Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 66  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 nov 2015 13:31 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Dan weet je ook niet of je het wel of niet tof vindt toch? :P

ErikZ schreef:
Dit zegt meer over jou dan over het label..

Pipa schreef:
het gros luistert wat er voorgegeven wordt

:yes:
Je kunt niet een artiest bij voorbaat al afschrijven omdat hij voor jou een onbekende is. Dat het je niet ligt is een ander verhaal, maar dat weet je uiteraard pas als je überhaupt ooit muziek van de betreffende artiest hebt geluisterd. Persoonlijk lijkt het me dat wanneer je een favoriet genre hebt, je wil weten wat dat gehele genre te bieden heeft. Wat is er dan mis met een (voor jou) onbekende naam op een lineup? Ben je niet geïnteresseerd in wat die artiest mogelijk voor jou te bieden heeft, wat je anders links had laten liggen? Je redenatie is sowieso al behoorlijk krom, want zo zou je nooit nieuwe artiesten kunnen ontdekken buiten te 'voorgegeven artiesten' die je al eens hebt gezien op feesten (en misschien is dat precies wat je wil, maar dat lijkt me tegenwoordig onvermijdelijk).
Bericht Geplaatst op 27 nov 2015 15:13 

Hardtraxx Addict

Vitality schreef:
Uit een mail van B2S over Hard Bass:
Citaat:
Het Hard Bass podium is 140 meter breed en kan maximaal 24 meter hoog zijn vanwege het dak en is daarmee één van de grootste indoor stages die Nederland kent.

Podium aan de lange zijde dus??

Lengte doet er toch niet toe? :whistle:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2015 17:01 

Hardtraxxer

Aristo schreef:
Vitality schreef:
kan maximaal 24 meter hoog zijn vanwege het dak

Zephyrus schreef:
Misschien doen ze het dak wel open zodat ze meer de lucht in kunnen met het podium.

:huh:

Ja, hoe vet zou het zijn als het dak tijdens de show opeens opengaat en het podium (door het dak) uitschuift. Kan iedereen gelijk even afkoelen.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2015 17:10 

Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
Aristo schreef:
Vitality schreef:

Zephyrus schreef:
Misschien doen ze het dak wel open zodat ze meer de lucht in kunnen met het podium.

Ja, hoe vet zou het zijn als het dak tijdens de show opeens opengaat en het podium (door het dak) uitschuift. Kan iedereen gelijk even afkoelen.

Plot twist: stortregen wanneer het dak open gaat.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2015 18:40 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Plot twist: hagel en windstoten wanneer het dak open gaat.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2015 18:41 

Hardtraxx Veteran

Plot twist: Poephark komt op een rakethark het stadion binnenvliegen en landt op het podium.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2015 20:24 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Ronzz schreef:
Ik ga al jarenlang naar feestjes en ken Thera eigenlijk als enige van de 'onbekende labels' zoals Theracords en Spoontech.
Van Delete ken ik maar +- 5 platen van en de rest zegt me een beetje omdat ik er op HT wel eens wat over lees.
Verder is het totaal onbekend voor me, dus nee, liever niet op HardBass.

Dit zegt meer over jou dan over het label..

Nee, want deze labels zijn wat minder toegankelijk dan andere labels.
Waarom denk je anders dat het minder bekend is?
Bericht Geplaatst op 28 nov 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

in de praktijk gaan de gemiddelde spoontech kicks harder dan warface radical minus militia enzo dus dat zou de eckte rawheadz wel moeten aanspreken.

dus of het minder toegankelijk is betwijfel ik.

Het wordt gewoon nooit gedraaid door collega's (op Delete en Warface na)
En ik hoor vaak altijd positieve reacties om me heen als ze iets hoorden wat ze nog niet kende.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:24 

Hardtraxx Veteran

Dat heb ik dus ook. Ik denk niet dat bij een Main Concern op Hardbass veel mensen klagen.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:41 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
Vitality schreef:

Zephyrus schreef:

Die snap ik ook niet helemaal...
Het ging mij meer over het feit dat ze zeggen dat het podium 140 breed is, dat lijkt me toch alleen mogelijk als je het aan de lange zijde neerzet.
En ik vond dat zelf nou niet echt geslaagd op Qlimax 2010 en Decibel 2015 (al is dat misschien moeilijk te vergelijken).
Bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:42 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Dat heb ik dus ook. Ik denk niet dat bij een Main Concern op Hardbass veel mensen klagen.

Denk dat je je daar akelig in vergist, groot deel van de mensen komen ook vooral voor het euforische deel van de avond he :P

Bij Q-base liep het zelfs al redelijk leeg toen Main Concern in de bunker stond, en dat is nou niet echt een enorm mainstream publiek wat daar staat. (vergeleken met Hardbass)

Ik zou het geweldig vinden :D maar ik denk dat 75% van het Hardbass publiek liever minus militia ziet dan welke spoontech artiest dan ook.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:44 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Bij Q-base liep het zelfs al redelijk leeg toen Main Concern in de bunker stond, en dat is nou niet echt een enorm mainstream publiek wat daar staat. (vergeleken met Hardbass)

Redelijk leeg? Als ze het brandalarm hadden aangezet was het minder snel leeggelopen.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2015 19:59 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Rickzel schreef:

Redelijk leeg? Als ze het brandalarm hadden aangezet was het minder snel leeggelopen.

Haha nouja wij kwamen vanuit de TC bunker aangelopen en toen vond ik het nog wel meevallen, maar ongeveer half uur voor het eind was het wel flink leeg ja.

Niet minder om genoten overigens :drool:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:13 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pipa schreef:

Denk dat je je daar akelig in vergist, groot deel van de mensen komen ook vooral voor het euforische deel van de avond he :P

Ik zou het geweldig vinden :D maar ik denk dat 75% van het Hardbass publiek liever minus militia ziet dan welke spoontech artiest dan ook.

Komt vooral omdat ze die artiest niet kennen voor velen. Dan zou ik ook weggaan.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2015 20:19 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Komt vooral omdat ze die artiest niet kennen voor velen. Dan zou ik ook weggaan.

En als mensen zo'n instelling hebben, waarom zou B2S dan in godsnaam een Main Concern op Hard Bass zetten? ;)

Geen enkele reden voor hun om een act als Main Concern te pushen.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2015 21:34 

Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Uit een mail van B2S over Hard Bass:
Citaat:
Het Hard Bass podium is 140 meter breed en kan maximaal 24 meter hoog zijn vanwege het dak en is daarmee één van de grootste indoor stages die Nederland kent.

Podium aan de lange zijde dus??

Dat lijkt me dan best aannemelijk. 140 op de korte zijde lijkt me wat krap.
Ook stond in de mail dat er 25000 bezoekers zijn. 2500 minder dan normaal.
Dit zou kunnen omdat bij een podium op de lange zijde geen decks boven de tribunes zijn aan die kant.

Vind trouwens een podium aan de korte zijde vetter. We wachten het af :)
Bericht Geplaatst op 28 nov 2015 21:37 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Pipa schreef:

En als mensen zo'n instelling hebben, waarom zou B2S dan in godsnaam een Main Concern op Hard Bass zetten? ;)

Om toch wat verrassends te doen. Zelfde als Chris One in 2012.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2015 21:38 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
pecola-tje schreef:
Pipa schreef:

Om toch wat verrassends te doen. Zelfde als Chris One in 2012.

Ik kijk juist het meest uit naar verrassende acts :D
Heb bijv. weken uitgekeken Malice op Ground Zero omdat ik hun nooit live had gezien.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2015 02:20 

Hardtraxx Addict

Denk niet dat de stage aan de lange kant staat.
De "catering ring" bovenaan is dan maar voor 2/3 als ingang/uitgang naar de zaal te gebruiken. Ook lijkt het mij logistiek gezien niet handig. Dubbele loopafstanden voor een drankje en meer loop verkeer.

Zal wel een typefout zijn.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2015 10:05 

Hardtraxx Veteran

Bij Qlimax was ook al minder volk dan normaal (27.000 begreep ik?)

Denk dat ze gewoon wat minder kaarten verkocht hebben omdat er zoveel commentaar op de ruimte is gekomen. Goede zaak :)
Bericht Geplaatst op 29 nov 2015 21:21 

Hardtraxx Elite

Basxt schreef:
Denk niet dat de stage aan de lange kant staat.
De "catering ring" bovenaan is dan maar voor 2/3 als ingang/uitgang naar de zaal te gebruiken. Ook lijkt het mij logistiek gezien niet handig. Dubbele loopafstanden voor een drankje en meer loop verkeer.

Zal wel een typefout zijn.

Je zit ook nog met het uitvak aan de korte zijde die naar mijn weten niet makkelijk weg te halen is
Bericht Geplaatst op 30 nov 2015 16:01 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
in de praktijk gaan de gemiddelde spoontech kicks harder dan warface radical minus militia enzo dus dat zou de eckte rawheadz wel moeten aanspreken.

Hahaha wat een onzin is dit :P Ja, ik vond de gemiddelde Spoontech kick ook zeker harder dan jouw rijtje, maar dat heeft toch met smaak te maken en met wat je hard vindt. Als je graag veel kraak en veel midden enzo wil hebben dan mist Spoontech dat wel, omdat hun kicks veel meer laag bevatten. Dus hangt er maar net vanaf wat je zoekt.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2015 17:53 

Hardtraxx Elite

Ik luister geen Spoontech, is ook niet echt mijn ding, maar heb het ook nog nooit live gezien. Maar een paar nummertjes als afsluiting op Hard Bass lijkt me wel echt supervet, die kicks nog nooit meegemaakt op een feest. Dus denk dat ik dan wel meteen verkocht ben :x . Ik denk trouwens dat we ons vergissen in hoe weinig kenners er op zo'n feest afkomen. Ik denk dat het aantal "dagjesmensen" echt vele malen hoger ligt als het aantal "kenners".
Bericht Geplaatst op 04 dec 2015 15:26 

Hardtraxxer

Ja, gisteren was team Green (Frontliner, D-Block & S-Te-Fan en Harddriver) ook al uurtje LIVE op facebook....en moet zeggen dat het een toffe track gaat worden. Ik maak echter nog niet op of het daadwerkelijk een anthem wordt.

https://www.facebook.com/djfrontliner/v ... 121751573/
Bericht Geplaatst op 05 dec 2015 16:16 

Hardtraxxer

Requiem draaide een track met Hardbass lyrics op Rebellion, waarin ik ook Regain dacht te horen. Dus het zou van 3 The Hard Way kunnen zijn. Ik had alleen geen filmpje gemaakt (ik sta liever los te gaan :P)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten