Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Hard Bass
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Ivey Jones wrote:Waarom maak jij dan geen platen die niet 13/12 zijn?
DING DING DING!!! We hebben er weer 1 mensen!!!

Kan me in je argumentatie goed vinden Bouke maar hier steukel ik toch over:
Bouke wrote:Ik denk dat er wel redelijk wat mensen zijn voor wie B-Freqz en Minus Militia de doorslag hebben gegeven om naar een vorige editie te gaan. Zijn er uiteraard geen duizenden, maar als MM een eigen feest in de Brabanthallen weet uit te verkopen, kun je moeilijk stellen dat het geen publiekstrekker is.
Wat je aanhaalt zijn namelijk gebeurtenissen die pas NA Hard Bass hebben plaats gevonden en dus VOOR de populariteit van MM en B-Freqz. Misschien zet 3TW wel een dijk van een show neer en staan de Raw fanatics volgend jaar mee te bleren op hun Supremacy anthem..
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
ErikZ wrote:Wat je aanhaalt zijn namelijk gebeurtenissen die pas NA Hard Bass hebben plaats gevonden en dus VOOR de populariteit van MM en B-Freqz. Misschien zet 3TW wel een dijk van een show neer en staan de Raw fanatics volgend jaar mee te bleren op hun Supremacy anthem..
B-Front & Frequencerz en Chain Reaction & Crypsis & Radical Redemption waren (ook vóór de gezamenlijke live-act) toch wel iets grotere/populairdere artiesten dan Requiem, Regain en Jason Payne. En aan populariteit die pas ná het feest ontstaat, heb je niet zoveel als organisatie als het gaat om de kaartverkoop :P
Maar ik gun het ze van harte. Volgens mij was (is?) bijvoorbeeld Moridin ook een stuk populairder dan Tartaros en The Geminizers individueel.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Rickzel wrote:Die Team Blue dj tool :drool:
Waar vind je die?
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
H4RDSTYL3RR wrote:
Waar vind je die?
View on YouTube
43:56
Hardtraxx Veteran
8665 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Voordat de live act überhaupt heeft gedraaid weten we hier alweer dat het slecht is :lol:
Ik had ook liever Vazard/Hardstyle Mafia/Main Concern/Chris One/Malice/Delete VIP gezien hoor, daar niet van.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Alle rawgekkies slaan op hol! Laat je verrassen, durf te wedden dat niemand van jullie zeikerds stil gaan staan dat laatste half uurtje.
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Royvn_ wrote:Alle rawgekkies slaan op hol! Laat je verrassen, durf te wedden dat niemand van jullie zeikerds stil gaan staan dat laatste half uurtje.
Klopt, stilstaand kom je niet thuis.
K
Hardtraxxer
334 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Royvn_ wrote:Alle rawgekkies slaan op hol! Laat je verrassen, durf te wedden dat niemand van jullie zeikerds stil gaan staan dat laatste half uurtje.
Ook een goede avond ! :thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
95% staat stil daar dus zal onder 3the hard way niet veel anders zijn.
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Jep, Jason Payne, Requiem en Regain.

Hard Bass (23-1-2016 Gelredome Arnhem)
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Nu nog een preview, ze hebben een youtube-kanaal dus er zullen toch wel platen komen?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wat een grap :lol:
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Jason Payne? Wat heeft die man in godsnaam bereikt? :lol:
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Snitch_MP wrote:Jason Payne? Wat heeft die man in godsnaam bereikt? :lol:
Afsluiten op Hard Bass bereikt ie :innocent: was nooit gelukt zonder jouw support :P
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
H4RDSTYL3RR wrote:
Waar vind je die?
Patrickjeb :kiss2:

Zonder grap. Mensen dit vind het grootste gros tof op het moment. Stop the jankengg. Als je het kut vind moet je misschien je muziekale horizon verbreden. Zijn genoeg genres waar ik alles wat ik ooit in hardstyle zoch dubbel en dwars terugvind. (Mooie woorden van Nando). Live acts die er toe doen. Orginele tracklist. Tof mixwerk.

Fijne avond!
Last edited by Jordi on , edited 1 time in total.
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
DjThera wrote:
Afsluiten op Hard Bass bereikt ie :innocent: was nooit gelukt zonder jouw support :P
Het lijkt me dat je zoiets moet verdienen. Vandaar dat ik zeg dat hij nog niets heeft bereikt ;)
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Lijkt me een veel interessantere act dan MM bijvoorbeeld. Ben benieuwd.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Jordi wrote:
H4RDSTYL3RR wrote:
Waar vind je die?
Patrickjeb :kiss2:
:lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
meer dan jij vanachter je beeldscherm :aww:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Idd man snitch ga dj'en dan! Laat zien dan! Doe het beter dan!
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
RTM93 wrote:
Pfff, dit zijn altijd van die kneuzen berichten.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
chas1n wrote:
RTM93 wrote:
Pfff, dit zijn altijd van die kneuzen berichten.
Ja man, inderdaad, iemand online zo na beneden praten. Kan gewoon niet.
Sanjay doet onwijs zijn best, is een toffe gozer en ik volg hem al sinds zijn eerste mixes. Zo neerbuigend zonder degelijke argumenten is precies wat de artiesten hier weg jaagt.
Zeggen dat Jason Payne niets heeft bereikt is gewoon onwaar en doet te kort aan de energie die Jason in de muziek stopt.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
RTM93 wrote: Zeggen dat Jason Payne niets heeft bereikt is gewoon onwaar en doet te kort aan de energie die Jason in de muziek stopt.
Hoeveel releases heeft hij tot nu toe gehad, en van welke kwaliteit waren deze allemaal?
Hoeveel support krijgt hij van andere artiesten met zijn platen tot nu toe?
Op welke grote feesten heeft hij op 1 vd grotere of mainstage gedraaid?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind echt dat ze alledrie heel goed bezig zijn afgelopen tijd!
Maar om een feest als Hard Bass af te sluiten verwacht ik niet 3 "rookies" om het maar zo te zeggen, dan zou ik liever 3 gevestigde namen zien die weten hoe het is om op zo'n groot podium en voor zulke bezoekersaantallen te draaien.
Wanneer ze over een jaar of 2 dit hadden gedaan was ik waarschijnlijk ook enorm enthousiast geweest, maar nu gewoon nog niet. :)

Ga zelf niet naar Hard Bass overigens, maar ben wel benieuwd wat er uiteindelijk uit voortkomt. Showcase van eigen platen afzonderlijk of ook echt een set vol platen van hun samen..!
Hardtraxx Veteran
last seen 14 days ago
RTM93 wrote: Ja man, inderdaad, iemand online zo na beneden praten. Kan gewoon niet.
Sanjay doet onwijs zijn best, is een toffe gozer en ik volg hem al sinds zijn eerste mixes. Zo neerbuigend zonder degelijke argumenten is precies wat de artiesten hier weg jaagt.
Zeggen dat Jason Payne niets heeft bereikt is gewoon onwaar en doet te kort aan de energie die Jason in de muziek stopt.
Tja, ik vraag me nog eerder bij die andere af wat ze hebben bereikt dan bij Payne. Dat hij niets heeft bereikt is natuurlijk wel heel extreem, zit gewoon bij een gevestigd label. Maar die argumenten die jij aanhaalt slaan ook kant noch wal, doordat hij onwijs zijn best doet en veel energie in zijn muziek stopt verdient hij de HB afsluit act te zijn? Kijk persoonlijk wel uit naar deze liveact, lijkt me interessanter dan een MM, maar snap wel dat mensen er sceptisch over zijn.
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Is goed Hans :beer: