Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 13:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit bevestigt de reden nog maar eens waarom ik niet ga, wordt waarschijnlijk een grote hitjesparade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Die logica achter Team Green ook.. B-Front en Atmozfears eerst en daarna nog is de vrolijke I Am Hardstyle club..


Krijg meteen flashbacks van Brennan Heart LIVE in 2017
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 14:01 
 
Hardtraxxer

00:00 – 02:15 TEAM GREEN
00:00 – 01:30
Atmozfears
B-Front
Noisecontrollers
01:30 – 02:15 Live: I AM HARDSTYLE Take Over (Brennan Heart, Code Black, Toneshifterz)

https://www.b2s.nl/hardbass/#!/news/82440

Driekwartier I Am hardstyle dus... Kwartiertje langer pauze
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 14:02 
 
Hardtraxxer

LV1 schreef:
Broken Balance schreef:
Die logica achter Team Green ook.. B-Front en Atmozfears eerst en daarna nog is de vrolijke I Am Hardstyle club..


Krijg meteen flashbacks van Brennan Heart LIVE in 2017


Had daar lekker Crypsis Live gezet.
Of Crypsis vs Chain Reaction Unlike Others Classics set oid
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Driekwartier I Am hardstyle dus... Kwartiertje langer pauze


Wat een grap zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel raar dat ze 1 team ineens langer laten draaien :huh: Had dat kwartiertje dan aan heroes of hardbass gegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik snap ook soms wel waarom B2S zo ten onder gaat als je naar dit soort onlogische keuzes kijkt. Kan er ook steeds minder medelijden voor opbrengen tbh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo erg is het ook allemaal niet. Is ook het enige setje waar ik niet echt naar uikijk. Mooi de tijd om je op te laden voor de hardere teams en even te gaan buurten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik er niet bij kan zijn, beste Line-Up in jaren!
Wel apart dat die Heroes of Hardbass maar 45 minuten heeft en Team Green een kwartier langer doorgaat.

Elke artiest van Heroes of Hardbass één track dus. Zal ook wel premixed zijn, gesynct met show elementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had verwacht dat dat kwartiertje langer in team green was voor een anthemshow met NC >.< >.<
gaf dat kwartier dan inderdaad aan team white
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien is de hard bass heroes show korter geworden door technische omstandigheden, want zoals ik het begrojp wordt dit echt een show en niet djs die wat plaatjes draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik snap ook soms wel waarom B2S zo ten onder gaat als je naar dit soort onlogische keuzes kijkt. Kan er ook steeds minder medelijden voor opbrengen tbh.


Nou poeh poeh, dat kwartiertje maakt veel uit hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
Misschien is de hard bass heroes show korter geworden door technische omstandigheden, want zoals ik het begrojp wordt dit echt een show en niet djs die wat plaatjes draaien.


Ja dit denk ik ook, het zijn 11 acts in totaal, is iets mer dan 4 minuten per act, dus waarschijnlijk 1 track per act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 18:26 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik snap ook soms wel waarom B2S zo ten onder gaat als je naar dit soort onlogische keuzes kijkt. Kan er ook steeds minder medelijden voor opbrengen tbh.


Gaan ze zo erg ten onder dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 18:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Broken Balance schreef:
Ik snap ook soms wel waarom B2S zo ten onder gaat als je naar dit soort onlogische keuzes kijkt. Kan er ook steeds minder medelijden voor opbrengen tbh.


Nou poeh poeh, dat kwartiertje maakt veel uit hoor.


Ik bedoelde natuurlijk ook puur en alleen dit specifieke moment en niet dit en een groot deel van de keuzes die B2S heeft gemaakt over de afgelopen jaren..

Freankie schreef:
Broken Balance schreef:
Ik snap ook soms wel waarom B2S zo ten onder gaat als je naar dit soort onlogische keuzes kijkt. Kan er ook steeds minder medelijden voor opbrengen tbh.


Gaan ze zo erg ten onder dan?


Is een heel topic aan gewijd over dit. Ze staan natuurlijk niet op rand van faillissement of zo, gaat over b2s over de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 18:43 
 
Hardtraxxer

Niet gelezen tbh..
Ben wel heel erg benieuwd hoe ze het volgend jaar gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uurtje Zany is natuurlijk goud! I am Hardstyle is inderdaad even uitrusten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Znayzer schreef:
heggenschaar schreef:
Classic zany setje
Dat word 21.00 binnen


Hopelijk ga ik dat ook halen. alweer even geleden dat ik Zany gezien heb op een feest

inb4 freestyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zany opener :thumbsup:. Meteen om 21:00 binnen. Top line up op enkele namen na, ga me hier zeker wel vermaken. Ook al aardig zin in volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 01:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
YWalen schreef:
Misschien is de hard bass heroes show korter geworden door technische omstandigheden, want zoals ik het begrojp wordt dit echt een show en niet djs die wat plaatjes draaien.


Ja dit denk ik ook, het zijn 11 acts in totaal, is iets mer dan 4 minuten per act, dus waarschijnlijk 1 track per act.

Gezien het waarschijnlijk premixed + show is denk ik eerder 2 nummers per act
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk anderhalf
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2019 12:49 
 
Hardtraxxer

tommeh schreef:
Delt-A schreef:
YWalen schreef:
Misschien is de hard bass heroes show korter geworden door technische omstandigheden, want zoals ik het begrojp wordt dit echt een show en niet djs die wat plaatjes draaien.


Ja dit denk ik ook, het zijn 11 acts in totaal, is iets mer dan 4 minuten per act, dus waarschijnlijk 1 track per act.

Gezien het waarschijnlijk premixed + show is denk ik eerder 2 nummers per act


Ik denk juist 1. Zullen ook wel allemaal een kort introtje krijgen over de act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2019 01:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De zin begint hier ook flink te komen hoor. Het aftellen is begonnen. De plannen met de groep worden gemaakt, de pre-party eerst onveilig maken in de LOFT. Daarna om 21:00 binnen proberen te zijn voor Zany.

Kijk het meest uit naar Headhunterz LIVE en Team Green. En ben heel benieuwd wat de show tijdens de heroes gaat worden, de laatste 2 jaar was de lichtshow sowieso magistraal maar een hele prerecorded show indoor? Dat moet wel wat moois worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2019 01:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog 3 tentamens te gaan waarvan de laatste vrijdag is, dus een mooie afsluiter van de tentamens. Eigenlijk benieuwd naar alles, behalve de live-act van team green, die I AM HARDSTYLE takeover. Als ze wat classics meepakken wordt het nog interessant, maar ik betwijfel het.
Dat uurtje extra feesten is ook mooi meegenomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2019 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
De zin begint hier ook flink te komen hoor. Het aftellen is begonnen. De plannen met de groep worden gemaakt .... Daarna om 21:00 binnen proberen te zijn voor Zany.!

Dit

Sinds Thera Solo geen feest meer gedaan.
Vijf weken wachten op het volgende feest is wel erg lang, gelukkig gebeurd dit maar 1x per jaar ofzo.
Na Thera solo ook geen alcohol meer aangeraakt (leek me nu de ideale moment), dat gaat wat geven :clap:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten