Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 66  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:19 

Donateur

Zephyrus schreef:
Best logisch toch?

Voor iemand met het IQ van een straatlantaarn is dit inderdaad best logisch toch!
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:20 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zephyrus schreef:
Best logisch toch?

Voor iemand met het IQ van een straatlantaarn is dit inderdaad best logisch toch!

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:21 

Hardtraxx Veteran

:lol:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:23 

Hardtraxxer

stanlesz schreef:
Zephyrus schreef:
Als mensen denken dat er minder kaarten zijn verkocht omdat de kaartverkoop slecht gaat, dan gaan ze juist sneller een kaartje kopen omdat het dan minder druk is en er een stuk meer ruimte is om je ding te doen. Best logisch toch?

Nee. Want nu zijn er juist veel meer mensen die denken; "ach, tickets zijn nog lang niet uitverkocht. Ik kijk volgende maand nog wel of ik zin/geld heb."

Zo werkt het psychologische brein van een hardstyle/hardcore liefhebber niet. Die willen directe behoefte bevrediging. Die gaan niet zo maar een paar maand wachten. Als ze dan ook nog is horen dat de kaartverkoop slecht gaat, dan gaan ze er gelijk 1 halen. Veel mensen hebben liever een iets minder volle GelreDome dan een overvolle.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:24 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Zephyrus schreef:
Best logisch toch?

Rustaaghh
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:28 

Hardtraxxer

Zephyrus schreef:
stanlesz schreef:
Zephyrus schreef:
Als mensen denken dat er minder kaarten zijn verkocht omdat de kaartverkoop slecht gaat, dan gaan ze juist sneller een kaartje kopen omdat het dan minder druk is en er een stuk meer ruimte is om je ding te doen. Best logisch toch?

Nee. Want nu zijn er juist veel meer mensen die denken; "ach, tickets zijn nog lang niet uitverkocht. Ik kijk volgende maand nog wel of ik zin/geld heb."

Zo werkt het psychologische brein van een hardstyle/hardcore liefhebber niet. Die willen directe behoefte bevrediging. Die gaan niet zo maar een paar maand wachten. Als ze dan ook nog is horen dat de kaartverkoop slecht gaat, dan gaan ze er gelijk 1 halen. Veel mensen hebben liever een iets minder volle GelreDome dan een overvolle.

:huh:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:29 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij werkt jouw "psychologische brein" ook niet.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:34 

Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
stanlesz schreef:
Zephyrus schreef:

Ohja tuurlijk want het psychologisch brein van een hardstyle/hardcoreliefhebber werkt echt vet anders dan van mensen die van andere muziek houden enzo.

Gast :x :lol:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:35 

Hardtraxx Veteran

Het raakt toch wel uitverkocht, en druk wordt het toch wel.. Of het nu deze week of volgende maand pas uitverkoopt doet er verder niet veel toe
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:38 

Donateur

Weten we eigenlijk al welk geband lid achter dit account zit? Is dit niet GT500Elanor ofzo?
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:42 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Weten we eigenlijk al welk geband lid achter dit account zit? Is dit niet GT500Elanor ofzo?

Euroknaller op Nera
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:43 

Donateur

Mij te waarschijnlijk en derhalve te slechte odds.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:47 

Hardtraxx Veteran

Zullen we maar weer ontopic gaan? Dankjewel.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:58 

Bouke schreef:
Euroknaller op Nera

Dat is m'n broer! Ik kan je verzekeren dat hij het niet is!
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 13:26 

Hardtraxxer

Voor 3e keer aanwezig , toch een van de betere indoors naar mijn mening ! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 13:33 

Hardtraxx Elite

Blijkbaar heb ik ook tickets :D
Hou persoonlijk liever van kleinere feesten. Ik raak altijd iedereen kwijt, vind nooit iemand terug en het duurt een eeuwigheid om naar de wc's te gaan.
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

Bloemetjesgordijn schreef:
Kaarten gekocht.

Hopelijk X-Qlusive een week eerder of later.
X-Qlusive B-Front hoop ik nog steeds :love:

Dit!!!! :corn:
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 14:02 

Hardtraxx Veteran

Bouke schreef:
TiMOTHYb schreef:

Euroknaller op Nera

Eens
Bericht Geplaatst op 03 nov 2015 14:09 

Hardtraxxer

Nog steeds aan het twijfelen om te gaan, heb me daar twee jaar geleden niet echt vermaakt.
Er word naar mijn mening teveel standaard tracks gedraaid, waarbij in ieder team nu ook weer een naam zit waarmee ik echt niks kan.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2015 09:14 

Donateur

Ik ben er 100% van overtuigd dat Deetox zelf produceert.

Ik concludeer dat uit het feit dat ik haar releases niet boeiend vind.

Van alle wel geghostproduceerde vrouwelijke artiesten vind ik vaak de releases wel boeiend, maar dat ligt dan aan de ghostproducers die mij wel liggen.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2015 11:46 

Hardtraxxer

Bloemetjesgordijn schreef:
Kaarten gekocht.

Hopelijk X-Qlusive een week eerder of later.
X-Qlusive B-Front hoop ik nog steeds :love:

Denk dat er geen X-Qlusive zal zijn dit jaar.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2015 11:46 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Ik ben er 100% van overtuigd dat Deetox zelf produceert.

Van alle wel geghostproduceerde vrouwelijke artiesten vind ik vaak de releases wel boeiend, maar dat ligt dan aan de ghostproducers die mij wel liggen.

Heel random dit
Bericht Geplaatst op 04 nov 2015 11:50 

Donateur

Hé hoebedoelje!!! dakkie, wat nou als Deetox geghost zou worden door een producer die jij niet boeiend vindt?
Bericht Geplaatst op 04 nov 2015 11:57 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:

Beste redenatie ooit :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten