Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Twijfel om hier heen te gaan met Seeker of Fire en MelvinFR...


Buj nie wies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien leuk om met een paar hardtraxxers naar toe te gaan? PM bij interesse!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Misschien leuk om met een paar hardtraxxers naar toe te gaan? PM bij interesse!


ja misschien hebben ze ook een vriendencamping count me in!!!!1!11h
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

All you need to know

https://hardisland.com/info
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Niet aanwezig want nog herstellende van Defqon :P


Ik kom hier op terug, zondag in alle vroegte met de auto die kant op en dan hopelijk tegen het eind van de avond op locatie :$ Stel Noorse en Zweedse vrienden hebben een plek gehuurd daar dus kan alsnog mooi bij hun aansluiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rot op :lol:. Machine.

Rij je helemaal alleen die kant op joh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen is verder al daar vanaf vandaag/morgen, dat red ik helaas niet. Bovendien zijn vliegtickets 700 euro dus dat is ook een beetje veel van het goede :x
Als Simon een paar uur kan fietsen voor een feestje moet een paar uur langer in de auto ook wel lukken toch :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: . Grote klasse. Veel plezier pik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha, veilige rit alvast Fantazoo. Hier morgen in de late namiddag vertrekken en dan ergens in de vroege avond aankomen en hopelijk nog even een van de lokale cocktailbarren afsluiten zoals vorig jaar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na een rit van 17 uur aangekomen gisteren. Chill appartementje, pre-party was al nice (wel veel te warm), maar heb zo het gevoel dat dit een mooie midweek wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Na een rit van 17 uur aangekomen gisteren. Chill appartementje, pre-party was al nice (wel veel te warm), maar heb zo het gevoel dat dit een mooie midweek wordt :)


Strijder. Veel plezier! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 18:09 
 
Hardtraxxer

Weer thuis van een fantastische 8-daagse vakantie. Verslag van mijn bevindingen:

Met een busje vanuit NL richting Kroatië gereden, met overnachting in Oostenrijk. Het is een behoorlijk lange reis geweest van zo’n 19 uur (incl stoppen en files).

We hadden een hotelpackage gekozen en sliepen in Hotel Liberty. Prachtige locatie aan het strand, alleen het hotel zelf was allemaal vrij matig. We zijn daarom ook elke dag in Novalja gaan eten.

Dan Hard Island zelf; Ik was wat huiverig door de verhalen die overal hebben gestaan, maar heb van dit alles weinig meegekregen. Het was voor mij een prachtige ervaring. Eerst op zaterdag en zondag bij de pre-party gekeken. Dit stelde niet zo veel voor, maar de sfeer zat er behoorlijk goed in. Tijdens de set van Crypsis maandag werd hee-ho ingezet, gevolgd door 2 middelvingers van Crypsis :lol:

Dinsdag echt een geweldige Intents poolparty meegemaakt. Voor mij een unieke hardstyle ervaring, met een hele dikke sfeer en ongekende gekte. Dook op den duur een Oostenrijker in het badje van ongeveer 40cm water, met zn kop op de grond :lol:

Dag 3 en 4 een bootfeest gedaan met dag 3 Warface en Regain, wat heel dik was. Dag 4 viel tegen aangezien er veel hardcore buitenlanders waren en de helft van de tijd hardstyle werd gedraaid. Wat ging de set van Malice vs Tyron vs Ncypta mokerhard ‘s nachts. Ook genoten van de classics van Zany. Hoe hij discorecord op zo’n loop inmixte was echt genieten :drool: Hier ook nog ene Roy (?) van Hardtraxx ontmoet.

Dag 4 afgesloten met de closing party, die ook een ongekende sfeer had. Eerst een heerlijke set van Dbstf en later de laatste energie eruit geklaplongt bij Delete. :loving:

Tussen de feesten door lekker uitbrakken op het strand of zwembad en tussendoor een beetje WK gevolgd, leuk om mee te maken tussen alle supporters van verschillende landen.

Deze week ook veel dj’s tegen het lijf gelopen en er een praatje mee kunnen maken.
Al met al een vakantie boven verwachting gehad en daarom een echte aanrader voor degene die twijfelen. Hele grote kans dat ik er volgend jaar weer bij ben! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastische week gehad hier, alle gemaakte kilometers meer dan waard :D

In de nacht van zaterdag op zondag om 03.30 vertrokken met lichte stress omdat ik bang was de laatste veerboot (22.30) niet te halen. Uiteindelijk goed en wel om 19.00 al op de locatie (wat een beetje adrenaline al niet met je kan doen). 's Avonds de pre-party in Kokomo Club, waar het echt verschrikkelijk warm was. Wel leuk om daar de eerste mensen al te kunnen verrassen omdat niet alle bekenden op de hoogte waren van m'n besluit om nog te komen. Pre-party een beetje op tijd verlaten om het bed in te duiken.

De line-up van de poolparty op maandag was niet denderend interessant, dus eerst maar een paar uurtjes aan ons eigen zwembad gehangen en kennisgemaakt met de andere mensen in ons appartementencomplex (we zaten in totaal met 2 Nederlanders, 2 Noren en 20 Zweden). Tegen een uur of 5 toch nog even een kijkje gaan nemen bij de poolparty, stak goed in elkaar. 's Avonds de opening party goed geamuseerd en weer flink verloren in de drank.

De hierop volgende dagen zagen er eigenlijk altijd hetzelfde uit. Speciale vermelding voor de Intents Poolparty, de set van Dr Peacock tijdens de poolparty, Regain en Warface vs D-Sturb. Een ander absoluut hoogtepunt was de Hi-Life Afterparty in Kalypso, het geluid was daar de rest van de week niet denderend goed, maar deze avond stond het echt heel goed afgesteld. Daarnaast ook geen slechte set gehoord hier!

Het idee was om vrijdag vroeg in de middag weer richting Nederland te vertrekken om nog een hele dag 90s Forever Outdoor mee te pakken. Echter belandde we na die Hi-Life party nog op een after in een appartement tot een uur of 11 's ochtends, waardoor ik (inmiddels vergezeld door een iemand anders) uiteindelijk pas om 19.00 weer richting Nederland vertrok. Hierdoor op zaterdag alleen nog de laatste uurtjes van 90s Forever mee kunnen pakken, maar dat kon op dat moment toch niet meer tippen aan de fantastische week die ik in Kroatië gehad heb ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Weer thuis van een fantastische 8-daagse vakantie. Verslag van mijn bevindingen:

Met een busje vanuit NL richting Kroatië gereden, met overnachting in Oostenrijk. Het is een behoorlijk lange reis geweest van zo’n 19 uur (incl stoppen en files).

We hadden een hotelpackage gekozen en sliepen in Hotel Liberty. Prachtige locatie aan het strand, alleen het hotel zelf was allemaal vrij matig. We zijn daarom ook elke dag in Novalja gaan eten.

Dan Hard Island zelf; Ik was wat huiverig door de verhalen die overal hebben gestaan, maar heb van dit alles weinig meegekregen. Het was voor mij een prachtige ervaring. Eerst op zaterdag en zondag bij de pre-party gekeken. Dit stelde niet zo veel voor, maar de sfeer zat er behoorlijk goed in. Tijdens de set van Crypsis maandag werd hee-ho ingezet, gevolgd door 2 middelvingers van Crypsis :lol:

Dinsdag echt een geweldige Intents poolparty meegemaakt. Voor mij een unieke hardstyle ervaring, met een hele dikke sfeer en ongekende gekte. Dook op den duur een Oostenrijker in het badje van ongeveer 40cm water, met zn kop op de grond :lol:

Dag 3 en 4 een bootfeest gedaan met dag 3 Warface en Regain, wat heel dik was. Dag 4 viel tegen aangezien er veel hardcore buitenlanders waren en de helft van de tijd hardstyle werd gedraaid. Wat ging de set van Malice vs Tyron vs Ncypta mokerhard ‘s nachts. Ook genoten van de classics van Zany. Hoe hij discorecord op zo’n loop inmixte was echt genieten :drool: Hier ook nog ene Roy (?) van Hardtraxx ontmoet.

Dag 4 afgesloten met de closing party, die ook een ongekende sfeer had. Eerst een heerlijke set van Dbstf en later de laatste energie eruit geklaplongt bij Delete. :loving:

Tussen de feesten door lekker uitbrakken op het strand of zwembad en tussendoor een beetje WK gevolgd, leuk om mee te maken tussen alle supporters van verschillende landen.

Deze week ook veel dj’s tegen het lijf gelopen en er een praatje mee kunnen maken.
Al met al een vakantie boven verwachting gehad en daarom een echte aanrader voor degene die twijfelen. Hele grote kans dat ik er volgend jaar weer bij ben! :yay:


Toch maar eens Hard Island bezoeken volgend jaar als ik dit zo lees :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Ook genoten van de classics van Zany. Hoe hij discorecord op zo’n loop inmixte was echt genieten


Wat een heerlijke secret line-up met die classic setjes.
Die Discorecord loop is inderdaad vet, ook terug te luisteren in https://soundcloud.com/officialb2s/zany-the-beholder-decibel-outdoor-2017-remember (laatste nummer).

Promo classics was ook héél dik (L)

Heb weinig toe te voegen aan de eerdere verslagen.
Enkel: wij hadden ons appartement zelf geboekt, hebben niets meegekregen van al die "horror verhalen" van de 2017 editie. Laat je dus niets wijsmaken... als je een onvergetelijke vakantie wil met vrienden en zeer graag alcohol drinkt onder het genot van hardstyle en tropische temperaturen kan ik dit iedereen aanraden.
Geweldige week gehad!

Het is dat ik niet meer van de jongste ben en volgend jaar serieus ga snoeien in m'n aanwezigheid op feesten.
Anders zou ik er zeker terug bij zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die horrorverhalen zullen er vast nog wel zijn, zeker geen rede om lekker blind er maar in te stappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Die horrorverhalen zullen er vast nog wel zijn, zeker geen rede om lekker blind er maar in te stappen.


Zeker waar dit, al zullen die horrorverhalen ook wel aangedikt zijn. Wij hadden onze accommodatie ook zelf geboekt, dus wellicht valt dat wel aan te raden. Met de feesten zelf was echter helemaal niks mis (al was de security in de bus naar het terrein toe af en toe wat onredelijk en hardhandig, maar je hebt je ook gewoon te gedragen), dus als feest in combinatie met vakantie valt dit echt wel aan te raden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Het is dat ik niet meer van de jongste ben en volgend jaar serieus ga snoeien in m'n aanwezigheid op feesten.


Mindfuck :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Die horrorverhalen zullen er vast nog wel zijn, zeker geen rede om lekker blind er maar in te stappen.

Nee klopt, het werkt langs 2 kanten. Het is en blijft een persoonlijke ervaring, dat kan voor iedereen anders uitpakken.

Ons appartement was bijvoorbeeld gelegen in een "stilte zone" wat wil zeggen dat er tussen 23h en 8h écht geen lawaai gemaakt mocht worden omdat wij in een woonzone zaten tussen de lokale bevolking. Er wandelde de hele nacht een opzichter door de straat. Na het feesten om 6/7 uur 's ochtends altijd nog in het zwembad gegaan en gewoon ons gemak gehouden. De laatste dag heeft die opzichter en de appartement verhuurster ons nog bedankt omdat wij echt wel ons best deden om het dag en nacht deftig te houden (zeker gezien onze inmens zatte toestand elke dag). :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Broken Balance schreef:
Die horrorverhalen zullen er vast nog wel zijn, zeker geen rede om lekker blind er maar in te stappen.

Nee klopt, het werkt langs 2 kanten. Het is en blijft een persoonlijke ervaring, dat kan voor iedereen anders uitpakken.

Ons appartement was bijvoorbeeld gelegen in een "stilte zone" wat wil zeggen dat er tussen 23h en 8h écht geen lawaai gemaakt mocht worden omdat wij in een woonzone zaten tussen de lokale bevolking. Er wandelde de hele nacht een opzichter door de straat. Na het feesten om 6/7 uur 's ochtends altijd nog in het zwembad gegaan en gewoon ons gemak gehouden. De laatste dag heeft die opzichter en de appartement verhuurster ons nog bedankt omdat wij echt wel ons best deden om het dag en nacht deftig te houden (zeker gezien onze inmens zatte toestand elke dag). :P


Jij had volgens Grim ook wel iedere keer het briljante idee om zowel bier als Jägermeister te halen, verbaast me niks dat jullie dan zat waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Jij had volgens Grim ook wel iedere keer het briljante idee om zowel bier als Jägermeister te halen, verbaast me niks dat jullie dan zat waren xd


Dat was inderdaad mooi.

Weet nog de eerste avond dat ik Woutr tegen kwam. "Wtf hoe zat kunt ge hier worden?", met een extreem blije bakkes en piepkleine oogjes :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha, die Jagermeister was geniaal.
Mijn buik stond op ontploffen van al dat bier, dus dan maar aan de Jager begonnen.
Die eerste slok van Grim toen die niet wist wat er in die beker zat :lol: :lol: Ging bijna 5-dubbel over z'n nek.
Vol goede hoop op 'Da Tweekaz - Jagermeister' aan het wachten... en hij is gedraaid!
Wat een fantastische week!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Weet nog de eerste avond dat ik Woutr tegen kwam. "Wtf hoe zat kunt ge hier worden?", met een extreem blije bakkes en piepkleine oogjes :lol: :lol: :lol:

Haha ja, de planning was om het elke middag "rustig" te houden en tegen de nacht erin te vliegen.
Mij rustig houden op feestjes is natuurlijk één van mijn sterke kwaliteiten, dus dat was een behoorlijk succes :/ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Die horrorverhalen zullen er vast nog wel zijn, zeker geen rede om lekker blind er maar in te stappen.


Dit schijnt ook een of andere australiër te wezen die stond te snuiven midden op de vloer en aan iedereen drugs vroeg enzo.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten