Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 13:43 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Duke schreef:
Ik ken trouwens geen enkele artiest waarvan ik zovaak hoor dat iemand hem 'kent' als bij Jason Payne. :lol:

Vind dat juist heel erg positief, ik zou niet zeggen dat ik hem ken, maar ook wel eens een praatje gemaakt. Gewoon een enorm vriendelijke positieve gozer die het prachtig vindt als er mensen op hem afstappen.

Denk dat veel mensen het hem alleen daarom al enorm gunnen :)

Dat is een groot pluspunt en dan zal je snel fans maken! Artiesten moeten ook tijd maken voor hun fans voor een foto of een plaatje. Dat gedeelte doet hij heel goed en dan komt inderdaad de gunningsfactor sneller. Alleen vind ik het belangrijkste aspect nog altijd muzikaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 13:52 

Hardtraxx Veteran

Ja vind ik ook enorm belangrijk natuurlijk, maar ook dat vind ik geen straf als afsluiting van Hardbass...

Nogmaals, ik begrijp iedereen absoluut, maar ik kijk er persoonlijk erg naar uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 14:13 

Hardtraxxer

Zal de komende Hardbass Qlimax overtreffen qua stage? Wat denken jullie?

Ik vond de stage van Qlimax wel nice, maar toch ook wel meer bij Hardbass passen eerlijk gezegd. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 14:14 

Hardtraxx Veteran

NightFly013 schreef:
Zal de komende Hardbass Qlimax overtreffen qua stage? Wat denken jullie?

Ik vond de stage van Qlimax wel nice, maar toch ook wel meer bij Hardbass passen eerlijk gezegd. :/

Hardbass stages zijn nooit zo speciaal. Qlimax overtreft elk jaar de Hardbass stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 14:28 

Hardtraxx Veteran

Als dit de stage van Hardbass was geweest, was het de beste van de afgelopen 5 jaar... (daarvoor ben ik nooit geweest)

Snap dat mensen het meer een hardbass stage vinden lijken, maar toch wisten ze het net wat specialer aan te pakken dan ze bij Hardbass ooit gedaan hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:17 

Hardtraxx Addict

Ik vond de stage van Hard Bass 2012 anders best wel gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 17:21 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:

Kan bij Qlimax altijd precies opnoemen welke stage bij welk jaar was en hoe die er ongeveer uitzag, ondanks dat ik bij meerdere jaren niet aanwezig was. BIj Hardbass is het wat meer forgettable. Op het moment zelf erg gaaf, maar de show elementen zijn toch altijd een stuk minder vet dan bij Qlimax vaak het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2015 23:36 

Hardtraxx Veteran

Om als spuit 11 nog maar eens terug te komen of het terecht is dat die 3 af mogen sluiten. Ik vind het erg vreemd. Artiesten als Audiofreq, Jack Of Sound en Geck-O hebben toch al wat meer betekend voor de scene en hebben nog nooit op Hardbass gestaan (Bioweapon even links gelaten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 00:42 

Hardtraxx Addict

Had dat liever gezien als team yellow. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 00:58 

Hardtraxx Veteran

Kan men niet gewoon stoppen met klagen over dat het niet terecht is? Word er een beetje moe van om letterlijk elke keer over welke artiest dan ook te horen dat het niet terecht is. De meesten zijn het er al mee eens, waarom nog eens precies hetzelfde zeggen als de rest? Om even te laten zien dat je op 1 lijn (hihi lijn) zit met de rest van het forum? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 01:06 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ventrue schreef:

Kan bij Qlimax altijd precies opnoemen welke stage bij welk jaar was en hoe die er ongeveer uitzag, ondanks dat ik bij meerdere jaren niet aanwezig was. BIj Hardbass is het wat meer forgettable. Op het moment zelf erg gaaf, maar de show elementen zijn toch altijd een stuk minder vet dan bij Qlimax vaak het geval is.

Zelfde is t geval bij Decibel vs Defqon (al valt die laatste ook steeds vaker tegen)
Ik hoop toch dat ze het er eens op wagen om een podium in het midden te maken, gewoon eens kijken hoe dat gaat in t Gelredome :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 01:36 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Kan men niet gewoon stoppen met klagen over dat het niet terecht is? Word er een beetje moe van om letterlijk elke keer over welke artiest dan ook te horen dat het niet terecht is. De meesten zijn het er al mee eens, waarom nog eens precies hetzelfde zeggen als de rest? Om even te laten zien dat je op 1 lijn (hihi lijn) zit met de rest van het forum? :lol:

Vind het ook niet terecht dat jij hierheen gaat. Heb je in mijn ogen ook niet verdiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 11:09 

Misschien gaat ie wel niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 11:41 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Om als spuit 11 nog maar eens terug te komen of het terecht is dat die 3 af mogen sluiten. Ik vind het erg vreemd. Artiesten als Audiofreq, Jack Of Sound en Geck-O hebben toch al wat meer betekend voor de scene en hebben nog nooit op Hardbass gestaan (Bioweapon even links gelaten).

Geck-O heeft wel eens als opener gestaan :whistle:
Daarnaast ben ik juist wel benieuwd naar wat ze kunnen brengen, we gaan het meemaken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 14:19 

Snitch_MP schreef:
Jason Payne? Wat heeft die man in godsnaam bereikt? :lol:

Onder andere Hard Bass afsluiten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 14:29 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij moet hij dit nog bereiken. Maar ik bemoei niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 14:51 

Hardtraxxer

Zinloze discussie of het terecht of onterecht is imo. Ze staan er, nu benieuwd wat ze ervan gaan maken. Gunfactor voor Jason Payne ligt hier (zoals bij veel mensen) iig vrij hoog. Over zijn plaats daar hoor je mij niet klagen!

Edit: Hoewel het natuurlijk bizar snel is (meneer zit nog maar iets meer dan een jaar bij TC, toch?) heeft hij nu al een fanbase en gigs waar je u tegen zegt, zal niet zonder reden zijn, lijkt me. Zeker uit commerccieel oogpunt konden ze eigenlijk niet om hem heen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 17:13 

Hardtraxx Veteran

Eens met hierboven. Wat is er mis met je snel opwerken? Dan doe je juist wat goed. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 17:27 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Ik snap hem niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2015 20:26 

Hardtraxx Veteran

ja godver :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 00:11 

Hardtraxxer

Misschien dat een label/agency plaatsen op Hard Bass/Qlimax heeft ingekocht voor een groot geld bedrag om hun artiesten te boosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 11:21 

Hardtraxx Veteran

Dat er bepaalde partnerships tussen organisaties en agency's bestaan kan ik wel inkomen, dus vind het absoluut niet helemaal onzin wat je zegt. Maar denk niet dat Theracords grof geld betaald zodat Jason Payne Hardbass mag afsluiten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 11:25 

Artiest

Rickzel schreef:
Maar denk niet dat Theracords grof geld betaald zodat Jason Payne Hardbass mag afsluiten xd

Haha inderdaad xd wat n onzin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 11:27 

Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
Misschien dat een label/agency plaatsen op Hard Bass/Qlimax heeft ingekocht voor een groot geld bedrag om hun artiesten te boosten.

Vind je echt met de dag een vager persoon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2015 15:32 

Hardtraxx Veteran

Zephje spacet hem elke dag en vervolgens begint hij met typen op Hardtraxx
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten