ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat het de nieuwe hardstyle alias van destructive tendencies is

Voor degenen die deze berichten destijds gemist hadden..

Ook het eerste wat ik dacht.wrote:Of gewoon Showtek & Gizmo
+ een MC = nieuwe liveact.wrote:
Voor degenen die deze berichten destijds gemist hadden..
Denk je nu echt dat de artiesten dit 2 weken geleden pas gehoord hebben?wrote:Voor degenen die deze berichten destijds gemist hadden..
Zou echt diep triest zijn.wrote:Unresolved op Hard Bass, alsjeblieft niet zeg

Haha op Partyflock zoekt iedereen naar donkere dj's, hoop dat jij nu aan het trollen bent.wrote:https://en.wikipedia.org/wiki/Three_the_Hard_Way_%28film%29
Gaat over 3 negers, Titan, Jason Payne & ?
Kan toch kloppen? Beter als denken dat Unresolved(wrote: Haha op Partyflock zoekt iedereen naar donkere dj's, hoop dat jij nu aan het trollen bent.
wrote:Idd, als Act of Rage en Unresolved het waren hadden zij denk niet 2 weken geleden pas daar over iets gepost.
Daarentegen, wie begon er eigenlijk met roepen dat het Requiem, Jason Payne en Regain zijn? Hoe weet diegene dat.
wrote:3 The Hard Way (lekker originele naam ook...) is al uitgelekt, zijn Regain, Jason Payne en Requiem. Sorry boys![]()
(bron staat niet online, zul je maar aan moeten nemen (of niet))
Hoorde vooraf dat het uit deze 3 personen zou bestaan, en met "3" The Hard Way, en de compleet onoriginele naam, lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat het klopt.wrote:wrote:Idd, als Act of Rage en Unresolved het waren hadden zij denk niet 2 weken geleden pas daar over iets gepost.
Daarentegen, wie begon er eigenlijk met roepen dat het Requiem, Jason Payne en Regain zijn? Hoe weet diegene dat.wrote:3 The Hard Way (lekker originele naam ook...) is al uitgelekt, zijn Regain, Jason Payne en Requiem. Sorry boys![]()
(bron staat niet online, zul je maar aan moeten nemen (of niet))
Denk dat het heel goed van de Italiaanse kant af zal komen.wrote:Vind het artwork van 3 the hard way heel erg lijken op het artwork van Italian Hardstyle. Just sayin' maar hoop het toch niet dat het Italianen zijn.