timing hahaha.
Net de namen die ik noem hebben allemaal half uur overlap met elkaar....

Voornamelijk op de main te vinden denk ik, vanaf 20 of 21 uur bij Superbash
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie wel waar ik allemaal terecht kom, B-Frontliner is een zekerheidje en voor de rest gewoon een gezellige dag avn maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik zie wel waar ik allemaal terecht kom, B-Frontliner is een zekerheidje en voor de rest gewoon een gezellige dag avn maken.


16:00 - 17:00 Krowdexx vs Physika
17:00 - 18:00 Dimitri K
18:00 - 19:00 Major Conspiracy
19:00 - 20:00 Barber
20:00 - 21:00 The Dark Horror
21:00 - 22:00 F.Noize
22:00 - 23:00 Partyraiser
23:00 - 00:00 Spitnoise
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 11:31 
 
Hardtraxxer

Steeds dezelfde oneliners en sarcastische opmerkingen van een select groepje leden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
THArdstyler schreef:
Ik zie wel waar ik allemaal terecht kom, B-Frontliner is een zekerheidje en voor de rest gewoon een gezellige dag avn maken.


16:00 - 17:00 Krowdexx vs Physika
17:00 - 18:00 Dimitri K
18:00 - 19:00 Major Conspiracy
19:00 - 20:00 Barber
20:00 - 21:00 The Dark Horror
21:00 - 22:00 F.Noize
22:00 - 23:00 Partyraiser
23:00 - 00:00 Spitnoise


Verkeerde event?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2022 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
THArdstyler schreef:
Ik zie wel waar ik allemaal terecht kom, B-Frontliner is een zekerheidje en voor de rest gewoon een gezellige dag avn maken.


16:00 - 17:00 Krowdexx vs Physika
17:00 - 18:00 Dimitri K
18:00 - 19:00 Major Conspiracy
19:00 - 20:00 Barber
20:00 - 21:00 The Dark Horror
21:00 - 22:00 F.Noize
22:00 - 23:00 Partyraiser
23:00 - 00:00 Spitnoise


Verkeerde event?

Is de secret 3e area waar Noisekick ook af en toe bijspringt Rick :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2022 09:51 
 
Hardtraxxer

Keurige timetable wel! B-frontliner & dbstf op de main, de rest Superbash. Het enige vervelende is de overlap mad dog - devin wild…
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha zo lekker typisch 2 jaar lang de tijd hebben om te beslissen. Nu ineenkeer spontane ingeving om toch even kijkje te nemen. Uitverkocht en bus vanuit Winterswijk ram vol.

Wordt een last minute beslissing en ticketswapje vermoed ik zo :lol:

Even wat B-Frontliner TBA's van 5 jaar geleden bekeken en besloten dat ik dit eigenlijk niet wil missen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2022 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten