Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Oke poephark, dit keer krijg je nog de respect die je verdient.
De magie van het 1 keer per jaar reageren gaat er zo wel een beetje af
Als je geen poephark merch lijn gaat uitbrengen, en ik kom dat shirt van je tegen, krijg je een biertje van me
De magie van het 1 keer per jaar reageren gaat er zo wel een beetje af
Als je geen poephark merch lijn gaat uitbrengen, en ik kom dat shirt van je tegen, krijg je een biertje van me
Met wat mazzel zijn we in een goede bui en trekken we ze aan op Rebirth, speciaal voor jou.wrote:
Nog herkent door mensen dan? Of is het nét te obscuur voor het grote publiek 
Van hardtraxx genoegwrote:Nog herkent door mensen dan? Of is het nét te obscuur voor het grote publiek
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
Haha, ik werd de terugreis in de bus voor gek verklaard omdat ik die cilinders had zien draaien. Gelukkig had een dame het ook gezien, dus toch nog een medestander. Was erg bruut die draaiende cilinders. En ze waren ook echt huge.wrote:Het valt me nu pas op dat die cilinders draaiden![]()
Security razzia's weinig van gemerkt. Ik vond dat er weinig security door het publiek heen liep waar wij stonden (midden, rechterkant van de zaal, 15 meter van de trap).
Ik heb precies hetzelfde. Nooit begrepen wat iedereen zo vet vond aan 'absolute terror', tot afgelopen zaterdag. Voor mijn gevoel een van de bruutste plaat van de avond.. wauw!wrote: Zelf nooit echt iets met Delete gehad, maar nu ben ik om.![]()
haha Gelredome op z'n kop, die trap
Poephark
Poephark
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 17 hours ago
Wat mij betreft kan de Parvuz-Award 2016 direct naar Poephark
Ongelofelijke held!! 
Wel jammer dat ie direct na de eerste climax al werd uitgemixt. Die tweede climax is echt bruut.wrote:Ik heb precies hetzelfde. Nooit begrepen wat iedereen zo vet vond aan 'absolute terror', tot afgelopen zaterdag. Voor mijn gevoel een van de bruutste plaat van de avond.. wauw!wrote: Zelf nooit echt iets met Delete gehad, maar nu ben ik om.![]()
Die shirts en het verhaal van poephark

De Opiumwet bestaat uit 2 lijsten. Gebruik op zich wordt niet als een strafbare handeling gezien. Gebruikers worden dan ook niet vervolgd. Wel verboden is: bezit, handel, productie, invoer en uitvoer. De straffen die in de wet voor drugs op lijst 1 genoemd worden zijn veel hoger en zwaarder dan de straffen voor producten op lijst 2.wrote:Ik heb dit zelfs van twee bekenden gehoord. Werden allebei gepakt met zooi op zak, moesten het afgeven en konden gewoon terug de zaal in. Een van de twee had veel meer dan de toegestane hoeveelheid bij zich. Heel apart..wrote: Wat minder was waren de security razzia's. Een bekende werd meegenomen, moest zijn shit afgeven (strafbare hoeveelheid) en mocht zo weer terug het veld op. Je gaat mij echt niet vertellen dat dat standaard protocol is.
Klik voor straffen
Wat een feest weer! Stage was uiteraard een stuk dikker dan vorig jaar!
Goede sfeer en hierbij een klein filmpje van de opening van team Red
View on YouTube

Goede sfeer en hierbij een klein filmpje van de opening van team Red
View on YouTube