Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet feest was dit. Alle potjes klaverjassen gewonnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik mij geamuseerd gisteren. Vond deze editie echt veel beter dan vorig jaar. Eindbaas van de avond was toch wel Delete. Voor de rest vond ik de setjes vrij goed. De Live-acts (behalve NCBM) vond ik minder. Nu een weekje uitrusten en op naar X-Qlusive. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Hardbass, in 2014 aanwezig geweest op Qlimax maar dat was 3x niks door de drukte en het slechte geluid. Nu met deze editie het Gelredome nog een kans gegeven en daar heb ik geen spijt van gehad. Wat een geweldig dik feest was dit! Subliem afgesteld geluid, een stage welke wat mij betreft die van Qlimax 2015 overtreft en hele dikke platen gehoord. Drukte was ook vele malen minder dan tijdens de Qlimax editie van 2014.

Over die gasten met hun potje kaarten, leef en laat leven, Ik heb ook samen met enkele hardtraxxers dat offline t-rex spelletje van google zitten spelen frontstage.

Wat betreft de brand, een stageflame FX in de fik, gevoed door gas, hangend boven een compleet gevuld Gelredome. Gevaarlijke situatie die gelukkig goed is afgelopen. Unit hing pal nabij f.o.h dus kon er snel worden ingegrepen. Er mag van geluk gesproken worden dat er geen brandend materiaal in het publiek is gevallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 21:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha vind het wel droog dat kaarten, heb je toch weer een leuk verhaal voor in de kroeg. Ik denk dat ik volgende keer maar Ganzenbord meeneem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 21:50 
 
Hardtraxx Addict

Was er nou uiteindelijk nog een anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rick B schreef:
Ik heb ook samen met enkele hardtraxxers dat offline t-rex spelletje van google zitten spelen frontstage.


Haha, dat was mooi. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Was er nou uiteindelijk nog een anthem?


Geen anthem, of ik moet hem gemist hebben.

MelvinFR schreef:
Rick B schreef:
Ik heb ook samen met enkele hardtraxxers dat offline t-rex spelletje van google zitten spelen frontstage.


Haha, dat was mooi. xd


Theekransje van hardtraxxers midden tussen het publiek, allemaal gefocust op een telefoon :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

eerste keer Hard Bass :drool:
iedereen heeft het erover dat ingang E lang duurde maar daar had ik gelukkig geen last van.

Ik heb genoten van team blue en vooral NCBM :worship:

Dit mannetje :sick: past wel bij team green maar vond mean machine dan wel weer een heel klein beetje leuk.

team yellow was superdik met frequencerz en radical.
ik hoorde een paar nieuwe tracks waar ik blij van werd ^^
G4H was oke :thumbup: vind alleen platen zoals plata o plomo en warriors leuk.

team red :oh:
daar zaten een paar kicks tussen die goed door het gelredome heen vlamde.

3 The Hard Way :corn:
er is dus eigenlijk maar 1 track van hun gedraaid buiten de hardcore edits dan :thumbdown:
echt jammer maar ik hoop dat ze in de toekomst nog iets diks laten horen.

verder was het eigenlijk :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik toch een van de weinige zo te zien die het allemaal niet zo spectaculair vond.

Kwamen (helaas) pas binnen rond half 12/kwart voor 12 maar hoorde direct wat leuke oude plaatjes voorbij vliegen. Ik had vooraf enorm uit gekeken naar NCBM en dit kwam dan ook helemaal uit, samen met Mean Machine vetste deel van de avond. Team 2 met Frontliner viel mij niet tegen maar ook niet mee. Hield er een beetje een "tja" gevoel aan over. Mean Machine wel enorm vet eerste deel, de kleine edits vielen mij niet eens zozeer tegen. Alleen is die edit van midnight een absolute verkrachting :thumbdown:

Team 3 was in mijn ogen dramatisch. Geen donder aan en klonk weer allemaal het zelfde. Platen van Freqz waren hier de hoogtepunten, met nog een extra dieptepunt van Digital Punk door rebel to the grave te draaien. G4H ook niet bar helaas.

Team 4 dan toch nog wel naar uitgekeken, viel me uiteindelijk iet wat tegen. Die nieuwe Delete platen gingen best hard, evenals een aantal nieuwe Deetox plaatjes. Maar het Warface gehalte vond ik ook weer 3x niks. Daarna waren we er wel klaar mee en zijn we naar huis gegaan.

Krijgt van mij dus net een voldoende, maar zeer zeker niet de benaming "dik" feest. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 00:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat draaiden Mean Machine en G4H zoal? Aangezien die niet tussen de livesets staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 00:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat draaiden Mean Machine en G4H zoal? Aangezien die niet tussen de livesets staan.


https://lsdb.nl/set/176618/mean-machine ... n-23-01-16

https://lsdb.nl/set/176620/gunz-for-hir ... w-23-01-16
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 00:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nog steeds KOTU draaien :lol: man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet eens Brooklyn? Dat vind ik juist een van hun sterkste platen van de afgelopen tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Nog steeds KOTU draaien :lol: man man man

Is wel een nieuwe edit volgens mij. En die kan het dagjesvolk zelfs meeschreeuwen he.

Tijdens die stream cut kwamen volgens mij No Mercy, May God Be With You All en Military.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 00:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Niet eens Brooklyn? Dat vind ik juist een van hun sterkste platen van de afgelopen tijd.


Zeg maar gerust de enige, apart idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vetste editie tot nu toe gehad. Dikke plus punten voor het geluid en de stage. Ook lees ik meerdere mensen over de drukte. Ik heb hier juist, volledig tegen mijn verwachting in, totaal geen last van gehad. Voornamelijk links in het midden en links voor gestaan en eigenlijk heel de nacht meer dan genoeg de ruimte gehad.

Vooral genoten van team Blue (ook al kwamen we pas binnen bij het Reverze anthem door de toch wel vreemde lange rijen bij ingang E) en team Red. Het moment dat de eerste kicks van Phuture Noize - Robots To The System (Delete remix) dat Gelredome door knalden, godverdomme :loving: . Daarna toch wel een aantal momenten even met verbazing staan kijken hoe heerlijk die kicks door kwamen. Vooraf gehoopt maar echt niet verwacht. En The World is Yours + Still Here + Absolute Terror gehoord (L) .

3 the Hard Way vond ik eerlijk gezegd best wel tegenvallen. Had er (gelukkig) al niet heel veel verwachtingen van, maar ik denk dat ze hier veel meer uit hadden kunnen halen. Zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het echt zo'n drama bij ingang E? Wij hadden die ingang ook, maar stonden half 10 al bij de kluisjes :P blijkbaar prima voor de drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Was het echt zo'n drama bij ingang E? Wij hadden die ingang ook, maar stonden half 10 al bij de kluisjes :P blijkbaar prima voor de drukte.


Wij kwamen rond kwart over 11 aan denk ik. Deel van onze groep had E en een deel Q. Met het gedeelte van Q moesten we even wachten om binnen te komen, het stond even stil. Vervolgens even moeten wachten bij kluisjes, en de zaal in gegaan. Ik denk dat de mensen die naar E moesten er meer als een half uur langer over deden om de zaal in te raken.

Wat een feest trouwens :woot: . Delete hoogtepunt van de avond, Absolute Terror door het Gelredome :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt het trouwens dat de mensen die van tevoren een kluisje hadden, alsnog naar de kluisjes bar toe moesten om iets in te leveren >.< (had zelf niet van tevoren gehaald)

Wat schiet je er dan nog mee op? Bij Qlimax kreeg je gewoon een code waarmee je rechtstreeks naar de kluisjes kon, dat werkte als een tiet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Was het echt zo'n drama bij ingang E? Wij hadden die ingang ook, maar stonden half 10 al bij de kluisjes :P blijkbaar prima voor de drukte.


Ja best wel. Rij voor het scannen van de kaartjes was heel groot. Rij bij de kluisjes ook. In de hal van de kluisjes zelf en bij het fouilleren was het dan weer super rustig. Vrienden van ons hebben drie keer in de rij van de kluisjes moeten staan omdat ze twee keer een pasje van een kluisje kregen die nog niet geactiveerd was. Dit was blijkbaar bij heel wat mensen het geval. Dus omdat het bij de rij om een kluisje te halen vast liep, zal het buiten ook wel vastgelopen zijn. Onze bus kwam kwart voor 11 aan (precies naast ingang E) en we stonden pas tegen kwart voor 12 in de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand de volledige tracklist van g4h (bedoel vooral op het deel toen de stream uit was).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Tijdens die stream cut kwamen volgens mij No Mercy, May God Be With You All en Military.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:37 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Chroman schreef:
Tijdens die stream cut kwamen volgens mij No Mercy, May God Be With You All en Military.

Dus ze hebben precies 0 nieuwe platen gedraaid? Schandalig hoor... Kan je toch niet maken als je als liveact op Hardbass staat :/ En die Adaro maar roepen dat hij zo hard bezig met G4H tracks, nou dikke lul met je hard bezig. Adaro verdient het in mijn opzicht ook niet meer om op Qapital of Defqon te staan..

En dan nog serieus Swagger en Kings of the Underground draaien als ze platen zoals Inside my Head en Bassdrum Junkie ook al klaar hebben liggen uit 2013. Sorry maar G4H is echt helemaal niks meer van wat het was, iig dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:47 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
patrickjeb schreef:
Chroman schreef:
Tijdens die stream cut kwamen volgens mij No Mercy, May God Be With You All en Military.

Sorry maar G4H is echt helemaal niks meer van wat het was, iig dat is mijn mening.

En het was al zo weinig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 12:47 
 
Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
patrickjeb schreef:
Chroman schreef:
Tijdens die stream cut kwamen volgens mij No Mercy, May God Be With You All en Military.

Sorry maar G4H is echt helemaal niks meer van wat het was, iig dat is mijn mening.

En het was al zo weinig :P
Vorige  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten