Team Blue:
Dit wordt euforisch genieten, Wildstylez, Atmozfears en NCBM Live vind ik heel gaaf. Met Coone heb ik de laatste tijd wat minder mee. Hopelijk op tijd binnen om heel de set mee te maken!
Team Green:
Met Frontliner en Hard Driver heb ik ook niet zoveel, dus deze set wordt voor mij gedragen door D-Block & S-Te-Fan, hopelijk kunnen zij er nog wat tofs van maken. De liveact Mean Machine heb ik nog nooit gezien maar lijkt me heel dik!
Team Yellow:
In principe niet zoveel meer met raw ook, uitzonderingen daargelaten. Echter is Radical weer aan het opkrabbelen en heeft weer wat interesse gewonnen. Digital Punk hadden ze van mij thuis mogen laten

Zal tegen die tijd nog wel een voorspelling doen welke tracks hij gaat draaien. Frequencerz is wisselvallig. Qua tracks weer beter bezig laatste tijd, maar bijv. de set vs. B-Front op XQ Holland viel me flink tegen, met name doordat Frequencerz de overhand hadden in die set.
Team Red:
Vet dat Delete en Deetox hier staan! Het was sws al een keer wachten totdat Delete hier stond. Met Warface heb ik dus helemaal niks, ook al geilt mijn omgeving helemaal op hem. Vooral dat death-metal achtige geschreeuw als vocalen heb ik helemaal niets mee. Live act the hard way laat ik mij door verassen. Ik verwacht er niet heel veel van eerlijk gezegd. Jason Payne hoor ik verschillende reacties over, de een zegt supervet en de ander totaal geen boeiende tracklists. Regain viel ook tegen op Decibel en die man draait toch eigenlijk vooral op het succes van For the Streets. Requiem ken ik weinig tracks van, en ook nog nooit een setje van hem bijgewoond. Hopelijk zet hij wat interessants neer!