Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 17:26 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:

Kun je (TC-)fanboy genoemd worden of niet, maar in mijn ogen is elke actieve producer op dit forum een verrijking. Daar hebben we meer aan dan een paar wazige backstage youtube filmpjes.

Moet jij geen stage lopen? :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 17:28 

Hardtraxx Veteran

Gast, kom nou eens met wat inhoudelijks in plaats van deze bullshit. Beetje op de man spelen, beetje uitdagen... kom met feiten, of een onderbouwde mening, of zeg niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 17:46 

Artiest

Daveytl schreef:
Stanley is volgens mij wel goeie matties met een paar producers/dj's, dus ik ben echt benieuwd wat hij bedoelt.

Zoals bij elke vrouwelijke DJ wordt er ook aan mij getwijfeld of ik zelf produceer, ook binnen de artiesten.. Wat ik gehoord heb is dat er nu ook een roddel rond gaat dat ik het niet zelf doe, en waarschijnlijk doelt hij daarop. Hij is dus waarschijnlijk 1 van de vele die liever een roddel gelooft en door speelt ipv mij persoonlijk aanspreekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 17:48 

Hardtraxxer

Deetox schreef:
Daveytl schreef:
Stanley is volgens mij wel goeie matties met een paar producers/dj's, dus ik ben echt benieuwd wat hij bedoelt.

Zoals bij elke vrouwelijke DJ wordt er ook aan mij getwijfeld of ik zelf produceer, ook binnen de artiesten.. Wat ik gehoord heb is dat er nu ook een roddel rond gaat dat ik het niet zelf doe, en waarschijnlijk doelt hij daarop. Hij is dus waarschijnlijk 1 van de vele die liever een roddel gelooft en door speelt ipv het aan mij persoonlijk aanspreekt :)

lol zijn er echt artiesten die daaraan twijfelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 17:52 

Artiest

niels94 schreef:
Deetox schreef:
Daveytl schreef:

Zoals bij elke vrouwelijke DJ wordt er ook aan mij getwijfeld of ik zelf produceer, ook binnen de artiesten.. Wat ik gehoord heb is dat er nu ook een roddel rond gaat dat ik het niet zelf doe, en waarschijnlijk doelt hij daarop. Hij is dus waarschijnlijk 1 van de vele die liever een roddel gelooft en door speelt ipv het aan mij persoonlijk aanspreekt :)

lol zijn er echt artiesten die daaraan twijfelen?

Is niet zo raar toch? Artiesten zijn ook mensen, roddelen ook gewoon :P Dus ja als iemand zegt dat ik het niet zelf doe dan gaat zo'n verhaal snel rond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 17:56 

Hardtraxxer

Deetox schreef:
Daveytl schreef:

Zoals bij elke vrouwelijke DJ wordt er ook aan mij getwijfeld of ik zelf produceer, ook binnen de artiesten.. Wat ik gehoord heb is dat er nu ook een roddel rond gaat dat ik het niet zelf doe, en waarschijnlijk doelt hij daarop. Hij is dus waarschijnlijk 1 van de vele die liever een roddel gelooft en door speelt ipv mij persoonlijk aanspreekt :)

Gezien je redelijk wat collabs met grote namen hebt gedaan, kunnen zij dat vast wel ontkrachten voor je binnen de scene. Zou me er niet druk om maken, hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:01 

Artiest

Duke schreef:
Deetox schreef:
Daveytl schreef:

Gezien je redelijk wat collabs met grote namen hebt gedaan, kunnen zij dat vast wel ontkrachten voor je binnen de scene. Zou me er niet druk om maken, hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind.

het lukt me inmiddels wel om me er bij neer te leggen maar het blijft moeilijk als je er zoveel tijd in steekt en een random persoon zomaar iets roept :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:03 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen hier :lol: maargoed, laten we maar snel weer OT gaan, anders krijgen de mods weer een beroerte >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:28 

Donateur

Rickzel schreef:
Sommige mensen hier :lol: maargoed, laten we maar snel weer OT gaan, anders krijgen de mods weer een beroerte >.<

Zonder gein ik heb überhaupt geen flauw idee meer wat nu wel of niet ontopic / gewenst is. Als je ruzie maakt komt het de sfeer niet ten goede, als we met z'n allen flauwe woordgrapjes gaan maken wordt de hele zooi verwijderd. Boel wordt onderhand bestuurd door op zich staande karakters die allebei een eigen kant op neigen.

Wat moeten we vanaf nu tot Hard Bass / Qlimax in die topics posten dan? Hoe is deze locatie? Is het hier warm, wat voor dopjes hebben ze hier. Hoe zal de timetable eruit zien? :/

Trieste bedoening :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:33 

Artiest

Rickzel schreef:

Lijkt me een goed idee! Zo ver ik weet komt er hier binnenkort een Q&A en ik heb het idee dat er genoeg vragen/ opmerkingen zijn dus laten we het voor dan bewaren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:38 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Zonder gein ik heb überhaupt geen flauw idee meer wat nu wel of niet ontopic / gewenst is. Als je ruzie maakt komt het de sfeer niet ten goede, als we met z'n allen flauwe woordgrapjes gaan maken wordt de hele zooi verwijderd. Boel wordt onderhand bestuurd door op zich staande karakters die allebei een eigen kant op neigen.

Wat moeten we vanaf nu tot Hard Bass / Qlimax in die topics posten dan? Hoe is deze locatie? Is het hier warm, wat voor dopjes hebben ze hier. Hoe zal de timetable eruit zien? :/

Trieste bedoening :lol:

Wie maakt het anthem / de OST's? Wie opent er?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 18:43 

Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Daveytl schreef:

Vreemd dat die roddels de rondte gaan tussen de artiesten. Misschien een idee om eens te livestreamen dat je muziek aan het maken bent, om voor eens en altijd van het gezeik af te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 20:04 

Artiest

Daveytl schreef:
Deetox schreef:
Daveytl schreef:

Vreemd dat die roddels de rondte gaan tussen de artiesten. Misschien een idee om eens te livestreamen dat je muziek aan het maken bent, om voor eens en altijd van het gezeik af te zijn?

Heb ik wel eens aan gedacht, maar ik heb besloten en ook laten adviseren om het vooral niet te doen en het gewoon te laten gaan. Kan die energie beter voor andere dingen gebruiken :) MAAR ik zat er laatst wel aan te denken om eens te gaan streamen omdat me dat ook wel leuk lijkt :).. maar dit is iets voor 2016 als ik deze periode achter de rug heb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 20:11 

Hardtraxx Addict

Deetox schreef:
Heb ik wel eens aan gedacht, maar ik heb besloten en ook laten adviseren om het vooral niet te doen en het gewoon te laten gaan. Kan die energie beter voor andere dingen gebruiken :) MAAR ik zat er laatst wel aan te denken om eens te gaan streamen omdat me dat ook wel leuk lijkt :).. maar dit is iets voor 2016 als ik deze periode achter de rug heb :thumbsup:

Kan ook vrij makkelijk een tripod aanschaffen vanuit China 2 euro of Mediamarkt of iets dergelijks rond de 10/15 euro denk ik. En dan via je telefoon livestreamen met Facebook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 20:48 

Hardtraxx Veteran

M'n reactie rustâââghhh was ook verwijderd, dus het is opletten geblazen wat je typt in de feest-topics. Mag niet teveel feest zijn hier.

En Deetox, alleen maar een teken dat je tracks er kwalitatief op vooruit zijn gegaan, waarbij hun niet willen geloven dat het op eigen houtje is gebeurd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 20:52 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Deetox schreef:

Kan ook vrij makkelijk een tripod aanschaffen vanuit China 2 euro of Mediamarkt of iets dergelijks rond de 10/15 euro denk ik. En dan via je telefoon livestreamen met Facebook ;)

Ik denk dat ze heus wel weet hoe ze moet streamen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 20:59 

Donateur

Chroman schreef:

Er worden 4 platen, in aanmaak, die geen fluit met het feest te maken hebben, betiteld als OST.

chas1n schreef:
M'n reactie rustâââghhh was ook verwijderd, dus het is opletten geblazen wat je typt in de feest-topics. Mag niet teveel feest zijn hier.

Is te veel onzin. We houden het hier liever bij Deetox maakt muziek niet zelf en Dirk is TC-minded oh en kom ik hier naar binnen als ik nog geen 18 ben

Deetox schreef:

Zou dat ook zeker niet doen. Aangenomen dat je je muziek zelf maakt zul je dat volk toch nooit kunnen overtuigen. Doe het dan inderdaad omdat je je fanbase wat bij wil brengen, of zoiets als CB ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 21:05 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Chroman schreef:

Er worden 4 platen, in aanmaak, die geen fluit met het feest te maken hebben, betiteld als OST.

En waarschijnlijk gemaakt door de liveacts, which means NCBM (L) en G4H (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 21:06 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Chroman schreef:

Jammer dit.
De anthems van HB waren altijd heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 21:09 

Hardtraxx Veteran

Sommige osts zijn ook gaaf, zoals undiscovered :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 21:36 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

En Deetox, alleen maar een teken dat je tracks er kwalitatief op vooruit zijn gegaan, waarbij hun niet willen geloven dat het op eigen houtje is gebeurd. :P

mijn speculatieplaatje van B001 en aanhang ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 01:19 

Hardtraxxer

Verschil moet er zijn jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 02:07 

Hardtraxx Newbie

Ik zag een opmerking in de comments op de FB-Page van 3 The Hard Way :

"Scantraxx presents: III (THREE) is de nieuwe club tour van het nummer één hardstyle-label Scantraxx Recordz. In deze tour komen 3 hedendaagse hardstyle helden naar jouw favoriete club voor een onvervalste hardstyle showcase."

En nog wat yadayada erachter.
Ik ben me er van bewust dat het hele Scatraxx Pres 3 al een ouder concept is van eerder dit jaar , maar een van de eerdere line-ups daarmee was vooral euforisch.

Zou het hier maybe mee te maken hebben?
Dat 3 : The Hard Way iets van Scantraxx is?( en dus ook Scantraxx artiesten )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 02:15 

Hardtraxxer

Hard Attakk waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2015 07:43 

Hardtraxx Addict

provehito schreef:
Sommige osts zijn ook gaaf, zoals undiscovered :worship:

Omdat, B-Front. :D
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten