Beetje laat maar kort verslagje:
Wat later binnen dan gepland omdat de buschauffeur z'n verplichte 3 kwartier pauze moest nemen onderweg.
Binnengekomen bij Nagoom, daarna Scot Project wat ook genieten was, toen even The Nasty Boyz gecheckt en weer gaan chillen bji de early, maar ik kon niet lang stil blijven zitten door die leipe shit.
Daarna The Geminizers, het was alleen Mark, maar in z'n eentje kan hij ook verrèkkes draaien zeg, heerlijk. Daarna Activator, had de opening gemist en kwam er daardoor pas na het feest achter dat dit z'n laatste keer Hardstyle draaien was, erg jammer want het was goud
Nuracore nog ff meegesleept naar andere Hardtraxxers, en ook Anura tegengekomen.
Daarna Thera & Geck-O met alleen maar Early, zoals het hoort op een Early stage, en zeker als er ook al stages zijn met euforische en raw classics, dan de early lekker early houden
(Ik houd m'n hart vast voor dat "2002-2006" feest in de Effenaar met Pavo, Zany en Trilok)
Waar de bussen geparkeerd stonden was niet voor iedereen even duidelijk, maar het is uiteindelijk goed gekomen. (Ik had de taak van busleider op me genomen in ruil voor busticket kosten vergoeding)