Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

e-force, phuture noize, wildstylez en delete?

Edit: eerste is idd b-front, dacht aan e-force want edge (of insanity) en red van team red. Iets te snel gekeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front, Phuture Noize en Wildstylez :loving:

Niet slecht :surrender:

Kan het niet zijn dat de laatste act End of Line LIVE is? Aangezien er aan de linkerkant staat: 'Loading Team Red: LIVE'
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Kan het niet zijn dat de laatste act End of Line LIVE is? Aangezien er aan de linkerkant staat: 'Loading Team Red: LIVE'


Ja dit denk ik ook, 10 minuten Killshot kan ik nog wel hebben dus prima. Wel jammer dat Delete daardoor ook maar +- 10 minuten krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

End of line live als afsluiter biedt wel mogelijkheden voor team red. Gok dan op Rebelion, Mind Dimension en Chris One

Overigens B-front in team green is ook bijzonder. Ben benieuwd hoe team green er dan uit gaat zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
End of line live als afsluiter biedt wel mogelijkheden voor team red. Gok dan op Rebelion, Mind Dimension en Chris One

Overigens B-front in team green is ook bijzonder. Ben benieuwd hoe team green er dan uit gaat zien...


Ik zag vorige week donderdag in Mind Dimension zijn verhaal staan: Big news coming up. Zou echt tof zijn als hij in team red zou zitten :surrender: Datzelfde bericht stond ook bij The Purge trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had me niks beters kunnen wensen tot nu toe :clap:
B2s flikt het altijd wel om met een lekkere diverse line up te komen. Kan je niet zeggen van AoD en Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Hekzitter schreef:
End of line live als afsluiter biedt wel mogelijkheden voor team red. Gok dan op Rebelion, Mind Dimension en Chris One

Overigens B-front in team green is ook bijzonder. Ben benieuwd hoe team green er dan uit gaat zien...


Ik zag vorige week donderdag in Mind Dimension zijn verhaal staan: Big news coming up. Zou echt tof zijn als hij in team red zou zitten :surrender: Datzelfde bericht stond ook bij The Purge trouwens.


Wow... Dat zou bizar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 19:50 
 
Hardtraxx Addict

Dit zijn goede namen ja :loving: Ben benieuwd naar Team Red inderdaad en B-Front Team Green is inderdaad ook wel merkwaardig. Hoop toch niet dat het tweede team al 'raw' wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanuit B2S had ik wel meegekregen dat de uiterste ietwat minder wordt. Dat wil zeggen, dat de super blije euforische happystylez er niet zullen staan aan de ene kant, maar dat de maximale alles kapot tering kut raw ook niet aan de andere kant er zal staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oooh dit is veelbelovend! Erg benieuwd wie er bij B-Front bijkomen. Kon wel eens een van de betere edities worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op de liveact van Team Red na, zijn het 3 fantastische namen!

Misschien is het zo dat de kleuren van Green en Yellow dit jaar omgedraaid zijn? Ik vind Phuture Noize in team 2 iets logischer dan B-Front...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 20:29 
 
Hardtraxx Addict

Vitality schreef:
Op de liveact van Team Red na, zijn het 3 fantastische namen!

Misschien is het zo dat de kleuren van Green en Yellow dit jaar omgedraaid zijn? Ik vind Phuture Noize in team 2 iets logischer dan B-Front...

Vroeger gebeurde het volgens mij altijd dat een kleur niet speciaal op een plek stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 21:21 
 
Hardtraxxer

Tenzij team 2 classics gaat draaien. Met nog een euphorisch naam erbij zoals Noisecontrollers/frontliner?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Hekzitter schreef:
End of line live als afsluiter biedt wel mogelijkheden voor team red. Gok dan op Rebelion, Mind Dimension en Chris One

Overigens B-front in team green is ook bijzonder. Ben benieuwd hoe team green er dan uit gaat zien...


Ik zag vorige week donderdag in Mind Dimension zijn verhaal staan: Big news coming up. Zou echt tof zijn als hij in team red zou zitten :surrender: Datzelfde bericht stond ook bij The Purge trouwens.

:drool: dat zou echt tering dik zijn. Jammer dat ik er waarschijnlijk niet bij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 23:16 
 
Hardtraxxer

B Front in green, hopen dat Green een classics team wordt.

Crypsis Live zou dan heel ziek zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met dat B-Frontliner album dat eraan zit te komen zie ik hun ook nog wel LIVE staan op Hard Bass. Alleen zou dat best raar zijn aangezien enkele B-Front beschreven staat in de meest recente trailer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 23:24 
 
Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Met dat B-Frontliner album dat eraan zit te komen zie ik hun ook nog wel LIVE staan op Hard Bass. Alleen zou dat best raar zijn aangezien enkele B-Front beschreven staat in de meest recente trailer.

En Frontliner het nog steeds niet bijgelegd heeft met Q (aka id&t aka b2s)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Op Team Red na, zijn het tot nu toe fantastische namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 00:26 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Vitality schreef:
Op Team Red na, zijn het tot nu toe fantastische namen!


Eigenlijk alleen Killshot nog maar, en die zit met Warface en Delete samen in de Liveact, dus valt nog mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Eigenlijk alleen Killshot nog maar, en die zit met Warface en Delete samen in de Liveact, dus valt nog mee


Ook die 2 heb ik niks mee vandaar m'n antwoord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:09 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rejecta in team rood? Die zag ik niet aankomen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:12 
 
Hardtraxx Addict

Sub Zero Project
Rejecta
Coone
Maar live act van team green weet ik zo niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht aan Clockartz bij Yellow, too good to be true I guess.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:14 
 
Hardtraxxer

Laatste misschien Headhunterz & Sound Rush?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten