Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:43 

pecola-tje schreef:
Laatste act zal wel Jason Payne of Regain zijn, samen met Unresolved & Act of Rage. Hiervoor verwijs ik graag terug naar de fb-post van AOR en de tweet van Unresolved, beiden op 7 oktober. :)

Dat zou echt een dieptepunt zijn. Jason Payne of Regain zou ik niet erg vinden, maar Unresolved of AOR? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:44 

Hardtraxx Veteran

Mean Machine verwacht ik niet teveel van. Die twee nieuwe platen zijn een schim van de kwaliteit van vroeger.

Artiest

Definitely aanwezig! :clap:

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Aardig dikke Line-up, ik was van plan niet te gaan maar ik begin wel een beetje te twijfelen. Waarom denken mensen eigen dat 3THW die Jason Payne etc zijn? En weet iemand trouwens of Mean Machine ook een beetje hun oude plaatjes draaien?

Mean Machine draaide op Emporium toen 30/70 nieuwe/oude platen. Verwacht dat ze sinds dien nog wel wat meer nieuwe platen hebben gemaakt dus dat zal dan 50/50 worden verwacht ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:45 

Hardtraxx Veteran

Partofthehard schreef:
Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat er geen Italiaan staat?

Viel me inderdaad ook op dat de "Italiaan omdat het moet" ontbreekt. Gelukkig geen zatox maar helaas geen activator.

Jammer dat frontliner er staat. Voor de rest best een toffe line up. Zeker team 1. Meteen het beste team eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:45 

Hardtraxx Veteran

Natuurlijk weer aanwezig. Ook weer tevreden over de line-up.
Team blue lekker euforisch, Coone is wel jammer, maar daar slaan we ons wel doorheen. NCBM, ik had hem al voorspeld, maar heel vet dat ze er staan.

Green ook prima, vooral DBSTF. Mean Machine draait hopelijk een paar oude kneiters.

Yellow kan ik de tracklist nu al voorspellen waarschijnlijk. Gunz For Hire heb ik voor het laast gezien op Hard Bass 2013, dus daar heb ik ook wel zin in.

Team red: vooral enthousiast over Delete :) 3 The Hard Way, als dat Requiem, Regain en Jason Payne zijn vrees ik voor een screechfestijn. Ik vind de platen die ze draaien altijd wel leuk, maar hun eigen platen wat minder. En aangezien ze live staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:46 

Hardtraxx Veteran

Had liever B-Front ipv DP gezien, Warface mochten ze van mij ook wel thuis laten met al zijn eentonige nummers. Voor derest wel dikke prima! Mean Machine & NCBM :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:47 

Hardtraxxer

Is Hard Bass al meteen de eerste verkoopdag uitverkocht? Wil hier opzich wel heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:48 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Ventrue schreef:
Aardig dikke Line-up, ik was van plan niet te gaan maar ik begin wel een beetje te twijfelen. Waarom denken mensen eigen dat 3THW die Jason Payne etc zijn? En weet iemand trouwens of Mean Machine ook een beetje hun oude plaatjes draaien?

Mean Machine draaide op Emporium toen 30/70 nieuwe/oude platen. Verwacht dat ze sinds dien nog wel wat meer nieuwe platen hebben gemaakt dus dat zal dan 50/50 worden verwacht ik zo.

Oude platen :love: Ik zou wel ff gek worden als ik platen als Euphoria of Do you want the heavy daar zou mogen horen, dan zijn het wel heertjes hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:52 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Paultheone schreef:
Ventrue schreef:

Oude platen :love: Ik zou wel ff gek worden als ik platen als Euphoria of Do you want the heavy daar zou mogen horen, dan zijn het wel heertjes hoor.

Die draaide ze onder andere op Emporium, ook act of rage kwam nog langs en Midnight :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:53 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:54 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Laatste act zal wel Jason Payne of Regain zijn, samen met Unresolved & Act of Rage. Hiervoor verwijs ik graag terug naar de fb-post van AOR en de tweet van Unresolved, beiden op 7 oktober. :)

vergeet typhoon niet die ook aankondigde dat er iets grootst voor hem staat te gebeuren (niet dat ik daar warm van loop) :(

het zou echt vreselijk zijn als je als afsluiter Typhoon, Act of Rage & Unresolved moet zien weg te pruimen. >.<

Doe mij maar iets in de trant van Main Concern, Hardstyle Mafia & Vazard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:54 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Lekkere line-up! :loving:

Benieuwd of 3 The Hard Way ook echt Jason Payne, Regain en Requiem zijn. Zou wel tof zijn vind ik!

Ik zie niet in waarom 3 dj's van 3 verschillende labels samen een live-act op zouden zetten.

En ik zie geen Zatox & Brennan Heart dus... zij samen met Dave Raeven = 3 :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:55 

Hardtraxx Veteran

Die oude platen zou ziek zijn ja bij Mean Machine. Jammer dat ieder team een rotte peer heeft( Coone, FL, DP & Warface). En wat een debiele naam eigenlijk trouwens voor die laatste liveact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:57 

Hardtraxx Veteran

Wat hebben de organisatoren nou met Fronliner? Aan welke platen heeft hij deze boeking te danken? Zet dan iemand als Toneshifterz of Audiofreq neer, zeker omdat ze met een album bezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:58 

Hardtraxx Veteran

Ben ik de enige die het niet snapt dat Bioweapon hier niet staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 18:06 

Paultheone schreef:
Ben ik de enige die het niet snapt dat Bioweapon hier niet staat?

Ook mijn gedachte! Misschien nog iets te vroeg? Hun ipv Mean Machine was perfect geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 18:09 

Bierkoning

Meh het zou wel vet zijn als Mean Machine oude platen zou draaien, maar verder vind ik het weinig boeiends. Alleen team blue (op coone na) en een enkeling in de andere teams spreekt me aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 18:09 

Hardtraxx Veteran

Ze zouden alleen een speciale return in australie hebben. En iedereen mij maar belachelijk maken omdat ze ''hoe dan ook gewoon op hard bass zouden staan''
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 18:10 

Donateur

Khadber schreef:
Het voelt voor mij meer nu als "een nieuwe live act nodig hebben om het feest af te sluiten". B-Freqz hadden al regelmatig eerder in de studio gezeten en Minus Militia sloeg gewoon enorm goed aan en is daarna commercieel ontzettend goed aangepakt. De samenwerking van Deetox & E-Force van afgelopen jaar heb ik eigenlijk na Defqon ook niets meer van vernomen.

Ik ben op zich wel fan van dat soort tradities. Vooral ook omdat er dan nog iets van een gedwongen verassing in zit. Reeds draaiende live-acts van tegenwoordig kunnen dat zelf niet veroorzaken blijkbaar. Maar goed voor hetzelfde geld ligt de traditie morgen weer op straat (1,5 uur hangar setjes, alle 'showcases' op Thrillogy af kunnen gaan, om de drie jaar Oud & Nieuw thema wisselen). Geen peil op te trekken soms.

Wat betreft die nieuwe acts. Waarom niet? Als het goed uitpakt kun je er als orga/artiest de volgende paar jaar op teren. Het is ook maar zo'n klein stukje op die grote lineup. Financieel zullen het ook wel gezellige deals zijn, want b2s hoeft nog niet de hoofdprijs te betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 18:14 

Hardtraxxer

Dat niemand hier eerder aan had gedacht!

Citaat:
3 The Hard Way is a New Zealand hip hop group formed in 1994. They are best known for their two number one singles - "Hip Hop Holiday" from 1994 and "It's On (Move to This)" from 2003.

Lekker langzaam afsluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 18:17 

Hardtraxxer

Bloemetjesgordijn schreef:
3 The Hard Way kunnen ook Sub Sonik, Fanteria & MC I See zijn. :lol: :lol: :lol:

Helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 18:18 

Hardtraxxer

Of gewoon Showtek & Gizmo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 18:22 

Hardtraxx Addict

Ik denk Hardstyle Bitches en BanHu.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten