Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas heel Team Blue gemist op NCBM na door de drukte buiten in de rijen en bij de kluisjes. Voor mij waren de setjes van Team Yellow en Mean Machine toch wel de hoogtepunten van de avond. Heerlijk genoten daar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/hardnewsnl/vid ... 154415440/

Wat klonk die herrie toch heerlijk, ze hebben het geluid wel echt goed te pakken in Gelredome. Was minstens zo goed als met Qlimax vond ik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 16:19 
 
Artiest

Super vet feestje! Boven verwachtingen eigenlijk.

Met als hoogte punt team Red, manmanman wat was dat lekker beuken :D

Zelf nooit echt iets met Delete gehad, maar nu ben ik om. :drool:

Enige minpunt was de drukte bij ingang E :thumbdown:

Volgend jaar zeker weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een feest. Heb me echt rot geamuseerd :yay:

Team blue draaide erg lekker, doe niet zoveel euforische feesten dus was nog eens genieten.
Tijdens team green rustig gaan eten, heb toch niks met die namen.
Yellow was nice, alleen G4H, meh...
Red was niet normaal, moet toegeven dat die Warface platen live met dat geluid daar echt wel goed gaan.
Tijdens elke Delete track klaargekomen denk ik :drool:

Alleen 3 The Hard Way >.<
Echt serieus als je daar platen als love for the streets moet tussengooien....
Dan heb maanden tijd om met 3 een half uur in te vullen op Hard Bass, maak je 2 platen samen en de rest zijn gewoon edits of originele platen. Komop zeg, wat een lachertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hebben heel de avond op dezelfde plek gestaan, meestal heel goed geluid maar tijdens 3THW leek het zachter te staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Hebben heel de avond op dezelfde plek gestaan, meestal heel goed geluid maar tijdens 3THW leek het zachter te staan?


Das maar goed ook xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me in geen jaren zo vermaakt in het Gelredome (Hard Bass en Qlimax) als vannacht! Vette stage, gave lichtshow en alle teams draaiden goed. Geluid was ook goed, en weinig tot geen last gehad van rondlopende mensen.

Als set heb ik het meest genoten van Team Yellow, maar de meeste kippenvel kreeg ik toen Delete Absolute Terror draaide, wat een plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staan al vele rips op soundcloud. Als ik het zo allemaal terug luister Is de set van team red echt een van de besten van afgelopen tijd. Man man haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dik feest !
Stukken beter als vorig jaar (heel dik stage).
Het enige minpunt van de avond is mijn slechte conditie haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb een superfeest achter de rug.

Dikke stage met een vette show en goed geluid. Daarnaast was het muzikaal super. Ik heb heerlijke setjes gehoord. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg mooie aankleding. Had ik niet verwacht na de afgelopen jaren. Eerste keer Hard Bass voor mij en vond het echt té druk. Ik weet niet of dit elk jaar al zo was, maar alleen op de decks was het nog enigszins te doen.

Delete toch wel mijn hoogtepuntje, maar vond het wel jammer dat hij geen Dismissed Again draaide. Had 'm graag gehoord daar. 3 The Hard Way niet meer dan ik had verwacht. Ook wel lachwekkend om het live te noemen, terwijl ze gewoon met cdj's aan het mixen waren. Slechtste live-act van Hard Bass tot nu toe helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goh wat een feest was dit zeg, Team blue was best lekker en NCBM :love: :love: Wauw met die saxofoon :love:
Team Green viel me tegen standaard plaatjes en de Frontliner platen vielen ook wel mee. Ook een bloedneus gekregen toen dus ik heb het grootste deel ervan op de Ehbo gezeten. Mean machine viel best tegen.
Team Yellow was lekker vooral Freqenzerz, G4H was ziek goed zoals verwacht.
En toen kwam Team Red :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: Delete ik ben om hoor heerlijk was dat, tijdens 3 the hard way naar de bus gegaan.
Tl;dr

+++++++++ Delete en team Red
+++NCBM, Team blue
++ Team Yellow en Green
+ Vriendelijk personeel en goede sfeer en geluid
- Bloedneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
bloedneus


Hoe komt het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dankzij dit soort idioten ontstaan er ruzies.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Lennard95 schreef:
bloedneus


Hoe komt het?


Had er al eerder 1 toen liep ik per ongeluk tegen iemand aan eerst was er niks aan de hand maar daarna voelde ik het bloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar wals je toch ook doorheen als je dat ziet. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Dankzij dit soort idioten ontstaan er ruzies.

Afbeelding


Een hoop mensen zonder kaartje en dan krijg je zo een debielen. Aandachtknulletjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goh zie ik mezelf voorbij komen bij dat ncbm filmpje op fb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
H4RDSTYL3RR schreef:
Dankzij dit soort idioten ontstaan er ruzies.

Afbeelding


Een hoop mensen zonder kaartje en dan krijg je zo een debielen. Aandachtknulletjes


huilen... dit spel zou maar 5 minuten hebben geduurd, als je geen kaartje had dan was jij gewoon dom. dit is toch fftjes lol hebben, azijnpissers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klik een pagina terug en je ziet dat ik aanwezig was, wie is er nu dom?
Dit is gewoon belachelijk man, al die drang om aandacht. Lekker stoer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gave editie, gave show, stage, snelle service overal, geluid stond erg lekker, door de hele zaal, ook op de decks :thumbsup:
Jammer van het brandje, maar snel geblust. Stel er zou iets mee gebeurd zijn :/

Team Blue was 2 uur lang genieten, leuke nieuwe en oude tracks. Atmozfears toch wel jammer in deze set, Ncbm live toch wel de liveset van de nacht.
Jammer van die solar edit, vond hem niet lekker (al vind ik solar zelf ook minder). Love for the game, tonight, subsonic hardbass edit, hello, radiance, down down, the game, the shadows, ldmf remix, cats jets breaks, eternalize.

Team Green was op de laatste 10 tracks na best kut, mean machine was wel vet, leuke oude tracks, maar alle edits enzo had niet gehoeven imo. Hard driver minste uit dit team.
BEat as one, state of perfectionm, warphole (jammer de 2014 edit), choppin bodys, discorecord, shiverz, pow, outside spacer edit.

Team Yellow niet heel veel van meegekregen, leuke tracks gehoord van voornamelijk freqz, dp was kut, radical was wel leuk zoals altijd. Gunz 4 Hire, niet echt boeiend, leuke tracks maar al vaak gehoord, de show eromheen viel erg tegen.
Wolfpack, piece of shit, fatality edit, getting off, shotguin, snap ya nack, open your mind,

Team Red, Warface, Delete, Deetox, wat een helden, gave set, vooral delete, wat een tracks. Deetox de minste van de 3 met haar plaatkeuze, maar prima vermaakt. Absolute terror, robots remix, chainsaw remix, the world is yours, the baddest, the truth, do or die remix (vind ik wel geslaagd, de collab met rebelion is kut, met name de kicks)

Toen bij het einde van de set gaan pissen, toen ik terug kwam waren alle mensjes om me heen weg, en de intro / tracks van 3thw waren best kut, dus maar besloten om te gaan, achteraf gezien geen slechte keuze..
Het leek een zooitje bij elkaar gepakte mensjes, en niet 1 act,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Klik een pagina terug en je ziet dat ik aanwezig was, wie is er nu dom?
Dit is gewoon belachelijk man, al die drang om aandacht. Lekker stoer


waarom ga je janken voor mensen die geen kaartje hebben dan? moet je perse zo nodig zeiken achter je computer na een leuke tijd te hebben gehad op een feest? laat gewoon doen, niet zo nodig om boos te worden om iets zo onbenullig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik gun mensen die wel gaan om te feesten meer een ticket dan mensen die gaan voor een potje kaarten. Slaagt nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Ik gun mensen die wel gaan om te feesten meer een ticket dan mensen die gaan voor een potje kaarten. Slaagt nergens op.

Boehoe.

Want die mensen die zaten te kaarten gaan niet om te feesten? Laat ze lekker dat potje kaarten als ze graag die aandacht willen, langer dan n kwartier zal t waarschijnlijk toch niet geduurd hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Dankzij dit soort idioten ontstaan er ruzies.

Afbeelding

Ik vind dit nog best grappig, gewoon een trollactie voor 2 minuten of zo. Ik zie dit liever dan gasten met lichtgevende skelet-pakken die zichzelf veel te serieus nemen. :lol:
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten