Oke, dan ga ik deze denk ik ook maar pakken, gaat als twijfelgeval in mijn PF agenda!wrote:Ik vind het een geweldige locatie! Niet al te groot, geluid klinkt goed..wrote:Denk dat ik hier wel bij ben, is het een fijne locatie?
Lekker industrieëel sfeertje, heel lekker als je het mij vraagt!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Lekker dichtbij, dus ik ga het overwegen! 
-
T
Reis je dan ook gezellig mee met mij & Darkbeatz?wrote:Ik ben hier denk wel bij, line up is niet zo denderend maar d elocatie heeft wel wat
Ik woon andere kant van Nederlandwrote:Reis je dan ook gezellig mee met mij & Darkbeatz?wrote:Ik ben hier denk wel bij, line up is niet zo denderend maar d elocatie heeft wel wat
-
T
Dat is ook weer zowrote:Ik woon andere kant van Nederlandwrote:Reis je dan ook gezellig mee met mij & Darkbeatz?wrote:Ik ben hier denk wel bij, line up is niet zo denderend maar d elocatie heeft wel watmeeten op roffa cs ja
Het overwegen waard deze, kijken wie er nog meer gaan
-
T
Ik, Darkbeatz & MRAZURA Misschien een kleine ht meeting? En dan gewoon met z'n viertjes erheen gaan?wrote:Het overwegen waard deze, kijken wie er nog meer gaan
Geen gek idee moet ik zeggenwrote:Ik, Darkbeatz & MRAZURA Misschien een kleine ht meeting? En dan gewoon met z'n viertjes erheen gaan?wrote:Het overwegen waard deze, kijken wie er nog meer gaan
Ik ben er waarsschijnlijk ook bij, denk nog wel meer HTers hoor! 
-
C
Wie gaan er allemaal vanuit Eindhoven?
-
JHardtraxxer
- 521 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Mocht ik gaan, dan ga ik vannuit EHV of Den Bosch jawrote:Wie gaan er allemaal vanuit Eindhoven?
Ik ga er zowiezo niet alleen heen hoorwrote:Ik, Darkbeatz & MRAZURA Misschien een kleine ht meeting? En dan gewoon met z'n viertjes erheen gaan?
Hou deze wel even op mijn "waarschijnlijk" lijst, lekker met een groepje HT'ers :p
Altijd leuk als je de enige bent in je vriendengroep die van hardcore houdt
Altijd leuk als je de enige bent in je vriendengroep die van hardcore houdt
-
T
Jij gaat ook gewoon met mij mee.wrote:Mocht ik gaan, dan ga ik vannuit EHV of Den Bosch jawrote:Wie gaan er allemaal vanuit Eindhoven?
Ik reis zowiezo langs Eindhovenwrote:Mocht ik gaan, dan ga ik vannuit EHV of Den Bosch jawrote:Wie gaan er allemaal vanuit Eindhoven?
-
C
Okee, want ik wil dan liever met de trein gaan omdat ik met de auto niet zo zie zitten..
Ja ik haal iedergeval kaartjes er is wel een risico dat ik op dat moment tentamens heb maar als ik kan dan ben ik dr wel.wrote:Dat is ook weer zocool dan doen we dat
Dit feest komt alsmaar dichterbij.. Wie gaan er allemaal?
nog niet gezien. ziet er nice uit!
Ik laat dit weekend HardClassics/Xxlerator Carnaval schieten om naar Hardcore 4 Life te gaan. De Maassilo krijgt van mij een 2e kans om me te overtuigen. Met Loudness is het niet gelukt. Hopelijk deze keer wel.
Gesjellig man 
Op PF staan er voor deze editie voor de helft minder bezoekers dan de vorige. Goed teken denk ik, vorig jaar was t behoorlijk druk (hoewel minder druk dan op Loudness).
Op PF staan er voor deze editie voor de helft minder bezoekers dan de vorige. Goed teken denk ik, vorig jaar was t behoorlijk druk (hoewel minder druk dan op Loudness).
Ach... We gaan het meemaken. PF weergeeft natuurlijk niet alle bezoekers.
Kunnen we niet een preparty houden bij een KFC?
Hahawrote:Ach... We gaan het meemaken. PF weergeeft natuurlijk niet alle bezoekers.