Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 13:39 
 
Hardtraxxer

Feest: Hard Island
Datum: 07-07-2019 tm 10-07-2019
Tijd: 00:00 - 00:00
Locatie: Zrce beach Novalja
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://hardisland.com
Prijs: €82,95

Line-up:
https://hardisland.com/festival-program

Vorig jaar uitstekend vermaakt hier, dus dit jaar weer van de partij. Zijn er nog meer HT-ers aanwezig? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen 2 jaar geweest. Dit jaar niet aanwezig. Keertje wat anders doen.

Als er mensen zijn die twijfelen. Het is echt een aanrader om een keertje te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2019 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... /?sort=new

https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... t1_etbpb0n

Gaat weer picobello daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2019 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best chill om te lezen als je er zelf niet bent. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 15:04 
 
Hardtraxxer

Vergelijking met Fyre festival slaat echt nergens op. Is het een perfect festival? Nee dat zeker niet. Al met al wel prima vermaakt.

- Er waren meer stages dan vorig jaar. Poolparty’s waren daar super gezellig. Voor ‘s avonds wel wat minder, aangezien er dan niemand in het water staat. Barpersoneel bij sommige stages heel irritant. Elke keer om fooi schooien of hogere prijzen vragen.
- Beetje jammer dat er wat momenten met regen was. Ook 1x een grote storm. Terrassen op de kop en zelfs ramen eruit :D
- Cashless bandje waar het hierboven over gaat heb ik niet gedaan. Maat wel. Was wel beetje krom. Je moest dus eerst naar een stand om te zeggen dat je iets wilde drinken. Haalde ze het van je bandje af. Vervolgens moest je naar de bar om drankje op te halen. Ik denk een (mislukt) experiment tov vorig jaar.
- Eén bootfeest gedaan, wat ook vet was. Wel een hartverzakking gehad. Regain en Sub Sonik helemaal in paniek omdat we op een klif afvaarde. Gelukkig goed afgelopen :lol:

Nu twee keer geweest en denk dat het daar overigens wel bij blijft. Voor nu nog een weekje in Kroatië vertoeven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2019 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zit er aan te denken om hard island volgend jaar mee te pakken in combinatie met Ultra Europe. Gewoon een vakantie in Croatië van maken. Er zijn veel gemixte verhalen, maar de ticketprijs zelf valt wel mee voor het aantal feesten dat je uiteindelijk krijgt. Plus het ziet er altijd heel gezellig uit. Dus misschien toch maar een kijkje nemen volgend jaar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 08:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zitten er ook aan te denken om volgend jaar eens naar Hard Island af te reizen.

Iemand nog do’s en don’ts waar je zeker rekening mee moet houden?

Zijn de drankjes echt zo duur op de locaties en heb je bijv mogelijkheden zelf water bij te vullen aangezien kraanwater in het buitenland vaak niet echt drinkbaar is.

Hoe staat het met het geluid op de locaties en op de boot? Lees wel verhalen dat de bas vaak ontbreekt en als ik iets vervelend vind op een feest is het wel slecht geluid.

Ten slotte? Hoe is de sfeer? Hier in NL klagen we vaak over de buitenlanders op onze feesten maar die zul je daar nog wel veel meer zien. Als ik dan die verhalen hoor over al dronken engelsen in het vliegtuig op weg naar Hard Island, dan houdt ik mn hart vast.

Thx voor diegene die hier dieper op wil ingaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Ten slotte? Hoe is de sfeer? Hier in NL klagen we vaak over de buitenlanders op onze feesten maar die zul je daar nog wel veel meer zien:


Vergeet niet dat jij zelf daar de buitenlander bent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 08:40 
 
Hardtraxx Veteran

"al die kut mensen die normaal losgaan en niet vroegtijdig knockout gaan, heel vervelend"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2019 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Scotty018 schreef:
Ten slotte? Hoe is de sfeer? Hier in NL klagen we vaak over de buitenlanders op onze feesten maar die zul je daar nog wel veel meer zien:


Vergeet niet dat jij zelf daar de buitenlander bent :lol:


True :D maar je snapt wat ik bedoel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Iemand nog do’s en don’ts waar je zeker rekening mee moet houden?

In ieder geval genoeg drugs meenemen, kwaliteit is daar toch anders. Bij eventuele (douane / grens)controle gewoon wat geld geven, iedereen is omkoopbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
- Eén bootfeest gedaan, wat ook vet was.

Killa op dat achterdek die die boot aan bonken aan het trappen was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 14:14 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
Zitten er ook aan te denken om volgend jaar eens naar Hard Island af te reizen.

Iemand nog do’s en don’ts waar je zeker rekening mee moet houden?

Zijn de drankjes echt zo duur op de locaties en heb je bijv mogelijkheden zelf water bij te vullen aangezien kraanwater in het buitenland vaak niet echt drinkbaar is.

Hoe staat het met het geluid op de locaties en op de boot? Lees wel verhalen dat de bas vaak ontbreekt en als ik iets vervelend vind op een feest is het wel slecht geluid.

Ten slotte? Hoe is de sfeer? Hier in NL klagen we vaak over de buitenlanders op onze feesten maar die zul je daar nog wel veel meer zien. Als ik dan die verhalen hoor over al dronken engelsen in het vliegtuig op weg naar Hard Island, dan houdt ik mn hart vast.

Thx voor diegene die hier dieper op wil ingaan :thumbsup:

Drankjes zijn inderdaad vrij prijzig. Je kan ook makkelijk een goedkoper flesje buiten de club kopen en deze achterin je zak meenemen naar binnen. Kraanwater heb ik in ieder geval voor de zekerheid niet gedronken.

Geluid vind ik over het algemeen prima. Schommelt soms een beetje.

Ik vind de sfeer echt prima. Kijk de instagram filmpjes van de dj’s er maar op na. Klopt dat er idd wel vreemd volk rondloopt. Maar die zie je op DQ ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 14:15 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Koever schreef:
- Eén bootfeest gedaan, wat ook vet was.

Killa op dat achterdek die die boot aan bonken aan het trappen was :lol:

Haha ja die was mooi he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Er zijn veel gemixte verhalen, maar de ticketprijs zelf valt wel mee voor het aantal feesten dat je uiteindelijk krijgt. Plus het ziet er altijd heel gezellig uit. Dus misschien toch maar een kijkje nemen volgend jaar :whistle:

Scotty018 schreef:
Zitten er ook aan te denken om volgend jaar eens naar Hard Island af te reizen.
...
Ten slotte? Hoe is de sfeer?
...

Vermits ik mij niet veel details meer kan herinneren van dit alles zal ik gewoon m'n oppervlakkige persoonlijke ervaring delen:

Ik denk dat je jezelf niet te hard moet focussen op de "horror" verhalen want daar heb ik écht niets van meegekregen in 2018.
Wij hadden de super early bird tickets wat neer kwam op €40.
Daarbij hadden we zelf een knap modern appartement geboekt wat we voor onze vriendengroep (acht personen) alleen hadden.

Wij doen zeer veel feesten in Nederland maar dit was echt een compleet nieuwe ervaring.
Onze instelling was meer: voor €40 voor 4 dagen feest (dag en nacht) kan je ook niet verwachten dat alles perfect in orde is... maar uiteindelijk hebben we nergens last van gehad. De totale kost ligt uiteraard veel hoger, maar dat staat los van het feest.
Sfeer was naar mijn mening zelfs verrassend goed (dag én nacht). Iedereen is uiteindelijk in vakantiestemming en heeft er veel geld voor neergelegd om erbij te zijn
Geluid is me niet bijgebleven (dus ook niet negatief) en qua prijzen is het me ook niet opgevallen dat het belachelijk duur was ofzo. Zelfs niet toen Grim en ik een hele avond + nacht op Jagermeister hebben geleefd :x Over water kan ik mij niet veel herinneren, volgens mij ook niet gedronken in de clubs.

Geen boottochten gedaan. Wij gingen elke middag cocktails drinken en shisha roken in de Papaya club (house muziek). Zeer gezellig en goed geluid.
Kortom: wij hebben echt een onvergetelijke vakantie gehad als vriendengroep en hebben dit jaar nog een paar keer getwijfeld om terug te gaan. Kan het iedereen aanraden.
Als je nog een goed appartement zoekt (rustig gelegen, weg van het "feest" gebeuren):
https://www.booking.com/hotel/hr/apartm ... 67.nl.html
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2019 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thx voor de info!

Om wat meer controle te hebben over je verblijf zou ik ook liever zelf een appartement boeken. Grote nadeel daarvan is dat je dan geen bootticket kan boeken. Die kan je alleen samen met een verblijf via Hard Island krijgen.

Is daar op locatie nog iets te fixen of los te verkrijgen? Wij zouden de boot namelijk toch wel graag willen meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2019 15:29 
 
Hardtraxxer

Er worden via facebook enzo wel kaarten aangeboden voor bootfeesten. Maar om met een grotere groep een ticket te bemachtigen zal wel lastig worden.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten