Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 66  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 16:00 

Hardtraxx Veteran

Ivey Jones schreef:
Waarom maak jij dan geen platen die niet 13/12 zijn?

DING DING DING!!! We hebben er weer 1 mensen!!!

Kan me in je argumentatie goed vinden Bouke maar hier steukel ik toch over:
Bouke schreef:
Ik denk dat er wel redelijk wat mensen zijn voor wie B-Freqz en Minus Militia de doorslag hebben gegeven om naar een vorige editie te gaan. Zijn er uiteraard geen duizenden, maar als MM een eigen feest in de Brabanthallen weet uit te verkopen, kun je moeilijk stellen dat het geen publiekstrekker is.

Wat je aanhaalt zijn namelijk gebeurtenissen die pas NA Hard Bass hebben plaats gevonden en dus VOOR de populariteit van MM en B-Freqz. Misschien zet 3TW wel een dijk van een show neer en staan de Raw fanatics volgend jaar mee te bleren op hun Supremacy anthem..
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 16:12 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Wat je aanhaalt zijn namelijk gebeurtenissen die pas NA Hard Bass hebben plaats gevonden en dus VOOR de populariteit van MM en B-Freqz. Misschien zet 3TW wel een dijk van een show neer en staan de Raw fanatics volgend jaar mee te bleren op hun Supremacy anthem..

B-Front & Frequencerz en Chain Reaction & Crypsis & Radical Redemption waren (ook vóór de gezamenlijke live-act) toch wel iets grotere/populairdere artiesten dan Requiem, Regain en Jason Payne. En aan populariteit die pas ná het feest ontstaat, heb je niet zoveel als organisatie als het gaat om de kaartverkoop :P
Maar ik gun het ze van harte. Volgens mij was (is?) bijvoorbeeld Moridin ook een stuk populairder dan Tartaros en The Geminizers individueel.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 16:46 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Die Team Blue dj tool :drool:

Waar vind je die?
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 17:05 

Hardtraxx Veteran

H4RDSTYL3RR schreef:
Rickzel schreef:

Waar vind je die?

43:56
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 17:22 

Hardtraxx Veteran

Voordat de live act überhaupt heeft gedraaid weten we hier alweer dat het slecht is :lol:
Ik had ook liever Vazard/Hardstyle Mafia/Main Concern/Chris One/Malice/Delete VIP gezien hoor, daar niet van.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 17:33 

Hardtraxx Addict

Alle rawgekkies slaan op hol! Laat je verrassen, durf te wedden dat niemand van jullie zeikerds stil gaan staan dat laatste half uurtje.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 17:36 

Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
Alle rawgekkies slaan op hol! Laat je verrassen, durf te wedden dat niemand van jullie zeikerds stil gaan staan dat laatste half uurtje.

Klopt, stilstaand kom je niet thuis.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 20:13 

Hardtraxxer

Royvn_ schreef:

Ook een goede avond ! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 20:48 

Bierkoning

95% staat stil daar dus zal onder 3the hard way niet veel anders zijn.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 21:46 

Hardtraxxer

Jep, Jason Payne, Requiem en Regain.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 21:54 

Hardtraxxer

Nu nog een preview, ze hebben een youtube-kanaal dus er zullen toch wel platen komen?
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:08 

Hardtraxx Crew

Wat een grap :lol:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:08 

Hardtraxxer

Jason Payne? Wat heeft die man in godsnaam bereikt? :lol:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:11 

Artiest

Snitch_MP schreef:

Afsluiten op Hard Bass bereikt ie :innocent: was nooit gelukt zonder jouw support :P
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:40 

Hardtraxx Veteran

H4RDSTYL3RR schreef:
Rickzel schreef:

Waar vind je die?

Patrickjeb :kiss2:

Zonder grap. Mensen dit vind het grootste gros tof op het moment. Stop the jankengg. Als je het kut vind moet je misschien je muziekale horizon verbreden. Zijn genoeg genres waar ik alles wat ik ooit in hardstyle zoch dubbel en dwars terugvind. (Mooie woorden van Nando). Live acts die er toe doen. Orginele tracklist. Tof mixwerk.

Fijne avond!
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:42 

Hardtraxxer

DjThera schreef:
Snitch_MP schreef:

Afsluiten op Hard Bass bereikt ie :innocent: was nooit gelukt zonder jouw support :P

Het lijkt me dat je zoiets moet verdienen. Vandaar dat ik zeg dat hij nog niets heeft bereikt ;)
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:55 

Hardtraxx Veteran

Lijkt me een veel interessantere act dan MM bijvoorbeeld. Ben benieuwd.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 22:57 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Rickzel schreef:

Waar vind je die?

Patrickjeb :kiss2:

:lol:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 23:17 

Hardtraxx Veteran

Snitch_MP schreef:

meer dan jij vanachter je beeldscherm :aww:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 23:28 

Hardtraxx Veteran

Idd man snitch ga dj'en dan! Laat zien dan! Doe het beter dan!
Bericht Geplaatst op 20 nov 2015 23:59 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Snitch_MP schreef:

Pfff, dit zijn altijd van die kneuzen berichten.
Bericht Geplaatst op 21 nov 2015 00:32 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
RTM93 schreef:
Snitch_MP schreef:

Pfff, dit zijn altijd van die kneuzen berichten.

Ja man, inderdaad, iemand online zo na beneden praten. Kan gewoon niet.
Sanjay doet onwijs zijn best, is een toffe gozer en ik volg hem al sinds zijn eerste mixes. Zo neerbuigend zonder degelijke argumenten is precies wat de artiesten hier weg jaagt.
Zeggen dat Jason Payne niets heeft bereikt is gewoon onwaar en doet te kort aan de energie die Jason in de muziek stopt.
Bericht Geplaatst op 21 nov 2015 00:44 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Zeggen dat Jason Payne niets heeft bereikt is gewoon onwaar en doet te kort aan de energie die Jason in de muziek stopt.

Hoeveel releases heeft hij tot nu toe gehad, en van welke kwaliteit waren deze allemaal?
Hoeveel support krijgt hij van andere artiesten met zijn platen tot nu toe?
Op welke grote feesten heeft hij op 1 vd grotere of mainstage gedraaid?

Begrijp me niet verkeerd, ik vind echt dat ze alledrie heel goed bezig zijn afgelopen tijd!
Maar om een feest als Hard Bass af te sluiten verwacht ik niet 3 "rookies" om het maar zo te zeggen, dan zou ik liever 3 gevestigde namen zien die weten hoe het is om op zo'n groot podium en voor zulke bezoekersaantallen te draaien.
Wanneer ze over een jaar of 2 dit hadden gedaan was ik waarschijnlijk ook enorm enthousiast geweest, maar nu gewoon nog niet. :)

Ga zelf niet naar Hard Bass overigens, maar ben wel benieuwd wat er uiteindelijk uit voortkomt. Showcase van eigen platen afzonderlijk of ook echt een set vol platen van hun samen..!
Bericht Geplaatst op 21 nov 2015 01:08 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Ja man, inderdaad, iemand online zo na beneden praten. Kan gewoon niet.
Sanjay doet onwijs zijn best, is een toffe gozer en ik volg hem al sinds zijn eerste mixes. Zo neerbuigend zonder degelijke argumenten is precies wat de artiesten hier weg jaagt.

Tja, ik vraag me nog eerder bij die andere af wat ze hebben bereikt dan bij Payne. Dat hij niets heeft bereikt is natuurlijk wel heel extreem, zit gewoon bij een gevestigd label. Maar die argumenten die jij aanhaalt slaan ook kant noch wal, doordat hij onwijs zijn best doet en veel energie in zijn muziek stopt verdient hij de HB afsluit act te zijn? Kijk persoonlijk wel uit naar deze liveact, lijkt me interessanter dan een MM, maar snap wel dat mensen er sceptisch over zijn.
Bericht Geplaatst op 21 nov 2015 01:40 

Hardtraxx Veteran

Snitch_MP schreef:

Is goed Hans :beer:
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten