Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 09:49 

Hardtraxxer

Deetox schreef:
NightFly013 schreef:
MelodicArtDJ schreef:
Oke even serieus, waarom draait Deetox op alle grote podia???????? Ik zie dat ze populair is op Facebook, en ze zal wel lekker kunnen draaien... maar heeft zij uberhaupt 1 dikke hit gehad? Zou er geen een kunnen bedenken namelijk.. :huh:

Deetox en b.v ook Miss-K8 hebben gewoon veeeeeeeel (mannelijke) fans. Waarom zou dat toch zijn? :whistle:

Met alle respect hoor, maar vergelijk je mij nou met Miss K8? :huh: Ik durf toch met trots te zeggen dat mijn likes niet komen door alleen maar foto's van mezelf & 10 selfies per dag te posten (en dan doel ik niet op miss k8 maar op vrouwelijke DJ's in het algemeen). Ik besef mij heel goed dat ik misschien sneller in de picture ben gekomen omdat ik een vrouw ben en dat is mijn geluk.. geluk die je nodig hebt in een scene als die van ons, maar ik kan in ieder geval wel zeggen dat ik er minstens net zo hard voor werk als elk zelf producerende man in de scene ;)

Heb je helemaal gelijk in hoor. En inderdaad Deetox kun je niet vergelijken met Miss k8, Lady Faith en al helemaal niet met Mandy.. Ik weet dat je zelf produceert en alles zelf hebt opgebouwd (Totdat Q in zicht kwam die je uiteraard heeft gepusht).

Ik verwijt ook de agency/q-dance, want het is wel duidelijk dat t veelte vroeg is om op Qlimax te draaien..
Maar blijf vooral lekker muziek maken, en dan hoop ik die dikke hit nog eens van je te horen :P Het Land Van
kan die hit wel eens worden! :D

Tot op Qlimax! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 10:36 

Hardtraxx Veteran

MelodicArtDJ schreef:
Heb je helemaal gelijk in hoor. En inderdaad Deetox kun je niet vergelijken met Miss k8, Lady Faith en al helemaal niet met Mandy.. Ik weet dat je zelf produceert en alles zelf hebt opgebouwd (Totdat Q in zicht kwam die je uiteraard heeft gepusht).

Ik verwijt ook de agency/q-dance, want het is wel duidelijk dat t veelte vroeg is om op Qlimax te draaien..

Hoezo dat nou weer, als B2S/Q/Platinum die meid wil pushen zodat ze volgend jaar een leuke, vrouwelijke, raw headliner hebben is dat toch prima. Sinds wanneer bepaalt Q NIET wie op Qlimax draait? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 11:43 

Hardtraxx Veteran

Zany zou zich wel aangevallen voelen aangezien hij tegenwoordig produceert voor Kyara. En ja, zij doet er dus ook geen fluit voor. Ondanks dat Deetox haar muziek totaal niet mijn smaak is, ben ik wel van mening dat ze elk jaar groter wordt. Ieder jaar heeft Hard Bass wel een verassing in een team zitten, vorig jaar was dat Outbreak in team Yellow, het jaar daarvoor was dat Phuture Noize in team Red. Dit jaar is dat dus Deetox. Tof van B2S dat ze ieder jaar een upcoming artiest de kans geven.

Of het nu verdiend is of niet dat ze op Qlimax & Hard Bass staat, ik vindt het niet meer dan logisch dat Deetox ja zegt tegen die boekingen. Headhunterz zei toch ook geen nee tegen Qlimax in 2006?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 12:11 

Kraak... Piep...

iMark schreef:
Zany zou zich wel aangevallen voelen aangezien hij tegenwoordig produceert voor Kyara. En ja, zij doet er dus ook geen fluit voor. Ondanks dat Deetox haar muziek totaal niet mijn smaak is, ben ik wel van mening dat ze elk jaar groter wordt. Ieder jaar heeft Hard Bass wel een verassing in een team zitten, vorig jaar was dat Outbreak in team Yellow, het jaar daarvoor was dat Phuture Noize in team Red. Dit jaar is dat dus Deetox. Tof van B2S dat ze ieder jaar een upcoming artiest de kans geven.

Of het nu verdiend is of niet dat ze op Qlimax & Hard Bass staat, ik vindt het niet meer dan logisch dat Deetox ja zegt tegen die boekingen. Headhunterz zei toch ook geen nee tegen Qlimax in 2006?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 12:24 

Hardtraxx Addict

Het is ook geen aanval op Deetox, meer op Q-Dance.
Als Q-Dance Act Of Rage er neer zou zetten zouden ze dezelfde kritiek krijgen, Deetox is een meer voor de hand liggende keuze omdat ze de muziek maakt/mixt die het meeste publiek trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 12:55 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Het is ook geen aanval op Deetox, meer op Q-Dance.
Als Q-Dance Act Of Rage er neer zou zetten zouden ze dezelfde kritiek krijgen, Deetox is een meer voor de hand liggende keuze omdat ze de muziek maakt/mixt die het meeste publiek trekt.

Thanks voor de uitleg, nu begrijp ik het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 12:58 

SAIN7 schreef:
Deetox vind ik een meer voor de hand liggende keuze omdat ze de muziek maakt/mixt die het meeste publiek trekt.

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 13:00 

Donateur

Wat een hoop geouwehoer ook over 1 naam in een lineup van 16 in totaal. :lol: weet iemand eigenlijk hoelang de muntjes van Hard Bass geldig blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 15:19 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat een hoop geouwehoer ook over 1 naam in een lineup van 16 in totaal. :lol: weet iemand eigenlijk hoelang de muntjes van Hard Bass geldig blijven?

Tot 7:00 uur. Elk jaar zijn er nieuwe, denk niet dat je nog oude kan inleveren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 17:54 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
TiMOTHYb schreef:

Tot 7:00 uur. Elk jaar zijn er nieuwe, denk niet dat je nog oude kan inleveren

Nog nooit mee gemaakt dat je de munten kan inleveren bij HardBass
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 18:16 

het is een GARP!!11!!11!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 18:18 

Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
het is een GARP!!11!!11!

Wat is een garp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 18:47 

TiMOTHYb schreef:
weet iemand eigenlijk hoelang de muntjes van Hard Bass geldig blijven?

je mag nergens meer over praten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 19:04 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
Wat is een garp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 13:58 

Hardtraxx Veteran

Een garp is grap op Hardtraxx....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2015 15:14 

Hardtraxx Addict

Joey schreef:
SAIN7 schreef:
Deetox schreef:
Heb ik wel eens aan gedacht, maar ik heb besloten en ook laten adviseren om het vooral niet te doen en het gewoon te laten gaan. Kan die energie beter voor andere dingen gebruiken :) MAAR ik zat er laatst wel aan te denken om eens te gaan streamen omdat me dat ook wel leuk lijkt :).. maar dit is iets voor 2016 als ik deze periode achter de rug heb :thumbsup:

Kan ook vrij makkelijk een tripod aanschaffen vanuit China 2 euro of Mediamarkt of iets dergelijks rond de 10/15 euro denk ik. En dan via je telefoon livestreamen met Facebook ;)

Ik denk dat ze heus wel weet hoe ze moet streamen. :lol:

Deetox
4 mins ยท
The lab!! New music coming soon.. Also figuring out how I can do a livestream for you soon smile-emoticon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 14:07 

Kraak... Piep...

Youtube of Twitch blijft het betrouwbaarst, Facebook is ook niet het grootste probleem, maar je telefoon? Er staat misschien wel 15 mp op je iPhone o.i.d. maar een normale hd webcam geeft meestal al beter beeld en geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 15:06 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Youtube of Twitch blijft het betrouwbaarst, Facebook is ook niet het grootste probleem, maar je telefoon? Er staat misschien wel 15 mp op je iPhone o.i.d. maar een normale hd webcam geeft meestal al beter beeld en geluid.

Kwa beeld maakt het tegenwoordig weinig uit of je het met een telefoon doet of met een webcam.
Webcam kost zo'n 30 euro, alleen met die nieuwe iPhone kan ik al 4k 30fps of 1080 60fps filmen. Ook kwa geluid is het voor een livestream voldoende, het is niet dat je een livestream via surround sound gaat zitten kijken. Althans..

Nog geruchten over OST's of een anthem? En wie is die nieuwe act toch. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 15:09 

Kraak... Piep...

SAIN7 schreef:
Broken Balance schreef:

Kwa beeld maakt het tegenwoordig weinig uit of je het met een telefoon doet of met een webcam.
Webcam kost zo'n 30 euro, alleen met die nieuwe iPhone kan ik al 4k 30fps of 1080 60fps filmen. Ook kwa geluid is het voor een livestream voldoende, het is niet dat je een livestream via surround sound gaat zitten kijken. Althans..

Nog geruchten over OST's of een anthem? En wie is die nieuwe act toch. :corn:

Duidelijk geen verstand van camera's.
Die specs zeggen niks als andere aspecten van de camera niet goed zijn. Dat is bij lange na geen full frame 4k.

En plez, Kwa? Je bent geen adviesbureau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 15:17 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Zelfs de laagste idioot weet nog wel dat je een camera en een tripod nodig bent om te streamen.

En streamen via je telefoon en facebook, ja dat is betrouwbaar :lol:

Pak gewoon Youtube Livestream.

wat doe je toch moeilijk man, ze zegt toch niet dat ze het moeilijk heeft, ze is gewoon bezig om voor elkaar te krijgen iets te streamen, beetje bijdehand lopen doen om niks. Via facebook wordt vaak gedaan, technoboy, audiofreq, frontliner doen het allemaal en vind het best aardig uit zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2015 17:30 

Hardtraxx Addict

Het maakt verdomt weinig uit wat voor camera je gebruikt. Want wat je wilt laten zien is je desktop. Xsplit en streamen naar twitch of youtube.

Dan kan je altijd nog in een hoekje van het beeld je gezicht stoppen van je webcam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 00:57 

Kraak... Piep...

Frijolrojo schreef:
Broken Balance schreef:
Zelfs de laagste idioot weet nog wel dat je een camera en een tripod nodig bent om te streamen.

En streamen via je telefoon en facebook, ja dat is betrouwbaar :lol:

Pak gewoon Youtube Livestream.

wat doe je toch moeilijk man, ze zegt toch niet dat ze het moeilijk heeft, ze is gewoon bezig om voor elkaar te krijgen iets te streamen, beetje bijdehand lopen doen om niks. Via facebook wordt vaak gedaan, technoboy, audiofreq, frontliner doen het allemaal en vind het best aardig uit zien.

Ik reageer niet op haar, maar op Sain7.
Nogmaals, via Facebook kan best, maar er zijn betere services. Het ging meer om het feit dat je niet met je telefoon moet filmen als je een beetje goede audio/video wil hebben en dat iedereen weet dat je een camera en eventueel een tripod nodig hebt om te streamen.

@Basxt
Ik weet niet of je je desktop wil laten zien. Misschien heeft ze manieren van produceren die ze niet met iedereen wil delen of andere dingen, weet ik het. Je kan een split camera op je beeld nemen, een schuin voor je en een achter je neerzetten als men zo nodig moet zien dat ze echt in een DAW bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 22:23 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Maar dat tegenwoordig iemand nog vrolijk wordt van een Frontliner of DP in de line-up kan je ook met je pet niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 23:14 

Hardtraxxer

Ik vraag me al tijdenlang af waar de afkorting OST nou voor staat... Wie helpt me uit de brand?
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten