Zatox + Kronos + Typhoon!!
Wat heb ik gemist? hahawrote:Typhoon na z'n jankpost
Wat heb ik gemist? hahawrote:Typhoon na z'n jankpost
Hij deelde deze post en vroeg zichzelf af waarom hij weinig (grote) boekingen krijgt ondanks hij toch bij een goed label zit en blablabla. Wat een kind, met zen #Rawcorewrote:Wat heb ik gemist? hahawrote:Typhoon na z'n jankpost
Dat dacht ik ook toen ik de naam zag, maar die kans is wel echt 0. Ziek baas als het wel zo blijkt te zijnwrote:Of gewoon Showtek & Gizmo
Warface is ook niet veel aan en hij draait alleen eigen tracks. The Hard 3 als het Regain JP & Dave Roelvink zijn is dst ook niet heel interessant voor mij. Deetox miss nog als ze tracks als Just A Memory en dergelijke tracks draait.wrote:Toch juist vet om telkens een nieuwe act te hebben die nog niet eerder heeft plaatsgevonden? Juist iets unieks wat Hardbass ieder jaar heeft.wrote:Bijzonder dat ze iedere keer toch persé een nieuwe live act moeten hebben om de boel af te sluiten. Vraag me een beetje af wat de meerwaarde er van is.
Maar goed, dit is toch geen feest voor mij.
Och hij ziet Deetox in het team, er moet weer even gebasht worden.wrote:Laatste team verruit saaiste buiten Delete.
Nee oprecht niet.wrote:Ik hoop dat je sarcastisch bent nu.wrote:Unresolved zou juist top zijn. De richting waarin hij zich de laatste tijd begeeft is echt veelbelovend.
Dikke melodien en brute kicks.
wrote:Unresolved zou juist top zijn. De richting waarin hij zich de laatste tijd begeeft is echt veelbelovend.
Dikke melodien en brute kicks.
Wat een onzin lul jij man, sorry hoor moest het ff zeggenwrote:Dit jaar geen Hard Bass helaas. Ik vind Delete en Warface echt saaie screechfesten (gated/tok kicks, allebei niet mijn ding).
Dit, maar op Frontliner na denk ik niet dat ik me er zo gigantisch aan ga storen als met Outbreak vorig jaar. Prima lineup voor Hard Bass. Wat mij betreft goede combinaties, en erg vet dat Delete er staat.wrote:Die oude platen zou ziek zijn ja bij Mean Machine. Jammer dat ieder team een rotte peer heeft( Coone, FL, DP & Warface).
Ik zag die reactie net over het hoofd, wat betreft melodieën kan ik het begrijpen, het zal verder ook wel smaak zijn maar ik kan gewoon niet begrijpen dat je Unresolved kicks bruut vindt en Delete kicks niks.wrote:Als je mijn reactie daarna leest, leg ik mijn keuze daar uit.
haha dat zou echt wat zijn
Dan zeg ik niks meerwrote:Kwestie van smaak denk ik.
Hoorde meteen dit nummer toen ik die naam las! Geweldig dik nummer
Alles moet steeds harder en lomper. Daarom zie je nu bijvoorbeeld ook dat Deetox op veel grote feesten (Qlimax, Hard Bass) staat.wrote:Twee jaar terug zat Brennan Heart nog in Team Geel, nu Radical Redemption. Wat een verschil.
Ja daarom jawrote:Daarom zie je nu bijvoorbeeld ook dat Deetox op veel grote feesten (Qlimax, Hard Bass) staat.
Naast het feit dat ze bij Platinum Agency zit uiteraard. Die meid heeft het goed voor elkaar.wrote:Ja daarom jawrote:Daarom zie je nu bijvoorbeeld ook dat Deetox op veel grote feesten (Qlimax, Hard Bass) staat.