wrote:aanwezig voor de 3e keer!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Kaart binnen
Wat krijg je eigenlijk extra met Vip kaart?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
vrij weinig.wrote:Kaart binnenWat krijg je eigenlijk extra met Vip kaart?
vip ingang, vip deck op een rot plek.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
foutje
Waar zit die dan?wrote:vrij weinig.wrote:Kaart binnenWat krijg je eigenlijk extra met Vip kaart?
Vroeger (lees: heb alleen ervaring met VIP op Qlimax) kreeg je ook nog gratis fruit enzo....extra DJ's, maar dat is allang niet meer volgens mij?wrote:vrij weinig.wrote:Kaart binnenWat krijg je eigenlijk extra met Vip kaart?
Volgens mij alleen op Qlimax ook nog in 2014 een extra area met dj's speciaal alleen voor de vip. Toch?wrote:Vroeger (lees: heb alleen ervaring met VIP op Qlimax) kreeg je ook nog gratis fruit enzo....extra DJ's, maar dat is allang niet meer volgens mij?wrote:vrij weinig.wrote:Kaart binnenWat krijg je eigenlijk extra met Vip kaart?
Reclamebalkje hierboven ↑
Gaat slecht met de kaartverkoop?
Ja viel mij ook al op. Vorig jaar was 't na 5 dagen uitverkocht.wrote:Reclamebalkje hierboven ↑
Met volgens mij nog 1 of 2 latere verkooprondes. (verhandelde tickets etc.)
Krijg je er van als je elk jaar de prijzen laat stijgen
-
KHardtraxxer
- 334 posts member since 2014
- last seen 9 hours ago
Zou het aan de datum liggen? Ik weet dat "buitenlanders" wel eens durvden de combinatie met reverze maken. Niet dat dat zo een verschil zou maken. Ook is het bijvoorbeeld hier in België voor de hogescholen/universiteiten nog examens.
Nogmaals, het zal geen super groot verschil uitmaken maar toch
Nogmaals, het zal geen super groot verschil uitmaken maar toch
Geen italiaan, dus mensen in italie hebben geen zin om hier heen te komen
2 weken dichter bij de toch dure feestmaand, kan ook een grote rol spelen
Ik kan zelf ook niet gaan wegens examens. Als het 2 weken later was zoals de afgelopen jaren was ik wel gewoon aanwezig. En zoals eerder gezegd is december/januari sowieso al behoorlijk duur voor de meeste mensen.
Nah b2s terug naar 7 februari dan kom ik ook 
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Waarschijnlijk is het een marketingstrategie om mensen te doen geloven dat de kaartverkoop slecht gaat.wrote:Reclamebalkje hierboven ↑
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Waarom zouden ze willen dat mensen dat denken?wrote:Waarschijnlijk is het een marketingstrategie om mensen te doen geloven dat de kaartverkoop slecht gaat.wrote:Reclamebalkje hierboven ↑
Dit kom ik ook niet helemaal volgenwrote:Waarom zouden ze willen dat mensen dat denken?wrote:Waarschijnlijk is het een marketingstrategie om mensen te doen geloven dat de kaartverkoop slecht gaat.wrote:Reclamebalkje hierboven ↑
En zo'n reclamebalkje op HT doet toch ook niet veel? Ik neem aan dat iedereen die hier zit wel weet dat de HardBass kaartverkoop is begonnen?
Haha wat? Je wil toch juist dat men denkt dat er nog maar een paar kaartjes te koop zijn, zodat mensen meer haast hebben en het sneller uitverkocht is?wrote:Waarschijnlijk is het een marketingstrategie om mensen te doen geloven dat de kaartverkoop slecht gaat.wrote:Reclamebalkje hierboven ↑
Klopt man!!!wrote: Waarschijnlijk is het een marketingstrategie om mensen te doen geloven dat de kaartverkoop slecht gaat.
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Als mensen denken dat er minder kaarten zijn verkocht omdat de kaartverkoop slecht gaat, dan gaan ze juist sneller een kaartje kopen omdat het dan minder druk is en er een stuk meer ruimte is om je ding te doen. Best logisch toch?
Nee. Want nu zijn er juist veel meer mensen die denken; "ach, tickets zijn nog lang niet uitverkocht. Ik kijk volgende maand nog wel of ik zin/geld heb."wrote:Als mensen denken dat er minder kaarten zijn verkocht omdat de kaartverkoop slecht gaat, dan gaan ze juist sneller een kaartje kopen omdat het dan minder druk is en er een stuk meer ruimte is om je ding te doen. Best logisch toch?