Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2024 14:15 

Hardtraxxer

Het komt er vooral bij mij iig op neer dat er gewoon te weinig gedraaid word wat over het algemeen als hardstyle classics straatje word beschouwd (in mijn ogen 2006/7 - 2011/12), wat er na komt zijn in zekere zin ook classics, alleen niet waar ik zelf graag voor kom of graag wil horen. De diversiteit aan muziek is ver te zoeken wat mij betreft op dit soort stages qua jaren, het is teveel de jongere tracks in dat spectrum dan oud wat je hoort.

Vind ik overigens ook op andere stages zoals de hardclassics, maar hier heb ik minder last ervaren omdat daar opzich de diversiteit en afwisseling er juist wel was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2024 14:39 

Hardtraxxer

Charon_NL schreef:
Het komt er vooral bij mij iig op neer dat er gewoon te weinig gedraaid word wat over het algemeen als hardstyle classics straatje word beschouwd (in mijn ogen 2006/7 - 2011/12), wat er na komt zijn in zekere zin ook classics, alleen niet waar ik zelf graag voor kom of graag wil horen. De diversiteit aan muziek is ver te zoeken wat mij betreft op dit soort stages qua jaren, het is teveel de jongere tracks in dat spectrum dan oud wat je hoort.

Vind ik overigens ook op andere stages zoals de hardclassics, maar hier heb ik minder last ervaren omdat daar opzich de diversiteit en afwisseling er juist wel was.

Wat classics zijn is volgens ieders mening anders. Ik hou voor mezelf 10-15 jaar geleden aan; waardoor ieder jaar dus ook weer nieuwere platen onder de noemer classic worden geschaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2024 14:42 

Hardtraxxer

Klopt, zoals ik zei, voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2024 10:15 

Hardtraxx Veteran

Alles van voor COVID is classics!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2024 14:02 

Hardtraxx Veteran

Beetje laat maar kort verslagje:

Wat later binnen dan gepland omdat de buschauffeur z'n verplichte 3 kwartier pauze moest nemen onderweg.

Binnengekomen bij Nagoom, daarna Scot Project wat ook genieten was, toen even The Nasty Boyz gecheckt en weer gaan chillen bji de early, maar ik kon niet lang stil blijven zitten door die leipe shit.

Daarna The Geminizers, het was alleen Mark, maar in z'n eentje kan hij ook verrèkkes draaien zeg, heerlijk. Daarna Activator, had de opening gemist en kwam er daardoor pas na het feest achter dat dit z'n laatste keer Hardstyle draaien was, erg jammer want het was goud :thumbsup:

Nuracore nog ff meegesleept naar andere Hardtraxxers, en ook Anura tegengekomen.

Daarna Thera & Geck-O met alleen maar Early, zoals het hoort op een Early stage, en zeker als er ook al stages zijn met euforische en raw classics, dan de early lekker early houden :clap: (Ik houd m'n hart vast voor dat "2002-2006" feest in de Effenaar met Pavo, Zany en Trilok)

Waar de bussen geparkeerd stonden was niet voor iedereen even duidelijk, maar het is uiteindelijk goed gekomen. (Ik had de taak van busleider op me genomen in ruil voor busticket kosten vergoeding)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten