Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:20 

Hardtraxx Veteran

Mochten het de 3 bovengenoemde zijn; (zal mij echt niks uitmaken hoor) maar is dat niet wat te vroeg, HardBass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:21 

Donateur

Khadber schreef:
Bijzonder dat ze iedere keer toch persé een nieuwe live act moeten hebben om de boel af te sluiten. Vraag me een beetje af wat de meerwaarde er van is.

Moet ik jou uitleggen wat de meerwaarde voor een organisatie als b2s of de betrokken artiesten zijn in het geval van:

B-Freqz
Minus Militia

Zal ik je dan daarna leren lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:24 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
3 The Hard Way (lekker originele naam ook...) is al uitgelekt, zijn Regain, Jason Payne en Requiem. Sorry boys xd

(bron staat niet online, zul je maar aan moeten nemen (of niet))

Hun hebben pas een set gedaan met z'n 3. Lijkt me niet dat dat zou mogen als er al een tijdje een act gepland is? Regain verwacht ik er sowieso in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:25 

Hardtraxx Addict

Dit jaar geen Hard Bass helaas.

Ik vind Delete en Warface echt saaie screechfesten (gated/tok kicks, allebei niet mijn ding).
Deetox zwaar gehyped de laatste tijd. Totaal niet mijn smaak.
Team Yellow zou ik heel graag willen bijwonen en 3 The Hard Way lijkt me ook erg tof.

De prijs voor een ticket vind ik te hoog geworden. Daarnaast reis ik ook veels te lang. In een bus zitten met allemaal drugskoppen ben ik ook wat te oud voor geworden helaas.

Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:25 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Moet ik jou uitleggen wat de meerwaarde voor een organisatie als b2s of de betrokken artiesten zijn in het geval van:

B-Freqz
Minus Militia

Het voelt voor mij meer nu als "een nieuwe live act nodig hebben om het feest af te sluiten". B-Freqz hadden al regelmatig eerder in de studio gezeten en Minus Militia sloeg gewoon enorm goed aan en is daarna commercieel ontzettend goed aangepakt. De samenwerking van Deetox & E-Force van afgelopen jaar heb ik eigenlijk na Defqon ook niets meer van vernomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:26 

Hardtraxx Veteran

Hardbass gebruikt bij red toch altijd nieuwe acts die nog niet eerder vertoond zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:26 

Zou lachen zijn als opeens de toppers langs komen om half 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:30 

Hardtraxx Veteran

Line-up goed genoeg voor mij om te gaan! Jason Payne, Requiem & Regain als afsluiter.. Als je 't al over onverdiend bij Deetox op Qlimax hebt.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:31 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop gewoon op een smerige Spoontech afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:33 

Hardtraxx Veteran

Leuke lineup, 100% erbij. El Mare style op de fiets natuurlijk!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:33 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
TiMOTHYb schreef:
B-Freqz
Minus Militia

Het voelt voor mij meer nu als "een nieuwe live act nodig hebben om het feest af te sluiten". B-Freqz hadden al regelmatig eerder in de studio gezeten en Minus Militia sloeg gewoon enorm goed aan en is daarna commercieel ontzettend goed aangepakt. De samenwerking van Deetox & E-Force van afgelopen jaar heb ik eigenlijk na Defqon ook niets meer van vernomen.

Omdat Freakz At Night in eerste instantie een eenmalige samenwerking was voor hardbass, toen kwam defqon erbij, maar verder zouden ze niet meer optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:34 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Leuke lineup, 100% erbij. El Mare style op de fiets natuurlijk!!!!

Gaaf mag ik bij jou achter op de fiets?

Hardtraxx Veteran

Team Green doet me denken aan het team van vorig jaar. :x

Hardtraxxer

Geweldige lineup! :clap: :clap:

3 the hard way: Jason Payne, Requiem & Regain???

Edit: ik mis alleen B-Front?! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:36 

Hardtraxx Veteran

Lekker speculeren weer, doet me denken aan vorig jaar :corn:

sonnebloem schreef:
Afbeelding

Hardtraxx Veteran

Gewoon geweldige line-up, ben er voor de 6e keer bij :thumbsup:

Hardtraxx Veteran

Laatste team verruit saaiste buiten Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:37 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Bijzonder dat ze iedere keer toch persé een nieuwe live act moeten hebben om de boel af te sluiten. Vraag me een beetje af wat de meerwaarde er van is.

Maar goed, dit is toch geen feest voor mij :).

Toch juist vet om telkens een nieuwe act te hebben die nog niet eerder heeft plaatsgevonden? Juist iets unieks wat Hardbass ieder jaar heeft.

Pipa schreef:
Laatste team verruit saaiste buiten Delete.

Och hij ziet Deetox in het team, er moet weer even gebasht worden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:37 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Line-up goed genoeg voor mij om te gaan! Jason Payne, Requiem & Regain als afsluiter.. Als je 't al over onverdiend bij Deetox op Qlimax hebt.. :/

Precies dit, team 1 helemaal niets over te klagen,
team 2 had frontliner niet gehoeven,
team 3, kots digital punk wel uit,
en team 4 delete & deetox, in samenwerking met warface, kan gewoon gaaf worden, alleen die afluister we zullen het wel zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:38 

Hardtraxxer

Ben ik trouwens de enige die het opvalt dat er geen Italiaan staat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:38 

Hardtraxx Veteran

Jammer van Coone, Frontliner, Gunz 4 Hire en Warface, en dat is een understatement. Verder is de line up 'wel aardig'. Het wordt dus nog even zien of ik het geld hiervoor over heb. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:40 

Hardtraxx Addict

Aardig dikke Line-up, ik was van plan niet te gaan maar ik begin wel een beetje te twijfelen. Waarom denken mensen eigen dat 3THW die Jason Payne etc zijn? En weet iemand trouwens of Mean Machine ook een beetje hun oude plaatjes draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 17:42 

Hardtraxx Veteran

Laatste act zal wel Jason Payne of Regain zijn, samen met Unresolved & Act of Rage. Hiervoor verwijs ik graag terug naar de fb-post van AOR en de tweet van Unresolved, beiden op 7 oktober. :)

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Laatste act zal wel Jason Payne of Regain zijn, samen met Unresolved & Act of Rage. Hiervoor verwijs ik graag terug naar de fb-post van AOR en de tweet van Unresolved, beiden op 7 oktober. :)

Meen je niet :/

Hardtraxx Addict

Team Blue:
Dit wordt euforisch genieten, Wildstylez, Atmozfears en NCBM Live vind ik heel gaaf. Met Coone heb ik de laatste tijd wat minder mee. Hopelijk op tijd binnen om heel de set mee te maken!

Team Green:
Met Frontliner en Hard Driver heb ik ook niet zoveel, dus deze set wordt voor mij gedragen door D-Block & S-Te-Fan, hopelijk kunnen zij er nog wat tofs van maken. De liveact Mean Machine heb ik nog nooit gezien maar lijkt me heel dik! :thumbsup:

Team Yellow:
In principe niet zoveel meer met raw ook, uitzonderingen daargelaten. Echter is Radical weer aan het opkrabbelen en heeft weer wat interesse gewonnen. Digital Punk hadden ze van mij thuis mogen laten :sleep: Zal tegen die tijd nog wel een voorspelling doen welke tracks hij gaat draaien. Frequencerz is wisselvallig. Qua tracks weer beter bezig laatste tijd, maar bijv. de set vs. B-Front op XQ Holland viel me flink tegen, met name doordat Frequencerz de overhand hadden in die set.

Team Red:
Vet dat Delete en Deetox hier staan! Het was sws al een keer wachten totdat Delete hier stond. Met Warface heb ik dus helemaal niks, ook al geilt mijn omgeving helemaal op hem. Vooral dat death-metal achtige geschreeuw als vocalen heb ik helemaal niets mee. Live act the hard way laat ik mij door verassen. Ik verwacht er niet heel veel van eerlijk gezegd. Jason Payne hoor ik verschillende reacties over, de een zegt supervet en de ander totaal geen boeiende tracklists. Regain viel ook tegen op Decibel en die man draait toch eigenlijk vooral op het succes van For the Streets. Requiem ken ik weinig tracks van, en ook nog nooit een setje van hem bijgewoond. Hopelijk zet hij wat interessants neer!
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten