ErikZ schreef:
Was erg gezellig, niet super bijzonder maar heel leuk om bij te zijn.
Niet bijzonder? Er waren maar 100 mensen, de rest moest via de livestream kijken en om 10 over 8 ging het al hard los voorin.
Citaat:
Haha nu deed hij dat dus wel..
Normaal gesproken voelt HHZ zich te goed om in het publiek te staan.
Vriendin van me wou op de foto met hem toen we op een feest waren, en dan weigerde hij gewoon.. dacht toen echt van Dafuq?!
Ik zag op een gegeven moment aan hem dat ie er volgens mij ook klaar mee was maar hij bleef gewoon netjes een praatje maken en op de foto gaan. Respect hoor. Ik moet er niet aan denken.
