Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik feest gehad! Eerste keer Hardclassics en zeker de moeite om 2,5u voor te rijden, haha. Hoogtepunt van de dag was Ultrasonic, zoals ik hierboven al vermeld had. Hysteria, Bass MTFK en Evacuate gingen echt bizar hard! Verder vond ik DHHD live en Isaac, (die Scot Project - L (I Want Your Love) draaide :loving: ) ook fijne setjes hebben. :D Over het algemeen verspreidt over de dag ook nog heel wat dikke platen gehoord, waar grotendeels voor mij onbekend spul tussen zat.

Organisatorisch was het wel redelijk drama eigenlijk. Als je vanaf de main naar de Reminder ging en vice versa, mocht je geen drinken meenemen en werd je ook weer gefouilleerd. Parkeren was ook flink drama daar, maar wel te begrijpen met dat weer aangezien er veel strandgangers waren. Verder nog wat kleine dingetjes zoals 3 euro betalen voor de wc en drinken was ook wel aan de dure kant. Maar goed, naast dat dus een heel dik feest gehad! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 12:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Verder nog wat kleine dingetjes zoals 3 euro betalen voor de wc en drinken was ook wel aan de dure kant.


En zeker nog halve bekers Despo ook. Boycot!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Indy schreef:
Verder nog wat kleine dingetjes zoals 3 euro betalen voor de wc en drinken was ook wel aan de dure kant.


En zeker nog halve bekers Despo ook. Boycot!!!!


Ze schonken wel hele flesjes in bekers uit, maar is schrok achteraf wel toen ik me realiseerde dat ik daar 6,75eu voor had moeten betalen :lol:

Voor de rest wel erg goed feest gehad! De dikste platen voorbij horen komen op de early stage. Eerste keer Hardclassics, mooi om te zien dat de leeftijd daar daadwerkelijk zo hoog ligt als gezegt, fijne mensen wel :)
De volgende keer zeker weer proberen om te gaan, het was de 200km rijden zeker waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjoerdd96 schreef:
fijne mensen wel :)


Vooral de milfs die van de partij waren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sow ja, veel mooi vermaak gezien! En een leuke meid nog waar ik eventjes bij in de rug mocht haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjoerdd96 schreef:
waar ik eventjes bij in de rug mocht haha xd

Noemen ze dat aan de overkant tegenwoordig zo, ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette dag gehad weer. Beste setjes van Luca Antolini, DHHD, ED ET & DTR, Activator/Ultrasonic en Deepack & Luna. Vond het wel behoorlijk minder druk als voorgaande jaren, best wel prima eigenlijk.

Nog iemand die fittie meegekregen tussen MC en wat security? Nadat hij iedereen verzocht de stage op te klimmen liep het daar beetje uit de hand backstage. Vielen wat raken klappen. Ook Marcel van Deepack had het aan de stok met ene toen hij even naast de draaitafels ging staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2018 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Noemen ze dat aan de overkant tegenwoordig zo, ja?


Al jaaaren joh!

Roan schreef:
Ook Marcel van Deepack had het aan de stok met ene toen hij even naast de draaitafels ging staan. :P


Volgensmij was dat met de eigennaar van de strandtent, die na 12uur nog een plaatje ging draaien. :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten