Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:20 

Aan het typen...

Zaterdag 13 Juli 2013
13:00 - 00:00
Beachclub Vroeger, Bloemendaal

Organisator:
Free2Party

Earlybird: €20 --> Tot 17 maart
Earlybird: €25 --> tot 30 april
Voorverkoop: €27,50
Deurverkoop: €35,-

Volledige Line - up:
Hardclassics
Clive King
Deepack
Derb
Gizmo
Isaac
Jimmy The Sound
Luna
Mystery Guest
Pavo
Pila
Silvio Aquila
Toyax
Live: DHHD
MC: Da Mouth of Madness
MC: The Russian

Freestyle Maniacs
2 Brothers of Hardstyle
Bass-D
Demassus
Dr. Rude
Norman
Raoul - D.K.C.
Raoul Coolman
Ruthless
SpeakerFreakz
Vox
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:31 

Aan het typen...

:sick:
Dit was eigenlijk het enige festival wat van tevoren vast stond voor mij deze zomer, tenzij de line-up echt zwaar tegenvalt. Nou, dat hebben ze voor elkaar gekregen.. Deepack, nota bene als afsluiter, was zo'n drama op Decibel dat we zijn weggelopen. Luna, Pavo, Isaac met iedere keer dezelfde overspeelde hitjes. Pila die het hele concept niet eens snapt, DHHD live op zich wel aardig, maar ik heb vrijwel al hun platen al meer dan genoeg voorbij horen komen. Alleen Gizmo heb ik nog niet eerder live meegemaakt, maar dat is ook alles behalve een naam die mij over de streep trekt.

De Freestyle area mogen ze ook wel eens anders in gaan vullen vind ik, er is totaal geen samenhang in de setjes die daar gedraaid worden. Zet er artiesten neer die echt cross-genre kunnen opbouwen of maak er een early hardtrance area oid van, gezien de meeste early liefhebbers ook wel de oude hardtrance kunnen waarderen.

Heb een heel jaar naar dit festival uitgekeken, toen nog o.a. 3 uur lang Scot Project vs Derb mogen aanschouwen. Dit jaar toch maar eens kijken of de theracords area op Last World wat is dan. :cry:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 17:11 

Hardtraxx Veteran

Lyst ik leef met je mee man in deze zware tijden. :kiss2:

Ik ben hier sowieso weer aanwezig, laatste Hard Classics in The Sand was me eerste editie en dat was echt gruwelijk vet. :loving:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 17:54 

Hardtraxx Veteran

Ik ben er ook zeker bij... Ik snap Lyst zijn punt ook wel, maar aan de andere kant: ik kom bijna nooit op early feestjes, dus als er dan wat hitjes langskomen is dat prima :P
Maar eerlijk is eerlijk: de line up valt wel een beetje tegen...
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 17:57 

Hardtraxx Veteran

Ik baal ervan dat ik de voorgaande edities heb gemist, maar deze valt me toch enorm tegen.. Alleen DHHD (live) is vet. Om daar nu 27.5-35€ voor te gaan betalen, hm. Enig idee wanneer die mystery guest bekend wordt gemaakt? Of gebeurt dat op het evenement zelf?

Edit- Samenvallend met Last World zie ik net, wordt hem dus niet.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 18:12 

Aan het typen...

Tja als je pas een paar early feestjes heb bezocht, dan zul je het vast ook nog niet zat zijn. Maar ik heb die platen vaker live voorbij horen komen dan grote dikke bassplaat bijvoorbeeld. En als jullie weten dat er gedurende het hele feest alleen maar van dergelijke overspeelde platen als GDBP voorbij komen, dan haken jullie ook wel af.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

Super standaard line-up zeg :/ Deze misschien maar laten schieten. Zou wel vet zijn als Pavo weer Time & Space (Frequencerz DJ-Tool) draait :yay:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 20:02 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Super standaard line-up zeg :/ Deze misschien maar laten schieten. Zou wel vet zijn als Pavo weer Time & Space (Frequencerz DJ-Tool) draait :yay:

Haha :P
Standaard line upje zeg, laat deze ook lekker schieten.

Die 3 uur set vorige keer was wel echt genieten :loving:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 20:40 

Hardtraxx Veteran

Ben op deze datum op vakantie maar aan de line up te zien hoef ik daar niet heel rauwig om te zijn, scheelt weer ^^
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 00:13 

Artiest

Lyst schreef:
Deepack, nota bene als afsluiter, was zo'n drama op Decibel dat we zijn weggelopen. Alleen Gizmo heb ik nog niet eerder live meegemaakt, maar dat is ook alles behalve een naam die mij over de streep trekt.

Deepack was heel vet op de vorige HC :) openen met Dark Monks - Insane, eigen oude tracks en Scot Project platen, en later in de set over naar de hardere rauwere shit van 2003/2004.

Gizmo vind ik ook leuk, heb ik nou 2x early horen draaien. Hij is echt actief aan het draaien, speelt met de platen, wisselt erg originele trackkeuzes af met wat bekendere :)

En de mystery guest... ik geef het een goede kans dat dat Dana zal zijn als ze tegen die tijd daadwerkelijk kan.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 00:42 

Hardtraxx Addict

Line-up valt mij ook tegen. Weet nog niet of ik kan, maar line-up overtuigt mij niet om toch vast een kaartje te kopen. Deepack vind ik nog de mooiste naam op het lijstje. Waren afgelopen HC inderdaad erg vet! Maar verder had ik toch liever namen als Zany, Rik en/of Pieter of wat Italianen gehad. Als Activator ( :worship: ) er had gestaan had ik direct een kaartje gekocht.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 10:32 

Donateur

Citaat:
Activator

Die heeft ooit vertelt dat ie het niet meer leuk vind om early te draaien. Zou ik dus niet op rekenen.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 17:54 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Citaat:
Activator

Die heeft ooit vertelt dat ie het niet meer leuk vind om early te draaien. Zou ik dus niet op rekenen.

No wai! :cry:

Wanneer was dat? Op Hardclassics van februari vorig jaar draaide hij zo geniaal!
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 18:05 

Hardtraxx Veteran

Qz. schreef:
dawasiknie schreef:
Citaat:
Activator

No wai! :cry:

Wanneer was dat? Op Hardclassics van februari vorig jaar draaide hij zo geniaal!

Helaas zo, hij vertelde het mij in ieder geval op de april editie van Reset vorig jaar. Zijn set op die Hardclassics was inderdaad ongelooflijk. Maar goed, ik begrijp het ook wel, je draait al zo lang mee, dan heb je het na een tijdje wel gezien. Erg zonde wel natuurlijk.
Bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:27 

Hardtraxx Newbie

Voor de mensen die het nog niet hadden gelezen.

Free2party
Citaat:
Beste mensen,

De line-up voor de aankomende editie was nog niet helemaal rond. Vandaar dat we er een special guest bij hebben gezet. Het 5-jarig bestaan willen wij natuurlijk vieren met een vette line-up! De volgende twee namen zijn alvast toegevoegd aan de steeds dikker wordende line-up: Derb en Toyax. Wordt vervolgd…
Bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 12:38 

Aan het typen...

Derb en Toyax zijn wel twee interessante namen, vooral Toyax. Maar daar moeten nog eens minstens 2-3 interessante namen bijkomen, gezien de rest van de line-up nog steeds niks is. Eerst maar eens afwachten wat Last World voor line-up heeft. Ik hoop dat Wavolizer, Mark EG, Drivium, Eyoung, Geck-e of Tiifa daar staat.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2013 16:41 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Beste Mensen,

Bij deze de gehele en complete line up voor HardClassics on the beach 2013.
Wij gaan er met zijn allen weer een heerlijke en onvergetelijke dag van maken bij VROEGER de beach club die voor het 2e opeenvolgende jaar de Nightlive award won. Vanaf beach club Vroeger aan het Bloemendaalse strand gaan Free2party en de happy HARDCLASSICS familie samen met volgende artiesten weer keihard geschiedenis schrijven.

HardClassics area:
Deepack, Isaac, Luna, Pavo, Pila, Jimmy The Sound (Italia), Derb (Deutschland), Gizmo, Toyax , Silvio Aquila, DHHD live.

Freestyle Maniacs area:
Dr Rude, Bass-D, Norman, Raoul Coolman, Ruthless, Vox, Brothers of Hardstyle (Italia), Speakerfreaks, Demassus, Raoul-DKC.

Hosted by Da Mouth of Madness & Mc The Russsian

High Five Free2party
Bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:19 

Hardtraxx Veteran

DHHD live is natuurlijk al super gaaf, staan Derb en JTS er ook nog bij :D Sws kan de rest van de line up me wel bekoren. Zullen wel veel hitjes worden, maarja, ik hoor bijna nooit live early hardstyle, dus het is nou niet alsof ik al die platen al 10000x live heb gehoord xd
Bericht Geplaatst op 04 apr 2013 17:27 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
DHHD live is natuurlijk al super gaaf

Mwa :P
Bericht Geplaatst op 04 apr 2013 18:14 

Aan het typen...

Silvio erbij is nice, maar ik wacht toch eerst de line-up van Last World af.
Bericht Geplaatst op 04 apr 2013 21:18 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
The Skribbler schreef:
DHHD live is natuurlijk al super gaaf

Mwa :P

Oke... ik bedoel natuurlijk dat het me gaaf lijkt :P Bij de feestfabriek waren ze ook live, maar volgens mij niet zo lang. Was wel leuk :)
Bericht Geplaatst op 04 apr 2013 23:37 

Donateur

The Skribbler schreef:
DHHD live is natuurlijk al super gaaf, staan Derb en JTS er ook nog bij :D Sws kan de rest van de line up me wel bekoren. Zullen wel veel hitjes worden, maarja, ik hoor bijna nooit live early hardstyle, dus het is nou niet alsof ik al die platen al 10000x live heb gehoord xd

Derb was op de laatste Remember iig best leuk :) Niet helemaal mijn stijl maar in ieder geval niet zo standaard als Pavo of Isaac.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 11:23 

Hardtraxx Addict

Kaartje is in de pocket! Heb hier waanzinnig veel zin in. Weer is alleen maar de platen horen van toen ik in aanraking kwam met Hardstyle!
Hele dag op de main staan denk ik :)

Trouwens Lyst, je bent een beetje sloridg geweest met je topic,

de toegangsprijzen kloppen niet in je OP:
Earlybird: €20 --> Tot 17 maart
Earlybird: €25 --> tot 30 april
Voorverkoop: €27,50
Deurverkoop: €35,-

Volledige Line - up:

Hardclassics
Clive King
Deepack
Derb
Gizmo
Isaac
Jimmy The Sound
Luna
Mystery Guest
Pavo
Pila
Silvio Aquila
Toyax
Live: DHHD

Freestyle Maniacs
2 Brothers of Hardstyle
Bass-D
Demassus
Dr. Rude
Norman
Raoul - D.K.C.
Raoul Coolman
Ruthless
SpeakerFreakz
Vox

En het feest is op 13-07-2013

Overigens kan de mystery guest best wel eens Showtek zijn, ze moeten diezelfde dag ook nog in IJmuiden draaien namelijk... :drool: :woot:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2013 12:28 

Hardtraxx Veteran

Ja, hierover... ik heb een ealry bird kaartje over voor 22,50. Ik ben op deze datum nog op vakantie >.< Wie wil, laat je horen via PB :)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2013 11:42 

Hardtraxx Addict

Weinig early early enthousiastelingen die hier te vinden zijn zie ik al! :x
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten