Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 12:54 

hoebedoelje schreef:
dus voor de drukte naar huis!

Ik denk dat er wel meer na team 3 naar huis gaan, dus of het dan heel rustig is vraag ik me af :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 13:07 

Hardtraxx Veteran

Collatoral Damage hardcore edit afsluiting durf ik m'n hand wel voor in het vuur te steken :lol:

Ben benieuwd of ze ook echt samen in de studio duiken onder die naam, of dat het een showcase wordt van hun persoonlijke nieuwste nummertjes.

Denk dat dit een prima afsluiting gaat worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 13:20 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Dus na De kicks van Delete komt ineens Collateral Damage.

...of Ultimate Victory :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 13:44 

Hardtraxxer

Ben wel benieuwd naar de anthems deze keer............ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 13:53 

Hardtraxx Veteran

Denk dat deze afsluiting behoorlijk tegen gaat vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 13:55 

Hardtraxx Elite

Ga zo hard lachen als ze nu in eens met andere foto komen van de artiesten.... dit als soort afleiding...
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 14:11 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Ga zo hard lachen als ze nu in eens met andere foto komen van de artiesten.... dit als soort afleiding...
:lol:

Dan wil ik ook gelijk de gefilmde reacties van b2s zodra ze het bekend maken, haha.... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 15:56 

Hardtraxx Veteran

Als de afsluiting nou bestaat uit dezelfde soort kicks van Regain in die nieuwe TBA ben ik tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:44 

Bierkoning

Ik gun iedereen het beste maar wat de fuck hebben die 3 gepresteerd dat ze Hard Bass af mogen sluiten, ik kan niet eens 3 nummers opnoemen van alle 3 bij elkaar. Maarja het geeft de standaarden van het publiek en de scene in het algemeen van de laatste jaren wel goed weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:48 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik gun iedereen het beste maar wat de fuck hebben die 3 gepresteerd dat ze Hard Bass af mogen sluiten, ik kan niet eens 3 nummers opnoemen van alle 3 bij elkaar. Maarja het geeft de standaarden van het publiek en de scene in het algemeen van de laatste jaren wel goed weer.

Of jouw standaarden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:51 

Hardtraxx Veteran

Vind dat Sanjay toch best een behoorlijke stap heeft gezet. Van het draaien, naar het maken van edits, van het maken van eigen platen, naar Theracords. Kan wel genieten van z'n sets en z'n energie en natuurlijk z'n social media gebruik, niet echt relevant maar toch. Snap je punt zeker wel, maar denk dat zij op dit moment wel ongeveer het 'hardst' draaien en hierdoor wel in aanmerking komen om af te sluiten. En tuurlijk zijn er zat andere artiesten die wel de harde platen draaien, maar er al een keer hebben gestaan bijvoorbeeld. Ze willen toch altijd wel een nieuwe act neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:52 

Pommer schreef:
Maarja het geeft de standaarden van het publiek en de scene in het algemeen van de laatste jaren wel goed weer.

De acts raken op! Ze moeten toch wat bedenken? Wat zou jij een goeie optie vinden dan? Een act wat nog niet is geweest en een grote naam die zelf nog geen live act heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:56 

Bierkoning

Raven schreef:
Pommer schreef:

Ook, maar vind het toch vrij vreemd dat je de eerste de beste opkomende artiesten op zo'n groot podium zet (en nog afsluiten ook). Hoe zouden mensen als Thera, D&R of Titan zich voelen die al zo lang meegaan en nu in de ogen van organisaties en publiek al voorbij zijn gestreefd door zulke DJ's. En ik ken zoals ik al zei weinig tracks, maar ik heb het idee dat het gewoon 13/12 uberraw screech/anti/dood en verderf muziek is dat ze maken. Dus vernieuwend kan je het ook niet echt noemen (anders had ik het nog enigszins kunnen begrijpen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:56 

Hardtraxxer

Pommer schreef:

Regain en Requiem hadden afgelopen festival seizoen het grootste (raw)hardstyle hitje, Collateral Damage en For the street remix zijn helemaal dood gedraaid deze zomer. Vorig jaar sloot E-force (met Deetox) af en die zomer is Seven helemaal dood gedraaid.

Zou ook niet weten wie er anders Hardbass zou moeten afsluiten. Zeker omdat Delete en Warface al in team rood zitten en Vazard, HS mafia en Main Concern niet populair genoeg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:57 

Hardtraxx Veteran

Ik wilde volgend jaar voor de eerste keer naar Hard Bass gaan na het al 4x te hebben uitgesteld, maar ik blijf maar thuis denk ik. Zo'n afsluiter vind ik dus écht niet interessant. En daarbij de drukte op de vloer, onoriginele show & stagedesign plus de euforische muziek is het het voor mij niet waard.

Ik heb nog liever dat Warface in zn eentje afsluit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 16:59 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
denk dat zij op dit moment wel ongeveer het 'hardst' draaien en hierdoor wel in aanmerking komen om af te sluiten.

Requiem?

Niks ten nadele van Requiem, want ik vind dat hij hele vette setjes neerzet altijd! Maar die komt in mijn ogen nog niet eens in de buurt bij een Delete bijvoorbeeld.

Hunto schreef:
Zou ook niet weten wie er anders Hardbass zou moeten afsluiten. Zeker omdat Delete en Warface al in team rood zitten en Vazard, HS mafia en Main Concern niet populair genoeg zijn.

Dit is natuurlijk een onzin-reden, want ze hadden de teams ook anders in kunnen delen. Of denk jij dat ze de afsluit-act pas bedenken NA het vormen van de teams? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 17:01 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
En ik ken zoals ik al zei weinig tracks, maar ik heb het idee dat het gewoon 13/12 uberraw screech/anti/dood en verderf muziek is dat ze maken. Dus vernieuwend kan je het ook niet echt noemen (anders had ik het nog enigszins kunnen begrijpen).

Als je hun tracks niet kent vindt ik ook niet dat je mag oordelen. Maarja, er zijn altijd artiesten die al langer meegaan en het misschien ook verdienen. Maar goed ook dat deze concurrentie er is, komt alleen maar ten goede voor de scene. Ik vindt het een leuke afsluiting. Ze doen het op dit moment alle 3 goed, en daarnaast draaien ze retehard. . Ik kijk er al naar uit om Push it to the limit door het Gelredome te horen knallen hoor :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 17:20 

Bierkoning

MeneerEend schreef:
Pommer schreef:
En ik ken zoals ik al zei weinig tracks, maar ik heb het idee dat het gewoon 13/12 uberraw screech/anti/dood en verderf muziek is dat ze maken. Dus vernieuwend kan je het ook niet echt noemen (anders had ik het nog enigszins kunnen begrijpen).

Als je hun tracks niet kent vindt ik ook niet dat je mag oordelen. Maarja, er zijn altijd artiesten die al langer meegaan en het misschien ook verdienen. Maar goed ook dat deze concurrentie er is, komt alleen maar ten goede voor de scene. Ik vindt het een leuke afsluiting. Ze doen het op dit moment alle 3 goed, en daarnaast draaien ze retehard. . Ik kijk er al naar uit om Push it to the limit door het Gelredome te horen knallen hoor :love: .

Hoor het vaak bij vrienden in de auto, of in de kleedkamer na voetbal.

Post anders eens wat YT linkjes, misschien dat ik wat origineels kan ontdekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 17:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Raven schreef:
Pommer schreef:

Ook, maar vind het toch vrij vreemd dat je de eerste de beste opkomende artiesten op zo'n groot podium zet (en nog afsluiten ook). Hoe zouden mensen als Thera, D&R of Titan zich voelen die al zo lang meegaan en nu in de ogen van organisaties en publiek al voorbij zijn gestreefd door zulke DJ's. En ik ken zoals ik al zei weinig tracks, maar ik heb het idee dat het gewoon 13/12 uberraw screech/anti/dood en verderf muziek is dat ze maken. Dus vernieuwend kan je het ook niet echt noemen (anders had ik het nog enigszins kunnen begrijpen).

https://www.youtube.com/watch?v=GPSUJdYBNao

Luister deze track eens, absoluut geen verschrikkelijke herrie ofzo. Die melodie is echt grandioos.

Snap je punt over het "gepresteerd hebben" verder wel hoor. Maar je doet die gasten iets tekort.

Regain doet echt wel wat anders dan anderen, Requiem heeft heel behoorlijke tracks gemaakt en een van de grootste hits van het afgelopen halfjaar gemaakt, en vooral The Realness van Jason Payne vind ik erg goed. Maar hij is vooral gewoon erg populair op het moment.

Het kan je smaak niet zijn natuurlijk, maar de periode van simpele anti/kick-screech herrie is bij deze gasten niet meer zo enorm aanwezig. Er zit altijd wel iets in dat het wat interessanter maakt (vind ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 17:30 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

nieuwe-tracks-hs/regain-tba-t53039.html ^^

Vind het wel een interessant trio (als dit ze echt zijn). Ik twijfel alleen over die derde persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 18:10 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
sonnebloem schreef:
denk dat zij op dit moment wel ongeveer het 'hardst' draaien en hierdoor wel in aanmerking komen om af te sluiten.

Requiem?

Niks ten nadele van Requiem, want ik vind dat hij hele vette setjes neerzet altijd! Maar die komt in mijn ogen nog niet eens in de buurt bij een Delete bijvoorbeeld.

Bedoelde meer hard op een andere manier haha. Meer het harde wat het publiek wilt horen, en is misschien al wat bekender dan delete (?). En delete zit al in een team ingedeeld, misschien hadden ze het beter om kunnen draaien, net wat je zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 19:34 

Hardtraxx Veteran

Sjorz schreef:
Pommer schreef:

nieuwe-tracks-hs/regain-tba-t53039.html ^^

Vind het wel een interessant trio (als dit ze echt zijn). Ik twijfel alleen over die derde persoon.

Hoe kan je nou weer over de derde persoon twijfelen als er al maanden aanwijzingen komen over die 3 personen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 21:57 

Hardtraxx Veteran

Ik zou behoorlijk teleurgesteld zijn als het Regain, Jason Payne & Requiem zijn. Met alle respect, maar deze jongens draaien nog niet zo lang mee, hoe kan je dan direct al een kwaliteit live act neerzetten?

De producties van Regain zijn in mijn ogen heel matig, niet goed afgewerkt en niet van hoge kwaliteit. Het heeft zeker heel veel potentie en 't gaat ook zeker wel komen, maar het is het gewoon nog niet.

De producties van Requiem zijn wel van hoge kwaliteit, kan me haast niet voorstellen dat hij dat allemaal zelf gemaakt heeft (is 't punt ook niet) maar zijn ook niet echt dingen die ik graag bij zo'n afsluiter zou willen horen.

Jason Payne was in 't begin erg vet, toen mixte hij nog ''anders'', nu is het allemaal vrij standaard. Wel met een hoog tempo, maar toch wat standaard. Zijn tracks beginnen steeds beter te worden, vind Hate Society met Thera een vette track, maar zijn solo's zijn ''wel leuk'', ook nog niet echt hoogstaand.

Dit allemaal bij elkaar lijkt het mij nog geen goede combi, natuurlijk moet ik niet te vroeg van de daken gaan schreeuwen dat 't niks word, maar ik had dit nog niet gedaan.

NOg even voor de goede orde, alle 3 de jongens zijn grote talenten en doen veel dingen goed, 't is 't alleen nog net niet. Ik zou dan graag wat 'grotere'' artiesten bij elkaar zien die gewoonweg meer kwaliteit hebben.

We zien 't morgen wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 22:19 

Hardtraxx Elite

Euhm ik had een soort gelijkaardige tekst hier neergeschreven 2 uur geleden, waarom is die weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2015 22:58 

Hardtraxx Veteran

Welke andere 3 artiesten zouden volgens jullie een afsluitact kunnen vormen? (gewoon neutraal en nieuwsgierig)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten