Dit was eigenlijk het enige festival wat van tevoren vast stond voor mij deze zomer, tenzij de line-up echt zwaar tegenvalt. Nou, dat hebben ze voor elkaar gekregen.. Deepack, nota bene als afsluiter, was zo'n drama op Decibel dat we zijn weggelopen. Luna, Pavo, Isaac met iedere keer dezelfde overspeelde hitjes. Pila die het hele concept niet eens snapt, DHHD live op zich wel aardig, maar ik heb vrijwel al hun platen al meer dan genoeg voorbij horen komen. Alleen Gizmo heb ik nog niet eerder live meegemaakt, maar dat is ook alles behalve een naam die mij over de streep trekt.
De Freestyle area mogen ze ook wel eens anders in gaan vullen vind ik, er is totaal geen samenhang in de setjes die daar gedraaid worden. Zet er artiesten neer die echt cross-genre kunnen opbouwen of maak er een early hardtrance area oid van, gezien de meeste early liefhebbers ook wel de oude hardtrance kunnen waarderen.
Heb een heel jaar naar dit festival uitgekeken, toen nog o.a. 3 uur lang Scot Project vs Derb mogen aanschouwen. Dit jaar toch maar eens kijken of de theracords area op Last World wat is dan.