wrote:RickZ pas je de datum en locatie even aan? Alvast dank
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja wat ook raar is, ze hadden aangegeven dat wanneer je op de nieuwe datum niet kan er een refund mogelijk is.
Ik gereageerd dat ik daar graag gebruik van zou willen maken. Maar reactie 0 vanuit de organisatie.
Ik gereageerd dat ik daar graag gebruik van zou willen maken. Maar reactie 0 vanuit de organisatie.
Sowieso PKHS dan.wrote:Ja wat ook raar is, ze hadden aangegeven dat wanneer je op de nieuwe datum niet kan er een refund mogelijk is.
-
H
- 1 posts member since 2020
- last seen Jul 2020
wrote:Ja wat ook raar is, ze hadden aangegeven dat wanneer je op de nieuwe datum niet kan er een refund mogelijk is.
Hi Rick,
Graag zou ik met je in contact komen om dit zo snel mogelijk met je op te lossen.
Zou je mij een bericht kunnen sturen?
De line up is ook enigszins gewijzigd. Gisteren is Kruelty ook aan de line up toegevoegd.
IN THE SHIP: Theracords Classics
12.30 - 13.00 Ephoric
13.00 - 14.00 Wavolizer
14.00 - 15.00 Geck-o
15.00 - 16.00 Dj Thera
16.00 - 17.00 Two and a Half Kings
ON THE DECK
13.00 - 14.00 Phyric
14.00 - 15.00 Kruelty
15.00 - 16.00 Ephoric
16.00 - 17.00 Testarossa
IN THE SHIP: Theracords Classics
12.30 - 13.00 Ephoric
13.00 - 14.00 Wavolizer
14.00 - 15.00 Geck-o
15.00 - 16.00 Dj Thera
16.00 - 17.00 Two and a Half Kings
ON THE DECK
13.00 - 14.00 Phyric
14.00 - 15.00 Kruelty
15.00 - 16.00 Ephoric
16.00 - 17.00 Testarossa
Last edited by DjThera on , edited 1 time in total.
Ik had Rick al de tip gegeven om naar Lowie (jou?) een appje te sturen en daar kregen we netjes antwoord:wrote:wrote:Ja wat ook raar is, ze hadden aangegeven dat wanneer je op de nieuwe datum niet kan er een refund mogelijk is.
Hi Rick,
Graag zou ik met je in contact komen om dit zo snel mogelijk met je op te lossen.
Zou je mij een bericht kunnen sturen?.
Hi jazeker je naam en mail adres zijn doorgestuurd naar eventix dit duurt ongeveer 5 werkdagen voor het word terug gestort
Mocht je daarna nog niks
Hebben ontvangen app mij even dan neem ik direct contact met ze op
Doei Gangsterdwerg.wrote:He, die ken ik.wrote:16:00 - 17:00 Spectre
Line-up voor het bootfeest op 24 juli met Spoon-hosting is ook aangekondigd, mocht iemand zich geroepen voelen om daar een topic voor aan te maken. Is er voor die fissa nog animo?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Als jij gaat welwrote:Line-up voor het bootfeest op 24 juli met Spoon-hosting is ook aangekondigd, mocht iemand zich geroepen voelen om daar een topic voor aan te maken. Is er voor die fissa nog animo?
Gewoon 5 pagina's vol
Maar gaan er nu ook daadwerkelijk mensen v hier naar ons bootfissa?

Ja hoor genoeg vertegenwoordiging geloof ik. Let op, dit feest is in Rotterdam niet in Spijkenisse.
Klopt!wrote:Ja hoor genoeg vertegenwoordiging geloof ik. Let op, dit feest is in Rotterdam niet in Spijkenisse.
Dit is de locatie:
Partyschip De Ameland
Parkhaven 7, 3016 GM Rotterdam
Supervet om daar te varen
Vorig jaar een boottocht gedaan met Feyenoorders door de haven en dat was al supervet en met mokerdikke muziek is het nog vetter.
Als die niet verplaatst zou zijn wel, ja.wrote:Maar gaan er nu ook daadwerkelijk mensen v hier naar ons bootfissa?![]()
![]()
thumbdown ja ok jij had wel met windkracht 5 en regen willen varen?wrote:Als die niet verplaatst zou zijn wel, ja.wrote:Maar gaan er nu ook daadwerkelijk mensen v hier naar ons bootfissa?![]()
![]()
wrote:thumbdown ja ok jij had wel met windkracht 5 en regen willen varen?wrote:Als die niet verplaatst zou zijn wel, ja.wrote:Maar gaan er nu ook daadwerkelijk mensen v hier naar ons bootfissa?![]()
![]()
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Ik zie nu net wat video's voorbij komen van die Thyron boat party waarbij mensen op opblaaseenden zitten. Is dat ook wat je volgende week kunt verwachten?
Ik ben hier ook wel benieuwd naar eerlijk gezegd 
Was wel netjes geweest om dit vooraf te melden. Nu vind ik 50 euro opeens wel veel geld. 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Nu zie ik een video vanaf het dek, waar de silent disco is (ik hoor muziek, dus zo silent is het dan ook weer niet) dat ze gewoon staan. Daar zit zeg maar geen 1.5 meter tussen
Ik snap m niet meer haha
Een beetje Zeeuw is wel wat gewendwrote:thumbdown ja ok jij had wel met windkracht 5 en regen willen varen?wrote:Als die niet verplaatst zou zijn wel, ja.wrote:Maar gaan er nu ook daadwerkelijk mensen v hier naar ons bootfissa?![]()
![]()