Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:46 

Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Khadber schreef:
Denk dat het ook inherent aan het concept van Hard Bass is om weinig verrassende setjes te hebben, aangezien iedere DJ ongeveer een half uur draaitijd heeft (minus intro's). Daarom ook niet mijn type feest.

Hoezo? Op Hard Bass laten de DJs juist hun nieuwe tracks horen (En van anderen). Ik heb de afgelopen 2 jaar alleen maar verrassende setjes gehoord eigenlijk.

Ik ben zelf meer van langere sets van DJ's waarin ze ook tijd krijgen om onverwachtere oudere platen erbij te pakken :). Kwestie van smaak dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 09:57 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik ben zelf meer van langere sets van DJ's waarin ze ook tijd krijgen om onverwachtere oudere platen erbij te pakken :). Kwestie van smaak dus.

Ah, verrassend in de zin van oude tracks. Dan snap ik het wel. Vind het zelf altijd wel verrassend vanwege het hoge aantal tracks die die nacht gepremiered worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 10:01 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Ik ben bang dat we moeten vrezen voor Kronos, Typhoon en Zatox :cry: :cry: :cry:

Gelukkig ben ik op de fiets dus dan lig ik mooi een half uurtje eerder op mijn nest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 10:02 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Wildstylez
Atmozfears
The Vision
NCBM Live

Max Enforcer
Hard Driver
D-Block & S-te-fan
Mean Machine Live

B-Front
Prefix & Density
Phuture Noize

Gunz for Hire Live (Moet maar hé)

Radical Redemption
Delete
Thera
The Hard Way Live (Hier kan ik niet over oordelen)

Stel je toch voor dat de line-up zoiets was :drool:

Al was het maar 1 van die wijzigingen, dat zou de line-up al zoveel beter maken. Maar ja, dat is elk jaar en op Hard Bass zal nooit de ideale line-up komen, dus ik ben nu al zeer tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 10:22 

Hardtraxx Veteran

En bij elke wijziging zullen er ongetwijfeld weer fans van die artiesten die teleurgesteld zijn dat die weggehaald is.. De perfecte line up om 30000 man tevreden te krijgen bestaat gewoon niet helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 10:26 

Hardtraxx Veteran

Maar dat tegenwoordig iemand nog vrolijk wordt van een Frontliner of DP in de line-up kan je ook met je pet niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 10:37 

Hardtraxxer

Oke even serieus, waarom draait Deetox op alle grote podia???????? Ik zie dat ze populair is op Facebook, en ze zal wel lekker kunnen draaien... maar heeft zij uberhaupt 1 dikke hit gehad? Zou er geen een kunnen bedenken namelijk.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 10:46 

Hardtraxx Veteran

denken dat je een dikke hit nodig hebt om populair te zijn :lol: . Het is 2015, heel de scene is voor t grootste deel een hype en alles draait om geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 10:47 

Hardtraxx Veteran

MelodicArtDJ schreef:
Oke even serieus, waarom draait Deetox op alle grote podia???????? Ik zie dat ze populair is op Facebook, en ze zal wel lekker kunnen draaien... maar heeft zij uberhaupt 1 dikke hit gehad? Zou er geen een kunnen bedenken namelijk.. :huh:

zucht.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 10:59 

Hardtraxxer

MelodicArtDJ schreef:

Deetox en b.v ook Miss-K8 hebben gewoon veeeeeeeel (mannelijke) fans. Waarom zou dat toch zijn? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:00 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
MelodicArtDJ schreef:

De beste man heeft wel gelijk. Dus in plaats van dat je loopt te zuchten zou je er ook inhoudelijk op in kunnen gaan waarom je er niet mee eens bent. Maar misschien kan je dat niet omdat hij gelijk heeft en dat je daarom begint te zuchten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:01 

MelodicArtDJ schreef:
maar heeft zij uberhaupt 1 dikke hit gehad?

Hier is alles al wel over gezegd ;) Helaas is dit niet meer van deze tijd! Queen of Raw, Q doet leuk vinden en ziet er wat in, Agency is Q, Q neuqt met b2s, 1+1+1=4 :cool: Tracks doen er dan niet echt toe!

NightFly013 schreef:
Waarom zou dat toch zijn? :whistle:

Omdat Miss K8 een lekker wijf is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 11:55 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
MelodicArtDJ schreef:
maar heeft zij uberhaupt 1 dikke hit gehad?

Hier is alles al wel over gezegd ;) Helaas is dit niet meer van deze tijd! Queen of Raw, Q doet leuk vinden en ziet er wat in, Agency is Q, Q neuqt met b2s, 1+1+1=4 :cool: Tracks doen er dan niet echt toe!

NightFly013 schreef:
Waarom zou dat toch zijn? :whistle:

Omdat Miss K8 een lekker wijf is!

Goed uitgelegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:00 

Artiest

NightFly013 schreef:
MelodicArtDJ schreef:

Deetox en b.v ook Miss-K8 hebben gewoon veeeeeeeel (mannelijke) fans. Waarom zou dat toch zijn? :whistle:

Met alle respect hoor, maar vergelijk je mij nou met Miss K8? :huh: Ik durf toch met trots te zeggen dat mijn likes niet komen door alleen maar foto's van mezelf & 10 selfies per dag te posten (en dan doel ik niet op miss k8 maar op vrouwelijke DJ's in het algemeen). Ik besef mij heel goed dat ik misschien sneller in de picture ben gekomen omdat ik een vrouw ben en dat is mijn geluk.. geluk die je nodig hebt in een scene als die van ons, maar ik kan in ieder geval wel zeggen dat ik er minstens net zo hard voor werk als elk zelf producerende man in de scene ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:02 

Hardtraxx Veteran

Shots fired naar Mandy!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:07 

Kraak... Piep...

En terecht, Deetox heeft alles zelf opgebouwd. Miss K8 is geholpen door Angerfist (op het gebied van produceren, niet op het gebied van draaien) en doet dan nu wel alles zelf geloof ik. Mandy verhaal kennen we nu wel.

Dus inderdaad, geen logische vergelijking. Als je haar wil vergelijken pak dan Lucy Furr/Miss Hysteria. Die heeft ook alles zelf gedaan.

Deetox maakt raw, dat is nou eenmaal populair. Ze zit een beetje tussen twee punten in, de TC afdeling en A2 Records omdat ze met E-Force heeft gewerkt en natuurlijk Freakz At Night. Dat helpt misschien ook wel met de populariteits boost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:08 

Hardtraxxer

Shots fired naar Priscilla, Djamilla, Patty, Rowena en Manuela!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:28 

Hardtraxx Veteran

Zephyrus schreef:
ErikZ schreef:
MelodicArtDJ schreef:

De beste man heeft wel gelijk. Dus in plaats van dat je loopt te zuchten zou je er ook inhoudelijk op in kunnen gaan waarom je er niet mee eens bent. Maar misschien kan je dat niet omdat hij gelijk heeft en dat je daarom begint te zuchten.

Wow jij probeert echt met iedereen ruzie te zoeken he?

Ik zucht omdat dit Deetox gemekker al bezig is sinds XQ Holland, in het Qlimax topic ook al veelvuldig besproken is en nu begint er weer één opnieuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:40 

Hardtraxx Elite

Wat een line-up!:love:. Zaten we toch goed NCMB Live. Enige wat ik jammer vind ik Frontliner en DP, maar ben al lang blij dat we niet naar Dave Revan zn gemekker moeten luisteren.

Deetox, je bent een held haha. Echt de derde keer dat mensen over je aan het janken zijn, en dan kom je je gewoon even heel netjes in de discussie mengen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 12:56 

Hardtraxx Veteran

Waarom staat B-Front op zowel Qlimax als Hard Bass niet? Dit zijn toch gewoon de twee grootste indoor feesten in de hardstyle. Slaat helemaal nergens meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 13:28 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Waarom staat B-Front op zowel Qlimax als Hard Bass niet? Dit zijn toch gewoon de twee grootste indoor feesten in de hardstyle. Slaat helemaal nergens meer op.

B-Front (B-Freqz/B-Frontliner) heeft al jaren op alle grote stages gestaan he? Meerdere keren op Hardbass, een keer op Qlimax, paar keer op Defqon, paar keer op Decibel.

Hij is by far m'n favoriete producer, en zie hem het liefst op elke stage! Maar ik begrijp ook wel dat je niet ELK jaar op elk grote podium kan staan, en dat organisaties het ook belangrijk vinden om met wat verrassendere namen te komen. Ran-D, Adaro, Radical en noem ze maar op, ze zullen elk jaar qua populariteit en producties best een plek verdienen op alle grote stages, maar er moeten keuzes gemaakt worden. Je hebt natuurlijk maar een beperkt aantal plaatsen op een stage, en je kunt niet iedereen elk jaar neerzetten die een fantastisch jaar gehad hebben toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 13:35 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

Omdat B-Front dit jaar al op Hard Bass heeft gestaan als B-Frontliner. Daarnaast stond hij ook op de mainstage van Decibel en op de pre-party op vrijdag, X-Qlusive Holland, Loudfest, Q-Base, Defqon pre-party op vrijdag, Qapital, Loudness, Knock-Out en X-Qlusive Frontliner.
En dan heeft hij nog zijn showcase op Unlocked en hij staat nog op komende Loudness.

Denk dat je dan niet mag klagen over zijn aanwezigheid op Q-dance of B2S-feestjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 13:36 

Hardtraxxer

Ik ben overigens wel voorstander van een lifetime B-front contract op grote podia :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 13:44 

Hardtraxx Veteran

Blear schreef:
Ik ben overigens wel voorstander van een lifetime B-front contract op grote podia :$

Wat is dit nou weer voor onzin? xd
Als je even niet goed presteert hoor je er ook niet thuis vind ik, die boekingen moet je verdienen. Kijk naar een Crypsis: afgelopen jaren echt steengoeie producties en setjes neergezet op feesten, en dit jaar hoor je er helemaal niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2015 13:50 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Blear schreef:

Wat is dit nou weer voor onzin? xd
Als je even niet goed presteert hoor je er ook niet thuis vind ik, die boekingen moet je verdienen. Kijk naar een Crypsis: afgelopen jaren echt steengoeie producties en setjes neergezet op feesten, en dit jaar hoor je er helemaal niks van.

Setjes van Crypsis op Qapital (live) & Defqon zijn voor mij de beste sets die ik dit jaar gehoord heb :cool:
Ben het wel met je eens dat er weer een paar solo platen van onze beste man gemaakt mogen worden :$
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten