Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 10:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
:oh: Is hij Kan Cold, haha nooit geweten.


En onderdeel van Hennes & Cold ;)
Bericht Geplaatst op 16 mei 2014 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Silvio Aquila - Hardclassics on the Beach 2014 promo_mix
http://l5d.nl/sn25669

I made a promo_mix for the Hardclassics on the Beach party, the 12th of July at Beachclub Vroeger! :) https://www.facebook.com/events/6049537 ... 2/?fref=ts

Tracklist:
01. Aquagen - Phatt Bass (Warp Brothers phatt mix)
02. Derb - In Africa (club mix)
03. Beam vs Cyrus - Thunder in Paradise (DJ Scot Project mix)
04. DJ Arne L2 - Klinisch Tot (Silvio Aquila's R.I.P. mash-up)
05. Zenith ft. Gogoffre - Musica che Domina (Domina version)
06. Luna meets Trilok & Chiren - Hear me now
07. Kai Tracid - Too many times (Warmduscher remix)
08. Marc la Cruz - Krieg gegen die Maschinen (Baced mix)
09. DJ Zemtec - Bring me ur silence (Beholder & Max Enforcer remix)
10. The Hose - Rockmania (Hard Style Rock mix)
11. DJ Zany - Rock the Beatz
12. Hardheadz - Hardhouz Generation
13. Donkey Rollers - the Sound of the Beast (Zany remix)
14. DJ Ricky T - Generation T (Hardstyle mix)
15. Technoboy - Tales from a Vinyl (Chapter Two)
16. Zero Vision - Overdrive
17. Pavo & Zany - Big Fat Bass
18. Technoboy - Hardrive (Lesson 2)
19. Hardside - Survive (Pinkcy vrs)
20. Marc et Claude - Loving you 2002 (DJ Isaac remix)
21. Sam Punk - Terroristz of Bass (Sam Punk Hardjump club mix)
22. Trilok & Chiren - It's called the music (DHHD remix)
23. Hunter - the Beauty & the Beat (Technoboy remix)
24. Ultrasonic - Hysteria
25. The Raiders - Salamandra (Hardstyle Masterz remix)
26. DJ Activator vs Driverspeed - Feel the Drums
27. Philippe Rochard meets Nu-Pulse - the Survivors of Hardstyle (original mix)
28. DJ Act - the Sound of the Bass (original mix)
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 11:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

AirbenG schreef:
Stond er nog niet volgens mij. Lijkt mij wel leuk feestje. Iemand ervaringen met de locatie?

Op Partyflock staat wel een virtuele tour van de locatie. De mainstage is op de buitenlocatie (stukje afgeschermd strand). De freestyle area is binnen, in dat gebouw links van de buitenlocatie als je met de rug naar het strand staat. Je wordt vrij snel geholpen bij de bar, plastic pijpje Heineken kostte in 2012 3 muntjes (wat volgens mij neerkomt op ongeveer 2.50 per glas). Toiletten waren drama in 2012, 1 dixie waarvoor continu een rij staat met gebruikers en 4 pisbakken. Moest je nog 50 cent per keer voor betalen ook. Handen wassen met een plantenspuit. Geen idee of dat afgelopen jaar beter was. Verder is de locatie goed bereikbaar met het openbaar vervoer, bushaltes op 5 minuten loopafstand. Verder een nette beachclub die volgens mij bekend staat als beste beachclub van Nederland.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2014 17:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Was er gister nog even. Leek me een beetje krap allemaal daar maar het lijkt me wel een tof feestje.
En de beste beach club van Nederland was geloof ik Bloomingdale, dat doen men daar in ieder geval geloven.
Bericht Geplaatst op 10 jul 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin an! :D
Bericht Geplaatst op 11 jul 2014 11:54 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig :woot:
Bericht Geplaatst op 11 jul 2014 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 11 jul 2014 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Ook aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 14:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit was leuke fissa.

Activator vond ik echt super vet, draaide voor mij een hoop onbekende platen maar die oude Acti zooi gaat me een partij hard, heerlijk :love: Zany draaide een heerlijk gevarieerd setje van 2002 tot 2009. Xpander eindelijk live gehoord, zo'n enorm fijne plaat, en ook volle bak genoten van Pwoap en Inflator. Mixwerk was lekker vlot.
Pavo vond ik super sterk beginnen (kwamen een paar fucking zieke platen langs), daarna draaide hij wat wisselvallig. Was qua opbouw niet echt best helaas. Beholder & Balistic draaiden naar behoren.

TnT vond ik het meest tegen vallen. Heel veel 2006-2008 platen gedraaid. Ok dat zijn vette platen, maar juist op een Hardclassics heb ik zoiets van: doe toch alsjeblieft de echte echte Saifam Early draaien. Ik miste Age Of The Reverse Bass, First Match, Bad Manners, War Machine, Disk Warrior, noem ze allemaal maar op... In plaats daarvan dus vooral platen als Her Voice en Phases enzo... Mixwerk was bij vlagen echt superberoerd.

Vond de locatie voor de rest echt zwaar waardeloos. Pissen voor 3 euro, bier voor 4 euro, lange rijen voor de plee, apart betalen voor eten... dat vond ik echt fors waardeloos, maar goed de organisatie moet zich waarschijnlijk gewoon conformeren aan het beleid van de locatie. Geluid was wel oké, vond het vooraan toch een beetje erg dof. Achterin het hoekje bij de kluisjes ging het echt oorverdovend hard en loepzuiver, mja dan sta je daar een beetje in zo'n hoekje :')
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Pissen voor 3 euro, bier voor 4 euro

Meen je? De tering.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 21:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Flesjes bier toch? Nog duur, maar niet veel anders dan de andere festivals.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht een uitgebreid verslag van Lyst, typt ie maar 1 zinnetje.
Bericht Geplaatst op 13 jul 2014 23:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ben niet geweest :P Ik ken de locatie alleen van eerdere edities.
Bericht Geplaatst op 14 jul 2014 11:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Flesjes bier toch? Nog duur, maar niet veel anders dan de andere festivals.

Dat wel (en het bier was lekker koud)
Ik moest toch rijden dus had het vooral te maken met de dure frisdrank haha.
Bericht Geplaatst op 14 jul 2014 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben niet geweest :P Ik ken de locatie alleen van eerdere edities.

Ah vandaar :)
Ik dacht trouwens dat Activator het niet meer leuk vond om Early te draaien, blijkbaar toch wel?
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 11:53 
 
Artiest

dawasiknie schreef:
Dit was leuke fissa.

Activator vond ik echt super vet, draaide voor mij een hoop onbekende platen maar die oude Acti zooi gaat me een partij hard, heerlijk :love: Zany draaide een heerlijk gevarieerd setje van 2002 tot 2009. Xpander eindelijk live gehoord, zo'n enorm fijne plaat, en ook volle bak genoten van Pwoap en Inflator. Mixwerk was lekker vlot.
Pavo vond ik super sterk beginnen (kwamen een paar fucking zieke platen langs), daarna draaide hij wat wisselvallig. Was qua opbouw niet echt best helaas. Beholder & Balistic draaiden naar behoren.

TnT vond ik het meest tegen vallen. Heel veel 2006-2008 platen gedraaid. Ok dat zijn vette platen, maar juist op een Hardclassics heb ik zoiets van: doe toch alsjeblieft de echte echte Saifam Early draaien. Ik miste Age Of The Reverse Bass, First Match, Bad Manners, War Machine, Disk Warrior, noem ze allemaal maar op... In plaats daarvan dus vooral platen als Her Voice en Phases enzo... Mixwerk was bij vlagen echt superberoerd.

Vond de locatie voor de rest echt zwaar waardeloos. Pissen voor 3 euro, bier voor 4 euro, lange rijen voor de plee, apart betalen voor eten... dat vond ik echt fors waardeloos, maar goed de organisatie moet zich waarschijnlijk gewoon conformeren aan het beleid van de locatie. Geluid was wel oké, vond het vooraan toch een beetje erg dof. Achterin het hoekje bij de kluisjes ging het echt oorverdovend hard en loepzuiver, mja dan sta je daar een beetje in zo'n hoekje :')


First match toch echt wel gedraaid :).

Startte met demolition, ook nog hardventure, junior... Eerste half uur was zeker het oude 2002-2003 spul hoor :-)
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:54 
 
Hardtraxx Elite

DJ Mani schreef:
Eerste half uur was zeker het oude 2002-2003 spul hoor :-)


Dat was genieten zeg!! :love:
Bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En ik vond het te weinig ;)
Heb First Match gemist dan, jammer want dat vind ik één van de beste Saifams :)
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 09:24 
 
Artiest

Sterker nog: First Match is volgens mij de beste SAIFAM!

Heb die 3x op vinyl. Gewoon voor het geval dat er 1 of 2 te versleten zijn geraakt :P

Een half uur is ook te weinig voor die SAIFAM classics, dat mag je normaal gezien voor mij wel een uurtje of 5 achter elkaar draaien :worship: :clap: (L) :love: :drool:
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 10:24 
 
Hardtraxxer

Ik meende dat ik op facebook ergens een post zag staan met links naar recorded livesets van dit feest, maar kan de post niet meer terug vinden. Iemand die ze hier kan posten aub?
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 12:04 
 
Artiest

"Hier zijn de eerste 3 live-sets van afgelopen Hardclassics.

Silvio Aquila & DJ Mani
http://www18.zippyshare.com/v/25179596/file.html

derb
http://www19.zippyshare.com/v/76720560/file.html

Members of hardclassics first part (G-Member)
https://soundcloud.com/g-member/g-membe ... 12-07-2014"

Ik zal ze vanmiddag ook even in een topic zetten bij livesets. Moet zelf nog even de tracklist tikken van de set met silvio Aquila. Heb hem zelf ook niet teruggeluisterd nog. :innocent:
Bericht Geplaatst op 16 jul 2014 12:29 
 
Hardtraxxer

Thank you sir :)
Bericht Geplaatst op 17 jul 2014 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJ Mani schreef:
Sterker nog: First Match is volgens mij de beste SAIFAM!

Heb die 3x op vinyl. Gewoon voor het geval dat er 1 of 2 te versleten zijn geraakt :P

Een half uur is ook te weinig voor die SAIFAM classics, dat mag je normaal gezien voor mij wel een uurtje of 5 achter elkaar draaien :worship: :clap: (L) :love: :drool:

Technoboy draaide 2 uur lang op Remember in 2011, toen kwam echt alles uit de periode 2000-2005 aan bod.
Je begrijpt dat dat één van de allermooiste sets was die ik ooit heb mogen meemaken :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 jul 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
DJ Mani schreef:
Sterker nog: First Match is volgens mij de beste SAIFAM!

Heb die 3x op vinyl. Gewoon voor het geval dat er 1 of 2 te versleten zijn geraakt :P

Een half uur is ook te weinig voor die SAIFAM classics, dat mag je normaal gezien voor mij wel een uurtje of 5 achter elkaar draaien :worship: :clap: (L) :love: :drool:

Technoboy draaide 2 uur lang op Remember in 2011, toen kwam echt alles uit de periode 2000-2005 aan bod.
Je begrijpt dat dat één van de allermooiste sets was die ik ooit heb mogen meemaken :thumbsup:


Dat was inderdaad best wel fucking geniaal :drool:
Bericht Geplaatst op 25 jul 2014 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...en die set van Tuneboy op Stile Italiano :loving:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten