Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 12:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk 't eigenlijk niet, net als Harmony of Dominator paar jaar terug. Komen geen kaarten meer online omdat iedereen wel iemand kent die alsnog wil gaan. Jammah
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Denk 't eigenlijk niet, net als Harmony of Dominator paar jaar terug. Komen geen kaarten meer online omdat iedereen wel iemand kent die alsnog wil gaan. Jammah


Ja plus het feit dat het de allerlaatste editie is he. Mensen willen hier graag bij zijn. Zag je al aan het uitverkopen, wat Hard Bass normaal nooit zo snel doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 18:08 
 
Hardtraxx Newbie

Kaartje van ts heb je zo.

Heb in amper 24 uur er al 2 weten te scoren, voor 75 en 78 euro ps.
Heb zelf al sinds nov een kaartje.
Maar er zijn er zoals altijd een paar die nadat het uitverkocht is toch mee willen

Kreeg een melding terwijl ik op mn telefoon zat in de trein en tijdens de lunch.

Komt echt wel goed joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is al over anderhalve week en nog geen TT of warm-up aangekondigd... Benieuwd wanneer ze dat eens gaan doen :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elke TT wordt in de weekend van het evenement vrijgegeven (meestal). De warmup was dit jaar (dacht ik) alleen voor meenden met een VIP? Ticket als ik mij niet vergis. En verder heeft Hard Bass nooit een TT, dus zou me god niet weten verder hoe ze dat gaan doen. Als surprise ergens die heroes team tussen de teams door lijkt mij geen orobleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
En verder heeft Hard Bass nooit een TT, dus zou me god niet weten verder hoe ze dat gaan doen. Als surprise ergens die heroes team tussen de teams door lijkt mij geen orobleem.


b2s bracht wel altijd een timetable voor Hard Bass uit, welke natuurlijk obvious as fuck was. Neem aan dat ze dat nu ook gewoon weer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Elke TT wordt in de weekend van het evenement vrijgegeven (meestal). De warmup was dit jaar (dacht ik) alleen voor meenden met een VIP? Ticket als ik mij niet vergis. En verder heeft Hard Bass nooit een TT, dus zou me god niet weten verder hoe ze dat gaan doen. Als surprise ergens die heroes team tussen de teams door lijkt mij geen orobleem.


Nouja kijk, ik heb aan b2s laatst nog gevraagd hoe laat het begon en of er nog een warm-up zou komen(staat volgens mij nog een paar pagina's terug) en ze zeiden dat om 9 uur de warm-up zou beginnen. Daarnaast stond er vorig jaar op hun site bij de line-up een Timetable met wanneer de normale sets waren en wanneer de livesets waren, dus ik vind het wel een beetje vreemd dat zo kort nog voor het evenement nog vrij weinig er over uit is gelaten. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 21:58 
 
Hardtraxxer

Enige wat anders aan de TT is dit jaar, zijn de Heroes of Hardbass.
Snap de issue niet echt wat betreft de timetable.
Teamvolgorde is obvious idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2019 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja voor mij wel het team waar ik het meest excited voor ben. Anderhalf uur pure kwaliteit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha ja voor mij wel het team waar ik het meest excited voor ben. Anderhalf uur pure kwaliteit ^^


Eens. Ook heel benieuwd hoe zij elkaar gaan aanvullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Enige wat anders aan de TT is dit jaar, zijn de Heroes of Hardbass.
Snap de issue niet echt wat betreft de timetable.
Teamvolgorde is obvious idd


Klopt, normaal gesproken begint het 1e team om 23:00 maar dit jaar dus al om 22:00. Wel iets om rekening mee te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 12:09 
 
Hardtraxxer

Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat er een kwartiertje voor of na elk team een paar "heroes" komen die bij dat team passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Freankie schreef:
Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat er een kwartiertje voor of na elk team een paar "heroes" komen die bij dat team passen.


Kan wel ja, met de jaartallen van de cd erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 13:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
kegel77w schreef:
En verder heeft Hard Bass nooit een TT, dus zou me god niet weten verder hoe ze dat gaan doen. Als surprise ergens die heroes team tussen de teams door lijkt mij geen orobleem.


b2s bracht wel altijd een timetable voor Hard Bass uit, welke natuurlijk obvious as fuck was. Neem aan dat ze dat nu ook gewoon weer doen.


Oh. Dan is dat mij nooit opgevallen omdat ik daar gewoon van uit ging gok ik. Nooit voorbij zien komen namelijk volgens mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Wat ik ook nog wel zie gebeuren is dat er een kwartiertje voor of na elk team een paar "heroes" komen die bij dat team passen.

Hier hoop ik eigenlijk op, tussen al het nieuwe en dus onbekende werk door even wat nostalgische klappers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de teambeschrijving staat bij Heroes of Hard Bass "10 Years of Hard Bass history in one show". Neem aan dat we er dus vanuit kunnen gaan dat dit gewoon als een geheel plaats gaat vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ZANY it is!! :thumbsup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meteen volle bak zo aan die preview te horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2019 19:46 
 
Hardtraxx Addict

Classic zany setje
Dat word 21.00 binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 12:58 
 
Donateur

heggenschaar schreef:
Classic zany setje
Dat word 21.00 binnen


Hopelijk ga ik dat ook halen. alweer even geleden dat ik Zany gezien heb op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 13:12 
 
Donateur

Afbeelding

Heroes of Hard bass dus 3 kwartier :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 13:26 
 
Hardtraxxer

Team Green kwartiertje langer. Hopen dat dat dan NC, B-Front en Atmozfears zijn en niet i am hardstyle xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 13:27 
 
Hardtraxxer

The-Znayzer schreef:
Afbeelding

Heroes of Hard bass dus 3 kwartier :huh:


Ze zullen allemaal maar 1 nummertje draaien gok ik... Kan je geen uurtje mee vullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2019 13:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die logica achter Team Green ook.. B-Front en Atmozfears eerst en daarna nog is de vrolijke I Am Hardstyle club..
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten