Niet normaal , ik sta al 25 minuten in de wachtrij, men maat opent de page en is binnen de 3 seconden binnen.

Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik open nieuw tabblad om eens te checken en zit er ook meteen weer in
denk dat het gewoon nog lang niet uitverkocht is... Zelfs vip kaarten zijn er nog.
Denk ook dat dat komt omdat de ticketverkoop om 10.00 uur, waar het normaal voor de meeste tickets 13.00 iswrote:Ik open nieuw tabblad om eens te checken en zit er ook meteen weer indenk dat het gewoon nog lang niet uitverkocht is... Zelfs vip kaarten zijn er nog.
Ja precies, het is dat ik toevallig op m 'n mail keek anders had ik het ook niet geweten.wrote:Denk ook dat dat komt omdat de ticketverkoop om 10.00 uur, waar het normaal voor de meeste tickets 13.00 iswrote:Ik open nieuw tabblad om eens te checken en zit er ook meteen weer indenk dat het gewoon nog lang niet uitverkocht is... Zelfs vip kaarten zijn er nog.
Toch uiteindelijk binnen geraakt (via gsm). 
Ik kwam er vanochtend ook pas achter dat het om 10.00 was, gelukkig optijd wakkerwrote:Ja precies, het is dat ik toevallig op m 'n mail keek anders had ik het ook niet geweten.wrote:Denk ook dat dat komt omdat de ticketverkoop om 10.00 uur, waar het normaal voor de meeste tickets 13.00 iswrote:Ik open nieuw tabblad om eens te checken en zit er ook meteen weer indenk dat het gewoon nog lang niet uitverkocht is... Zelfs vip kaarten zijn er nog.
2de keer Hard Bass voor mij, ik vind de line-up beter dan vorig jaar. 
Als je nu http://hardbass.tickets.b2s.nl/ opent ben je er gelijk doorheen..........toch wel grappig. Die servicekosten zijn eigenlijk ook bizar hoog he, pfffffff
Aanwezig!
Ondertussen al mijn 4e editie ;D
Ondertussen al mijn 4e editie ;D
Ik schrok me de pleuris toen ik een bericht kreeg dat mensen al kaarten hadden
Snel uit bed gegaan en kaarten gekocht
Snel uit bed gegaan en kaarten gekocht
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Wederom aanwezig. 6de maal alweer.
Last edited by Duruz on , edited 1 time in total.
Op naar 3e keer Hard Bass ! Die service kosten vind ik ook steeds belachelijker worden. 4,50 per kaartje ...
Ik moest werken, maatje van me was er precies om 10:00 uur door met mobiel, gratis VIP update! 4e keer Hard Bass op rij, eerste feest als VIP 
Aanwezig. Ben benieuwd naar dit concept. Altijd qlimax bezocht in dit stadion. Nu eens wat anders checken
Kaartjes binnen, voor de 3e maal aanwezig! Dit jaar er niet ingetrapt om zo debiel vroeg lekker in een wachtrij te gaan zitten. 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Ticket binnen, eerste keer 
Tickets vanmiddag ook al binnengehaald, 3e keer Hard Bass voor mij 
-
RHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2015
- last seen Oct 2025
Tickets binnen inclusief VIP-upgrade
Iemand ervaring met deze VIP kaarten? Wat is de meerwaarde etc?
Iemand ervaring met deze VIP kaarten? Wat is de meerwaarde etc?