Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Hard Bass
Past

Hard Bass

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Zephyrus wrote:Best logisch toch?
Voor iemand met het IQ van een straatlantaarn is dit inderdaad best logisch toch!
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
TiMOTHYb wrote:
Voor iemand met het IQ van een straatlantaarn is dit inderdaad best logisch toch!
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
:lol:
Z
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Dec 2015
stanlesz wrote:
Zephyrus wrote:Als mensen denken dat er minder kaarten zijn verkocht omdat de kaartverkoop slecht gaat, dan gaan ze juist sneller een kaartje kopen omdat het dan minder druk is en er een stuk meer ruimte is om je ding te doen. Best logisch toch?
Nee. Want nu zijn er juist veel meer mensen die denken; "ach, tickets zijn nog lang niet uitverkocht. Ik kijk volgende maand nog wel of ik zin/geld heb."
Zo werkt het psychologische brein van een hardstyle/hardcore liefhebber niet. Die willen directe behoefte bevrediging. Die gaan niet zo maar een paar maand wachten. Als ze dan ook nog is horen dat de kaartverkoop slecht gaat, dan gaan ze er gelijk 1 halen. Veel mensen hebben liever een iets minder volle GelreDome dan een overvolle.
Z
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Dec 2015
TiMOTHYb wrote:
Rustaaghh
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Zephyrus wrote:
stanlesz wrote:
Zephyrus wrote:Als mensen denken dat er minder kaarten zijn verkocht omdat de kaartverkoop slecht gaat, dan gaan ze juist sneller een kaartje kopen omdat het dan minder druk is en er een stuk meer ruimte is om je ding te doen. Best logisch toch?
Nee. Want nu zijn er juist veel meer mensen die denken; "ach, tickets zijn nog lang niet uitverkocht. Ik kijk volgende maand nog wel of ik zin/geld heb."
Zo werkt het psychologische brein van een hardstyle/hardcore liefhebber niet. Die willen directe behoefte bevrediging. Die gaan niet zo maar een paar maand wachten. Als ze dan ook nog is horen dat de kaartverkoop slecht gaat, dan gaan ze er gelijk 1 halen. Veel mensen hebben liever een iets minder volle GelreDome dan een overvolle.
:huh:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Volgens mij werkt jouw "psychologische brein" ook niet.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Zephyrus wrote:
stanlesz wrote:
Ohja tuurlijk want het psychologisch brein van een hardstyle/hardcoreliefhebber werkt echt vet anders dan van mensen die van andere muziek houden enzo.

Gast :x :lol:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Het raakt toch wel uitverkocht, en druk wordt het toch wel.. Of het nu deze week of volgende maand pas uitverkoopt doet er verder niet veel toe
Donateur
last seen Aug 2024
Weten we eigenlijk al welk geband lid achter dit account zit? Is dit niet GT500Elanor ofzo?
Hardtraxxer
685 posts member since 2015
TiMOTHYb wrote:Weten we eigenlijk al welk geband lid achter dit account zit? Is dit niet GT500Elanor ofzo?
Euroknaller op Nera
Donateur
last seen Aug 2024
Mij te waarschijnlijk en derhalve te slechte odds.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zullen we maar weer ontopic gaan? Dankjewel.
K
Bouke wrote:Euroknaller op Nera
Dat is m'n broer! Ik kan je verzekeren dat hij het niet is!
Hardtraxxer
369 posts member since 2015
last seen Dec 2025
Voor 3e keer aanwezig , toch een van de betere indoors naar mijn mening ! :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Blijkbaar heb ik ook tickets :D
Hou persoonlijk liever van kleinere feesten. Ik raak altijd iedereen kwijt, vind nooit iemand terug en het duurt een eeuwigheid om naar de wc's te gaan.
G
Kaarten gekocht.

Hopelijk X-Qlusive een week eerder of later.
X-Qlusive B-Front hoop ik nog steeds :love:
Hardtraxx Veteran
8665 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Bloemetjesgordijn wrote:Kaarten gekocht.

Dit!!!! :corn:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Bouke wrote:
TiMOTHYb wrote:Weten we eigenlijk al welk geband lid achter dit account zit? Is dit niet GT500Elanor ofzo?
Euroknaller op Nera
Eens
Hardtraxxer
692 posts member since 2013
last seen Jul 2025
Nog steeds aan het twijfelen om te gaan, heb me daar twee jaar geleden niet echt vermaakt.
Er word naar mijn mening teveel standaard tracks gedraaid, waarbij in ieder team nu ook weer een naam zit waarmee ik echt niks kan.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Ik ben er 100% van overtuigd dat Deetox zelf produceert.

Ik concludeer dat uit het feit dat ik haar releases niet boeiend vind.

Van alle wel geghostproduceerde vrouwelijke artiesten vind ik vaak de releases wel boeiend, maar dat ligt dan aan de ghostproducers die mij wel liggen.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Bloemetjesgordijn wrote:Kaarten gekocht.

Denk dat er geen X-Qlusive zal zijn dit jaar.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
hoebedoelje wrote:Ik ben er 100% van overtuigd dat Deetox zelf produceert.

Ik concludeer dat uit het feit dat ik haar releases niet boeiend vind.

Van alle wel geghostproduceerde vrouwelijke artiesten vind ik vaak de releases wel boeiend, maar dat ligt dan aan de ghostproducers die mij wel liggen.
Heel random dit
Donateur
last seen Aug 2024
Hé hoebedoelje!!! dakkie, wat nou als Deetox geghost zou worden door een producer die jij niet boeiend vindt?
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
hoebedoelje wrote:Ik concludeer dat uit het feit dat ik haar releases niet boeiend vind.
Beste redenatie ooit :lol: :lol: :lol: