Official Sound Track.wrote:Ik vraag me al tijdenlang af waar de afkorting OST nou voor staat... Wie helpt me uit de brand?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik dacht Original Sound Trackwrote:Official Sound Track.wrote:Ik vraag me al tijdenlang af waar de afkorting OST nou voor staat... Wie helpt me uit de brand?
Dit dus.wrote:Ik dacht Original Sound Trackwrote:Official Sound Track.wrote:Ik vraag me al tijdenlang af waar de afkorting OST nou voor staat... Wie helpt me uit de brand?
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2014
- last seen Nov 2015
Miss weer een fusion live act ofzo? Requiem, JOS, titan? Of miss the pitcher ipv een van die 3 ?
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Ik vermoed minimaal 1 Theracords artiest.wrote:Weet iemand onderhand al wie 3 The Hard Way zijn? Degene die het goed heeft krijgt 5 euro van mij. Of een zak pepernoten.
Ik vermoed dat het echt hard gaat worden!
-
SHardtraxxer
- 196 posts member since 2011
- last seen Dec 2016
Zatox, Tatanka en Kronoswrote:Weet iemand onderhand al wie 3 The Hard Way zijn? Degene die het goed heeft krijgt 5 euro van mij. Of een zak pepernoten.
Zo kom je nooit aan die felbegeerde 5 knæken hewrote:Ik vermoed minimaal 1 Theracords artiest.wrote:Weet iemand onderhand al wie 3 The Hard Way zijn? Degene die het goed heeft krijgt 5 euro van mij. Of een zak pepernoten.
-
K
Maak maar vast overwrote:Weet iemand onderhand al wie 3 The Hard Way zijn? Degene die het goed heeft krijgt 5 euro van mij.
-
B
Miwer weet het
Misschien heb ik het gemist, maar kan iemand mij vertellen wat die coördinaten nou te maken hadden met de line up?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
nope, en het boeit me nog eens totaal niets ookwrote:Miwer weet het
Compleet waardeloos dus. Dat geheimzinnige gedoe van B2S ben ik wel een beetje klaar mee moet ik zeggenwrote:Niks. Ik heb ook nooit begrepen waarom men überhaupt dacht dat de coördinaten iets over de line-up zouden zeggen. Lijkt er op dat elk team een soort 'missie' heeft die zij moeten volbrengen, en elk team heeft die 'missie' op een andere locatie in de wereld.wrote:Misschien heb ik het gemist, maar kan iemand mij vertellen wat die coördinaten nou te maken hadden met de line up?
Stel je niet zo aan. Het is gewoon bedoeld om een thema te geven aan het feest.wrote:Compleet waardeloos dus. Dat geheimzinnige gedoe van B2S ben ik wel een beetje klaar mee moet ik zeggenwrote:Niks. Ik heb ook nooit begrepen waarom men überhaupt dacht dat de coördinaten iets over de line-up zouden zeggen. Lijkt er op dat elk team een soort 'missie' heeft die zij moeten volbrengen, en elk team heeft die 'missie' op een andere locatie in de wereld.wrote:Misschien heb ik het gemist, maar kan iemand mij vertellen wat die coördinaten nou te maken hadden met de line up?
Dat jij er gelijk weer hele theorieën erachter probeert te vinden..wrote:Compleet waardeloos dus. Dat geheimzinnige gedoe van B2S ben ik wel een beetje klaar mee moet ik zeggenwrote:Niks. Ik heb ook nooit begrepen waarom men überhaupt dacht dat de coördinaten iets over de line-up zouden zeggen. Lijkt er op dat elk team een soort 'missie' heeft die zij moeten volbrengen, en elk team heeft die 'missie' op een andere locatie in de wereld.wrote:Misschien heb ik het gemist, maar kan iemand mij vertellen wat die coördinaten nou te maken hadden met de line up?
Dit dus haha.wrote: Stel je niet zo aan. Het is gewoon bedoeld om een thema te geven aan het feest.
Altijd wel mensen die overal op moeten zeiken.
Ik laat me verrassen! Erg benieuwd naar de live act al verwacht ik er niet te veel van..
Snap niet wat Hard Driver tussen DBSTF & Frontliner staat maar ook daar laat ik mezelf door verrassen!
Dikke line up hoor, mij hoor je niet klagen.
Stel je niet zo aan. Het is gewoon bedoeld om een thema te geven aan het feest.[/quote]wrote:Compleet waardeloos dus. Dat geheimzinnige gedoe van B2S ben ik wel een beetje klaar mee moet ik zeggenwrote:Niks. Ik heb ook nooit begrepen waarom men überhaupt dacht dat de coördinaten iets over de line-up zouden zeggen. Lijkt er op dat elk team een soort 'missie' heeft die zij moeten volbrengen, en elk team heeft die 'missie' op een andere locatie in de wereld.wrote:
Thema heb ik anders niet zoveel van gemerkt, afgelopen 2 edities. Hopen dat ze er dit keer wat meer aan gaan doen dan
Elke intro ging over het afluisteren/aftappen van informatie, tijdens elke set waren op de LED-schermen beelden te zien van het thema. Ik vraag me af wat mensen nog meer willen dan?wrote: Thema heb ik anders niet zoveel van gemerkt, afgelopen 2 edities. Hopen dat ze er dit keer wat meer aan gaan doen dan
Ja dat heb ik gezien, lastig zeggen. Misschien meer de aankleding van het feest?wrote:Elke intro ging over het afluisteren/aftappen van informatie, tijdens elke set waren op de LED-schermen beelden te zien van het thema. Ik vraag me af wat mensen nog meer willen dan?wrote: Thema heb ik anders niet zoveel van gemerkt, afgelopen 2 edities. Hopen dat ze er dit keer wat meer aan gaan doen dan
Overal telefoons en logo's van NSA rondhangen?wrote:Ja dat heb ik gezien, lastig zeggen. Misschien meer de aankleding van het feest?wrote:Elke intro ging over het afluisteren/aftappen van informatie, tijdens elke set waren op de LED-schermen beelden te zien van het thema. Ik vraag me af wat mensen nog meer willen dan?wrote: Thema heb ik anders niet zoveel van gemerkt, afgelopen 2 edities. Hopen dat ze er dit keer wat meer aan gaan doen dan
Vond de stage een beetje karigwrote:Ik heb vorig jaar daadwerkelijk wel een thema gezien. In alles trouwens. Misschien dat het voor sommige mensen niet zo goed te volgen is aangezien die stem 'het verhaal' in het Engels verteld?![]()
Dat is nog netjes uitgedruktwrote:Vond de stage een beetje karigwrote:Ik heb vorig jaar daadwerkelijk wel een thema gezien. In alles trouwens. Misschien dat het voor sommige mensen niet zo goed te volgen is aangezien die stem 'het verhaal' in het Engels verteld?![]()