Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2012 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha zoiets idd :P

Ik herinner me na verloop van tijd wel wat meer vlagen. Nosferatu en Tymon draaiden allebei geweldige sets! Tymon was snoeihard aan het rammen in die kelder, jammer dat het geluid daar iets te dof en zacht stond. Nosferatu opende echt geniaal met een paar langzamere platen zoals Mainiak, Poop, Dick's Pussies & Assholes en Plastic Surgery. Moeilijk hard gegaan daarop! Promo (toch mijn favoriet vooraf) vond ik een beetje tegenvallen, maar nog steeds bovengemiddeld goed met een paar heerlijke plaatjes tussendoor. En ook vet dat mijn verzoekje The Signal 2007-remix langs kwam :worship:

Maar bijv. die set van State of Emergency... daar heb ik volgens mij echt heel de avond bij gestaan maar ik heb echt totaal geen flauw idee xd

Feit is wel dat dit het beste feest van het jaar tot nu toe was. Heerlijk sfeertje, eindelijk niet te druk in de Maassilo, lekker geluid vooraan, leuke sets en gezellige mensen om me heen! Minpunt blijft toch die belachelijk slechte akoestiek waardoor je op sommige plekken echt waardeloos geluid hebt (vooral achteraan), maar daar doe je niks aan.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten