Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardcore 4 life
Zaterdag 26 februari 2011
22:00 uur tot 7:00 uur
Maassilo, Rotterdam

Hardcore
Distorted Revelation
Dyprax
Evil Activities
Mad Dog
Negative A
Noize Suppressor
Nosferatu
T-junction
Tha Playah
MC: TMC

Early Rave
Dione
Norman
OCD
Panic
The Viper
Vince
Yves
MC: Alee

Industrial, Darkcore & Terror
Lucy Furr
Matt Green
Paranoizer
s'Aphira
Synapse
The Sickest Squad
Live: N-Vitral
MC: Justice

Feestje a la Loudness, maar dan hardcore :) Gruwelijke line-up, dus ga kijken of ik hier bij kan zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, hier heb ik op gewacht. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

misschien leuke optie, lekker dichtbij! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ligt het aan mij of staan op elk hardcore feest steeds dezelfde namen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mss aanwezig voor Industrial en Early Rave
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Ligt het aan mij of staan op elk hardcore feest steeds dezelfde namen?

De early en industrial hebben een leuke line-up, mainstage is wel aardig veel van hetzelfde (al valt het mij wel op dat Negative A de laatste tijd op dergelijke podia draait).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The sickest squad :love: , sowieso aanwezig vorig jaar was echt nice! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 23:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

was dit vorig jaar HC 4 Life meets Darkness 4 Life of?
moet nog steeds naar een hc only feest maar dit is wat te ver weg, ga denk ik voor masters ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Hardcore line-up is wel dik zeg! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
was dit vorig jaar HC 4 Life meets Darkness 4 Life of?
moet nog steeds naar een hc only feest maar dit is wat te ver weg, ga denk ik voor masters ;)

Ja vorig jaar was dit H4L meets D4L was een erg dik feest!
En een reisje is het zeker wel waard! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het blijft een vette locatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 01:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aankomende zaterdag staat de Maassilo in Rotterdam in het teken van het oudste hardcore concept uit de b2s koker. Met maar liefst drie area's komen alle stromingen binnen de hardcore scene aan bod. Van early rave tot aan hardcore en van industrial tot aan terror. You name it!

Hierna volgt de timetable en alle informatie die je als bezoeker dient te weten. Door omstandigheden is Vince helaas verhindert. Als vervanger is niemand minder dan Ruffneck gestrikt met een anderhalf uur durende early rave & hardcore classics beuk set.

Timetable
Present Hardcore
22:00 – 23:00 Distorted Revelation
23:00 – 00:00 Dyprax
00:00 – 01:00 Mad Dog
01:00 – 02:00 Evil Activities
02:00 – 03:00 T-junction
03:00 – 04:00 Nosferatu
04:00 – 05:00 Negative A
05:00 – 06:00 Noize Suppressor
06:00 – 07:00 Tha Playah
Hosted by TMC

Early Rave & Hardcore classics
22:00 – 23:00 Norman
23:00 – 00:00 OCD
00:00 – 01:00 Yves
01:00 – 02:00 The Viper
02:00 – 03:30 Ruffneck
03:30 – 05:00 Panic
05:00 – 06:00 Dione
Hosted by Alee

Industrial, Darkcore & Terror
22:00 – 23:30 Lucy Furr
23:30 – 00:30 Synapse
00:30 – 01:30 s'Aphira
01:30 – 02:30 N-Vitral
02:30 – 03:30 Matt Green
03:30 – 05:00 The Sickest Squad
05:00 – 06:00 Paranoizer
Hosted by Justice

Godverdegodver, geen DJ Vince! Echt een gemis, die man is zo'n dikke held :cry:
Domme TT man, Nosferatu en Negative A, en daarna komt Noize Suppressor en met alle respect voor Tha Playah, maar dat hadden ze beter om kunnen draaien. Ook kut dat Synapse tegelijk met Mad Dog draait, dat waren dus net de 2 artiesten die ik per sé wilde zien :') Denk dat ik de avond wel bij Synapse begin en als dat niet leuk genoeg is ga ik wel naar Mad Dog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk dit wou ik zien, ander half uur the sickest squad!! :love: :love: :love:
Meestal vind ik Vince en Dione wel een beetje op elkaar lijken qua tracks allebei erg lekker. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2011 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begin wéér ziek te worden, maar kijk nog steeds vreselijk uit naar dit feest! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Prima feest!

Setjes:
Distorted Revelation - Ben ik niet helemaal weg van, maar als opener op een avond kan eigenlijk alles. Lekker ongecompliceerde, wat meer onbekende mainstream. Prima hoor.

Dyprax - Dé verrassing van de avond voor mij! Draaide echt een stel heerlijke platen die al een tijdje niet meer zijn gedraaid zoals Tommyknocker - Hurricane, wat Moh-werk en zijn eigen nummers. Vooral die Elektroshocking-remix verraste mij hoe hij live klonk, thuis irriteer ik me een beetje aan die iets te blije synth maar in de duistere maassilo werd dat een beetje weggefilterd leek het wel. Eigenlijk wilde ik nog naar Synapse die toen ook draaide, maar toen Dyprax dus ook nog eens Hiresh erop gooide hoefde dat van mij ook niet meer. Faaaak wat ging dat hard. En tegen het einde volgens mij echt aardig wat vage T3RDMovement-zooi gehoord. Was echt een hele dope set en hoewel het natuurlijk vriendjespolitiek puur sang blijft, kan ie wel wat achter de draaitafels (mixwerk was foutloos) en daar gaat het om ;)

Mad Dog - Ik ben een enorme fan van hem maar zijn setjes waren de laatste tijd altijd zoveel van hetzelfde. Dit keer was dat anders. Dit ging gruwelijk hard! Ik wil het geen industrial noemen, maar echt mainstream volgens de huidige maatstaven was het ook niet meer. Melodietjes? Bijna niet gehoord. En die nieuwe albumtracks van hem gaan ziedend hard! Was een top setje en het was zonde dat ie zo vroeg op de avond stond.

Evil Activities - Eigenlijk maar een beetje de helft meegekregen omdat iedereen ineens weg was en ik de rest wilde zoeken. Nja, het viel mij best wel mee allemaal. Wie EA kent weet dat het ook veel erger had kunnen zijn. Alleen Evil Inside vond ik vreselijk. Hij sloot ook best aardig af. Neophyte en Tieum - Sabotage... tering dit nummer ging echt het hardset van allemaal, die kicks zijn vernietigend!

Daarna even een uurtje gechilled, ik was echt aardig kapot. T-Junction gemist maar wat ik ervan heb opgevangen was op z'n zachtst gezegd erg matig.

Nosferatu - Eindelijk een keer een hele set van Nossie meemaken! Daar wachtte ik al een tijdje op iig. De set was prima maar ik kan er zo even niet veel details uithalen. Meer dingen die hij vaker draait zoals Dick's Pussy's & Assholes en Addicted 2 Violence, z'n nieuwe EP, z'n collab met Mad Dog op het einde... wel wat voorspelbaar (zeker Nosferatu kan een erg diverse DJ zijn) maar zeker niet verkeerd :)

Negative A - Dit was best een rare set. Hij werd overwegend beheerst door darkcore/industrial-achtige platen zoals NT0002 (heerlijke opener), Extrasensory Perception en meer van dat soort DNA-spul, maar midden in de set gooit ie Jieehaaa en Pearly Gates? Vond ik erg misplaatst, beter had ie gewoon een uur alleen vage herrie gedraaid... desnietaltemin heb ik er wel van genoten, heb dat spul altijd al eens live willen horen en dat gaat er goed in zeg!

Noize Suppressor - Heel veel NS-platen aangevuld met hier en daar een ander nummer. Ja dan is het veel van hetzelfde maar ik vond het wel heerlijk om al die platen weer eens te horen... Chronicles, Fire, Holes in your Chest, en afsluiten met Fingerz en natuurlijk de Chicken Dance. Zeker geen slechte set voor dat tijdstip.

Tha Playah - Stond gewoon overduidelijk te laat, eerste helft van de set was Tha Playah/Neophyte-mainstream. Daar is niks mis mee, maar voor de laatste set heb ik toch liever smerige harde dingen a la Mad Dog. 2e helft ging het gaspedaal ingedrukt worden en kwamen er nog een paar snelle platen voorbij zoals Gas Met Die Zooi, New Shit en Call My Name. Om 7 uur zou het feest stoppen maar "we doen er nog eentje" ging nog even door tot half 8 :D Supervet. Laatste plaat voor mij op de avond was Neophyte & Tha Playah - Trasher, ziekelijk hard nummer zelfs voor een mainstream afsluiter. Maar voortaan toch liever iemand anders laten afsluiten ;)

Sfeer: Was wel in orde. Van de kaart gehalte was 100% (niemand die nuchter naar buiten liep daar), maar niet echt mensen zwaar KO zegmaar. 2 knokpartijen gezien, onvermijdelijk op Hardcore-feesten helaas. Veel klapmongolen die denken 5 vierkante meter nodig te moeten hebben om los te gaan. Daar tegenover staat wel dat iedereen goed los ging en dat vrijwel iedereen erg gezellig was, maar het had gezelliger gekund (zie Dominator of Qountdown). En de locatie blijft gewoon superdik, onderste verdieping is nog industriëler dan Factory010

Drukte: Dit belooft wat voor Loudness maar niet heus... ik hoop dat B2S echt uitkijkt dat er niet teveel mensen in die hal worden gepropt, want het was echt té druk, en dan echt overal... alleen bij de kluisjes had je een beetje de ruimte om lucht te happen. Pas tegen de laatste paar uurtjes werd het wat rustiger. Daar kan ik echt niet goed tegen, ruimte was echt ontzettend beperkt. Aan de bar etc wel vrij snel aan de beurt gelukkig.

Geluid: Vond het in het begin echt niet best. Keihard oké, maar zuiver ho maar :( Bass overheersde alles en het maakte ook niet uit waar je ging staan, alleen helemaal vooraan was het wat zuiverder. Hoge tonen waren nauwelijks eruit te halen, en de bass gonsde door de hele hal ipv dat ie "direct" kwam. Bij nummers die ik niet kende kon ik ook gewoon helemaal niks ervan maken en bij sommige nummers was het zo erg dat je de kicks niet eens hoorde, alleen de dreunen van bassen. Dat was overigens de main, in de early stond het geluid dan weer perfect, hard en zuiver en heerlijk veel bass.

Verder: niet lang in de rij, soepele controle, genoeg kluisjes, vreetkraam aanwezig (aanbod is vrij beperkt maar t is beter dan niks), relaxt beveiligersbeleid vergeleken met Factory 010 dus beveiligers die het gewoon prima vinden als je rookt of blowt in de zaal, en met 2 euro heel de nacht pissen zonder steeds 50 cent te betalen (ja betalen voor de plee zuigt maar das iig nog een fijne tussenweg).

Conclusie: goed feest met eigenlijk alleen maar erg sterke setjes, alleen jammer van de drukte en het geluid op de main en dat zijn toch wel erg belangrijke dingen voor mij. Geen details om op te muggenziften iig. Volgende keer misschien weer, maar dan haal ik van tevoren wel oordoppen want gvd mn linkeroor is helemaal naar de kelere. Over 2 weken naar Outland, daar is t nog erger :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dank voor 't verslag, volgende keer aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 11:34 
 

Milán schreef:
Dank voor 't verslag, volgende keer aanwezig ^^

dat dus :P
als ik et zo lees was et wel vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 13:12 
 
Hardtraxx Newbie

Het is aan het verslag te lezen wel duidelijk dat iedereen het op z'n eigen manier beleeft. Ik vond T-Junction namelijk een van de beste sets van de avond ,na Nosferatu viel het juist een beetje dood.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het feest was echt wel gaaf!
Enige min puntje was de terror vond ik, echt zwaar zonde dat hok.
Keek heel erg uit naar the sickest squad maar toen ik daar stond met me voeten in 10cm water (het was helemaal vol gelopen met water) had ik het toch direct alweer gehad en ben ik terug gegaan naar de main! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk verslag Daan, heb alleen een aanmerking/vraag op dit stukje.

dawasiknie schreef:
Drukte: Dit belooft wat voor Loudness maar niet heus... ik hoop dat B2S echt uitkijkt dat er niet teveel mensen in die hal worden gepropt, want het was echt té druk, en dan echt overal... alleen bij de kluisjes had je een beetje de ruimte om lucht te happen. Pas tegen de laatste paar uurtjes werd het wat rustiger. Daar kan ik echt niet goed tegen, ruimte was echt ontzettend beperkt. Aan de bar etc wel vrij snel aan de beurt gelukkig.


Met Loudness is er maar één zaal geöpend dus dan zal je toch niet echt tegen dit probleem aanbotsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hangt er van af, als de boel uitverkocht raakt wordt het vast stervensdruk in de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 00:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten