Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 23:15 

Hardtraxx Veteran

Crippled schreef:
Ik vraag me al tijdenlang af waar de afkorting OST nou voor staat... Wie helpt me uit de brand?

Official Sound Track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 23:25 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Crippled schreef:
Ik vraag me al tijdenlang af waar de afkorting OST nou voor staat... Wie helpt me uit de brand?

Official Sound Track.

Ik dacht Original Sound Track :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 23:27 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
MelvinFR schreef:
Crippled schreef:

Official Sound Track.

Ik dacht Original Sound Track :$

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 23:41 

Hardtraxxer

Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 10:00 

Donateur

5 EURO????!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 11:08 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
5 EURO????!!!!!!!!

OP JE MUIL GAUW
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 19:44 

Hardtraxxer

Miss weer een fusion live act ofzo? Requiem, JOS, titan? Of miss the pitcher ipv een van die 3 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 19:49 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Weet iemand onderhand al wie 3 The Hard Way zijn? Degene die het goed heeft krijgt 5 euro van mij. Of een zak pepernoten.

Ik vermoed minimaal 1 Theracords artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 20:26 

Hardtraxx Elite

Ik vermoed dat het echt hard gaat worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 21:34 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Weet iemand onderhand al wie 3 The Hard Way zijn? Degene die het goed heeft krijgt 5 euro van mij. Of een zak pepernoten.

Zatox, Tatanka en Kronos
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 22:13 

Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
Exterkate schreef:

Ik vermoed minimaal 1 Theracords artiest.

Zo kom je nooit aan die felbegeerde 5 knæken he
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 22:19 

Exterkate schreef:
Weet iemand onderhand al wie 3 The Hard Way zijn? Degene die het goed heeft krijgt 5 euro van mij.

Maak maar vast over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 00:02 

Miwer weet het
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 13:01 

Hardtraxxer

Misschien heb ik het gemist, maar kan iemand mij vertellen wat die coördinaten nou te maken hadden met de line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 13:04 

Hardtraxx Addict

bloemkool schreef:
Miwer weet het

nope, en het boeit me nog eens totaal niets ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 13:38 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Jeroen23 schreef:
Misschien heb ik het gemist, maar kan iemand mij vertellen wat die coördinaten nou te maken hadden met de line up?

Niks. Ik heb ook nooit begrepen waarom men überhaupt dacht dat de coördinaten iets over de line-up zouden zeggen. Lijkt er op dat elk team een soort 'missie' heeft die zij moeten volbrengen, en elk team heeft die 'missie' op een andere locatie in de wereld.

Compleet waardeloos dus. Dat geheimzinnige gedoe van B2S ben ik wel een beetje klaar mee moet ik zeggen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 13:54 

Artiest

Jeroen23 schreef:
Exterkate schreef:
Jeroen23 schreef:

Niks. Ik heb ook nooit begrepen waarom men überhaupt dacht dat de coördinaten iets over de line-up zouden zeggen. Lijkt er op dat elk team een soort 'missie' heeft die zij moeten volbrengen, en elk team heeft die 'missie' op een andere locatie in de wereld.

Compleet waardeloos dus. Dat geheimzinnige gedoe van B2S ben ik wel een beetje klaar mee moet ik zeggen -.-

Stel je niet zo aan. Het is gewoon bedoeld om een thema te geven aan het feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 14:38 

Hardtraxx Veteran

Jeroen23 schreef:
Exterkate schreef:
Jeroen23 schreef:

Dat jij er gelijk weer hele theorieën erachter probeert te vinden.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 15:28 

Hardtraxx Addict

DeBakker schreef:
Stel je niet zo aan. Het is gewoon bedoeld om een thema te geven aan het feest.

Dit dus haha.
Altijd wel mensen die overal op moeten zeiken.

Ik laat me verrassen! Erg benieuwd naar de live act al verwacht ik er niet te veel van..
Snap niet wat Hard Driver tussen DBSTF & Frontliner staat maar ook daar laat ik mezelf door verrassen!
Dikke line up hoor, mij hoor je niet klagen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 15:35 

Hardtraxxer

DeBakker schreef:
Jeroen23 schreef:
Exterkate schreef:

Stel je niet zo aan. Het is gewoon bedoeld om een thema te geven aan het feest.[/quote]

Thema heb ik anders niet zoveel van gemerkt, afgelopen 2 edities. Hopen dat ze er dit keer wat meer aan gaan doen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 15:44 

Hardtraxx Veteran

Jeroen23 schreef:
Thema heb ik anders niet zoveel van gemerkt, afgelopen 2 edities. Hopen dat ze er dit keer wat meer aan gaan doen dan

Elke intro ging over het afluisteren/aftappen van informatie, tijdens elke set waren op de LED-schermen beelden te zien van het thema. Ik vraag me af wat mensen nog meer willen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 15:50 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Jeroen23 schreef:

Elke intro ging over het afluisteren/aftappen van informatie, tijdens elke set waren op de LED-schermen beelden te zien van het thema. Ik vraag me af wat mensen nog meer willen dan?

Ja dat heb ik gezien, lastig zeggen. Misschien meer de aankleding van het feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:16 

Hardtraxxer

Jeroen23 schreef:
Chroman schreef:
Jeroen23 schreef:

Ja dat heb ik gezien, lastig zeggen. Misschien meer de aankleding van het feest?

Overal telefoons en logo's van NSA rondhangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 17:54 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Ik heb vorig jaar daadwerkelijk wel een thema gezien. In alles trouwens. Misschien dat het voor sommige mensen niet zo goed te volgen is aangezien die stem 'het verhaal' in het Engels verteld? :P ;)

Vond de stage een beetje karig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 18:20 

Hardtraxx Veteran

stanlesz schreef:
Exterkate schreef:
Ik heb vorig jaar daadwerkelijk wel een thema gezien. In alles trouwens. Misschien dat het voor sommige mensen niet zo goed te volgen is aangezien die stem 'het verhaal' in het Engels verteld? :P ;)

Vond de stage een beetje karig :P

Dat is nog netjes uitgedrukt :P Gelukkig waren de setjes prima te doen en had ik meer ruimte dan 2014.
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten