The Venator schreef:
Dit vind ik te kort door de bocht. Ik ben nog steeds van mening dat Hardstyle classics geen variabele jaartallen heeft. De beginjaren zijn wel wat variabel, is het bijvoorbeeld 2007, 2008 of toch 2009? Echter vind ik dat alles na 2012 veel te veel "nu-style" is en niet aansluit om de "sound van toen". Dat platen uit bijv. 2014 erbij getrokken worden nu vind ik dan ook raar.
Als je het op hardstyle rekent is zelfs dat incorrect.
2006 - 2010 is het nu-style tijdperk. Zo noemden mensen die vooral van de early hardstyle waren dat stijltje en liepen er net zo op te schijten als jullie nu doen op 2013+ platen. Pitchkicks, hardkick10, dat was nu-style waar Headhunterz, Wildstylez e.d. begonnen en groot werden. Je kan het zelfs terug vinden op oudere fora en in de begintopics van Hardtraxx.
Classics is nooit een term voor een deel van het genre geweest tot het in 2012 a 2013 aan een hardstyle feest (Tijdmachine) werd gekoppeld. Dus je zou denken dat de bedenker van die term toen toch de doelpalen van dat genre bepaalt? En toen werd er ook al tot 2011 gedraaid en veel later ook nog tot een verder punt.
Early is tot 2005 a 2006, dan tot 2010 a 2011 had je nu-style en toen ging iedereen aan de haal met de Ctrl.Alt.Del kick van Noisecontrollers, wat weer een nieuw tijdperk was tot de opkomst van raw. Al die tijdperken zijn er, alleen ze hebben gewoon geen naam.
Verder is alles wat meerdere jaren oud is een classic. Dus ipv dat je preekt voor het classics tijdperk, moet je misschien zeuren om early en nu-style, want dat is waar je eigenlijk om vraagt.
Silvio Aquila schreef:
Heb zeker wel platen gehoord van 2007 bijvoorbeeld
Jeetje, gaat het wel?
Also als er zo veel problemen zijn met de gestelde limiet door bezoekers (en daar heeft Hardclassics zich veel vaker niet aan gehouden) bestonden de feesten allang niet meer omdat niemand kwam. Dus als ieder dan ook even daden bij z'n woorden zet en weg blijft, dan zullen we dan wel zien of het echt storend is voor zo veel mensen.