Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Episch feest? Met 10 man? Waar was het dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Episch feest? Met 10 man? Waar was het dan?

200 ;). Club Beat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:06 
 
Hardtraxxer

Skyscraper schreef:
dus het is meer als livestream event en meet and greet voor degene die kaarten gewonnen hebben?

Was echt een feest hoor alleen dan voor 100 man ipv weet ik hoeveel. Wel respect voor HHZ want hij heeft de hele tijd in de zaal gestaan zodat de fans met hem op de foto konden en hij deelde handtekeningen uit. Was echt heel leuk. Jammer alleen.dat we iets eerder weg moesten ivm trein en we dus Ran D niet helemaal gehoord hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:09 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
TiMOTHYb schreef:
Episch feest? Met 10 man? Waar was het dan?

200 ;). Club Beat

Volgens mij was het 100 man. Er werden 50x2 kaarten weggegeven. Tel ik alleen de belangrijke mensen niet mee en de aanhang van de artiesten niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niels van de Friekwensers was er ook toch? Had gehoopt dat die Delusion er nog op gooide maar dat was iets te veel gevraagd. Ran-d lekkere set gedraait!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 21:51 
 
Hardtraxxer

jordifcg schreef:
Niels van de Friekwensers was er ook toch? Had gehoopt dat die Delusion er nog op gooide maar dat was iets te veel gevraagd. Ran-d lekkere set gedraait!

Die kwam volgens mij alleen voor de gezelligheid. Die heeft geen mixer aangeraakt dus dan wordt dat plaatje draaien ook een beetje lastig he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was erg gezellig, niet super bijzonder maar heel leuk om bij te zijn.

Gezellig staan kletsen met Willem en Randy die het beide ook erg naar hun zin hadden :).

Toch leuk dat ik ze won :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 13:38 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Je kan je avond ook anders indelen in plaats van naar een stream te kijken via je PC. :/

Ga wat doen bijvoorbeeld.

Wat moet je anders doen op een woensdagavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:12 
 
Hardtraxx Veteran

Setjes zijn terug te kijken op:

http://www.be-at.tv/brands/be-at-tv/ams ... session.go
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 14:16 
 
Hardtraxx Addict

Love2Party schreef:
Skyscraper schreef:
dus het is meer als livestream event en meet and greet voor degene die kaarten gewonnen hebben?

Was echt een feest hoor alleen dan voor 100 man ipv weet ik hoeveel. Wel respect voor HHZ want hij heeft de hele tijd in de zaal gestaan zodat de fans met hem op de foto konden en hij deelde handtekeningen uit. Was echt heel leuk. Jammer alleen.dat we iets eerder weg moesten ivm trein en we dus Ran D niet helemaal gehoord hebben.


Haha nu deed hij dat dus wel..
Normaal gesproken voelt HHZ zich te goed om in het publiek te staan.
Vriendin van me wou op de foto met hem toen we op een feest waren, en dan weigerde hij gewoon.. dacht toen echt van Dafuq?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:05 
 
Hardtraxx Elite

Nee, ik denk dat hij zich niet te goed voelt. Misschien voelde hij zich gewoon klote, of had hij geen tijd.
Kan het best begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:13 
 
Hardtraxxer

Lijkt me ook niks om echt altijd op de foto te moeten en handtekeningen uit te delen, vooral bij Headhunterz zal het gehalte fanfoto's erg hoog zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:46 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Was erg gezellig, niet super bijzonder maar heel leuk om bij te zijn.

Niet bijzonder? Er waren maar 100 mensen, de rest moest via de livestream kijken en om 10 over 8 ging het al hard los voorin.

Citaat:
Haha nu deed hij dat dus wel..
Normaal gesproken voelt HHZ zich te goed om in het publiek te staan.
Vriendin van me wou op de foto met hem toen we op een feest waren, en dan weigerde hij gewoon.. dacht toen echt van Dafuq?!

Ik zag op een gegeven moment aan hem dat ie er volgens mij ook klaar mee was maar hij bleef gewoon netjes een praatje maken en op de foto gaan. Respect hoor. Ik moet er niet aan denken. :x
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten