Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 10:00 

Hardtraxxer

Scot Project en Activator, wat waren die vet zeg :love:
Jason Payne was het voor mij wel echt te druk voor, maar was wel even leuk van wat ik gehoord heb.

Vamper, geen idee wat hij aan het doen was, zoiets slechts heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 10:29 

Hardtraxx Veteran

Onwijs goed feest gehad. Ging er vrij blanco in aangezien ik van vorig jaar niet veel goede verhalen had gehoord. Buiten de goede sfeer dan. Organisatorisch was het prima. Jammer dat er maar ze barren waren voor heel het festival terrein, maar toch amper hoeven wachten daar dus dat bleek gewoon prima te zijn.

Binnen gekomen bij Consequent. Wat ik daar precies hoorde weet ik niet maar was geen hitjes parade. Daarna doorgegaan naar Nagoom. Dat was echt perfect. Zonnetje, fucking goede sfeer met veel echte early liefhebbers en veel bekenden. Daarna een van de hoogtepunten van de dag. Scot Project, poah wat was dat genieten zeg. 2 uur lang letterlijk alles gehoord wat je maar wilt horen bij hem. Set vloog voorbij.
Daarna door naar Vamper. Maar die was echt flink aan het sneuvelen tijdens de set. Lang geleden zulk slecht mixwerk gehoord. Vrijwel elke plaat lag er neffe. Platen keuze was wel prima van wat ik wilde horen. Veel oude zatox, Tatanka en The Rebelz afgewisseld met zijn eigen platen.
Daarna even wezen kijken bij Sequence & Omnious. Prima millennium. Klein hakje gegooid met Stefan_Helmond.
Daarna liep de timetable beetje dood en even wat rust gepakt in de schaduw met het vrouwtje.
Om daarna de set van de eeuw mee te mogen maken. Er werd vrij snel ook al
Bekend gemaakt door Da Syndrome dat het de allerlaatste Hardstyle set ooit zou worden van Activator. Maar die 2 uur was echt niet normaal. Helft van de platen kende ik niet eens maar het was de perfecte show case van de carrière van Activator. Relatief nieuw, zoals Summer Breeze en Santana afgewisseld met obscure early platen uit begin 2000. Zoveel achterlijk leipe gated kicks die voorbij kwamen. Was vrijwel gesloopt daarna.
Maar toen moest de afsluiting nog beginnen. Thera VS Geck-O. Best veel volk daar ook, maximale sfeer, helft van de platen kende ik niet eens maar maximaal feesten was het zeker. Oprecht ook benieuwd naar wat zij gedraaid hebben (Thera plz gooi tracklist hier) (L) .

Rit naar huis was ook vrij aardig met de kübelwagen van Grim. Kleine hak sessie gedaan thuis nog en redelijk op tijd erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 10:37 

Hardtraxx Crew

Die set van Activator, wat was dat belachelijk vet (L) :love: Hopelijk overweegt ie toch om dit af en toe nog eens te doen, daar koop ik een kaartje voor iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 10:45 

Hardtraxx Elite

Verslagje komt nog wel, maar even inhakend op acti: t was echt schrijnend om te zien dat die hele stage leeg liep. Wij stonden met de groep redelijk achterin, maar na een half uur kon je in 1 rechte lijn naar frontrow lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 10:54 

Hardtraxx Elite

Wauw. Wat een geweldige dag weer. :kiss2:

TNT en code black draaide heerlijke setjes.
Nasty Boys daarintegen kunnen echt niet draaien. Psyko punk vond ik geen waardige afsluiter. Wat een vreemde snuiter is dat toch. Raar einde ook.

Organisatorisch hoop verbeterd. Vooral de wc's. Alleen nog even de entree en kluisjes wat verder uit elkaar trekken. De uitloop was echt vragen om problemen, hoe kan iemand dat toch bedenken om al het volk weer door een drechter te duwen omdat je perse het laatste bekertje uit onze handen wil hebben. Gelukkig werden al vrij snel de hekken verwijderd en de volledige capaciteit benut.

Verder mogen ze ook echt wel even een andere lichtontwerper en operator inhuren. Overdag is het prima dat de ledparren en wash movingheads in onze bek schijnen op de reminder, dan heeft het inderdaad nog een beetje effect.
Maar savonds moet je die dingen omhoog richten. Of uit laten. Het publiek staat daar niet om uitgelicht te worden. Heb me daar echt aan geïrriteerd.

Bij hardclassics sloeg het al helemaal nergens op wat daar met de lampen gebeurde.

De muziek de hele dag maakt wel alles goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 11:05 

Hardtraxx Elite

Eens wat je zegt zeke(zeker die lampen), maar toiletten hadden ook nog wel ergens anders mogen staan. Vond het erg karig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 11:42 

Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Eens wat je zegt zeke(zeker die lampen), maar toiletten hadden ook nog wel ergens anders mogen staan. Vond het erg karig.

Hm ja nu je het zegt.
Dit was natuurlijk alsnog de enige toiletgroep.
Ben zelf alleen maar bij reminder en hardclassics geweest. Dus voor mij was het prima ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 12:49 

Artiest

Hekzitter schreef:
Oprecht ook benieuwd naar wat zij gedraaid hebben

(L)

01. The Raiders - Speaker Leader (Leader Mix)
02. K-Traxx - Noise Tool (Technoboy Remix)
03. Gary D. ft. Ruffian - Raise Your Hands
04. Technoboy - Hardrive 2002 (Lesson 2)
05. Derb - Coole Sau (DJ Isaac Remix)
06. Cosmic Gate - Fire Wire (Brennan & Heart Remix)
07. Da Goodfellaz - Da Panic
08. Brennan & Heart - Backstabbing (Re-Appearance)
09. Droid - Focus (Reversebass Mix)
10. Dj Tomcraft - Prosac (Tony H Yeah Remix)
11. Hardside - Welcome
12. Soundgrabber - Acid Fighter (Dj The Crow Remix)
13. K-Traxx - Little Red Noisy Thing
14. Brennan & Heart - Hardstate Channel
15. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (Technoboy Rude Mix)
16. Overdrive - Listen To The Fat Bass
17. Tatanka Project - Floor Massacre
18. A*S*Y*S - Acid Nightmare
19. DJ Theo & Louis Brain - Trashin' Madness (Julian DJ & Davide Sonar Remix)
20. Dana - Back In Time
21. DJ Rob - Boy's Interface (The Beholder & Balistic Remix)
22. Armani & Ghost x Ricky Fobis - Regulair Port (Brennan & Heart Bootleg)
23. Technoboy - Ravers' Rules (The Prophet Remix)
24. Ruff - Ruff Da Beat (Prahs Mix)
25. DJ Gius - V Like Venusian (Bass Ball Mix)
26. Brennan & Heart - We Are Possessed
27. Hunter - The Beauty And The Beat (Technoboy Remix)
28. Deepack vs Luna - Kick This Mutha
29. Tronik - Sensational (Ultronik Mix)
30. The Horrorist - Flesh Is The Fever (Brennan & Heart Remix)
31. Spy-Kore - Pupils
32. Ophidian - Butterfly VIP
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 13:12 

Hardtraxx Elite

De fuck hee.

Daar had ik liever bij willen zijn dan psyko punk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 13:26 

Artiest

Geck-o schreef:
Hekzitter schreef:

(L)

11. Hardside - Welcome
20. Dana - Back In Time
31. Spy-Kore - Pupils

Wat was t vet :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 14:41 

Hardtraxx Veteran

:bomb: precies wat ik wil horen op zon stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 14:42 

Hardtraxx Crew

Geck-o schreef:
Hekzitter schreef:

(L)

11. Hardside - Welcome
20. Dana - Back In Time
31. Spy-Kore - Pupils

Dit was ook zo gaaf om bij te zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 14:45 

Hardtraxx Beheerder

Heeerlijke dag gehad met gezellige mensen, mooi weer en heel erg leuke muziek!

Activator was voor mij de set van de dag. Toen June ingemixt werd kreeg ik al tranen in mijn ogen, alles wat daarna kwam (op 1 of 2 platen na) was goud! M'n all-time favourite ook nog gehoord (Freedom (L) ), dus dat kon niet beter.

Qua festival zelf vond ik het ook meer dan prima. Heb me eigenlijk neit aan de lampen gestoord, het geluid was niet overal heel goed, maar op de plekken waar ik voornamelijk stond (Reminder en Hardclassics stages) was dit goed zat!

Het eten was wel karig, zoals verwacht. Toiletten vond ik prima geregeld met die vierkante dingen in het midden, blijft gewoon de makkelijkste manier om kleinschalig een wc-gedeelte op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 14:47 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
De fuck hee.

Daar had ik liever bij willen zijn dan psyko punk.

Ja sorry hoor, maar wat had je dan verwacht? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 17:05 

Hardtraxx Veteran

Wat een dag!! :D Echt een top feest, goed geluid overal en nagenoeg alleen maar top sets gehoord. Heel erg genoten. En de afsluiter thera en gecko :drool: , was inderdaad ook benieuwd naar de TL met name van het eerste halfuur , heel erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 20:25 

Hardtraxx Elite

Prima feest gehad, op de fiets erheen dus dat is altijd fijn. Leuk om weer een sloot hardtraxxers te zien! Kan er een hoop opnoemen, maar special thanks naar Remi. De rest weet het allemaal wel <3

Wat betreft het festival;

Kwamen rond 15.00 binnen en de rij die er stond liep lekker door. Kluisjes en munten gehaald wat ook allemaal vlot ging. Naar de main gelopen om even onze plek te vinden, maar merkte wel al snel dat je verschillende stages door elkaar hoorde. Iets naar voren gaan staan en dat hielp zeker iets, maar helaas niet alles.
Hierna rondje gelopen langs alle stages en verscheidene leden even gemeet. Te horen gekregen dat we een leuk nieuw lid erbij hebben sinds gister.

Hou het verder kort

+++ tijden bij de bar ondanks dat er maar 2 barren waren
+++ thuiswedstrijd dus veel gezelligheid
++ activator
+ doorloop bij inkom

--- 1 toiletplek met te weinig dixies
-- geluid van verschillende stages door elkaar
- mixwerk van the nasty boyz
- lichten vanuit de stage die vol in je bek schijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 20:52 

Hardtraxx Elite

Ben ik de enige die de derde bar gevonden had ofzo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 20:55 

Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:
Ben ik de enige die de derde bar gevonden had ofzo? xd

Mij had je iig niet gevonden en ik viel meer op dan de bar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2024 21:54 

Hardtraxx Veteran

Waar zat er een 3e bar? :lol:

Echt een fantastische dag gehad trouwens. Waren vanaf het begin af aan binnen. Geopend bij de Hardclassics stage en daar tot 5 uur gebleven. Eerste set was heerlijk inkomen met beetje early hitjes en best wat Italiaantjes. :) Nagoom was ook heerlijk. Zijn eigen platen zijn misschien dan wat te nieuw voor het early concept, maar je hoort ze echt nooit en dan maak ik me er minder druk om. Verder draaide hij ook een hoop oude Tatanka plaatjes zoals Floor Massacre, Control The Mind en Insane :yay: Scot Project was 2 uur lang echt genieten geblazen. Hij dook echt volledig de hardtrance in en wat is dat een lekkere muziek. Volgens mij draaide hij ook best wat nieuwer spul (is niet voor hiks 30 years of Scot Project he, dus had het wel verwacht :P) maar ook die platen waren echt heerlijk om te horen.
Na Scot Project naar Vamper verkast maar deze set is beetje langs mij heen gegaan door het ondermaatse geluid en ik had hem ook redelijk hangen met de alcohol bij deze set. Mixwerk was inderdaad ook niet echt top. Wel hoop leuke plaatjes gehoord uit het begin van Italian Hardstyle label waar ik op hoopte. Na Vamper wezen eten en even bij Organ Donors gekeken. Bleek dat hij pas halverwege zijn set kwam opdagen en daarna B2b met iemand stond? Was beetje een vaag verhaal. The Geminizers ook geweest en was echt heerlijk mixwerk. Platenkeuze wat wisselvalliger maar was in de lijn der verwachting. Heel vet trouwens dat hij Audiobot (B-Front Remix) erbij pakte, heb die werkelijk waar nog nooit live gehoord ergens. Jammer dat hij hem dan weer na de mid uitmixte :(

En toen was het moment daar: Activator. Ik had het er nog over met iemand dat hij het 2e uur wel eens veel nieuwer (en minder) spul zou kunnen gaan draaien. Maar dit was niet zo. Wat. Een. Set..... (L) Hij heeft alles gedraaid waar ik op hoopte en meer (Welcome To The Record Shop, Equensu Ocha, Icon (L) ) Wat mij betreft had dit nog wel 2 uur langer door mogen gaan. Hij sloot af met Satana en Sparta maar die nam ik voor lief na alles wat ik in de uur en 50 minuten daarvoor gehoord heb. Dit was echt één van de beste sets die ik heb mogen bijwonen.

Als kers op de taart van deze geweldige dag afgesloten bij Thera & Geck-o die ons een heerlijke, snoeiharde early set voorschotelden. Niet snel genoeg naar de stage gegaan want Speaker Leader ff gemist :( En het mooie was, stiekem vond ik het jammer dat Pupils niet gedraaid werd door Activator, besluiten zij hem even te draaien :lol: Ik wist toen echt niet meer waar ik het moest zoeken haha.

Organisatorisch zat het beter in elkaar dan verwacht. Was nergens echt druk, wc's en barren verliepen vlot. Geluid was bij de Reminder en Hardclassics prima. Wel had je aan de rechterkant bij de Hardclassics stage last van het geluid bij de Raw Classics. Gelukkig werd dit later op de dag minder. Het eten was wel echt van matige kwaliteit, dat was wel een minpuntje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 07:20 

Hardtraxxer

SL5961 schreef:
Na Vamper wezen eten en even bij Organ Donors gekeken. Bleek dat hij pas halverwege zijn set kwam opdagen en daarna B2b met iemand stond? Was beetje een vaag verhaal.

Naar mijn weten is Organ Donors niet opkomen dagen vanwege iets persoonlijks thuis.
Hoorde van G-Member dat hij zijn tijd zou overnemen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 08:17 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
Hekzitter schreef:

(L)

11. Hardside - Welcome
20. Dana - Back In Time

31. Spy-Kore - Pupils

Jongens jongens jongens wat is dit achterlijk goed (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 08:27 

Hardtraxxer

Binnen gekomen bij Nagoom, draaide leuke platen. Maar dit sloot niet aan op Scot Project jammer genoeg...
Enorm genoten van Scot zijn set, wel een paar vernieuwde edits tussendoor maar dat mocht niet afdoen aan de set.
Hierna door naar de Nasty Boyz, fijne tracks gehoord maar mixwerk niet echt geweldig.
Jones nog meegepakt, zijn trackkeuze is altijd wel lekker, zet een goede vibe neer. Maar jammer dat hij praktisch elke track weg draait met een echo....
TNT er op volgend met heerlijke tracks, dit was wel echt een genot met wat kippenvelmomentjes.

Nog even een klein stukje Promo gepakt, blijft legendarisch die man.
Begin van Zany mee gekregen, veel eigen werk maar wel heel fijn. Erg rustig bij hem vanwege Acti, daar zijn wij dan ook heen gegaan.
Wat fijn om die oude lompe tracks van hem te horen het eerste uurtje. Viel op dat hij langzaam aan het doormixen was en op een lager bpm draaide, dat vond ik een beetje jammer.
Einde van Luna toch ook maar even aangehoord, draaide verrassend niet de standaard early hitjes met een paar uitschieters van na 2006. Toch wel heel erg vermaakt bij zijn set.

Thera & Geck-O kwamen hier na en deze stellen nooit teleur!
Tempo zat er lekker in, snel doormixen en openen met Speaker Leader. Top setje zeg...
We wouden nog even de muntjes opmaken dus even wat eten gehaald en wat te drinken tijdens Psyko Punkz. Zijn/hun tracks hebben mij, op een paar na, nooit echt kunnen bekoren.
In mijn ogen geen waardige afsluiter en dat meebleren van hem is wel een irritatie puntje.

Over het algemeen een superdag gehad!
Veelal genieten van de muziek en veel oude bekenden kunnen spreken. Eerlijk gezegd had ik Acti liever gezien op de early stage en Pavo ook bijvoorbeeld.
Wel een minpuntje dat er geen barretje stond bij de Hardclassics stage. Nostalgische Deuntjes stond naar mijn mening niet op een logische plek, veel clashes met de andere area's. Stond een beetje gepropt tussen Reminder en Raw Classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 08:33 

Hardtraxx Veteran

Ik moest even een stukje rijden (een goede 2 uur) maar het was 't waard. Speciale dank naar Paling, Henk-Jan, Stan en de rest van de groep voor een hele toffe dag. Veel bekenden gezien en het was overal erg gezellig. Soms íets te gezellig waardoor ik niet alles van de muziek meekreeg (joh) maar aantal leuke setjes gehoord.
Tijdens Code Black met een grote groep bekenden was echt maximaal genieten in het zonnetje, Sequence & Ominous vond ik top en Main Concern was genieten. Ik heb persoonlijk niet veel met Activator, het wel een kans gegeven maar daarna richting raw classics gegaan en op dat moment was het bij Jason Payne en daarna Crypsis wél erg druk. Ik vond de set van Crypsis ook niet zo heel tof, zat weinig lijn in en er kwamen een aantal ongelofelijke kutplaten voorbij. Bij Main Concern daarna alle ruimte en dat was waardig afsluiten, zeg. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 09:50 

Hardtraxx Elite

SL5961 schreef:
Waar zat er een 3e bar? :lol: .

Tussen de hardclassics en hardcore.
Deze had wel minder keus
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2024 10:14 

Hardtraxxer

Hele vette dag! Ik vermaak me hier echt minstens zo goed als op iets groots als Defqon, volgend jaar sowieso weer erbij.

Begonnen bij Nagoom en dat was meteen fucking vet. Veel nummers uit 2006-2008 die je op classicsfeesten niet meer hoort, oa Technoboy-Into Deep en Unknown Analoq-Triplet Overkill :bomb:
Een paar goede early-platen erbij (Losing my feeling, Bigger better louder), plus natuurlijk Elements :love:
Daarna lekker eerste uur Scot Project en vermakelijke set Code Black.

En toen Nasty Boyz: er kwamen echt geweldige platen langs (Killzone, Disk warrior-remix, Mandala, Bumpin Hard, Bazooka girl), maar het was idd soms een beetje rommelig en vooral ronduit misdadig om We Are Still Awake uit te mixen na de midintro :cry: Uiteindelijk toch wel echt een vette set.

Jones vonden we niet heel boeiend, dus ff gekeken bij het hardcore-podium. Wat een fucking dramatische kringloop-speakers stonden daar xd Wel lekker Bling Bling, Walking the Line en Your Choice achter elkaar gehoord :thumbsup:

Geminizers: ook in z’n eentje houdt ie dat mashup-mixtempo prima vast, heerlijke energie en hele vette platen (oa Phuture propgaganda, May god be with you all, Path to extinction, New world order). Heb geen seconde stilgestaan. Daarna werd het hoog tijd om wat early hardstyle mee te pakken. 2 uur Activator vond ik too much om Zany en Luna voor op te geven. Eerste stukje Zany gemist, maar heb hem niet superveel early horen draaien. Wel lekkere set, met oa Silver Bullet, Pure, originele Pounding Senses, Inflator en Our Power. Daarna Luna die vrijwel alleen early draaide, lekker veel reversed bass. Goed staan knallen, alleen jammer dat originele Disk Warrior niet verder kwam dan midintro.

Afgesloten bij Psyko Punkz, die voor m’n gevoel best veel platen van anderen draaide. Heb me er wel prima op vermaakt, Hit the Bong en Reverze-anthem had ik al een tijd niet meer gehoord, en Samara was ook heel nice :bomb:
De dag vloog in ieder geval voorbij, had makkelijk nog een paar uurtjes doorgekund. Fijn feest, leuke sfeer en deze grootte bevalt me uitstekend (L)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten