Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 19:39 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Dat er bepaalde partnerships tussen organisaties en agency's bestaan kan ik wel inkomen, dus vind het absoluut niet helemaal onzin wat je zegt. Maar denk niet dat Theracords grof geld betaald zodat Jason Payne Hardbass mag afsluiten xd

Ik doelde ook niet specifiek op Theracords artiesten, maar meer in het algemeen dat relatief nieuwe en onbekende artiesten opeens vanuit de blue op veel grote feesten staan waar je ze niet zo maar 123 verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 20:11 

Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
Rickzel schreef:
Dat er bepaalde partnerships tussen organisaties en agency's bestaan kan ik wel inkomen, dus vind het absoluut niet helemaal onzin wat je zegt. Maar denk niet dat Theracords grof geld betaald zodat Jason Payne Hardbass mag afsluiten xd

Ik doelde ook niet specifiek op Theracords artiesten, maar meer in het algemeen dat relatief nieuwe en onbekende artiesten opeens vanuit de blue op veel grote feesten staan waar je ze niet zo maar 123 verwacht.

Goede ontwikkeling als je het mij vraagt, maar om nou meteen de suggestie te wekken dat er dan maar voor betaald zou worden is wel een beetje vreemd.

Denk dat ook de grote organisaties zich tegenwoordig veel meer moeten onderscheiden en niet meer met het oude vertrouwde aan kunnen komen omdat ook voor hun de concurrentie enorm is toegenomen. Als ze weer met een act als B-Freqz aankomen voor bijv de hardbass afsluiting dan kon je met Koningsdag ook naar Beat the Bridge gaan voor een paar tientjes om die gasten te zien... Je ziet het nu al aan de kaartverkoop. Organisaties zijn aan het zoeken naar dingen om zich mee te onderscheiden, en denken daardoor vaker outside the box denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 21:02 

Hardtraxx Elite

Zephyrus schreef:
Rickzel schreef:

Beter zo als altijd dezelfde grote namen. Variatie :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 21:46 

Hardtraxxer

Hardist schreef:
Snitch_MP schreef:
Jason Payne? Wat heeft die man in godsnaam bereikt? :lol:

geen drol :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 14:20 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Zephyrus schreef:
Rickzel schreef:

Goede ontwikkeling als je het mij vraagt, maar om nou meteen de suggestie te wekken dat er dan maar voor betaald zou worden is wel een beetje vreemd.

Denk dat ook de grote organisaties zich tegenwoordig veel meer moeten onderscheiden en niet meer met het oude vertrouwde aan kunnen komen omdat ook voor hun de concurrentie enorm is toegenomen. Als ze weer met een act als B-Freqz aankomen voor bijv de hardbass afsluiting dan kon je met Koningsdag ook naar Beat the Bridge gaan voor een paar tientjes om die gasten te zien... Je ziet het nu al aan de kaartverkoop. Organisaties zijn aan het zoeken naar dingen om zich mee te onderscheiden, en denken daardoor vaker outside the box denk ik.

Ga een keer nog verder outside the Box. En kom met een Spoontech afsluiting
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:10 

Hardtraxx Veteran

Niemand buiten de Hardtraxxers om wil die herrie horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:12 

Lenny schreef:
Niemand buiten de Hardtraxxers om wil die herrie horen.

Dit dus! Hardtraxx geeft daar wel een enorm vertekend beeld van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:39 

Hardtraxx Veteran

Willen ze niet horen of kennen het niet? Op Supremacy hoorde ik veel mensen zeggen wow die Delete is echt wel vet. Dus vele zijn vooral onwetend
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:42 

Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
Misschien dat een label/agency plaatsen op Hard Bass/Qlimax heeft ingekocht voor een groot geld bedrag om hun artiesten te boosten.

Pfff ja dat wordt de komende maanden op kale boterhammen en water leven Pieter :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:46 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Zephyrus schreef:
Misschien dat een label/agency plaatsen op Hard Bass/Qlimax heeft ingekocht voor een groot geld bedrag om hun artiesten te boosten.

Pfff ja dat wordt de komende maanden op kale boterhammen en water leven Pieter :(

Beter dan boterhammen met haar... Da's pas helemaal smerig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 16:51 

Pipa schreef:
Willen ze niet horen of kennen het niet? Op Supremacy hoorde ik veel mensen zeggen wow die Delete is echt wel vet. Dus vele zijn vooral onwetend

Supremacy of Hard Bass is nog wel een verschil hé ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 18:04 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Afbeelding

Ik snap hem niet

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 23:38 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Pipa schreef:

Lijkt me allebei beetje hetzelfde volk. Mensen die meer om te komen feesten dan voor de muziek. Hoor van zoveel mensen dat ze niks van Spoontech kennen die al naar aardig wat feesten gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2015 23:48 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Kiloknaller schreef:
Pipa schreef:

Lijkt me allebei beetje hetzelfde volk. Mensen die meer om te komen feesten dan voor de muziek. Hoor van zoveel mensen dat ze niks van Spoontech kennen die al naar aardig wat feesten gaan.

Is ook een kwestie van smaak, ikzelf ben niet echt into Spoontech en ken er dus ook geen platen van, sommige artiesten zoals Vazard etc. ken ik enkel door hier te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 00:01 

Hardtraxx Veteran

Zijn ook genoeg die het nog niet kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 04:38 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Kiloknaller schreef:
Pipa schreef:

Wat een bullshit :lol: Als je naar feesten gaat moet je Spoontech kennen, anders kom je niet voor de muziek ofzo? Ga toch snel weg xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 11:55 

Hardtraxxer

Ik ga al jarenlang naar feestjes en ken Thera eigenlijk als enige van de 'onbekende labels' zoals Theracords en Spoontech.
Van Delete ken ik maar +- 5 platen van en de rest zegt me een beetje omdat ik er op HT wel eens wat over lees.
Verder is het totaal onbekend voor me, dus nee, liever niet op HardBass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 11:58 

Hardtraxx Veteran

Ronzz schreef:
ken Thera eigenlijk als enige van de 'onbekende labels' zoals Theracords

Theracords hoort tegenwoordig niet meer bij de onbekende labels.
Ronzz schreef:
totaal onbekend voor me, dus nee, liever niet op HardBass.

Dan weet je ook niet of je het wel of niet tof vindt toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 12:20 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg helemaaal niet dat als je Spoontech niet kent dat je niet voor de muziek gaat. Er zijn genoeg mensen die naar veel feesten gaan en zich niet verder verdiepen in de scene. Wat jij interperteert mag je zelf weten, maar wat jij denkt zo bedoel ik het totaal niet. Zoveel mensen kennen Spoontech niet omdat ze op feestjes niet hebben leren kennen of de kans geven. Als een Main Concern op Hardbass zou draaien, dan zijn er geheid meer mensen die zich gaan verdiepen in MC
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 12:26 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Als een Main Concern op Hardbass zou draaien, dan zijn er geheid meer mensen die zich gaan verdiepen in MC

Ik denk dat het grootste deel van het publiek het niet echt zou kunnen waarderen, maar ik merkte op Decibel wel dat toen Vazard & Delete vs Main Concern afsloot na Radical Redemption, dat een boel mensen die weg wouden gaan vrij verbaasd opkeken en toch zijn blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 12:44 

Hardtraxx Veteran

Ronzz schreef:
Ik ga al jarenlang naar feestjes en ken Thera eigenlijk als enige van de 'onbekende labels' zoals Theracords en Spoontech.
Van Delete ken ik maar +- 5 platen van en de rest zegt me een beetje omdat ik er op HT wel eens wat over lees.
Verder is het totaal onbekend voor me, dus nee, liever niet op HardBass.

Dit zegt meer over jou dan over het label..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 12:49 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Pipa schreef:
Als een Main Concern op Hardbass zou draaien, dan zijn er geheid meer mensen die zich gaan verdiepen in MC

Ik denk dat het grootste deel van het publiek het niet echt zou kunnen waarderen, maar ik merkte op Decibel wel dat toen Vazard & Delete vs Main Concern afsloot na Radical Redemption, dat een boel mensen die weg wouden gaan vrij verbaasd opkeken en toch zijn blijven hangen.

Dat bedoel ik. Die wisten niet wie vazard delete & MC waren. Maar toch waren veel reacties goed van mensen die deze gasten eerst nog niet kende. Is bij alle muzieksoorten, het gros luistert wat er voorgegeven wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 13:16 

Hardtraxx Elite

Uit een mail van B2S over Hard Bass:
Citaat:
Het Hard Bass podium is 140 meter breed en kan maximaal 24 meter hoog zijn vanwege het dak en is daarmee één van de grootste indoor stages die Nederland kent.

Podium aan de lange zijde dus??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 13:20 

Hardtraxxer

Misschien doen ze het dak wel open zodat ze meer de lucht in kunnen met het podium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2015 13:24 

Hardtraxx Addict

Vitality schreef:
kan maximaal 24 meter hoog zijn vanwege het dak

Zephyrus schreef:
Misschien doen ze het dak wel open zodat ze meer de lucht in kunnen met het podium.

:huh:
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten