Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:56 
 

hotymoty schreef:
Sorry maar G4H is echt helemaal niks meer van wat het was, iig dat is mijn mening.


Dit, echt al een tijd niet meer.. Evenals Adaro! Ran-D heeft zo af en toe nog wel een leuke track
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben allang al blij dat G4H eindelijk begint te vervelen nu. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 13:12 
 
Hardtraxx Elite

Kiloknaller schreef:
hotymoty schreef:
Sorry maar G4H is echt helemaal niks meer van wat het was, iig dat is mijn mening.


Dit, echt al een tijd niet meer.. Evenals Adaro! Ran-D heeft zo af en toe nog wel een leuke track

T wordt tijd dat ik mijn Avatar maar is ga veranderen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro heeft inderdaad tegenwoordig niet meer veel wat hem speciaal maakt, hij is eigenlijk aan alle kanten ingehaald en weet zich niet meer te onderscheiden.

Vond g4h al jaren niet meer speciaal, alleen bij Superbash vond ik eht afgelopen keer heel vet omdat m'n verwachting zo laag was, op hardbass was het nagenoeg het zelfde setje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wat waren Warface, Delete en Deetox gruwelijk zeg :drool:
Dat moment dat je na een half uur al Absolute Terror door die Gelredome hoort klappen, man man man. Ook Still Here was een groot geniet moment :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Klopt het trouwens dat de mensen die van tevoren een kluisje hadden, alsnog naar de kluisjes bar toe moesten om iets in te leveren >.< (had zelf niet van tevoren gehaald)

Wat schiet je er dan nog mee op? Bij Qlimax kreeg je gewoon een code waarmee je rechtstreeks naar de kluisjes kon, dat werkte als een tiet


Ja ze moesten een lockervoucher laten zien en dan kregen ze het pasje voor de lockers. Het stond bij ingang / tent Q niet aangegeven (slecht geregeld) maar aan de linkerkant van de kluisjesbar kon je deze inleveren en daar was geen wachtrij.

Heb me prima vermaakt op de meeste setjes, vond alleen Team Green een wat rare set hebben. Hoogtepunt van de avond was toch wel de set van Deetox, Delete en Warface. B2S had '3 The Hard Way' beter voor Deetox, Delete en Warface kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 13:52 
 
Hardtraxxer

Mijn zesde keer Hard Bass en het was weer genieten in de Gelredome. Allereerst, B2S had in mijn ogen echt uitgepakt qua aankleding. Helemaal wanneer je het vergelijkt met voorgaande edities. Hoezo bezuinigen? ;) Dikke stage met die twee reusachtige cilinders, gaaf dat ze draaiende gaandeweg de avond. Lasers, pilaren, bewegende balken over het publiek, de vlammen. Top! Iemand trouwens een idee wat die stage moest voorstellen? (een tank, een vliegtuig, of gewoon een random ‘iets’?)

Gelredome is altijd druk, ook als je 5000 kaarten minder verkoopt zal het veld druk blijven. Op de decks was het goed te doen, dus daar blijven staan tot half 2. Daarna richting het veld en ik moet zeggen dat ik het daar wel mee vond vallen qua drukte. Ik heb het erger meegemaakt (2013, 2014). Geluid was overigens top!

Wat betreft de setjes… Team Blue was prima, heerlijk om de avond mee te beginnen. Wel het eerste half uur van de set moeten missen. Gelukkig hadden we ingang Q, al schoot het nog niet echt op met +/- een half uur wachttijd. NCBM: goud! Team Green vond ik iets minder, die Frontliner plaatjes ken ik nu wel. Team Yellow, geweldig! :) Gunz for Hire blijf ik vet vinden. Inderdaad jammer dat ze Brooklyn niet draaiden.

Wat betreft het laatste team kwamen mijn verwachtingen uit. Team RED, totaal NIET mijn ding. De stijl van Warface vind ik niet zo bijzonder. De plaatjes van Deetox kunnen mij ook niet echt boeien. En die tracks van Delete? In 1 woord: verschrikkelijk. Die lompe kicks, nee dankje. 3THW vond ik na de set van team RED juist wel weer wat lekkerder. Maar absoluut niet zo geniaal als de afsluiters van B-Freqz en Minus Militia in het verleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Ik ben allang al blij dat G4H eindelijk begint te vervelen nu. :thumbsup:


Inderdaad. Die hype duurt al veel te lang. Hun eerste optreden op Decibel in 2011 vond ik erg gaaf, maar na een paar keer de zelfde set te hebben gehoord was de lol er voor mij wel van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:17 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
En dus uiteindelijk ook geen OST's of wel?



Nee, wel raar eigenlijk..

Vraag me ook af waarom er geen Anthem oid was
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:23 
 
Hardtraxxer

HardstyleLover90 schreef:
Iemand trouwens een idee wat die stage moest voorstellen? (een tank, een vliegtuig, of gewoon een random ‘iets’?)


Volgens mij moesten die twee cilinders op de motoren van de vliegtuig lijken en die rondes boven de ramen van de vliegtuig. (in ieder geval dat dacht ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardstyleLover90 schreef:
Iemand trouwens een idee wat die stage moest voorstellen? (een tank, een vliegtuig, of gewoon een random ‘iets’?)

Die cilinders konden op 2 manieren gedraaid worden, zo konden ze de turbine's van een vliegtuig voorstellen en als die gedraaid werden waren het de wielen van een legervoertuig. Ik vond het echt geniaal toen ik erachter kwam (halverwege team yellow xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt enorm vet bedacht inderdaad, op het middelste beeldscherm beelden ze volgens mij ook de voertuigen af, wat het voor moest stellen, een soort batmobile en een straaljager ofzo. Nog nooit zo'n duidelijk thema meegemaakt bij Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
HardstyleLover90 schreef:
Iemand trouwens een idee wat die stage moest voorstellen? (een tank, een vliegtuig, of gewoon een random ‘iets’?)

Die cilinders konden op 2 manieren gedraaid worden, zo konden ze de turbine's van een vliegtuig voorstellen en als die gedraaid werden waren het de wielen van een legervoertuig. Ik vond het echt geniaal toen ik erachter kwam (halverwege team yellow xd )


oh, zo zat t dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 14:54 
 
Artiest

Het valt me nu pas op dat die cilinders draaiden :whistle:

Vandaar dat ik het zo raar vond dat er eerst ronde schermen waren en later vierkante xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
En die Adaro maar roepen dat hij zo hard bezig met G4H tracks, nou dikke lul met je hard bezig. Adaro verdient het in mijn opzicht ook niet meer om op Qapital of Defqon te staan..

Ik vraag me af in hoeverre Adaro inmiddels hersteld is van zijn gehoorproblemen. Kan hij wel weer fulltime werken in z'n studio?

Volgens mij is hij al niet de snelste producer, maar er komt op dit moment wel erg weinig uit z'n studio. Vandaar mijn vraag of hij op dit moment wel fulltime kan werken. De nieuwe Gunz For Hire-tracks zijn volgens mij ook grotendeels door Ran-D geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
b2s heeft de 'onderlinge indoor-strijd' dit jaar dus gewonnen mag ik aannemen? :P :corn:


Voor dat antwoord moeten we nog 10 maanden wachten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Exterkate schreef:
En dus uiteindelijk ook geen OST's of wel?



Nee, wel raar eigenlijk..

Vraag me ook af waarom er geen Anthem oid was


Ik had gedurende avond het idee dat ze teruggrepen op het thema van Hard Bass 2008 (laatste editie voordat ze naar het Gelredome verhuisden). Toen ging het ook over flight squadron's etc. en ook toen was er geen officieel anthem (onofficieel werd Max Enforcer - Stealth als anthem gezien). Misschien daarom?

Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet echt een anthem heb gemist ofzo, de introshows en de shows gedurende de sets waren nu ook al gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete met wat nieuwe dingen, Absolute Terror gedraaid, een edit van Still Here remix, een nieuwe Warface plaat met gated kicks (Live for This dacht ik). Ik ben een gelukkig persoon.

Verder bijna de hele avond zo'n 20-30m van de stage gestaan zonder last gehad te hebben van echte drukte. Toffe stage in vergelijking met mijn twee vorige edities. Ook echt de hele avond bekenden tegen gekomen :P Geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5e keer Hardbass, was weer nice. Bijna de hele nacht tussen de 2 barren links gestaan met een shitload aan bekenden. Totaal geen last gehad van de drukte. Aardig toffe sets gehoord, alles behalve team green (niet mijn ding) en G4H (eten) was wel leuk, al viel 3THW een beetje tegen, had die nieuwe Regain track verwacht.

Hoogtepunt toch Team Red, klonk erg lomp allemaal. :thumbup: Absolute Terror en die Chainsaw Remix van Delete als absolute uitschieters. Weet niet meer precies of het bij Chainsaw Remix of Do Or Die Remix was maar toen ik op de trap stond hoorde je vanalles bovenin het dak van het stadion trillen, sick.

Wat minder was waren de security razzia's. Een bekende werd meegenomen, moest zijn shit afgeven (strafbare hoeveelheid) en mocht zo weer terug het veld op. Je gaat mij echt niet vertellen dat dat standaard protocol is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Wat minder was waren de security razzia's. Een bekende werd meegenomen, moest zijn shit afgeven (strafbare hoeveelheid) en mocht zo weer terug het veld op. Je gaat mij echt niet vertellen dat dat standaard protocol is. ;)

Ik heb dit zelfs van twee bekenden gehoord. Werden allebei gepakt met zooi op zak, moesten het afgeven en konden gewoon terug de zaal in. Een van de twee had veel meer dan de toegestane hoeveelheid bij zich. Heel apart.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke editie van Hard Bass en een prima avond gehad. Alle team-sets waren over het algemeen zeker goed te doen. Normaal gesproken hecht ik weinig waarde aan de showelementen en de stage, maar dit keer zat het allemaal erg goed in elkaar dus vind 't wel het vermelden waard. De beleving heeft er helaas wel een beetje onder geleden doordat ik de afgelopen week vrij ziek was (en eigenlijk nog steeds), maar ik wilde per se Hard Bass niet laten schieten. Hopelijk weer helemaal herstelt vóór XQ B-Front!

Na een vrij moeizame binnenkomst kwamen we uiteindelijk de zaal binnenlopen tijdens het laatste halfuur van Team Blue. De sfeer zat er voor mijn gevoel al meteen goed in met platen als Cats, Jets & Breaks, Let's Rock Remix en Eternalize. NCBM Live daarna was ook erg vermakelijk, tevens de enige leuke live act van de avond.
Team Green viel me enorm mee, mede doordat ik totaal geen verwachtingen had gesteld, al bewees met name Frontliner weer dat hij totaal geen idee heeft wat opbouw is. Erg vet dat Hard Driver totaal onverwacht ineens State Of Perfection draaide. Wel jammer dat DBSTF weer de standaard afspeellijst mee had genomen en (voor zover ik weet) niet met iets nieuws zijn gekomen op de team-collab na, al draaiden ze wel vermakelijke platen. Mean Machine Live vond ik echt een verschrikking en mede door deze set was ik eigenlijk enorm ingekakt. Wat een boel klote edits van zulke goede nummers, en ook in die nieuwe nummers zit geen enkel gevoel. Op enkele platen na waar geen edits van waren gemaakt, was dit een bedroevende set, en kan ik dit toch wel bestempelen als de aanfluiting van de avond.

Aan het begin van Team Yellow voelde ik me toch niet helemaal al te best, dus besloten om maar even rust te pakken (voor het eerst in tijden op een feest) :P. Ik moet zeggen dat ik weinig gemist heb, aangezien er op enkele platen na toch vrij standaard gedraaid werd, (nog) meer dan ik zelf had verwacht. Tegen beter weten in hoopte ik dat Digital Punk deze keer eens niet Rebel to the Grave ging draaien, maar er is gewoon geen ontkomen aan. Het grootste gedeelte van Yellow heb ik uiteindelijk vanaf de tribune gevolgd en na de Uber Mash-Up weer teruggelopen, waarbij ik me toch wel goed heb vermaakt op de rest van de set. Hierna volgde Gunz For Hire Live. Sinds hun comeback hebben ze me nog niet weten te boeien met hun nieuwe platen en ook nu is dat niet gelukt. Ik ben inmiddels volledig uitgekeken op deze act, het is niets speciaals meer. Dit was echt even de tijd uitzitten tot het volgende team.

Het meest keek ik uit naar de set van Team Red. Ik moet zeggen dat Warface en Deetox het er prima vanaf brachten, maar de hoogtepunten van deze set waren toch echt allemaal voor Delete. Wat een genot om die kicks door het Gelredome te horen. Vooral heel erg vet dat hij Absolute Terror draaide, had niet verwacht dat ie dat zou durven op een feest als dit. Leuk voor onze groep en een tiental andere mensen dat hier volledig op los ging, maar over het algemeen was wel te zien dat het aan het overgrote gedeelte van de bezoekers helaas niet besteed was. Erg zonde, want je gunt het hem natuurlijk wel! De verrassing was echter compleet toen Delete daarna ook nog eens de Still Here remix draaide, wat een genietmoment en wat een geweld :worship: Bij de laatste plaat van de set dacht ik overigens oprecht dat Warface de BPM-schuif gewoon een stuk omhoog had geschoven, maar dit stelde dus een hardcore plaat voor.
Mede doordat we totaal niet geïnteresseerd waren in 3 The Hard Way besloten om de drukte voor te zijn en richting station te gaan. Terwijl we de zaal uitliepen ving ik nog een nieuwe stuiterkickpingpongfestplaat, Collateral Damage en Broken op. Zojuist even alle tracklists doorgespit inclusief die van deze Live-act, en wat is dit dramatisch zeg. Blij dat we onszelf deze ellende hebben bespaard, anders had deze act absoluut de aanfluiting van de avond award mogen overnemen van Mean Machine. Benieuwd wat b2s voor volgend jaar in petto heeft als nieuwe afsluitende Live-act (als ze dat nog gaan doen tenminste), maar als het zo'n geforceerde samenstelling wordt als dit dan hoeft het van mij niet.

Plus- & Minpunten:
+++ Delete-tracks door de Gelredome: met name Absolute Terror, Still Here remix & The World Is Yours
++ Leuke sets van de teams + NCBM
+ Thema, Show, Stage
+ 3 The Hard Way missen
- Vrij lange binnenkomst, kluisjes regelen etc. Niet gewend van b2s / Hard Bass!
-- G4H niet interessant en Mean Machine dramatisch.
(-- Helaas nog redelijk ziek zijn tijdens dit feest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

was leuk en kwam veel mense tegen van haardrax en ik gaf iedereen een knuffel en dat was egt leuwk . Poephark ging bierhale en toen waren me maikel kwijt en dat was egt kut. Maar toen werd die ene trek met harde bass gedraaid en gingen we allemaal heee hoo roepen was hard! toen kwam taam red en gingen we heel hard zingen en dansjes doen en was leuk hihi

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die shirts :worship: :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Samen met Rick B naar deze mooie editie van Hard Bass geweest! Geluid was echt top evenals de stage. Ook viel de drukte best mee :). Team Red voor mij de set van de avond, gewoon heerlijk! G4H en 3 The Hard Way tegenvaller. Verder:

hihiplaatjegroot

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Poephark :worship: :worship:
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten