Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Hard Bass - The Last Formation

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Denk 't eigenlijk niet, net als Harmony of Dominator paar jaar terug. Komen geen kaarten meer online omdat iedereen wel iemand kent die alsnog wil gaan. Jammah
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
TiMOTHYb wrote:Denk 't eigenlijk niet, net als Harmony of Dominator paar jaar terug. Komen geen kaarten meer online omdat iedereen wel iemand kent die alsnog wil gaan. Jammah
Ja plus het feit dat het de allerlaatste editie is he. Mensen willen hier graag bij zijn. Zag je al aan het uitverkopen, wat Hard Bass normaal nooit zo snel doet.
S
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2018
last seen Mar 2020
Kaartje van ts heb je zo.

Heb in amper 24 uur er al 2 weten te scoren, voor 75 en 78 euro ps.
Heb zelf al sinds nov een kaartje.
Maar er zijn er zoals altijd een paar die nadat het uitverkocht is toch mee willen

Kreeg een melding terwijl ik op mn telefoon zat in de trein en tijdens de lunch.

Komt echt wel goed joh
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Het is al over anderhalve week en nog geen TT of warm-up aangekondigd... Benieuwd wanneer ze dat eens gaan doen :slow:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Elke TT wordt in de weekend van het evenement vrijgegeven (meestal). De warmup was dit jaar (dacht ik) alleen voor meenden met een VIP? Ticket als ik mij niet vergis. En verder heeft Hard Bass nooit een TT, dus zou me god niet weten verder hoe ze dat gaan doen. Als surprise ergens die heroes team tussen de teams door lijkt mij geen orobleem.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
kegel77w wrote:En verder heeft Hard Bass nooit een TT, dus zou me god niet weten verder hoe ze dat gaan doen. Als surprise ergens die heroes team tussen de teams door lijkt mij geen orobleem.
b2s bracht wel altijd een timetable voor Hard Bass uit, welke natuurlijk obvious as fuck was. Neem aan dat ze dat nu ook gewoon weer doen.
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
kegel77w wrote:Elke TT wordt in de weekend van het evenement vrijgegeven (meestal). De warmup was dit jaar (dacht ik) alleen voor meenden met een VIP? Ticket als ik mij niet vergis. En verder heeft Hard Bass nooit een TT, dus zou me god niet weten verder hoe ze dat gaan doen. Als surprise ergens die heroes team tussen de teams door lijkt mij geen orobleem.
Nouja kijk, ik heb aan b2s laatst nog gevraagd hoe laat het begon en of er nog een warm-up zou komen(staat volgens mij nog een paar pagina's terug) en ze zeiden dat om 9 uur de warm-up zou beginnen. Daarnaast stond er vorig jaar op hun site bij de line-up een Timetable met wanneer de normale sets waren en wanneer de livesets waren, dus ik vind het wel een beetje vreemd dat zo kort nog voor het evenement nog vrij weinig er over uit is gelaten. :slow:
F
Hardtraxxer
249 posts member since 2017
last seen Nov 2023
Enige wat anders aan de TT is dit jaar, zijn de Heroes of Hardbass.
Snap de issue niet echt wat betreft de timetable.
Teamvolgorde is obvious idd
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
View on Facebook
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Haha ja voor mij wel het team waar ik het meest excited voor ben. Anderhalf uur pure kwaliteit ^^
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Rickzel wrote:Haha ja voor mij wel het team waar ik het meest excited voor ben. Anderhalf uur pure kwaliteit ^^
Eens. Ook heel benieuwd hoe zij elkaar gaan aanvullen.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Freankie wrote:Enige wat anders aan de TT is dit jaar, zijn de Heroes of Hardbass.
Snap de issue niet echt wat betreft de timetable.
Teamvolgorde is obvious idd
Klopt, normaal gesproken begint het 1e team om 23:00 maar dit jaar dus al om 22:00. Wel iets om rekening mee te houden.
F
Hardtraxxer
last seen Nov 2023
Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat er een kwartiertje voor of na elk team een paar "heroes" komen die bij dat team passen.
A
Freankie wrote:Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat er een kwartiertje voor of na elk team een paar "heroes" komen die bij dat team passen.
Kan wel ja, met de jaartallen van de cd erbij
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
MelvinFR wrote:
kegel77w wrote:En verder heeft Hard Bass nooit een TT, dus zou me god niet weten verder hoe ze dat gaan doen. Als surprise ergens die heroes team tussen de teams door lijkt mij geen orobleem.
b2s bracht wel altijd een timetable voor Hard Bass uit, welke natuurlijk obvious as fuck was. Neem aan dat ze dat nu ook gewoon weer doen.
Oh. Dan is dat mij nooit opgevallen omdat ik daar gewoon van uit ging gok ik. Nooit voorbij zien komen namelijk volgens mij ^^
Hardtraxxer
240 posts member since 2018
last seen 3 days ago
Freankie wrote:Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat er een kwartiertje voor of na elk team een paar "heroes" komen die bij dat team passen.
Hier hoop ik eigenlijk op, tussen al het nieuwe en dus onbekende werk door even wat nostalgische klappers.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 2 days ago
In de teambeschrijving staat bij Heroes of Hard Bass "10 Years of Hard Bass history in one show". Neem aan dat we er dus vanuit kunnen gaan dat dit gewoon als een geheel plaats gaat vinden ;)
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 18 days ago
ZANY it is!! :thumbsup:

View on Facebook
Last edited by NightFly013 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 22 hours ago
Meteen volle bak zo aan die preview te horen :D
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Classic zany setje
Dat word 21.00 binnen
T
Donateur
3777 posts member since 2009
heggenschaar wrote:Classic zany setje
Dat word 21.00 binnen
Hopelijk ga ik dat ook halen. alweer even geleden dat ik Zany gezien heb op een feest
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Hard Bass - The Last Formation (09-02-2019, GelreDome, Arnhem)

Heroes of Hard bass dus 3 kwartier :huh:
F
Hardtraxxer
last seen Nov 2023
Team Green kwartiertje langer. Hopen dat dat dan NC, B-Front en Atmozfears zijn en niet i am hardstyle xd
Last edited by Freankie on , edited 2 times in total.
F
Hardtraxxer
last seen Nov 2023
The-Znayzer wrote:Hard Bass - The Last Formation (09-02-2019, GelreDome, Arnhem)

Heroes of Hard bass dus 3 kwartier :huh:
Ze zullen allemaal maar 1 nummertje draaien gok ik... Kan je geen uurtje mee vullen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Die logica achter Team Green ook.. B-Front en Atmozfears eerst en daarna nog is de vrolijke I Am Hardstyle club..