Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/officialhardba ... 020150819/

Opbouw video
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAA, ZIN IN !
Te herkennen aan mijn overdreven coole dansmoves.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 21:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Serendipitive schreef:
Jammer dat er geen YT stream is.. Als ik die setjes via B2S Radio van vorig jaar zo terugluister werd er soms door mooie tracks / nieuw edits heen gekakeld :cry:
Iedereen in ieder geval veel plezier!


Er is wel een normale stream straks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

Geen YT livestream hoe triest. Alleen b2s radio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Serendipitive schreef:
Jammer dat er geen YT stream is.. Als ik die setjes via B2S Radio van vorig jaar zo terugluister werd er soms door mooie tracks / nieuw edits heen gekakeld :cry:
Iedereen in ieder geval veel plezier!


Er is wel een normale stream straks?

Ja maar ik bedoel met beeld op YouTube, bij b2s Radio praatten ze er vorig jaar best vaak heen op mooie momentjes haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 02:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Omg paniek!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 08:31 
 

Delete draaide Still Here remix! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 08:56 
 
Hardtraxx Veteran

Delete.. WAAUUWW! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 09:00 
 

Hard Bass 2016 pakte verrassend goed uit! Mooie stage, goede show, en alle setjes waren ook top! Zeker een verbetering na vorig jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die Delete platen, ben nog meer fanboy geworden. Was die Still here remix geen VIP edit? The world is yours en absolute Terror waren de hoogtepunten, man :worship: . Zeer genoten op de decks overigens, geluid aanzienlijk beter dan voorgaande jaren daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was er nou uiteindelijk wel n anthem? Of nog steeds niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 09:56 
 

chas1n schreef:
Al die Delete platen, ben nog meer fanboy geworden. Was die Still here remix geen VIP edit? The world is yours en absolute Terror waren de hoogtepunten, man :worship: . Zeer genoten op de decks overigens, geluid aanzienlijk beter dan voorgaande jaren daar.

Was wel een soort edit, maar geen VIP edit volgens mij, want die is samen met state of emergency. Waren wel verschillende kicks, geluid had er moeite mee zo hard waren ze :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was muzikaal toch wel een avond boven verwachting. Team blue verrassend goede opener, een paar oudere platen als Tonight, Subsonic (Hard Bass Edit), Lost In Paradise, Cats Jets & Breaks. NCBM ook genieten.

Team green vond ik maar matig beginnen, vervelende Frontliner-platen, Hard Driver die heel misplaatst hardere platen draaide. Naarmate de set vorderde, sloten ze beter op elkaar aan met o. a. POW!, Shiverz, State of Perfection, Warphole, Choppin Bodies, Discorecord en Outside Spacer. Mean Machine was heel vet. Veel oude Zany & Beholder platen (sommigen weliswaar edits, maar niet storend).

Bij yellow had Radical Redemption weer een blik nieuwe nummers geopend, klonk wel weer veel van hetzelfde imo. Ik vomd vooral de Frequencerz-tracks leuk. Digital Punk zorgde wel voor wat variatie met o. a. Illusions en Voodoo People (Ran-D Bootleg). Gunz For Hire voor het eerst in 3 jaar weer eens gezien, die hoef ik de komende 3 jaar dus ook niet meer te zien :x

Team red was geniaal. Nooit verwacht om Delete in het Gelredome te zien staan. De meeste tracks van Deetox en Warface waren ook zeker niet slecht, maar Delete en zijn kicks, wat een eindbaas. 3 The Hard Way was niet heel bijzonder. Gewoon om beurten een eigen plaatje draaien en op het einde 3 hardcore edits (Killa Hilla, Insane en The Realness)

Oh ja die grote vakwerk-kolommen voor de decks waren wel lelijk en lieten de zaal kleiner lijken dan andere jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NCBM! :loving: . Voor de rest prima vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit een gruwelijk feest zeg, ze hadden het allemaal enorm vet aangekleed en muzikaal was het echt heerlijk :love: Delete is officieel een ongelofelijke eindbaas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als ik dit zo lees ben ik echt benieuwd naar die set van team Red :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaa, dit was een heel fijn feest. Team red toch wel mijn verwachtingen overtroffen. Wat een heerlijke set was dat met allemaal nieuwe tracks. Geluid was ook het beste van alle feesten die ik tot nu toe bezocht heb. Enige minpuntje aan deze editie van hard bass was de drukte, vooral op de trappen. Volgend jaar sws weer aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ingang E en kluisjes waren echt belachelijk, ongeveer een uur over gedaan :/ . Was half 12 pas binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw, die kicks van delete klonken echt bruut door de gelredome. Absolute Terror was ook wel even een momentje zeg! Wat vet!

Overigens was het hele feest gewoon top. Hele dikke stage, goede show, goed geluid! Alleen waarom t bij ingang E allemaal zo lang moest duren Is mij een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw dit was voor mij toch 1 van de beste edities van HardBass :yay:
Om 22:10 bij Ingang E, 20 minuten later binnen, dat viel dus nog mee.

Binnen was het druk en warm, het voelde bijna als een crematorium :x

Maar het was wel heel erg vet, boven verwachting! prima setjes gehoord, vooral NCBM was genieten :$
Waar wij stonden was t erg druk in de zaal, maar dat wisten we. Op de decks natuurlijk meer ruimte.
Maar de sfeer zat er prima in.
De stage was echt vet gemaakt met die draaiende cilinders die er iedere x weer anders uitzagen :thumbup:
Het geluid was ook echt lekker!
Volgend jaar zeker weten weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ingang E liep inderdaad niet helemaal soepel , haast 45 over gedaan om binnen te komen..

Buiten dat was dit wel de beste editie die ik heb meegemaakt.
Gehoopt op leuk setje van NCBM , maakte het meer dan waar.
En dan de Delete kicks door het gelredome heen :worship:
De stage was vergeleken met vorig jaar een dikke prima , zag er best kicke uit vond ik !

Al met al top avondje gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Podium stond dus op de korte zijde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd wel gaaf dat dit kan :) #hardstyle-family

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf feest, stuken beter dan vorig jaar. Stage was echt dik.

Team Red :worship:, Mean Machine was 1e kwartier leuk daarna om te huilen en oja, Digital Punk die 'Rebel to the grave' erop gooide

Die nieuwe Warface platen zijn live echt gaaf, totaal niet verwacht en Delete die Still Here dropt, man man man. Flink lopen maaien (dacht ik zo). xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2016 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Mean Machine was 1e kwartier leuk daarna om te huilen en oja, Digital Punk die 'Rebel to the grave' erop gooide.


Leuke plaatjes gehoord bij Mean Machine 1e gedeelte vooral idd, toen kwamen al die waardeloze edits. Vond overigens Gunz ook zwaar tegenvallen, totaal geen drive in de set. Had ze nog nooit live meegemaakt, dus waarschijnlijk te hoge verwachtingen. Maar het kon mij vrij weinig boeien. NCBM leukste euforische gedeelte, al hoopte ik stiekem toch wel op wat meer ouder werk. :P
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten