Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 21:49 

Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 21:50 

Hardtraxx Addict

MakeRawNotWar schreef:
Afbeelding

Dus, Degos & Re-Done + MC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 21:51 

Blijven speculeren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 21:59 

Hardtraxx Addict

Hij is snel op de hoogte dan, misschien wat Theracordsspul?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:03 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Dit jaar Radical in red, nu in geel.. schuift allemaal langzaam stukkie op :P

Over een paar jaar opent Main Concern
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:05 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ze naar Dirk hebben geluisterd, 2 Theracords artiesten en eventueel de liveact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:15 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Denk dat ze naar Dirk hebben geluisterd, 2 Theracords artiesten en eventueel de liveact.

Dat meen je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:31 

Hardtraxx Veteran

Best grappig hoe, zodra iemand die Theracords-related is het liked/volgt, dat gelijk moet betekenen dat het van Theracords is. :lol:

Ik laat me wel verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:38 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Best grappig hoe, zodra iemand die Theracords-related is het liked/volgt, dat gelijk moet betekenen dat het van Theracords is. :lol:

Ik laat me wel verrassen.

Lijkt me wel iets te toevallig dat de 2e volger een (ex-)Limitless Agency Artist manager is en de 3e volger een Limitless Agency artiest. Mocht het een liveact van pak 'm beet Minus is More zijn, zijn zij echt niet de eerste die het account zouden volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:42 

Hardtraxx Veteran

Of juist wel. Met de huidige toegankelijkheid van sociale media en dat je daarop zoveel kan vinden/stalken, lijkt het mij dat je wel in je achterhoofd houdt dat als jij één van de eerste bent die het volgt dat normaal al genoeg zegt. Dan zou ik het dus juist niet doen om zo niks weg te geven. :') Maar goed zo kan je het 381 keer om blijven draaien en ben je nog geen steek wijzer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:45 

Hardtraxxer

Ze volgen het natuurlijk niet voor niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:45 

Hardtraxx Veteran

Jason Payne zit bij TC/Limitless, niet heel gek dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:47 

Hardtraxx Veteran

Met alles dat we nu weten, mensen die dingen liken, relateren aan de naam van de act, mensen die zeggen het te weten, kunnen we wel 30 namen verzinnen met allemaal een kloppende reden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:47 

Hardtraxx Veteran

Ja, om op de hoogte te blijven misschien. :')
Wat zo'n beetje de voornaamste reden is om iets te volgen. Ik vraag me natuurlijk ook wel af wie het zijn (al laat ik me verrassen), dus als ik ze dan zou volgen zou ik ook iets weten? Ik heb zelfs al iemand gehoord die stellig beweerde dat het wel van Theracords moest zijn omdat een ambassadeur hen volgt op Twitter. :lol:

Nee, dit is echt een drogreden van jewelste. :')
Cum hoc ergo propter hoc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:48 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Twee jaar terug zat Brennan Heart nog in Team Geel, nu Radical Redemption. Wat een verschil. xd

2010 Noisecontrollers in het laatste team. Crypsis in het eerste team
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 22:55 

Bierkoning

Pipa schreef:
MelvinFR schreef:
Twee jaar terug zat Brennan Heart nog in Team Geel, nu Radical Redemption. Wat een verschil. xd

En toch was die het vetste van allemaal :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 23:10 

Hardtraxx Elite

Op Team Red na vind ik dit toch echt een zeer geslaagde line-up!
1e team is het beste van het beste op het euforische gebied, kan niet anders dan vet worden.

Daarna een heel wisselend team met DBSTF als hoogtepunt, Frontliner als dieptepunt en Hard Driver die naar mijn mening beter op de plek van Radical in Team Yellow had kunnen staan... Frequencerz en Digital Punk toch wel verwacht op die plek en ook niet meer dan terecht in mijn ogen!

De 1e 3 liveacts zijn stuk voor stuk ontzettend gaaf, zeker als Zany & The Beholder er flink wat oude tracks op gooien. Erg benieuwd naar 3 The Hard Way, al schat ik zo in dat het, net als de rest van team Red, totaal niet mijn smaak is.

Al met al toch zeker een line-up waar ik me voor het grootste deel van de avond goed op zou vermaken, dus misschien toch meer weer eens naartoe deze editie!

Pommer schreef:
Pipa schreef:

En toch was die het vetste van allemaal :love:

Dat was idd geniaal, mijn eerste grote feest! Memories :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 00:17 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
al schat ik zo in dat het, net als de rest van team Red, totaal niet mijn smaak is.:

Dat is het grote nadeel van maar een stage. De een houd niet van raw maar wel euforisch en bij de ander is het weer andersom. Of de een vind die DJ helemaal niks en ander weer wel. En dan krijg je gewoon niet heel de zaal mee. Wat ik altijd jammer vind.

Line-up vind ik dikke prima en Delete eindelijk staat tie er en dik verdient ook. Leuke live-acts ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 00:38 

Hardtraxx Elite

johnnie schreef:
Vitality schreef:
al schat ik zo in dat het, net als de rest van team Red, totaal niet mijn smaak is.:

Dat is het grote nadeel van maar een stage. De een houd niet van raw maar wel euforisch en bij de ander is het weer andersom. Of de een vind die DJ helemaal niks en ander weer wel. En dan krijg je gewoon niet heel de zaal mee. Wat ik altijd jammer vind.

Helaas zijn er tegenwoordig zulke grote verschillen tussen de 2 uitersten van de scene.
Goed voorbeeld zoals eerder vermeld werd de editie van 2010 waarbij Crypsis kon openen en Noisecontrollers afsloot, het was toen meer 1 geheel in mijn ogen.
Wat is er veel veranderd in die 5 jaar... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 00:46 

Hardtraxxer

Dingen veranderen altijd. Hoe je het ook wendt of keert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:09 

Hardtraxx Veteran

Wildstylez
Atmozfears
The Vision
NCBM Live

Max Enforcer
Hard Driver
D-Block & S-te-fan
Mean Machine Live

B-Front
Prefix & Density
Phuture Noize

Gunz for Hire Live (Moet maar hé)

Radical Redemption
Delete
Thera
The Hard Way Live (Hier kan ik niet over oordelen)

Stel je toch voor dat de line-up zoiets was :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:25 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:37 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Khadber schreef:
Het voelt voor mij meer nu als "een nieuwe live act nodig hebben om het feest af te sluiten". B-Freqz hadden al regelmatig eerder in de studio gezeten en Minus Militia sloeg gewoon enorm goed aan en is daarna commercieel ontzettend goed aangepakt. De samenwerking van Deetox & E-Force van afgelopen jaar heb ik eigenlijk na Defqon ook niets meer van vernomen.

Ik ben op zich wel fan van dat soort tradities. Vooral ook omdat er dan nog iets van een gedwongen verassing in zit. Reeds draaiende live-acts van tegenwoordig kunnen dat zelf niet veroorzaken blijkbaar. Maar goed voor hetzelfde geld ligt de traditie morgen weer op straat (1,5 uur hangar setjes, alle 'showcases' op Thrillogy af kunnen gaan, om de drie jaar Oud & Nieuw thema wisselen). Geen peil op te trekken soms.

Denk dat het ook inherent aan het concept van Hard Bass is om weinig verrassende setjes te hebben, aangezien iedere DJ ongeveer een half uur draaitijd heeft (minus intro's). Daarom ook niet mijn type feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:40 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Denk dat het ook inherent aan het concept van Hard Bass is om weinig verrassende setjes te hebben, aangezien iedere DJ ongeveer een half uur draaitijd heeft (minus intro's). Daarom ook niet mijn type feest.

Hoezo? Op Hard Bass laten de DJs juist hun nieuwe tracks horen (En van anderen). Ik heb de afgelopen 2 jaar alleen maar verrassende setjes gehoord eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:42 

Hardtraxx Elite

Edit: al gezien

Persoonlijk denk ik dat het Regain Requiem en JP niet zijn, gun ze het wel hoor, maar denk echt niet dat B2S 3 "rookies" een Hard Bass af laten sluiten. Ook titan zit nog met een vrij "nieuw" Titanomachy, dus lijkt me ook sterk.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten