Dat is een groot pluspunt en dan zal je snel fans maken! Artiesten moeten ook tijd maken voor hun fans voor een foto of een plaatje. Dat gedeelte doet hij heel goed en dan komt inderdaad de gunningsfactor sneller. Alleen vind ik het belangrijkste aspect nog altijd muzikaal.wrote:Vind dat juist heel erg positief, ik zou niet zeggen dat ik hem ken, maar ook wel eens een praatje gemaakt. Gewoon een enorm vriendelijke positieve gozer die het prachtig vindt als er mensen op hem afstappen.wrote:Ik ken trouwens geen enkele artiest waarvan ik zovaak hoor dat iemand hem 'kent' als bij Jason Payne.
Denk dat veel mensen het hem alleen daarom al enorm gunnen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Ja vind ik ook enorm belangrijk natuurlijk, maar ook dat vind ik geen straf als afsluiting van Hardbass...
Nogmaals, ik begrijp iedereen absoluut, maar ik kijk er persoonlijk erg naar uit
Nogmaals, ik begrijp iedereen absoluut, maar ik kijk er persoonlijk erg naar uit
Zal de komende Hardbass Qlimax overtreffen qua stage? Wat denken jullie?
Ik vond de stage van Qlimax wel nice, maar toch ook wel meer bij Hardbass passen eerlijk gezegd.
Ik vond de stage van Qlimax wel nice, maar toch ook wel meer bij Hardbass passen eerlijk gezegd.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 2 hours ago
Hardbass stages zijn nooit zo speciaal. Qlimax overtreft elk jaar de Hardbass stage.wrote:Zal de komende Hardbass Qlimax overtreffen qua stage? Wat denken jullie?
Als dit de stage van Hardbass was geweest, was het de beste van de afgelopen 5 jaar... (daarvoor ben ik nooit geweest)
Snap dat mensen het meer een hardbass stage vinden lijken, maar toch wisten ze het net wat specialer aan te pakken dan ze bij Hardbass ooit gedaan hebben!
Snap dat mensen het meer een hardbass stage vinden lijken, maar toch wisten ze het net wat specialer aan te pakken dan ze bij Hardbass ooit gedaan hebben!
Ik vond de stage van Hard Bass 2012 anders best wel gaaf!
Kan bij Qlimax altijd precies opnoemen welke stage bij welk jaar was en hoe die er ongeveer uitzag, ondanks dat ik bij meerdere jaren niet aanwezig was. BIj Hardbass is het wat meer forgettable. Op het moment zelf erg gaaf, maar de show elementen zijn toch altijd een stuk minder vet dan bij Qlimax vaak het geval is.wrote:Ik vond de stage van Hard Bass 2012 anders best wel gaaf!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Om als spuit 11 nog maar eens terug te komen of het terecht is dat die 3 af mogen sluiten. Ik vind het erg vreemd. Artiesten als Audiofreq, Jack Of Sound en Geck-O hebben toch al wat meer betekend voor de scene en hebben nog nooit op Hardbass gestaan (Bioweapon even links gelaten).
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Had dat liever gezien als team yellow. 
Kan men niet gewoon stoppen met klagen over dat het niet terecht is? Word er een beetje moe van om letterlijk elke keer over welke artiest dan ook te horen dat het niet terecht is. De meesten zijn het er al mee eens, waarom nog eens precies hetzelfde zeggen als de rest? Om even te laten zien dat je op 1 lijn (hihi lijn) zit met de rest van het forum? 
Zelfde is t geval bij Decibel vs Defqon (al valt die laatste ook steeds vaker tegen)wrote:Kan bij Qlimax altijd precies opnoemen welke stage bij welk jaar was en hoe die er ongeveer uitzag, ondanks dat ik bij meerdere jaren niet aanwezig was. BIj Hardbass is het wat meer forgettable. Op het moment zelf erg gaaf, maar de show elementen zijn toch altijd een stuk minder vet dan bij Qlimax vaak het geval is.wrote:Ik vond de stage van Hard Bass 2012 anders best wel gaaf!
Ik hoop toch dat ze het er eens op wagen om een podium in het midden te maken, gewoon eens kijken hoe dat gaat in t Gelredome
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 2 hours ago
Vind het ook niet terecht dat jij hierheen gaat. Heb je in mijn ogen ook niet verdiendwrote:Kan men niet gewoon stoppen met klagen over dat het niet terecht is? Word er een beetje moe van om letterlijk elke keer over welke artiest dan ook te horen dat het niet terecht is. De meesten zijn het er al mee eens, waarom nog eens precies hetzelfde zeggen als de rest? Om even te laten zien dat je op 1 lijn (hihi lijn) zit met de rest van het forum?
-
B
Misschien gaat ie wel niet
Geck-O heeft wel eens als opener gestaanwrote:Om als spuit 11 nog maar eens terug te komen of het terecht is dat die 3 af mogen sluiten. Ik vind het erg vreemd. Artiesten als Audiofreq, Jack Of Sound en Geck-O hebben toch al wat meer betekend voor de scene en hebben nog nooit op Hardbass gestaan (Bioweapon even links gelaten).
Daarnaast ben ik juist wel benieuwd naar wat ze kunnen brengen, we gaan het meemaken!
-
H
Onder andere Hard Bass afsluitenwrote:Jason Payne? Wat heeft die man in godsnaam bereikt?
Volgens mij moet hij dit nog bereiken. Maar ik bemoei niet.
Zinloze discussie of het terecht of onterecht is imo. Ze staan er, nu benieuwd wat ze ervan gaan maken. Gunfactor voor Jason Payne ligt hier (zoals bij veel mensen) iig vrij hoog. Over zijn plaats daar hoor je mij niet klagen!
Edit: Hoewel het natuurlijk bizar snel is (meneer zit nog maar iets meer dan een jaar bij TC, toch?) heeft hij nu al een fanbase en gigs waar je u tegen zegt, zal niet zonder reden zijn, lijkt me. Zeker uit commerccieel oogpunt konden ze eigenlijk niet om hem heen
Edit: Hoewel het natuurlijk bizar snel is (meneer zit nog maar iets meer dan een jaar bij TC, toch?) heeft hij nu al een fanbase en gigs waar je u tegen zegt, zal niet zonder reden zijn, lijkt me. Zeker uit commerccieel oogpunt konden ze eigenlijk niet om hem heen
Eens met hierboven. Wat is er mis met je snel opwerken? Dan doe je juist wat goed. 
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Misschien dat een label/agency plaatsen op Hard Bass/Qlimax heeft ingekocht voor een groot geld bedrag om hun artiesten te boosten.
Dat er bepaalde partnerships tussen organisaties en agency's bestaan kan ik wel inkomen, dus vind het absoluut niet helemaal onzin wat je zegt. Maar denk niet dat Theracords grof geld betaald zodat Jason Payne Hardbass mag afsluiten 
Haha inderdaadwrote: Maar denk niet dat Theracords grof geld betaald zodat Jason Payne Hardbass mag afsluiten
Vind je echt met de dag een vager persoon..wrote:Misschien dat een label/agency plaatsen op Hard Bass/Qlimax heeft ingekocht voor een groot geld bedrag om hun artiesten te boosten.