Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 23:01 

Hardtraxx Veteran

Titan, Delete, Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 23:13 

Hardtraxxer

Degos & Re-Done & The Machine

En mocht je harder willen dan zou ik voor Malice, Main Concern en Chris One gaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 23:30 

Hardtraxx Veteran

NickDB schreef:

En mocht je harder willen dan zou ik voor Malice, Main Concern en Chris One gaan :worship:

Die zijn dan weer het onbekendst van de gehele line-up vermoed ik haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 23:42 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
NickDB schreef:

Die zijn dan weer het onbekendst van de gehele line-up vermoed ik haha :P

Dat zijn deze heren ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 23:46 

Hardtraxx Newbie

Chris One heeft al wel eens op HardBass gestaan toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 23:47 

Hardtraxx Veteran

Jfurda schreef:
Chris One heeft al wel eens op HardBass gestaan toch?

Klopt, dat was magisch :$

Vind het juist wel vet dat Hardbass al jaren met een paar onverwachte namen aankomt. Zoals inderdaad Chris One en bijvoorbeeld Phuture Noize...

Snap het punt wel, maar dit maakt het voor mij juist interessant. Ben gewoon benieuwd wat die gasten er van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 00:30 

Hardtraxx Addict

Ik had als laatste liveact Warface & Delete verwacht. Hebben toch al wat meer bereikt dan de heren die nu de laatste live-act vormen.

Ik had 2 jaar geleden nog niet van Regain, Requiem en Jason Payne gehoord. Daarom is het wel gek dat ze er staan. M'n verwachtingen zijn niet heel erg hoog, maar waarschijnlijk gaat het daardoor heel erg meevallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 00:49 

Hardtraxx Veteran

Ik ben het redelijk eens met Pommer! Ze hebben nog niet op een level gepresteerd waar je verdient om Hardbass af te sluite/ of een act op te richten die in de voetstappen staat van B-Freqz MM. Regain had het zeker verdiend om in het afsluitende team te staan zelf. Ben benieuwd wat ze neerzetten, maar verwacht dat het niet veel voor mij is weggelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 10:21 

yowan schreef:
Titan, Delete, Warface

Titanomachy, Delete VIP, Warface Live... ;) Dan gaan ze toch niet nog een liveact beginnen lijkt me?

NickDB schreef:

D&R en The Machine zijn gewoon niet populair genoeg bij het gros wat naar Hardbass komt!

NickDB schreef:

Ik denk niet dat dit ooit gaat gebeuren! Die sound is voor het Hardbass publiek (nu) gewoon te ontoegankelijk! Dat hier op het forum en partyflock een stuk of 50/100 man het helemaal geweldig vindt, dat ook erg duidelijk wil maken, zegt natuurlijk niks en is een enorm vertekend beeld.. Wie weet dat deze stijl (Spoontech) over 5 jaar een stuk populairder is!

Pipa schreef:
Ik ben het redelijk eens met Pommer! Ze hebben nog niet op een level gepresteerd waar je verdient om Hardbass af te sluite/ of een act op te richten die in de voetstappen staat van B-Freqz MM.

Hier ben ik het ook zeker mee eens maar zoals eerder aangegeven, met welke grote namen kan nog een liveact gevormd worden die nog geen liveact hebben buiten Hardbass om, en nog niet in het laatste team van Hardbass heeft gestaan? Dus ik snap de keus van B2S enigszins wel.. Ik denk dat het tijd wordt om volgend jaar wat anders te bedenken qua laatste act ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 10:23 

Hardtraxx Veteran

Is er nou helemaal niemand die snapt dat dit uit verkoop oogpunt gedaan is?

Alle 3 de heren hebben nog niet veel gepresteerd maar worden op handen gedragen door die Raw fanaten, hetzelfde als dat ik doe met NCBM.

Heeft niets met prestaties te maken maar met aanhang en dus verkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 10:39 

ErikZ schreef:

Alle 3 de heren hebben nog niet veel gepresteerd maar worden op handen gedragen door die Raw fanaten, hetzelfde als dat ik doe met NCBM.

Héhé! Amen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 11:37 

Hardtraxxer

Dus Regain, Requiem en Jason Payne zijn volgens jou veel populairder dan de andere namen die hier genoemd worden? Waar baseer je dat op? Volgens mij komen die qua populariteit nog niet eens in de buurt van bijvoorbeeld een Warface of Titan.. Laat staan dat er veel mensen zouden zijn die speciaal voor deze act een ticket zouden kopen.

Kiloknaller schreef:
yowan schreef:
Titan, Delete, Warface

Titanomachy, Delete VIP, Warface Live... ;) Dan gaan ze toch niet nog een liveact beginnen lijkt me?

B-Front, Crypsis, Radical Redemption en weet ik het wie er de laatste jaren allemaal nog meer hebben gestaan hadden toch ook allemaal al een live-act voordat ze B-Freqz en Minus Militia vormden? Sterker nog, E-Force (vorig jaar Freakz at Night) was in 2012 ook al deel van de afsluitende live-act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 12:28 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Erik snapt't. 2012 met Chris one, The Rebels en B-Front :loving: Toen de raw nog leuk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 12:35 

Hardtraxx Veteran

Die Team Blue dj tool :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 12:36 

Hardtraxx Addict

Bouke schreef:
Laat staan dat er veel mensen zouden zijn die speciaal voor deze act een ticket zouden kopen.

Geloof me.. die zijn er genoeg. Requiem en Regain hebben 1 (of meerdere) hits gehad dit jaar/vorig jaar (Collateral Damage / Push it to the Limit / Broken / For the Street Remix ). Jason Payne heeft wel toffe tracks maar is gewoon voor het merendeel bekend om zijn draaikunsten. Hij draait ook erg vaak, dus een bekend gezicht voor het publiek. Aanhang is erg dedicated. Een combinatie van die 3 is nice, maar ik hoop dat er tracks komen om die act compleet te maken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 12:44 

Hardtraxx Veteran

Sjorz schreef:
Bouke schreef:
Laat staan dat er veel mensen zouden zijn die speciaal voor deze act een ticket zouden kopen.

Geloof me.. die zijn er genoeg. Requiem en Regain hebben 1 (of meerdere) hits gehad dit jaar/vorig jaar (Collateral Damage / Push it to the Limit / Broken / For the Street Remix ). Jason Payne heeft wel toffe tracks maar is gewoon voor het merendeel bekend om zijn draaikunsten. Hij draait ook erg vaak, dus een bekend gezicht voor het publiek. Aanhang is erg dedicated. Een combinatie van die 3 is nice, maar ik hoop dat er tracks komen om die act compleet te maken. :)

(Nog) niet populair genoeg om uit te verkopen blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 12:52 

Hardtraxx Veteran

@Chroman Je tilt er nu wel heel zwaar aan, alsof er ooit een eind live act is geweest die er speciaal voor gezorgd heeft dat Hard Bass uitverkocht..

@ Bouke De populariteit meten van de heren is voor mij niet mogelijk natuurlijk, net zo min dat jij dit kan. Mijn mening is gebaseerd op het afgelopen festival seizoen waar de 3 heren veel optredens hebben gehad en zover ik heb gezien was er het er ook altijd goed druk.

B2S wil de laatse jaren wat nieuws als laatste act en de eerder genoemde namen hebben al een bekende live act. Zoals ik hierboven al tegen Chroman zei is er nog nooit een eind act geweest die verantwoordelijk was voor het uitverkopen van Hard Bass. Hard Bass is een Team evenement met live acts dus elke team heeft een even groot aandeel aan het succes/mislukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 14:24 

Hardtraxx Veteran

Wat een gezeur om niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 14:25 

Hardtraxxer

Je bracht zelf het argument 'Beter voor de verkoop' aan..:
ErikZ schreef:

Hier redeneer je toch dat de combinatie Regain/Requiem/Jason Payne meer publiek trekt dan andere, alternatieve acts?

ErikZ schreef:
@Chroman Je tilt er nu wel heel zwaar aan, alsof er ooit een eind live act is geweest die er speciaal voor gezorgd heeft dat Hard Bass uitverkocht..

Ik denk dat er wel redelijk wat mensen zijn voor wie B-Freqz en Minus Militia de doorslag hebben gegeven om naar een vorige editie te gaan. Zijn er uiteraard geen duizenden, maar als MM een eigen feest in de Brabanthallen weet uit te verkopen, kun je moeilijk stellen dat het geen publiekstrekker is.

ErikZ schreef:
@ Bouke De populariteit meten van de heren is voor mij niet mogelijk natuurlijk, net zo min dat jij dit kan. Mijn mening is gebaseerd op het afgelopen festival seizoen waar de 3 heren veel optredens hebben gehad en zover ik heb gezien was er het er ook altijd goed druk.

Er is natuurlijk geen wiskundige formule voor, maar als je populariteit bij het grote publiek wil meten zijn bijvoorbeeld Facebooklikes of inderdaad het aantal optredens (en de drukte daarbij) wel redelijke indicatoren. Ik volg de 3 heren niet echt goed, en kan momenteel ook niet op FB en Partyflock, maar ik geloof eerlijk gezegd niet dat 1 van deze 3 heren meer likes of volgers heeft dan de alternatieven die in dit topic genoemd worden (Warface, Titan, Degos & Re-Done, Delete etc.). En ik betwijfel ook of ze meer optredens hebben gehad dit seizoen. Over de drukte kan ik niet oordelen, maar ook dat is relatief (als jij zegt dat ze goed bezocht worden geloof ik dat meteen, maar het gaat erom of ze beter bezocht worden dan de alternatieven). Maar nogmaals, ik kan nu even niet checken wat ik hier typ, dus als ik er naast zit, let me know, dan heb ik me inderdaad verkeken op de populariteit van Reqiuem/Regain/JP.

ErikZ schreef:
B2S wil de laatse jaren wat nieuws als laatste act en de eerder genoemde namen hebben al een bekende live act.

Dat was in voorgaande jaren schijnbaar geen probleem. Of heeft B2S nu expliciet naar buiten gebracht dat het vanaf nu een act wil met artiesten die nog nooit live hebben opgetreden? Dan neem ik dat stukje terug.

Sjorz schreef:

Ook hier geldt: het is relatief, ik geloof best dat er mensen zullen zijn die speciaal voor deze act een kaartje kopen (al is het maar een familielid), maar als het alleen om de verkoopcijfers te doen is denk ik dat er 'betere' alternatieven zijn. Dat Jason Payne bij de gemiddelde Hard Bass bezoeker bekend is om zijn draaikunsten waag ik trouwens wel te betwijfelen, maar goed dat is weer een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 14:39 

Hardtraxxer

Raven schreef:
Wat een gezeur om niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 14:50 

Hardtraxx Veteran

Haha als het echt Jason Payne, Requim en Regain zijn is het wel heel erg droevig in de raw scene. Totaal niet originele artiesten die stuk voor stuk 13/12 meuk maken imo. Nog nooit een originele plaat van een van de mannen gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 14:54 

Hardtraxx Veteran

Je snapt dat heel veel mensen dat wat jij als "13/12 meuk" omschrijft leuk vinden? Hier in de regio zijn veel mensen wel gek van die 3.

Maar dat gehamer op origineel dit originele dat, als het leuk klinkt is het toch goed? Of is het zo van, het is een leuke plaat maar niet origineel dus kut of het is geen leuke plaat maar wel origineel dus vet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 15:20 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Hier in de regio zijn veel mensen wel gek van die 3.

Helaas wel ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 15:45 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Haha als het echt Jason Payne, Requim en Regain zijn is het wel heel erg droevig in de raw scene. Totaal niet originele artiesten die stuk voor stuk 13/12 meuk maken imo. Nog nooit een originele plaat van een van de mannen gehoord.

Waarom maak jij dan geen platen die niet 13/12 zijn?

Die producers die dat volgens jou doen voelen zich goed daarbij blijkbaar.

OT: Ik heb er zin in en benieuw hoe 3THW het er vanaf gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2015 15:58 

Hardtraxx Veteran

Idd zelf niet beter kunne = mond houwe
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten