Ik zou behoorlijk teleurgesteld zijn als het Regain, Jason Payne & Requiem zijn. Met alle respect, maar deze jongens draaien nog niet zo lang mee, hoe kan je dan direct al een kwaliteit live act neerzetten?
De producties van Regain zijn in mijn ogen heel matig, niet goed afgewerkt en niet van hoge kwaliteit. Het heeft zeker heel veel potentie en 't gaat ook zeker wel komen, maar het is het gewoon nog niet.
De producties van Requiem zijn wel van hoge kwaliteit, kan me haast niet voorstellen dat hij dat allemaal zelf gemaakt heeft (is 't punt ook niet) maar zijn ook niet echt dingen die ik graag bij zo'n afsluiter zou willen horen.
Jason Payne was in 't begin erg vet, toen mixte hij nog ''anders'', nu is het allemaal vrij standaard. Wel met een hoog tempo, maar toch wat standaard. Zijn tracks beginnen steeds beter te worden, vind Hate Society met Thera een vette track, maar zijn solo's zijn ''wel leuk'', ook nog niet echt hoogstaand.
Dit allemaal bij elkaar lijkt het mij nog geen goede combi, natuurlijk moet ik niet te vroeg van de daken gaan schreeuwen dat 't niks word, maar ik had dit nog niet gedaan.
NOg even voor de goede orde, alle 3 de jongens zijn grote talenten en doen veel dingen goed, 't is 't alleen nog net niet. Ik zou dan graag wat 'grotere'' artiesten bij elkaar zien die gewoonweg meer kwaliteit hebben.
We zien 't morgen wel