Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Hard Island
Datum: 02-07-2018 tot 05-07-2018
Locatie: Zrce beach, Novalja, Kroatië
Leeftijd: 18+
Ticketsale: Sold out...

Line-up:
Airtunes • Andy The Core • Angerfist • Art Frequency • Art of Fighters • Avi8 • Code Black • Coone • Crisis Era • Crypsis • Cyber • D-Fence • D-Sturb • Da Tweekaz • Darren Styles • Deetox • Destructive Tendencies • Devin Wild • Digital Punk • Dillytek • Dither • Doctor Zot • Donkey Rollers • Dr Phunk • Dr. Peacock • Dr. Rude • DRS • DV8 • Dyprax • E-Force • Frontliner • Furyan • Gammer • Hard Driver • Hyrule War • I:Gor • Joey Riot • Keltek • Lowriderz • Lunatic • Mad Dog • Malice • MC D • MC V • MickeyG • Miss K8 • N-Vitral • No-Id • Nolz • Pablo Discobar • Physika • PRDX • Promo • Radium • Re-Mind • Refuzion • Regain • Repix • Rooler • Ruthless • Sefa • Sickddellz • Sound Rush • Sprinky • Suae • Sub Zero Project • The Melodyst • The Sickest Squad • The Stunned Guys • Thyron • Villain • Warface • Zany • Zatox
+many more

Full Festival Schedule:
https://hardisland.com/festival-schedule
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 11:07 
 
Hardtraxxer

Voor de eerste keer hier de vakantie vieren.
Ben er 7 dagen, dus rondom de festivaldagen wat vrije tijd.
Nog meer van jullie hier aanwezig? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ook voor de eerste keer aanwezig.

Wij zijn aanwezig van 1 tot 7 juli met nadien nog één overnachting in Slovenië/Duitsland om een verjaardag te vieren. Zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de 2e keer aanwezig hier. Vorig jaar een groep van 6 en dit jaar met 11. :beer:

Wij zijn ook aanwezig van 1-7 juli. Hoe gaan jullie naar daar? Wij gaan met het vliegtuig. Vertrekken en terugkomen in Dusseldorf. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 12:05 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Wij zijn ook aanwezig van 1-7 juli. Hoe gaan jullie naar daar? Wij gaan met het vliegtuig. Vertrekken en terugkomen in Dusseldorf. :D

Wij gaan met een busje vanuit Zeeland. Ergens halverwege een nachtje over.

Hoe heb je vorig jaar beleefd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar las ik een stuk met de/een negatieve kant van Hard Island.. Zeker weten de moeite waard om eens te lezen. Misschien kun je er wat aan hebben :)

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/6m3zg8/warning_never_go_to_hard_island_croatia/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Hoe heb je vorig jaar beleefd?


Heel goed, we hadden toen alles via de Hard Island organisatie geregeld en dat is allemaal goed gegaan zonder klachten.

Qua muziek die je daar hoort moet je je echt wel aanpassen. Het is best veel standaard hitjesmuziek die daar voorbijkomt. Cocktails en bier is daar wel een goede oplossing voor. :beer:

Dit jaar zelf een appartement geregeld dus ben benieuwd hoe dat gaat gaan. Het 'nadeel' als je via Hard Island een appartement neemt is dat je geen controle hebt over waar je appartement zich bevindt. Dat kan dus alle kanten uit. Bij ons viel het goed mee, we hadden een appartement met vlakbij een bushalte waarbij we dan een 15-tal minuten op de bus moesten zitten. Die 15 minuten duren wel enorm lang aangezien het vaak snikheet is in zo een bus. xd


Die negatieve ervaringen uit de link van DonnyD ben ik maar weinig van tegengekomen. Eigenlijk enkel zelf ervaring met de wisselende drankprijzen wat wel heel irritant is. Zorg dat je altijd eerst vraagt hoeveel iets kost. De reguliere prijs is, ik noem maar wat, 2.5 euro voor een drankje. Soms vragen ze dan aan de bar rechts 3 euro. Ga je 10 meter verder naar de bar links dan krijg je het daar voor de normale prijs van 2.5 euro.

De comments die er staan betreffende security/politie heeft zo goed als allemaal te maken met irritante/van de kaart mensen. Hou het voor een week gewoon bij alcohol en gebruik geen drugs want daar wordt echt streng en hard tegen opgetreden. Ik heb daar persoonlijk helemaal geen last van gehad net zoals alle andere BE/NL mensen die ik gesproken heb.

Er is ook een BE/NL Hard Island groep op FB en daar ook zo goed als geen klachten zien passeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En qua geluid enzo, is dat een beetje fatsoenlijk geregeld?

Meen me te herrineren dat ik iets had gelezen over iphones die aan wat stevige boxen worden gekoppeld of valt t allemaal wel mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:26 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Koever schreef:
Hoe heb je vorig jaar beleefd?


Heel goed, we hadden toen alles via de Hard Island organisatie geregeld en dat is allemaal goed gegaan zonder klachten .

Goed om te horen. Wij hebben zo'n hotel package via Hard Island geregeld. Verwacht er niet al te veel van, je komt uiteindelijk toch niet voor de luxe.

Qua muziek ben ik de moeilijkste niet. Gezien het aantal dj's zal dat vast goedkomen. Ben jij ook naar de bootfeesten geweest? Wij hebben kaarten voor de Raw en Hard Island boot.

Aan de andere kant denk ik dat je de problemen niet moet opzoeken, dus bij de drankjes houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
En qua geluid enzo, is dat een beetje fatsoenlijk geregeld?

Meen me te herrineren dat ik iets had gelezen over iphones die aan wat stevige boxen worden gekoppeld of valt t allemaal wel mee?


Geluid is wel ok daar. Je hebt zo wat onofficiele spontane pre en afterpartys in de dagen voor/na het feest waarbij geen dj ofzo is voorzien waarbij iemand dan zijn iphone aansluit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:36 
 
Hardtraxx Veteran

Dit soort dingen en feesten trekt mij dus totaal niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Grim schreef:
Koever schreef:
Hoe heb je vorig jaar beleefd?


Heel goed, we hadden toen alles via de Hard Island organisatie geregeld en dat is allemaal goed gegaan zonder klachten .

Goed om te horen. Wij hebben zo'n hotel package via Hard Island geregeld. Verwacht er niet al te veel van, je komt uiteindelijk toch niet voor de luxe.

Qua muziek ben ik de moeilijkste niet. Gezien het aantal dj's zal dat vast goedkomen. Ben jij ook naar de bootfeesten geweest? Wij hebben kaarten voor de Raw en Hard Island boot.

We hebben lang getwijfeld, aangezien we ook niet hoeven te vliegen. Aan de andere kant denk ik dat je de problemen niet moeten opzoeken, dus zullen het ook bij de drankjes houden.


Het enige waar wij ons appartement voor hebben gebruikt is om te slapen en 's morgens (kuch 's middags) te eten. We kwamen zaterdag avond aan. Snel wat drinken (=alcohol en frisdrank) halen in de dichtsbijzijnde lokale winkel. De reguliere supermarkten waren toen al gesloten. Daarna naar het centrum om daar al de eerste avond de cocktailbar te sluiten.

Zodra we terug wakker waren naar de lokale supermarkt gegaan voor eten en drinken. Even gerust en gegeten om daarna naar het strand te gaan tot een uur of 18-19u. Weer wat eten en dan terug naar de cocktailbar om nogmaals die tent te sluiten vele uurtjes later.

Op maandag begint het festival dan en dan is het van 14u (of 15u) tot 20u feest. Daarna gaat het 2 uurtjes dicht om alles op te ruimen en opnieuw klaar te maken voor het volgende deel van het feest van 22u tot 5u ofzo.

Dan ga je terug naar je appartement, slapen tot 12-13u, rinse and repeat.


De cruises heb ik wisselende verhalen van gehoord. Wij hadden enkel de hard island cruise gedaan en dat was echt prachtig. Veel vertraging gehad alvorens we konden vertrekken maar eenmaal we op de boot konden was er voor 100 kuna (13-14 euro) ongelimiteerd drinken. Daar hebben we een klein beetje misbruik van gemaakt :whistle: Zo zat als een zwitser weer die boot afgewaggeld. Krijg je daar te horen dat er nog een afterparty is in de Kalypso (de club dat je als 'main area' kunt beschouwen). Daar is het helemaal fout gelopen qua alcohol consumptie, de details heb ik hier wel eens ergens neergezet xd


De zaterdag dat we terugvlogen was ik lichamelijk helemaal uitgeput. Nog nooit zoiets meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:50 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
De cruises heb ik wisselende verhalen van gehoord. Wij hadden enkel de hard island cruise gedaan en dat was echt prachtig. Veel vertraging gehad alvorens we konden vertrekken maar eenmaal we op de boot konden was er voor 100 kuna (13-14 euro) ongelimiteerd drinken. Daar hebben we een klein beetje misbruik van gemaakt :whistle: Zo zat als een zwitser weer die boot afgewaggeld. Krijg je daar te horen dat er nog een afterparty is in de Kalypso (de club dat je als 'main area' kunt beschouwen). Daar is het helemaal fout gelopen qua alcohol consumptie, de details heb ik hier wel eens ergens neergezet xd

Hahaha schitterend. :lol: Laten we meeten daar :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig want nog herstellende van Defqon :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Daar is het helemaal fout gelopen qua alcohol consumptie, de details heb ik hier wel eens ergens neergezet xd

Please zoek dit voor me op
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 13:13 
 
Hardtraxxer

Hard Island heeft net op instagram extra namen toegevoegd met oa DB STF en Delete op 5 juli. Moet wel apart ticket voor betaald worden twv 25€
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete is wel vet maar €25 is wel veel vermits we nu maar €40 voor 4 dagen feest hebben betaald :lol:
Zal het eens bekijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Grim schreef:
Daar is het helemaal fout gelopen qua alcohol consumptie, de details heb ik hier wel eens ergens neergezet xd

Please zoek dit voor me op


Dit zal helaas niet meer gebeuren, RIP Grim :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RIP Grim. Had serieus zin die posts te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 08:19 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
RIP Grim. Had serieus zin die posts te lezen.


Verwacht vrijdag wel weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is toch wel het minste wat 'ie kan doen om het goed te maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb toen slechts het volgende gepost in het irritatiemomentjes topic:

Grim schreef:
Serieuze schade gemaakt op Hard Island:

Afbranden van overtollig stukje bracelet, land een deel op mijn hand waardoor ik dus al een mooie (kleine) brandwonde had op dag 1 xd

Gsm weer beschadigt waardoor touchscreen weer langs geen kanten werkt, nog minder dan de vorige keer >.<

Zonnebril kwijt. Niet zo super erg, was niet zo duur.

Air max letterlijk kapot gestampt. Zat er al aan te komen na defqon maar nu dus officieel mijn eerste paar air max versleten. Het was nog het oude BW model met leer(?) bovenaan. °19-04-2014 | †05-07-2017

Een van de twee op maat gemaakte oordopjes kwijt geraakt. Weet niets meer van een groot deel van die avond dus dat hielp al helemaal niet om die nog terug te vinden de volgende dag.

Leesboek vergeten in het vliegtuig van de terugvlucht.

Maar voor de rest een leuke vakantie gehad :lol:



Als je wilt kan ik het wel eens (kort) uitschrijven. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht je je vervelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel om hier heen te gaan met Seeker of Fire en MelvinFR...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Twijfel om hier heen te gaan met Seeker of Fire en MelvinFR...


Bij twijfel.................. altijd doen -.-
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten